De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaydee en Eda, spannend meiden!

Eda, dat wachten is ook niet fijn he! Hopelijk komt jullie kleintje snel!

Mgbk, hmmm kan nog alle kanten op he, dat weet je. Bij T testte ik op NOD negatief, 4 dagen later pas positief.... Duimen blijven draaien!

Lov, de spanning stijgt meid! Nog maar een paar dagen tot je mevrouw L bent! :D

Hier draait het eerste echte babywasje. Ml is vrij en gaat de nieuwe vaatwasser installeren. Ik ga de babykamer poetsen en inrichten. Echt zin in!
    Hier is het ook vakantie dus geen psz voor T. Hij geniet ook zo van het feit dat ik lekker thuis ben!

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen!

Ik reageer vandaag zodra ik kan uitgebreid op iedereen!
    We gaan zo vertrekken is wel een eindje rijden.
    ML gaat mee , de kindjes zitten op school aangezien de 2 oudste leerplichtig zijn en examens hebben.

Heb zeer slecht geslapen , beetje door de spanning of het goed zal zijn en zal lukken om mooi beeld te krijgen.

Ik denk aan jullie , tot later x

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah lekker mamsie...

Mgbk jammer...maar zolang je niet ongi bent is er gewoon hoop
    Mag ik vragen waarom dit weekend zo belangrijk is?

Eda ik las het dus heel anders, als je eindelijk tegen je datum aankomt is het zwaar k.t dat je nog te bevallen bent he meid. Ja die mannen.. Ze doen misschien alsof ze niks voelen maar hij is vast ook zenuwachtig hoor ;)

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Owww mamsie wat heerlijk, om echt gericht alles klaar te maken voor jullie kleintje!

Lov, ja dat mag je vragen, maar het is een lang en moeilijk kort samen te vatten verhaal, moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders, ze vinden er altijd wat van...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nou wil het wel weten als je t wilt vertellen, zo niet hou je het lekker voor je :p

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eda, ach ja mannen denken daar inderdaad niet aan. Waarschijnlijk ook omdat ze nog niet echt door hebben hoeveel jullie leven zal veranderen hihi. Maar vandaag de uitgerekende datum, spannend zeg! Ik vind het altijd zo gek dat je nu zolang naar deze datum hebt uitgekeken en er dan niks zou gebeuren.... Hoop het wel voor jullie!

@ Dido, wat fijn dat jullie een goed weekend hebben gehad. Kun je daar weer even op teren he. Je vader heeft zeker gelijk dat er nog zoveel mooie dingen zijn in het leven, maar ik snap ook wel dat het soms moeilijk is dit te zien zolang je grootste wens nog niet in vervulling is gegaan. Het kan soms echt je leven overnemen, een kinderwens. Maar het is zeker belangrijk om andere mooie dingen niet te vergeten en te blijven genieten van het leven.

@ Mgbk, jammer van je test, maar je weet het zelf he.... geen bloed geeft moed :)

Hier gaat het steeds beter, ik heb nog maar amper harde buiken moet ik zeggen dus I'm happy! Maar moet ook wel zeggen dat ik dus wel echt rust heb genomen de afgelopen anderhalve week.. wil deze week toch weer dingen op gaan pakken dus afwachten hoe het dan gaat, ben benieuwd.

En ik was eigenlijk ook wel benieuwd waarom het een belangrijk weekend is :)

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk wat zegt je gevoel naast de witte test?
    En over het belangrijke weekend, als je t kwijt wil ben ik ook wel benieuwd

@mamsie nou lekker genieten van het poetsen :)

@joy mooi dat t goed gaat. Als je weer dingen gaat doen neit te veel tegelijk willen he. ;)

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Heb het verhaal in de clubgezet. Ben niet zo vertellerig normaal, wil geen medelijden of wat ook, dus meestal hou ik het voor mezelf. Maar hebhet toch opgeschreven voor degenen die het willen lezen (zet alvast maar koffie want het is een lang verhaal :) tis nog veel langer maar dit is de beknopte, feitelijke samenvatting van de samenvatting).

