De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik snap wat je bedoelt. Dat zou ik dan ook niet doen ;)

Nee mijn oma en zussen hebben ruzie gehad met hun jongere zus die dus overleden is ondertussen. Alle kinderen van de zussen hebben mijn oud tante toen aan de kant gezet. Alleen mijn vader en mijn oom en dus een zus van haar zelf hebben de beslissing genomen zich niet met die ruzie te bemoeien en haar te accepteren zoals ze is. Mijn oma vond dit overigens prima en was erg trots op haar zoons dat zij hun eigen keuze maakte ;) Dus zo doende gingen wij daar gewoon mee om en heb ik er van alles voor gedaan ;)

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, nice je cb :D ziet er goed uit. Ik ben ook benieuwd wanneer het zal gaan gebeuren, maar eigenlijk ben ik met mijn hoofd nog niet zover hihi... dus hij mag nog wel even blijven zitten. Doordat ik de afgelopen 2 weken niks heb kunnen doen ben ik achter geraakt op schema ;)

@ Ika, ach meid dikke knuf.. het is ook pittig hoor een kleintje!

@ Mamsie, fijn dat ML je wat dingen uit handen kan halen. Doe rustig aan en hoop dat het snel gaat beginnen :D

@ Parel, dat is inderdaad wel super lief van je ouders!

@ Dido, dan hoop ik wel dat je ze in de aanbieding hebt gekocht die cb's hihi... anders is het een dure hobby :p

@ Hier, stond hier vannacht blijkbaar een auto op het plein in brand, gelukkig niet naast die van ons. D. was vannacht nog eens uit zn bedje gevallen maar ik heb verder heerlijk geslapen haha! :D ML volgens mij wat minder want die hoorde ik eerst naar buiten vliegen (voor de auto) en daarna vloog ie over mij heen omdat D. dus uit zn bed viel maar hij wilde meteen bij mama liggen dus ben weer samen met D. in slaap gevallen, het viel geloof ik wel mee was meer de schrik.

En nu is ML op pad om de klus spulletjes te halen dus als het goed is zijn dat soort dingen straks ook weer van het lijstje af... daar word ik blij van :D

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Parel, vergeet je helemaal! Fijn zeg, die kinderwagen! Heerlijk.
    Wel een gedoe met de familie zeg.....

Lov, bij T ook nooit voorwerk gehad dus ik ken dit ook niet.....

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker Joy, als dat lijstje afgewerkt kan worden! Hier is alles gedaan gelukkig. Geeft rust!
    Lov moet nog even tegen een lijstje aankijken ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien scheelt het al wat cm' ers :D
    Misschien eens laten checken of er al wat gebeurt.

Joy jeetje ja slaap je overal doorheen hahaha. Ik ben altijd diegene die wakker wordt hier :D

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Hele mooie foto!! Iedereen gunt het je van harte meid!! Geniet!!
    Nu nog een hele mooie echo.

Lief. Dank je voor het compliment. Die oude baas had me nooit moeten ontslaan. Is zijn eigen schuld. Wat een drama met je doopsuikers.

Losje. Hoe gaat het nu meid? En met je man? Hij heeft ook weer een klap te verwerken.

Hier. Schuimplakken aan het draaien. Alles plakt.... :( verlang naar een douche. Fihne middag allemaal.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, ja ik denk dat ik dan dus ook pas rust heb als alles klaar is en ook mn examen gehaald heb, dan kun je ook met een leeg hoofd de bevalling in gaan he is wel zo fijn :)

@ Lov, ja ik slaap overal doorheen haha, ik lig snachts echt in coma. Alleen van D. word ik dus wakker, ik hoor zijn voetjes al op het laminaat als ie aan komt lopen naar onze kamer ;) Gek he?

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hahahah Joy, lekker overal doorheen slapen... als de oorlog uitbreekt, ligt jij nog lekker te knorren.
    Fijndat ml op pad is.

Mamsie, lekker datje man vanmorgen wat dingen kon doen waardoor je rustig aan kon doen.

Lizzie,werk ze harde werkster! straks lekker douchen.

Parel, lief dat je dan je goede zorgen voor je oudtante nog wat moois 'oplevert'.

Manoukhoe gaat het met je?

Lies, hoe voel jij je nu? je wasvan de week toch ziek naar huis gegaan? voel je je al wat beter of is de werkdrukerg hoog?

Bouwjaar, geen ruzie met de NS vandaag? hoe gaat het afronden op je werk? Fijn dat je het wiegje kunt lenen.

Losje hoe is het met je? nog veel pijn he? Krijg je wel wat aanloop gedurende de dag? Hoe gaat het met A? en de meiden?
    Gelukkig heb je lieve vrienden/familie om je heen.

Ika,bah zon nacht is niks he meis als je zelf niet slaapt? goed dat je je moeder om hulp hebt gevraagd. Kan je even bijslapen.
    Sterkte!

Lov hoe was het bij de huisarts met je meisje? fijn dat de medicijnen helpen.

Lief,al oorlog gevoerd met het bedrijf van de doopsuikers?

Eda en Jaydee hoe gaat het op jullie roze wolk?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben nog niet geweest ... Om 15 is de afspraak

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat zal je genieten van die douche Lizzie!

Mgbk, bijna nod?!?

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik zat dus ook al aan verborgen reflux te denken. Maar het gekke is dat het niet continu is. De voeding die ze nu heeft is idd al wat dikker. Ik ga morgen nar de ha. Vandaag werkt hij niet en ik wil graag bij hem. Ik heb niet zo'n goede ervaringen met de anderen. Hij is mijn vertrouwde arts sinds ik klein kind ben. Hij neemt echt de tijd voor je en dat vind ik van de anderen vaak niet.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou ik ook doem Ika ;)

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dido vergeet ik nou gewoon te reageren op jouw mooie test??
    Super voor je! Wauw.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ook leuk om op nu.nl te lezen dat je werkgever 900 banen gaat schrappen de komende 2 jaar........:$

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Was dat eerder mog niet besproken in vergaderingen of interne memos?
    Aparte gang van zaken.
    bij ons moeten er ook veel.mensen uit maar daar wordt iig open over gecommuniceerd...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje mamsie....

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie, jeetje dat is geen fijn nieuws.

Haha mijn man heeft nesteldrang :p Ik kan al 2 dagen niet vooruit, last van mijn astma en mag geen medicatie in de laatste 3 maanden en juist nu is het het ergste. Maar hij heeft alles van de muren getrokken en is alles aan het poetsen, zo hopen dat hij mee wat eet en wel mee boodschappen gaat doen, ga ik straks strijken en de was doen.

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoop dat je nu overdag wat kunt bijhalen , sterkte!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lekker laten verwennen en idd het is kouder geworden .

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mooi gebaar ivm.de erfenis!
    En al uit de namen ;) ?

Ik ga denkelijk weer moeten verhogen weer 2 dagen boven de 100 s'morgens.
    Brandwonden , loop nu 2 dagen zonder compressen rond , wondjes zijn dicht en ga nu eens proberen met een alternatief littekenmiddel (honing).

Deel Deze Pagina