De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan lekker weglaten dat speentje dan went ze er ook niet aan ;)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zeker weten, Lov, ik ben er al niet zo voor. Ze heeft wel veel zuigbehoefte en een vinger geven kan ook niet altijd. Ik ben allang blij als ze zonder speen kan. Ze moet uiteindelijk gaan leren om zelf in slaap te komen. Het is toch al een heel gedoe met een speen. Die floept er tig keer uit. Als ze er niet aan went, dan hoeven we straks ook niks af te leren :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hier wilde ze allebei ook veel "zuigen" de oudste hoefde de speen niet en de jongste wel, voor de jongste dus vaak s'nachts opgestaan voor de speen..., nou daar had ik dus geen zin meer in en heb ik de duim gegeven.

De oudste deed dat al vanzelf.... Nu sinds ze naar school gaat mag ze niet meer overdag en heeft ze m bijna nooit meer in de mond...

Bij de jongste ga ik het ook afleren, nu kun je een speen makkelijker afleren.

Als je kindje echt zonder speen of duim kan super.... Laten zo. Hier ging dat niet helaas...

Maar nu ga ik dat gewoon weer proberen met onze zoon, want zonder is beter idd

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Parel, super zeg!

Lov, wel fijn dat je kunt lopen. Fietsen, sneeuw en hoogzwanger lijkt me geen fijne combi.....
    Hier kan ik evt ook lopend naar psz (ga nu meestal op de fiets, is meer uit luiheid ;))

Fijn Ika! Geniet je lekker van je meisje?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als er te veel sneeuw ligt gaat mijn man maar hoor op he eind...
    Voordeel dat hij thuis werkt he :D

Heb jij sneeuwkettingen voor je kinderwagen:p

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Attente werkgever!

@ika Klinkt heerlijk. Zo te lezen geniet je lekker van je meisje.

@losje Mooie tatoo!

@hier Net toch maar even paracetamol ingenomen. Heb zo'n hoofdpijn :-s En vanaf 3 tot 6 zit ik in vergaderingen...blegh.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai sterkte dido.... Lekker vergaderen als je zo'n last hebt.

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dido, bah bah niet fijn zo'n hoofdpijn en dan vergaderen. Ik had eerste 2 maanden ook heel erg veel hoofdpijn :( Sterkte

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vergaderen en hoofdpijn, geen fijne combi Dido!

Lov, goede optie om F er gewoon op uit te sturen ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja toch...

Hebben jullie mijn plaatje op FB gezien...? Dat bewijst het maar weer eens waarom wij het sterkere gesalcht zijn he

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, idd heftig wat je leest op je fb plaatje. Ik vond de pijn nog wel te doen, maar de snelheid waarin het kwam vond ik vreselijk. Om de minuut of halve minuut een wee en dat vier uur lang. Je kunt er niet voor weglopen. Ik heb op een gegeven moment een pethidine prik genomen. Dat haalt de pijn niet weg, maar zorgt dat je even snel bij kunt komen tussendoor. Ik geloof dat als ik geen weeënopwekkers had gekregen het waarschijnlijk allemaal minder heftig was geweest. Ik lees ook vaak dat inleiden toch heftiger is. Eigenlijk niet zo gek, want het lichaam is er nog niet aan toe...

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Wat ben ik blij dat je vanmorgen vroeg al iets epost had. Stond op om 4.45 en moet meteen aan jr denken. Hoezo we leven allemaal met elkaat mee. :D

Dido. Wow wat een super mooie test!! Deze gaat jullir papa en mama maken. Lekker blijven plakken kleintje!!

Parel. Wow wat een relaxt bedrijf! Dat hoot je niet vaak. Al heb ik van mijn oude werkgever nog een hele grote bos bloemen gehad bij de 2de mk. Werkte er toen eigenlijk al niet meer. Sommige bazen zijn toch wel goed.

Joy? Hoe is het shoppen gegaan? Kon je het een beetje volhouden?

Ika. Ik ben gewoon ook trots op de kleine M. Ze doet het evht goed he! :)

Hier. Vandaag vroeg klaar. Zo ff naar mijn oude werkgever. Ff op gesprek. Belde vanmorgen. Ben zeer benieuwd. Dames fijne middag nog. Kom vanavond weer bijlezen. Kus en knuffel voor iedereen!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah wat lief dat je dat zegt, Lizzie :D

Al enig idee waar je oude werkgever het over wil hebben? Succes in elk geval!

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden ik heb net de vk gebeld, ik heb weer een aanval gehad van pijn, maar geen bloed.
    Ik kon niet meer lopen en ben onder de douche gaan zitten, ik moest echt puffen...
    Me jongste van 3 moest me joggingbroek halen, vond het zo erg dat ze me zo zag:(
    Omdat ik geen bloed verlies en het midden in me buik zit(wel onderaan) denkt ze niet aan een bbmz, en dan die pijn trekt ook niet weg zegt ze...
    Heb wel test gehaald die doe ik morgenochtend.
    Ik weet even niet wat ik hier mee aan moet:(
    Of het nou me darmen zijn??

Sorry voor dit ego bericht:)

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik kan nu weer lopen maar er zit nog steeds een zeurderige pijn, het voelt beurs, en als ik hoest doet het wel zeer!

16. Parelbloesem

Lizzie, spannend. Wel apart dat hij je belt voor gesprek. Sommige werkgevers of in ons geval oud werkgevers zijn wel attent.

Ika, haha je meisje doet het ook gewoon super goed.

Losje, klinkt meer als je darmen zoals je het beschrijft. Deze gaan tijdens de zwangerschap anders werken. De mijne waren in het begin erg lui en dat gaf ook die pijn die jij omschrijft.

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O parel ik hoop het, kon jij ook niet lopen van de pijn dan?

Lizzie succes met je gesprek meis, ik ben benieuwd!

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido vervelend van je hoofdpijn:(

Ika je meisje doet het super, fijn om te lezen!

Lov ik heb je plaatje ook gezien, en net toen ik die pijn had, dacht ik waar ben ik aan begonnen:$:D

O ja en dan nog een dansje voor lov en mamavandj (ik doe het alleen wel in de ligmodus):D
    *dans dans dans*

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is het nu Losje? bah, wat kun je daar dan weer onzeker van worden hé!

Lizzie, ben benieuwd wat je oude werkgever nu wilde bespreken

20. Parelbloesem

Ik heb toen ook moment gehad dat ik niet op of neer kon en jankend onder de douche heb gezeten :(

Deel Deze Pagina