De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, qua taaltoets. Met het aanwijzen van letters bedoelen ze waarschijnlijk de visuele discriminatie. Heeft de juf dat gezegd? Het was waarschijnlijk de cito van groep 1 die ze hebben besproken met je? Dat is wel vrij laat. Die wordt namelijk in januari/februari en in mei/juni afgenomen.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Losje, hoe is het meid?

Ika, ah niet fijn he, zo'n dagje. Het is ook lastig, voor het eerst mama worden! Dikke knuffel!

Hier ook een wiegje klaar staan. Heeft ml nog ingelegen. Mijn moeder heeft hem opnieuw bekleed.
    Toch wel bijzonder.

Net even 2 uurtjes in bed gelegen. Heb niet zo'n beste dag. Ml was eerder van zijn werk gekomen om de winterbanden onder de auto te doen (doet hij normaal wat later in het seizoen maar nu is het wel prettig als ze eronder zitten). T ging hem helpen dus ik kon lekker evem rusten.

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov, haha schattig hoe ze daar over na denken he.

Bouwjaar, wat leuk een wiegje. Ik heb heel erg getwijfeld maar hebben maar weinig ruimte op onze kamer. Waarom moet je aan de andere kant van het bed liggen?

Lizzie, ooohhh dat mis ik biefstukje met friet :)

Ika, idd doen wat voor jou goed voelt het zijn idd maar richtlijnen.

Mamsie, heerlijk even kunnen slapen, hier ook een slechtere dag. Maar bij jou is dan met de laatste loodjes nog lastiger.

Losje, pff ik vind zo erg voor je, hoop dat de operatie goed gaat!!

Ons kindje word een mooie, is nu al eenkennig :p Als ik mijn hand op mijn buik leg krijg ik bijna geen reactie en andere ook niet. Maar legt ML zijn hand op mijn buik jeetje die krijgt me een partij reactie!! Haha zo schattig...

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lieve Losje
    Hoe gaat het nu? Is de operatie goed gegaan?
    Pfff vreselijk! Hoop dat je nu snel hersteld en naar huis mag.
    Dikke knuffel & kus!

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, nee die van mij zullen indd nog niet gaan keten haha... maar ben alleen bang dat D. misschien steeds naar het ledikantje zal lopen en de baby er een keer uit zal proberen te halen ofzo. Gelukkig heb ik wel een camera in het kamertje maarja af en toe zijn ze zo snel he...

@ Mamsie, die winterbanden zijn zo vroeg nog niet aangezien ze sneeuw voorspellen haha. Wel lekker dat je even hebt kunnen rusten, nu weer wat energie?

@ Losje, ik denk aan je!

@ Hier, nou ik heb een lijstje gemaakt voor ML morgen hihi.. kleine dingetjes hoor.. Het berghok boven opruimen (die hij zelf helemaal door elkaar heeft getrokken, aangezien ik die een paar maanden geleden al had uitgemest en opgeruimd) wat plaatjes voor de lichtknoppen op de kamers halen en erop zetten, salontafel bij mn moeder ophalen (en de oude boven zetten) en ik ga morgen babywasjes draaien :D

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Mn gedavhten zijn steeds bij losje...

vind het moeilijk om over andere dingen te hebben. Maar doe het toch.

dido hoe voel jij je?

Parel grappig van dat pareltje van je.

joy haha ja dan mag ie ook zelf opruimen

mamsie Hoe is het?alles nog rustig? Ben zo benoeuwd of jij ons de eerste mannelijke oempaloempa schenkt!

Lizzie idd slim om bij je huidige werkgever te blijven. Heb je het wel goed naar je zin?

Lies hoe gaat het met jou qua misselijk zijn?

Knuffel voor iedereen xxx

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika je moet het vooral zelf uitzoeken allemaal, beetje hulp van anderen is nooit fout natuurlijk en iedereen wilt natuurlijk graag helpen dan ;)
    Maar van je familie bedoelde je die goedbedoelde adviezen of?
    Uiteindelijk moet je op je eigen gevoel vertrouwen ;)

Nee was echt een toets die ze nu gemaakt hebben ;) paar weekjes geleden.

Mamsie voel je je niet lekker of?

Losje meid hoop dat het goed met je gaat....

Joy dat had ik ook wel eens die gedacht en daarom hier niet te vroeg ze bij elkaar gelegd.

