hoi lieve meiden, Nou de eerste keer dat ik weer achter de computer zit en dus deze site kan bezoeken. Zitten is namelijk nog steeds erg pijnlijk ivm hechtingen. Allereerst lieve, lieve Losje!! Ik las je verhaal op facebook en had toen al een vermoeden wat er gebeurd zou moeten zijn en nu zie ik het hier bevestigd. Wat ontzettend verdrietig en naar! Een dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je lichamelijk snel opknapt en dat je het emotioneel een plekje kunt geven @MGBK van harte gefeliciteerd!! Geweldig zeg! Heb ik nog meer gemist? Hier gaat alles prima. Mijn bevalling was in 1 woord heftig. 19:15 had ik 1 cm ontsluiting en om 20:45 zat ik op 9. Toen moest alles nog gebeld en klaar gezet worden en dus moest ik mijn persweeën ophouden... Auwiieeee Om 21:20 begonnen met persen. Dit was lastig omdat mijn persweeën erg afgenomen waren en ik dus het meest op eigen kracht moest doen. Aan het einde moest ik gewoon alles geven, niet omdat het met de baby slecht ging, maar omdat ik nog voordat het hoofdje stond al 300 ml bloed was verloren. Uiteindelijk is onze lieve meid om 22:02 geboren. Helaas mocht ik haar daarna maar even vasthouden omdat ik met spoed gehecht moest worden. Heb uiteindelijk 1,5 uur gelegen... Eigenlijk had ik naar het ziekenhuis gemoeten, maar ben mijn VK heel dankbaar dat ze zich niet strikt aan de regels heeft gehouden zodat ik lekker thuis kon blijven. Vandaar dat ik dus veel op bed gelegen heb. Ik voelde me slap vanwege de liter bloed die ik verloren was en daarnaast heb ik naast mijn knip nog 11 hechtingen op 5 verschillende plaatsen. Zitten was dus echt niet fijn! Gelukkig begint het nu allemaal wat beter te voelen. Ons meisje doet het goed! Ze is een heel zoete baby. Helaas heeft ze nu spruw waar ze erg last van heeft. Dus veel huilen. Gelukkig mogen we zo medicijnen ophalen bij de huisarts hiervoor. Hopen dat het helpt! Zo dit was dus even mijn egoberichtje. Ik kan niet beloven veel te reageren omdat we best veel bezoek hebben enzo, maar ik zal wel meelezen! Liefs
Middag , Parel, niet leuk voor je ouders om zo de hele tijd gebeld te worden. Mamsie ,lekker rustig aan dus Losje ,neem idd.je tijd meisje ! x Manouks ,misschien op CD18 ofzo?Mijn sprong ook bijna nooit stipt op de 14e dag. Jaydee ,wauwie zo snel is het niet zelfs nooit gegaan Petje af !!! Heb je fotootjes ?? Hopelijk is de spruw snel gedaan. Controle van 33 weken in orde ,gewicht blijft idem van mij ,die van ons meisje gaat goed omhoog ,2,5 kg zou ze wezen nu en een 46 cm. Hoofdje nog steeds naar onder (braaf ),navelstreng was ook in orde ,vruchtwater prima in verhouding.En met die controles en ook andere kon de gynè ook al opmaken dat ze geen last had van de zwsdiabetes wat ik heb wat mooi en opluchtend nieuws is. Erna ff wat snoepgoed gehaald voor in de schoen ,zal de 1x maal zijn vanavond voor hun En zal 9/10 laatste jaar zijn dat de oudste het nog allemaal niet weet van wie de echte Sint is...dus nog maar eens lekker vertroetelen! DL maakt het goed ,zal een klein opstootje zijn geweest.L.zijn snot is ook zo goed al over. Tablet is ook opgehaald ,straks eens bekijken en uittesten. ML is nu 10 dagen thuis!!!!!!!!!!!! o help En de nalevering van de doopsuikers is gekomen net voor we thuis vertrokken dus het is in orde gekomen. Liefs x
@Lov, de VK was er zeg maar net toen ze al 9 cm constateerde. Daarna moest ze alle spullen nog klaarzetten en de kraamzorg moest nog gebeld worden (die kwam tijdens het persen binnenrennen). Vandaar dat ik dus nog even moest wachten, ze waren simpelweg nog niet klaar. Heb dat ook als het meest heftige stukje ervaren. Zal zo even een fotootje in mijn album zetten!
Ja want het was meer dan een uur! Weet helaas hoe erg dat het kan zijn meid bah jammer want anders was het misschien een stuk mooier geweest voor je he. En ben je zoveel ingeknipt omdat ze niet paste dan?
Jeetje kindjes maken gaat hier moeilijk... Kindjes op de wereld zetten ook al zo moeilijk bij iedereen tot nu toe... Jeetje meiden....
En wat naar van de spruw... Dat ook nog... Maaaaaar sterk maar lekker aan doe rustig aan en laat je goed verwennen! Hoe is de kraamzorg ?
Ja ik heb geen idee waarom ik zoveel ingescheurd ben. Even gênant, maar zelfs m'n schaamlippen zijn gehecht.... Mocht er ooit een tweede komen ben ik daar ook heel bang voor want dat herstellen ervan valt me goed tegen. Gelukkig had ik een lieve kraamhulp en doet manlief veel in huis nu. Echt een lieverd! Volgende week is mijn moeder nog vrij dus die komt helpen. Hoop dat ik daarna weer aardig hersteld ben van onder.
