De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooie banner :D

Ja de gyn vindt dat als ik een echo heb tussendoor ik niet daarna weer naar hem hoef. Is ook wel zo maar ik dacht dat je nu om de 3 weken al kwam

Ik ben eens benieuwd hoe de kleine man ligt bij de echo... Want ik voel m nu al 2 dagen onderin trappen

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Mgbk, toppie!!! Gefeliciteerd lieverd! Het is jullie ook zo gegund!

Losje, fijn dat je naar huis mag! Laat je lekker verzorgen...

Rest, ben druk! Dus kom na het weekend weer even bijkletsen, zie club!

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Mooie banner meis!

@lov Hoe ver ben je dan de 20e? Ik moet volgens mij op 2 momenten sowieso naar de gynaecoloog, maar dat is ook pas later in de zwangerschap.....Ik ga me proberen in te houden, maar als ik me goed voel ga ik denk ik morgen voor de 3+

@hier toch 2 vriendinnen ingelicht. Moest het toch kwijt. Nu heb ik in ieder geval 2 personen waar ik m'n spanning een beetje mee kan delen.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    keek even tussen de bedrijven door maar wat zie ik nu :$:D:D:D

@mgbk JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

sorry moet nu weer hard verder, hoop later op iedereen te kunnen reageren

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kom net van de ha. Ik had het bedje vannacht al wat schuin. Dat deed wonderen bij M. Ze heeft namelijk de nachtvoeding overgeslagen en tot 6.30 doorgeslapen :) Ha zegt zo doorgaan. Na de voeding ff rechtop en rondlopen. Zolang het alleen 's nachts is en ze niet overmatig huilen is het niet ernstig. Wel goed volgen uiteraard. Ik ben weer gerustgesteld.

Qua ac ga ik waarschijnlijk aan de Mirena. Dat zou bij mij het beste passen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido 32 weken. Ik ben 8 nov geweest voor het laatst ... Vindt ik toch best lang ertussen.

Fijn dat je het even kwijt kon... Is het ook weer wat echter he :D

Ika fijn ;)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, het is ook belangrijk dat je het ff kunt delen. Dit zo'n bijzondere en spannende tijd. Daar moet je ook met goede vriendinnen over kunnen praten.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier kreeg ik dus net het kraampakket geleverd...

Ik wordt opeens zo zenuwachtig van alles... Maar dan op een leuke manier hoor :D
    Tegelijkertijd een beetje verdrietig want ik zal het nooit meer meemaken hierna, maar het is goed zo hoor. Het is een afsluiting voor mezelf en heel even is het moeilijk....

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

ach meiaie toch is ook best even emotooneel als je je dat inwens beseft. Knuffel

ika ja als dit voor M Werkt gewoon blijven proberen. Goed dat ze zo lang geslapen heeft.

dido heel goed dat je het verteld hebt. Ga je meedoenaan mvm?

Ik heb klacht ingediend bij clear blue. Mn resultaat was al voor de aangegeven 24 u verdwenen. Dus krijg n nieuwe :)
    Morgn crematie van de moeder van onze vrienden. Bah.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is natuurlijk belachelijk dubbel.... Ben zo gezegend met dalijk 3 kindjes.... Weet dat goed.;) En ben ook klaar met alles ... Maar toch.... Is het even een emo momentje.

Goedzo! Moest je ook bellen naar clearblue ? Ik kreeg toen een Engelse aan de telefoon :D

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, mooie banner meid! Sterkte morgen. Is ze onverwachts overleden? Blijft altijd verdrietig he, iemand begraven of cremeren...

Lov, ik herken dat gevoel! Misschien dat ik het daarom ook wel prima vind als de beeb nog even blijft zitten.....
    Tuurlijk zijn we gezegend maar het is toch afscheid nemen van een bepaalde, bijzondere periode in je leven!

Ika, fijn dat je gerustgesteld bent!

Controle vk was weer goed.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja mamsie ik herken het wel... Heb ook niet zo'n haast ...ja wil m graag ontmoeten natuurlijk... Maar ik heb nog alle tijd hahah

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, mooie banner!

@Lov, mooi kraampakket zag ik op FB. Krijg je die van je verzekering?

M. ligt heerlijk in de babygym. Zo leuk om te zien hoevele malen zij wakkerder is. Ze heeft echt haar sprongetje gemaakt. Ze lachte bij de huisarts zelfs naar een vreemde vrouw die in de wiegbak keek :D Ze probeert ook al om te rollen.

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Snap ik hoor. Tis toch niet niks

ja moest bellen. Had wel een Hollandse ad tel

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is van cz ;)

Oh ja al lachen naar vreemden :D

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi M. is dan anders dan mama, die begon te huilen als er vreemden keken ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ik toen een Engelse was wel lachen hahaha.

Zo nu had ik vandaag kunnen slapen maar ik doe dat gewoon nooit he. En nu denk ik weer.... Had ik even morgen slapen. .

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier de oudste ook... Die was ook al erg vroeg eenkennig... En nu dus verlegen hahaha.

De jongste niet die vond iedereen wel leuk en nu nog :D

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben wel benieuwd wat haar karaktertje wordt. Ik was vrij verlegen als kind, terwijl manlief heel assertief is hihi. Qua ogen, mondje en neus lijkt ze op mijn man. De hoofdvorm en oren zijn van mij :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook die foto op FB... Het is echt een uitgesproken uiterlijk wat ze heeft...

Deel Deze Pagina