Parel handig als papa die gave heeft... :D

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, nee ik word een beetje gek van al die richtlijnen van de kraamzorg, cb, groeiboekje enz... Ik voel me er wat door geleefd. Ik kan soms wat rechtlijnig zijn en ik merk dat ze voor M. gewoon ook richtlijnen zijn. Je moet er van kunnen afwijken. Ze heeft natuurlijk bepaalde behoeftes en daar moet je op inspringen. Ze heeft nu duidelijk behoefte aan meer voeding en dat geef ik haar ook. Maar goed ook want de ene keer wil ze meer en de andere keer laat ze wat staan. Maar ik kan me van binnen zo'n zorgen maken of ik het wel goed doe. Ik merk dat wat ik op gevoel doe voor haar het fijnst is.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die richtlijnen zijn idd allemaal zo standaard. En zo werkt het toch ook helemaal niet ;)

Zeker is het fijn om een soort van hangvast te hebben soms maar uiteindelijk draait het allemaal om je moederinstinct.

Die vertelt je wel of je iets niet goed doet, je voelt je dan zenuwachtig en weet je niet goed wat er nu is. Nou dat is gewoon je gevoel die zegt... Niet doen.

Bij de eerste vond ik dat ook allemaal moeilijk.... Bij de tweede zoveel makkelijker omdat ik alles al eens meegemaakt had.

Het is iig allemaal heel erg normaal dat je soms even gek wordt. Voor mij persoonlijk was ik pas na een paar maanden helemaal rustig en optimaal mama.... Helemaal zen :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zit ik toch weer te twijfelen of ik het bedje wel grijs ga verven... Ja ben een twijfelkont:p maar dat hadden jullie misschien wel al in de gaten:D

Ik ben bang da het snel gaat schilferen..of gaat beschadigen. En dan ziet het natuurlijk gelijk minder mooi uit;)

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Hier gaat het goed. Blijven onrustige dagen en het gebeuren met losje hakt er natuurlijk ook in...helpt me wel met beide voetjes op de grond te blijven staan. Maar we blijven positief. Hoe is het met jou? Ga je al een testje wagen?

@ika Lijkt me ook lastig die goed bedoelde, maar ongevraagde adviezen. Dow vooral wat voor jou goed voelt.

@losje Denk aan je...

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt me ook moeilijk voor jou dit dido ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Fijn dat je het herkent, Lov, het is allemaal zo spannend en nieuw. Je bent toch als moeder de hele dag alleen met je kleintje en je wilt alles perfect doen. Het is zo'n rijkdom en dat wil je beschermen. Moederschap moet ook groeien dus...

@Dido, het is ook allemaal zo spannend. Ik begrijp je heel goed.

@Losje, hopelijk gaat alles goed. Ik moet vaak aan je denken.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk dat alle mama's je hier zeker weten begrijpen :D

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika ben zelf geen moeder maar ik demk dat ik je gevoel wel snap. Maar volgens mij doe jij het prima en ben jij een schat van een moeder die haar meisje goed aanvoelt en haar het beste wil geven. Je hebt veel te bieden. Idd luister naar je hart je gevoel en je kindje.

Lov als je het bedje goed aflakt schilfert ie niet hoor
    dat wordt keihard. Schiet de zolder op?

Dido ja lijkt me voor jou moeilijk nu je losje zo ziet... hopen dat je een mooie echo krijgt.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik denk dat ie toch maar wit blijft.... Minder werk ook :D

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, is ook lastig he om over andere dingen over te gaan....
    Hoe voel jij je? Hoofdpijn wat minder?

Dido, je kunt er ook maar het beste nuchter erin staan maar ja. dat is enorm lastig meid!

Lov, hihi wit is inderdaad wel makkelijker :D

Hier: weet niet. Ben wat onrustig. Tussen de middag ineens erg moe, darmen gingen zich legen, buik rommelt. Na het slapen wat fitter maar het houdt niet over.....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oen mamsie... Zou het beginnen :D is je kindje ook anders?

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Meiden er waren complicaties met de operatie dus ze hebben me helemaal opengemaakt...
    Heb heel veel pijn, lig aan de morfine
    Moet zo ie zo tot vrijdag blijven

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee Losje! Bah zeg, wat enorm kl*te! Het zit je ook niet mee.
    Dikke knuffel meid

Deel Deze Pagina