De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Wat een drama losje. We denken aan je . Hoop dat het herstel goed gaat. Klote dat je moet blijven. Het liefst wil je natuurlijk naar huis. Sterkte meis.

Owh mamsie spannend...

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh losje nu zit het ook gelijk tegen nu. Hele grote knuffel moppie!!
    Ik ben in gedachte bij je!!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jemig, Losje, wat een toestand :( Je krijgt het wel voor kiezen. Dikke knuf!!

Mamsie, zou het beginnen? Spannend!!

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: amai, wat heftig allemaal, tis al erg genoeg dat je geopereerd moest worden, maar dan nog opeens je moeten open doen... is idd moeilijk om over iets anders te schrijven. Ik denk dat we allemaal super veel aan je denken terwijl je daar ligt in zkh. Hoop dat de pijnbestrijding zijn werk doet meid en je herstel toch wel vlot gaat...

doen zoals ik BJ: wieg aan kant van mijn man, dan mag hij baby aangeven terwijl ik me installeer in bed om BV te geven... en hij mag speen vasthouden gedurende 10 min om ze in slaap te sussen, super handig!

@parel: idd handig dat je man zo'n reactie kan uitlokken!!!
    waarom mag je geen biefstuk met frietjes eten eigenlijk?

@ika: raar maar waar (want ben anders een redelijk controlefreak die alles volgens de regeltjes wilt doen), ik doe alles redelijk op gevoel met Noémie, ik ben sowieso tegen het woordje perfectie, omdat dat in mijn ogen niet bestaat en zeker niet bestaat in zoiets als geneeskunde of moederschap. een mens kan niet perfect zijn, ook niet een kindje en ik als moeder zal fouten maken. enige wat ik kan doen en moet doen, is ze graag zien! probeer nuchter naar mijn kind te kijken en niet te veel te luisteren naar wat anderen zeggen of doen! verschiet wel van mijn eigen, want dacht veel meer zenuwen te hebben of me zorgen te maken, tot nu toe valt het mee!

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, je hebt ook helemaal gelijk. Ik denk dat ik in de kraamweek een deukje heb opgelopen qua zelfvertrouwen. We zijn toen met M. in het ziekenhuis geweest vanwege de voeding en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Maar ik heb nu steeds die kinderarts voor ogen. Die zou ons denk ik een mep geven met dat groeiboekje hihi. Hij was ook al erg tegen dat voortdurend tempen in de kraamweek. Hij zei daarmee maken ze ouders helemaal gek.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja gek maken? Juist niet toch .. Juist fijn om even te checken.. Vreemde arts geweest dus zeker niks van zo iemand aantrekken meid...

Losje meid :( ook dat nog, wat was er gebeurd dan?

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ze spuiten lucht in je voor de kijkoperatie, maar de lucht ging naar plekken waar het niet moest gaan, ze konden niet bij de plek komen, dus moesten ze me helemaal openmaken helaas, op keizersnede hoogte en nog bij me navel.

Ik ga slapen

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Net terug van de partneravond van de zwangerschapscoaching, was wel nuttig en grappig:)
    Vandaag nog thuis gebleven, morgen waarschijnlijk weer werken.

Reageer nu alleen even op Losje. Meid wat heftig en wat een pech:( Vind dit zo erg voor je! Ben in gedachten veel bij je. Sterkte met de pijn en het verwerken van alles. Dikke kus.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff jeetje....

Nou meid probeer wat te slapen...;)

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoop dat je goed kan slapen Losje. welterusten!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe voel jij je mamsie?

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Na juist niet negatief, Lov, die arts. Hij bedoelde meer van dat ouders op hun gevoel moeten vertrouwen en niet teveel met richtlijnen bezig te zijn. Meer ontspannen met alles omgaan zo te zeggen.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh:)

Nou ik vindt dat tempen wel fijn:D bij je eerste dan... Nu zou ik dat misschien niet doen maat om even te checken of alles goed is en of je baby het niet te koud of te warm heeft.. Juist fijn.

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is ook zo. Maar de arts zei dat hij het echt niet nodig was om bij elke verschoning te tempen.

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jemig Losje.... wat moet jij toch allemaal doorstaan meissie... hopelijk werkt de pijnstilling en kan je nog wat slapen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee 1x per nacht toch?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga slapen meisjes........

Losje dikke knuffel meid...

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

CB/artsen, tja iedereen werkt volgens de richtlijnen... maar voor geen enkele baby is de richtlijn hetzelfde. Denk dat je je moedergevoel altijd moet volgen en advies aannemen maar zelf bedenken wat je er mee doet.
    Bij de eerste is het toch allemaal spannend.
    Zo zeiden ze tegen mij dat er wel een fles af kon. Zo gezegd, zo gedaan. Gevolg, huilende baby... volgende advies, nee joh, er mag nog helemaal geen fles vanaf! Dus ik weer fles erbij, gevolg...krampen! Ik denk dat zijn lijfje zo'n opdonder heeft gehad toen dat hij daardoor dus echt een paar maanden moeite heeft gehad met z'n darmen en poepen.

Eda, knap dat jij je meisje naast je man laat slapen! Heel slim! Maar voor mijn gevoel leg ik ze toch lekker naast me. Hier wel ruimte genoeg, dus dat probleem hebben we niet.
    Wil volgende week het wiegje in elkaar gaan zetten, maak ook wel even foto dan!

Mamsie.... spannend!! Bij mij begon de eerste ook met darmen legen... zal er dan toch al iets aan de gang zijn??! Zet 'm op, mocht het zo zijn!

Lizzie, wijs besluit om even bij je nieuwe baas te blijven!

Joy, fijn dat het bij jou wat beter gaat!

Rest, vergeten!!

Er zit kou in de lucht... schrale lippen, krijg schrale handen...
    Nog even bankhangen en dan lekker slapen!
    Trusten!

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Pfff...ook dat nog. Wel je eierstok kunnen behouden? Vind het zo naar voor je
    :(

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Alleen me rechter eileider eruit, maar linkse was nog top zeiden ze!

Heb slaap pilletje genomen truste lieverds, en bedankt voor al jullie steun, doet me echt goed♥

Deel Deze Pagina