De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Pfff toeter jeetje wat eng! Gelukkig is er niks gebeurd en wordt het nu snel opgelost.

Lies leuk zo'n draagdoek. Hopelijk kan je hem veel gebruiken straks. Druk druk jij!

Mamsie fijn dat je nog even 2 uurtjes hebt kunnen slapen. Niet leuk die krampen steeds..

Lov klinkt heel leuk jullie geboortekaartje en bord. Stom hoor van je schoonzus!

Ika haha ik moet wel een beetje lachen dat M dan zo boos wordt. Zie het helemaal voor me. Niet leuk zo'n huildagje.

Mgbk hoe is het?? Heb je al last van kwaaltjes?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihihi Ika je meisjes zijn pittiger dan jongens ;)

Manouks idd mooie avater !

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Thnx didie & lovie! Probeer er weer een beetje positiever in te staan.. misschien helpt het :p pfffff ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedzo meid ;) je bent sterk...!

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Leuk idee voor de kaart en bord!

@toeter Jeetje dat is schrikken! Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

@mamsie Binnenkort gaan we van dagelijkse meldplicht over op per uur melden ;)

@manouk Think positive inderdaad! Voel je je al wat beter? Zenuwachtig voor de echo?

@parel Las op FB dat je babyshower geslaagd was?! Leuk!

Ik weet dat ik nog op lies en joy wilde reageren, maar ben het vergeten :-S Zit nu op m'n phone, dus probeer alles te onthouden...

@hier Nog 2 nachtjes te gaan! Ben weer erg moe, dus duik zo m'n bedje in.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Duurt niet lang meer Dido!

Duik hier ook zo mijn bedje in. Je weet maar nooit hé ;)

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk morgen echo toch? Succes lieverd!

Mamsie slaap lekker;)

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov, nee klopt als je niks meer doet dan gaat het ook niet lekker en ze zeggen juist ook weer dat je wel wat moet bewegen, dus vind de balans maar haha, vooral met kinderen.

Keizersneden, ik vind dat iedereen daar zijn keuze in moet maken. En idd word er snel gezegd maar dat is zo zwaar, dat klopt maar een gewone bevallen kan ook heel zwaar zijn.

Mamsie, ik had menstruatieachtigekrampen en dan harde buiken erbij. Gelukkig nu niet meer gehad.

Joy, ach wat sneu voor hem. Wel fijn dat je een fijne middag hebt gehad.

Lief, haha ja als die nog net in dec komt wel idd. Is wel grappig.

Manouks, jeetje meid niet fijn.

Dido, mooie 3+ heb je...

Bouwjaar, aah dat is even schrikken als je nichtje zo valt.

Eda, lekker rustig aan doen dan.

Toeter, jeetje dat is ook schrikken dat je zo lang met een gaslek hebt gezeten wat je niet wist.

Babyshower was echt super leuk, leuke dingen gedaan en leuke dingen gekregen, waaronder een bellypaint. In mijn album staat een "amateur" foto ;) krijg die van de fotograaf nog. Was wel echt kapot gisteren. Vriendin van mij woont 30 a 45 min hier vandaan en die moest anders 1,5 uur reizen met de trein en bus, dus hebben wij haar naar huis gebracht, mijn zwager wilde dat ook wel doen, maar die kent ze niet en ik zie haar al zo weinig. Maar dus om 22.00 pas thuis, normaal niet erg maar nu was ik wel erg moe.

En vandaag heel het huis laten poetsen en zelf wasje gedraaid en bed verschoont. Morgen naar de VK voor controle en bespreken van het geboorteplan.
    En donderdag met mijn ouders naar de zaak waar we de wandelwagen halen, wil ze wel laten zien wat ze kopen :p

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Iedereen dikke kus.

Wil even manouk extra sterkte wensen in het ziekenhuis. Hoop dat je je wat beter voelt morgen.

Heb lang gewerkt en ben kapot dus reageer verder ff niet. Morgen ook werken. Dus zal er weinig zijn.

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Manouk, succes vandaag in het ziekenhuis!

Mgbk, werk ze.

MamsieM, alles nog rustig?

Parel, fijn dat de babyshower geslaagd is! Veel plezier vandaag.