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Joy goed dat je je rust hebt genomen. Nu niet ineens te enthousiast weer van alles tegelijk en teveel gaan doen he??? :x :x :x anders kom ik weer thee voor je zetten en je rustig houden :p

Bouwjaar, ikbaal een klein beetje van de witte test, maar ikvoel verder ook niets aan kwaaltjes dus heb me al voorbereid dat ik donderdag ongesteld wordt. Heb ook geen testen meer in huis op een vroege zw.test na. Maar ik geloof er niet meer in, duswacht het denk ik af.

Ben jij aan het werk of lekker een dag vrij? kun je de vrede thuis nog bewaren?

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    helaas hij is er wel van bewust hoor, maar komt erop neer dat dat door die nieuwe functie komt en bla bla bla
    vind het gewoon erg dat ik dat maar moet slikken, weet je, als hij maar met een lieve attentie zou komen om toch te doen blijken dat hij dat apprecieert want leuk is anders voor mij, zou ik al tevreden zijn, maar ben dat soms zo beu dat alle initiatief van uitstapjes of dingen doen van mij moet komen...
    ik spreek dat echt wel uit en neem geen blad voor de mond, dus hij weet het wel hoor, maar ja...
    had hem gevraagd om voor de stoep van ons huis te willen vegen, dat duurt misschien 15 min of zo, heeft hij ook geen tijd voor gehad, dinsdagavond zal hij dat doen... zucht

moet om 11u30 in zkh zijn voor een monitor en daarna weer controle by gyn, heb gezegd dat hij niet mee moest gaan, want als hij geen tijd heeft de zondag voor iets met mij te doen, vind ik ook niet dat hij tijd moet verliezen met weg en weer te rijden naar zijn werk, da's pas tijdsverlies. Als ik me alleen moet vermaken, moet ik ook maar alleen by de dokter gaan, hij zegt daar toch geen woord, het gaat hem alleen voor de echo en nu is er niets speciaals aan die echo hé, 't is altijd zelfde (hoofdomtrek, buikomtrek, dijbeen voor ergens een ruwe schatting...) tja, en er zal toch niets veranderd zijn, dus een beetje onnodig dat hij meegaat

en deze morgen was er geen brood meer, dus tel blijkbaar echt veel mee voor hem (terwijl er brood in diepvries ligt, dus hij had het maar uit te halen...)

@joy: ja dat is idd vreemd, heel erg uitgekeken naar 21/10/2013 en hoogstwaarschijnlijk zal er vandaag toch niets gebeuren...

gelukkig gaat Liefoe voor goed nieuws zorgen met haar pretecho vandaag

en mgbk: hoop alsnog dat je niet ongi wordt en je over enkele dagen met een posi test komt, want mijn baby wacht daarop om te komen...

@dido: lief van je vader dat hij zo aan je denkt...

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

He bah eda, als hij zich er nou niet van bewust zou zijn, dan viel het nog te verkroppen, maar als hij zich er van bewust is...:( :( :(dan snap ik dat je verdrietig en teleurgesteld bent...

Voor jou een hele...

Bijgevoegde bestanden:

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Heb vanmorgen vier foto's op canvas besteld. Was nu 1+1 gratis dus dat scheelt de helft. Vier zwart-wit, voor op de slaapkamer als die verbouwd is. En heb behang gevonden! ben er zo blij mee. Nu kan ml echt beginnen. Hij gaat plafond stucen, muren spagtelen, verwarmingsbuizen weg, ik ga behangen en dan kan de nieuwe vloer erin. En dan kan ons nieuwe bed komen.

Eda, ik doe mn best om je baby te laten komen na een positieve test... Echt!!