Jaydee jeetje heftig hoor. Super snel gegaan maar wel de nodige complicaties zo te lezen. Hopelijk gaat het herstel nu snel. Fijn dat jullie meisje het zo goed doet. Niet leuk dat ze spruw heeft. Geniet maar lekker! Lief cd 18 gaat hem sowieso niet worden, eerder cd 20/21. Fijn dat de echo helemaal goed was! En fijn dat het goed gaat met je dochter. Veel plezier met de tablet en doopsuikers.
He Jaydee, leuk dat je er even bent! heftige bevalling ook hoor meid. Pfff.... er dagen over doen is geen pretje maar zo snel is ook niet fijn! En al die hechtingen maken het er niet beter op..... Hoop dat je goed hersteld en weer wat mobieler wordt zelf!
Oh ja was i gescheurd en niet ingeknipt? Oeeeeh meid ja dat is heftig.... Fijn dat je kraamhulp zo goed is.l. Altijd veel,waard!
Lov ja klopt, rond dag 20 ongeveer. Ben heel benieuwd of ik ook een goede eisprong heb en hoe mijn lf deze ronde is. Volgende week zijn de belangrijke echo's en die week erna progesteron prikken.
Jaydee. Tjee wat heftig. Doe maar lekker rustig aan en geniet van jullie kleintje. Hoop dat de spruw snel over zal zijn!! Manouk. Bevestigig van wat je wist. Heb je nog wat dingen kunne vragen. Wel raar sat ze 3keer moest checken en het toen toch goed vond. Hoop zp dat nu je je eispong in de gaten houd het raak zal zijn voor jullie!! Ik duim voor je!! Bouwjaar. Zo die drukte is nog al zo voor je verlof. Tja en denk toch vooral aan jezelf en trek daar optijd aan de bel. Ohh en mijn slaapgebrek is niet zo erg maar het vroeg opstaan en savonds niet altijd kunnen slapen zijn killing. Gebruik mijn weekend om bij te tanken. Losje meisssie hoe gaat het met je? Vertroelen ze je goed thuis? Neem lekker je tijs om alles een plaats te kunnen geven en neem vooral de tijd om lichamelijk goed te herstellen. Kan nog steeds boos worden om alle dingen doe er gebeurd zijn. Hele grote knuffel!! Mgbk. Hoe gaat het met jou? Heb je symtomen of juist niet. Kan ook he. Vind het zo super dat er weer roze is in ons topic. Als is er ook veel roze door de meiden die geboren zijn. Lief. Fijn dat alles goed was en ook geen suiker. Toppie!! Ohh wat fijn dat je man thuis is. Lekker gezellig en hij kan mooi meehelpen. Hier. Zo iets te eten maken. Moet ff in de kastjes gaan snuffelen wat ik weet mietw wat. Zal wel iets saais worden. Vandaag lekker gewerkt. Morgen heerlijk shoppen... al vast voor kerst. Straks niet zo veel tijd. Ohhh en kleding voor nieuwjaar en kerst. Paar kleine dingen hoef niet alles nieuw. Nu ik dit typ gaat doot mijn hoofd mijn toost met R op nieuwjaar vorig jaar. Toen zeiden we nog dit word een top jaar... Is dat ff anders gegaan.
@ika ja op zich zijn kleertjes zo bijgehaald. Ff een belletje naar de oma's Stomme krampjes. Hopelijk vanavond weer beter @lov Nouja moet he wilt gewoon compleet zijn, maar ik vind t ook zonde om onnodig kleding te kopen. Bovendien vind ik naar weinig leuke unisex dingen. Iedereen zegt idd je krijgt veel kleding, maar ik kan me ook voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als je al voldoende hebt. @mgbk hoe was t vandaag?
Lizzie ja dat vond ik ook raar. Heb alleen kunnen vragen hoe het zit met de uitslag van vl zijn zwemmers. Als ik ongesteld ben geworden moet ik bellen en dan wordt er een afspraak gemaakt om de uitslag van het zaad te bespreken en hun bevindingen van mijn cyclus. Aan de hand daarvan krijgen we te horen of er een behandeling gestart wordt of dat we het zelf moeten gaan proberen. Ik kreeg trouwens alvast wel de uitslag van het bloed van vorige week en dat was bij ons beide helemaal goed (hiv, hepatitis, chlamydia etc). Gelukkig. Heeerlijk dat je morgen lekker gaat shoppen. Ben benieuwd welke outfits je gaat scoren voor de feestdagen Kl*te he?! Dat die toost niet is uitgekomen. Vind het zo erg voor jullie. Hoop dat 2014 dan helemaal jullie jaar wordt! Daar duimen we voor! Bij ons precies hetzelfde met oudejaarsavond afgelopen jaar, we hebben toen samen een vuurpijl afgestoken met de gedachte dat die alle nare dingen mee zou nemen en 2013 ons jaar zou worden, helaas ook niet gelukt. We willen dit jaar met oud en nieuw weg gaan, lekker ergens in een hotel met zn tweeën. Dikke knuffel voor jou & veel plezier morgen!
@parel heb je 8 leuke unisex dingen kunnen vinden? Ik vind lastig. Vervelend zeg dat van je ouders! @dido tja zo ga je ff anders op kraambezoek. Maar wel goed @mamsie gaat t nig wat? @manouk Verrot he een latw eisprong. Konden ze nog een prognose geven eigenlijk of is t gewoon per keer bekijken? Beterschap met de buikgriep!
Stomme foon weer mn verhaal weg. Dan klik ik op verzenden en kom ik op een heel ander topic :x @jaydee heftig zeg zo snel. Begreep wel dat als t snel gaat je weefsel minder tijd heeft om mee te rekken. Hoe kan t dat je zoveel bloed verloren ben? Balen van die kl*te spruw (aldus een vriendin) hopelijk helpt t middel