Dido, nog maar 1 nachtje:)

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Thnx meiden! Zit nu in de bus, die gaat zo weg.
    Heb het gevoel alsof er een baksteen in mn buik zit, nog steeds aldoor krampen maar kan nu niet meer naar de wc :) pff.. haha. Maar voor nu beter dit dan dat het er uit loopt. We zullen zien of mijn eitje goed gegroeid is en wanneer ik mn eisprong heb. Vandaag doet een verpleegkundige de echo ipv de gyne.

Dido nog 1 nachtjeeee!!

Parel fijn dat je zo'n leuke babyshower hebt gehad!

Mgbk werkze weer vandaag.

Mamsie zit de baby dr nog in?? :p

Lies hoe ging het opstarten vanochtend? Weer een pot knuffel momentje?

Losje heb je een beetje kunnen slapen?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mag toch hopen van wel, anders worden we wel een erg van het gemiddelde afwijkende groep ;)

@manouk hoe was t in t zh?
    En hoe gaat t met je vandaag?

@ika klagende mannen, tja degene die ooit bedacht heeft dat de vrouw t zwakker geslacht was is vast een man geweest de waarheid te verdoezelen :D
    Enne je hebt een lekker driftkikker dus (van wie komt dat ? :))

@lov jammer dat je intenties voor kerst neit opgepikt worden. Bij ons hangt t ook niet zozeer om kerst zelf maar zien t meer als een gezellig samen zijn.
    Leuk hoor dat jullie dat allemaal zelf kunnen maken.

@toeter nou lekker dan die gaslekken. :$
    Wel fijn dat de badkamer gerenoveerd is voor de kleine er is

Zeker weten :D:D
    Tja ik heb een klein draaikont geloof ik. Vandaag weer getrappel aan de bovenkant. Ivm werk de controle bij de vk maar afgezegd voor morgen :x, maar ja anders was ik pas smiddags op mn werk. En voor zo'n korte tijd helemaal geen zin om te reizen. Baal er wel van, want eigenlijk was t al een week later dan ze zei en ik wil wel weten hoe zij voelt dat t kindje ligt. Nu as maandag. Maar ja als er vragen komen, is op t werk aanwezig zijn tig keer handiger dan thuis zitten.

Wij hebben vanavond partneravond op de pufclub. Dan nog 2x en na de bevalling nog 6 lessen

@mamsie.....hoe gaat t?

@dido hopelijk gaat vandaag snel, dan nog maar 1 nachtje

@parel fijn dat je een geslaagde babyshower had

@mgbk hopelijk kun je genoeg rust pakken. Je lijf is tenslotte hard bezig

Gisteravond de bevallings-infoavond. Was wel oke. Zag op de lijst dat ik degene was die t eerst was uitgerekend, de laatste pas begin maart. Maar dan denk ik die is dus 8 wk minder ver. Waarom ga je al met 26 weken naar zo'n info-avond. Het is dan helemaal nog zo'n ver-van-je-bed show.
    Weinig mannen weer, naast vl nog 2. En 1 meisje kwam iets te laat met haar moeder, dacht meteen hoe oud zal die zijn. Later bleek ze 19 jaar, die is er vlotjes bij dan.

Nou ik ga weer aan de bak.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen ,

voor degene die gaan werken ,toi toi!

Losje, denk aan je !x

Manouks ,heel veel succes vandaag !!!

Toeter ,dat is idd.om van te janken die beide lekken :x:(

Parel ,een drukke maar deugddoend weekend gehad dus ,leuk mag ook wel eens.En veel plezier vandaag met de controle en bespreken geboorteplan!!!

Mamsie ,goed wakker ?:D

Bouwjaar ,is idd.leuk zo te kijken wat voor volk er op zo'n infoavonden komen.Dacht vorige keer ook de enige te zijn zonder partner maar dat was zo gelukkig niet en vrij jong volk (1e kindje).
    Vrij verliefd enz. ;)

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Zit in de wachtkamer en krijg me nu ineens kramp.. shit haha.. het is ook warm in het ziekenhuis :(

Bouwjaar jammer dat je de vk af hebt moeten zeggen, kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om aldoor heen en weer te reizen en dat je veel te doen hebt op het werk. 19 is wel jong ja, al ben ik natuurlijk ook een broekie :p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai Manouks :( succes dalijk meid!

Bouwjaar zie hier bij de gyn ook wel eens hele jonge meiden. Vond mij al jong met 24 :p bij de oudste toen

Parel vond je de paint toch leuk nu :D
    Hier stiekum toch wel gehoopt dat mijn schoonzusje ook voor mij iets zou regelen kwa shower .. Maar wat verwacht je van iemand die alleen bezig is met zichzelf he ....