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    het ligt allemaal in je handen mgbk!!! ;)

ze hebben nu gebeld van zkh dat er enorme vertraging is, gyn heeft al een bevalling gehad en zo (grrr niet de mijne) dus of ik in de plaats om 15u kan komen... dus ja, uiteindelijk pas deze NM naar zkh, best dat mijn man dus niet expres naar huis gekomen is daarvoor!

ga nu eerst stukje lezen in de club

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Eda bah niet leuk zeg. Klinkt niet echt leuk hoe je man doet. Snqp dat je daar boos en verdrietig om bent. Hoop echt dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Succes in het ziekenhuis. Dikke knuffel!

Mgbk heb gereageerd in de club. Ben je vandaag lekker vrij? Wat leuk dat je al 4 canvassen hebt besteld, goeie aanbieding! Ben heel benieuwd naar het eind resultaat van jullie kamer :) Wat voor behang heb je uitgekozen? Wil je gewoon een dikke knuffel geven!
    Ik heb idd lekker een weekje vakantie. Vandaag grote schoonmaak in huis (beneden, boven badkamer etc.). Vanavond komt een vriendin op visite.

Mamsie klinkt heerlijk. Heel veel plezier met de babykamer!

Joy rustig aan he?!

Lov succes met alles vandaag! Heb je jullie dag al helemaal gepland? En wat voor versiering had je gekocht? Ben heel benieuwd hoe jullie er uit zien op de grote dag!

Bouwjaar hoe gaat het met jou? Hoe gaat het thuis?

Liefoe succes bij de echo! Lekker genieten!

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Manouk lekker poetsen dus! Heb ik gisteren na mn werk gedaan. Veel plezier met je dinnetje. Is je vriend werken?

Eda hè bah nóg langer wachten...

Ik heb zwart grijs barok behang gekocht. T moet je smaak zijn maar in wat ik in gedachte heb past het goed by de vloer, kleur bed en gordijnen.
    Morgen gordijnen voor beneden bestellen. Is nu 30 % korting. Vind ik een hoop geld.

Vanmiddag werken tot elf uur.

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar en Mgbk, nee nee ik doe het nog stap voor stap :) Ga zo wat rommelen in huis en kijken hoe het gaat. Vanavond komen 2 vriendinnetjes eten. We zouden eigenlijk uiteten gaan, maar ML vond het niet zo'n goed idee aangezien ik ook in de ziektewet zit nu.

@ Eda, ik snap je wel hoor dat het wat irriteert, maar anders gaan jullie vanavond nog iets leuks doen samen, uiteten ofzo? Tenminste..... als jullie dochter dat ook goed vind :p

@ Mgbk, ik ga ff in de club kijken

17. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Klinkt mooi mgbk! Ik hou er wel van :) Het eindresultaat zal vast prachtig zijn.
    Ja dat scheelt nogal 30% wat voor gordijnen ga je bestellen?
    Oh bah toch weer werken vandaag.

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Deze. Al lijkt ie op de foto iets minder mooi dan in het echt. Kleuren komen veel mooier uit in het echt, nou ja kan het niet goed uitleggen. Hoop dat ml de canvassen mooi vindt. Kon moeilijk kiezen uit zoveel foto's...

Joy ik snap dat je man het een beter idee vindt om thuis te eten. Hoop op een leuke avond voor jullie.

Bijgevoegde bestanden:

• behang.jpg
      behang.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB
      Weergaven:
      32
  19. mgbk

mgbk Niet meer actief

ja morgen vrij, woensdag vroege dienst en donderdag late tot 23u. ik ga heel licht grijze iets gemêleerde gordijnen bestellen. Hele mooi vallende stof. Ml is niet zo van de kleur in grote objecten (niet in de bank, gordijnen, muur etc) dus de grote dingen zijn vrij neutraal (muren wit gespagteld, bank zwart, vloer heel licht eiken, meubels grijs eiken, keuken wit met zwartgrijs granieten aanrecht) en de accessoires paars.

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Heel mooi allemaal Mgbk :)
    Wij hebben de basis ook grijs/wit & steigerhout. En wat accessoires in oudroze.
    Lekker dat je morgen vrij bent!

Joy veel plezier vanavond!

Deel Deze Pagina