Mamsie hoe is het?

Pfff ik kreeg tot nu toe nog mijn eigen jas aan maar nu wordt het toch wel moeilijk hoor. Net de oudste naar school gebracht en had best veel pijn aan mijn buik en banden :(

Even rustig zitten en dan poetsen want de kraamzorg komt om 10 uur;) hoop niet dat ze veel wilt zien kwa babykamer want er is niks :p

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Manouk, oh wat vervelend om met krampen in de bus te zitten:( Hoop dat je snel weer naar huis kunt en niet nog weet ik het hoe lang moet wachten in het ziekenhuis. Sterkte daar! Hoop dat je eisprong snel komt en dat alles er voor nu goed uit ziet:)

Mgbk, ik wilde nog even tegen je zeggen dat je wel op jezelf moet letten en ook de tijd moet nemen om het af en toe wat rustiger aan te doen. Heel makkelijk gezegd en ik ben er ook slecht in, maar je moet echt een beetje aan jezelf denken nu:)

Oh ik ben trouwens degene hier die normaal gaat bevallen haha:p:D

Bouwjaar, rot dat je je controle-afspraak hebt moeten verzetten in verband met werk. Gelukkig kun je wel maandag terecht, maar jammer is het wel. Hoop dat die draaikont van jou gewoon netjes met het hoofdje gaat indalen straks:)
    Wij hadden 31 oktober de voorlichtingsavond vanuit de verloskundigepraktijk. Hier nodigen ze je uit als je tussen de 28-34 weken zwanger bent. Bij die avond waren best veel mannen aanwezig.
    17 december hebben we een voorlichtingsavond over borstvoeding.
    Veel plezier met de partneravond vanavond!

Liefoe, jij ook een fijne dag!

Parel, veel plezier bij de controle:)

Lov, haha dan laat je maar de kamer in aanbouw zien aan de kraamzorg:p Doe je vol trots de deur open en dan is er gewoon nog niet veel te zien hihi.
    Ik kan gewoon mijn winterjas nog aan! Wordt wel steeds krapper, maar ik wil het nog zeker 1,5 week volhouden. Daarna zie ik wel hoe ik het ga oplossen, ga in ieder geval geen nieuwe jas meer aanschaffen.
    Vervelend dat je nu pijn hebt aan je banden enzo, doe rustig aan met poetsen.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Niet fijn Manouk! Knuffel

Hier weer een onrustige nacht. 2,5 uur wakker geweest. Om de 10-15 min krampen maar nu is alles weer rustig. Wil niet klagen maar moet zeggen dat ik dit wel bloedirritant en zeer vermoeiend vind....

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Succes. Hoop dat alles goed is. En dat je niet te veel last hebt van de kramp! En als het echt niet gaat gewoon ff zeggen in het ziekenhuis. regelen ze ff een kamertje waar je bij kan komen. Hadden ze voor R ook een keer gedaan.

Bouwjaar. Kreeg meteen ongeplande zwangerschap in mijnn hoofd bij dat meisje van 19. Oeps. Al hoef dat niet natuurlijk zijn genoeg meiden die op jonge leeftijd moeder willen worden.
    Heb je er wel veel van geleerd?

Dido. Ben je de uren al aan het af tellen? Gaat ml ook mee??

Ohhh ik vergeet weer de helft....

Hier. Net gebelt door het ziekenhuis. Ik moet 5 december al om 7 uur in het ziekenhuis zijn. Ik ben de eerste. Mag ook meteen weer naar huis als het gaat. Ik vind het nu wel spannend worden nog 9 dagen.. Het eerste van een nieuw begin.

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Nou wij ook MamsieM, we willen gewoon de 4e baby hier verwelkomen!
    Nee even zonder dollen, echt vervelend zeg. Juist zo fijn nu om nog goede nachten te hebben zodat je uitgerust de bevalling in kan. Elke keer zo'n onrustige nacht met wat voorwerk lijkt me echt niet fijn.
    Kom maar baby, je ouders en broertje zijn er klaar voor:D

Lizzie, pff 5 december komt ook wel heel snel dichtbij he:( Wel fijn dat je als eerste aan de beurt bent en die dag ook weer naar huis mag als het goed is. Knuffel!

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spannend Lizzie! Maar wel fijn dat je als eerste mag. Hoef je niet de hele dag te wachten.

Deel Deze Pagina