@Eda, wil je even een dikke knuffel geven. Ik snap heel goed dat je je kleintje graag snel in je armen wilt hebben. Het is allemaal frustrerend als de situatie nog niet is zoals die hoort te zijn, maar dat kan ook snel veranderen. Ik hoop dat ze zich snel aandient en je niet hoeft ingeleid te worden.
Pfff jeetje net even de jurk aangedaan voor de bruiloft. Maat ik ben zo huge in de jurk aaaahhhhhhhhh mijn buik is gewoon niet normaal. Ach ja ben tenslotte ook zwanger. Had even gekeken wat ik met de haren wilde nu. Maar opsteken ziet toch leuker uit. Dus aan de zijkant een soort van knot maar dan wel losjes en daar wat bloemen in.
Nou lov ik zag net een foto op fb van je buik, en die is heel mooi, dus ben ervan overtuigd dat je er prachtig uitziet! En ik ben benieuwd naar de foto's straks
@parel vervelend van je ribben, ben benieuwd hoe dat verder gaat @jaydee ze wonen bij ons in de buurt Hopelijk een betere nacht komende nacht @toeter jammer maar t is zoals t is. Succes iig! @lizzie zo'n zelfde haarprobleem hier, ik vind t niks maar er hoeft in de lengte hoeft er niks af. @eda owh lieverd je hoopt gewoon op een begin en dan zijn er nog helemaal geen tekenen. Hoe lag t kindje nu dan? Thx over t meedenken mbt de hond. Ik zal eens vragen of ze de andere pootjes ook gechecked hebben of die verder goed zijn. En de andere tips doorgeven @dido irritant zulke mensen
Lizzie hoe zit je haar? Lief mooie foto's van jullie kleine! Dido ik heb een hekel aan dat soort mensen, ze kunnen jou toch ook gewoon bellen...! Toeter jammer meid, ik hoop nog wel van je te horen als dw kleine er is!
Parel oe dat is niet.leuk dat je geen ribben meer over hebt.....voel je je verder goed? Jaydee spannend hoor allemaal.....heb zelf nooit voor krampen gehad, maar laat het maar doorzetten dan he!
Losje. Lengte hetzelfde echt alleen de puntjes eraf. En in heel veel lagen geknipt. Ben er happy mee. Kan er weer ff tegen. Knip ze nu niet zo vaak 1 keer per 3 maanden. Heb nooit zo'n last van dode punten. Bouwjaar. Mijn haar is nog wel een stukje korter als dat van jou dacht ik. Bij mij net over mijn schouders. Wil het tot mijn schouderbladen. Nu heeel veel laagjes ziet er leuk uit. Lov. Idd op fb hele mooie/lieve foto! Je ziet er zeker fantasties uit vrijdag!! Hier. Slaap al half op de bank. Sinda we een gids hebben wil roy allemaal programmas zien die ik echt zo saaaaai vind.
@Lov, ik ben benieuwd hoe je eruit ziet. Trouwen als je zwanger bent is heel leuk @Jaydee, spannend hè dat voorwerk. Ik had het ook en mijn bm mond was toen al verweekt. @Liefoe, wat een mooie echofoto's! @Mgbk, dikke knuffel meid! Ik heb je verhaal in de club gelezen. Je hebt het wel voor je kiezen gekregen. Hier alles in orde. Zit nu echt al een beetje in een ritme. M. doet het goed en is overdag lekker wakker en 's nachts komt ze rond 4.30 voor voeding. Ik voel me lichamelijk ook weer sterker worden. Mijn hechtingen zijn niet meer gevoelig en het gevoel alsof iemand me met een stuk hout tussen mijn benen heeft gemept is ook minder aan het worden
Meiden, slaap lekker. Ben eerder thuis gekomen uit het werk, voel me beroerd. Lief mooie fotos! Fijn dat alles goed was. Lov die jurk staat vast prachtig! Zon lieve foto! Smelt... Eda sterkte meis. Je teleurstelling spat van je bericht af. Ben je nog iets leuks gaan doen? Dido wat achter de ellebogen van die lui. Ika wat een goede berichten. Geniet ervan! Lizzie idd de afstandsbediening terugjatten! Rest weet ik niet meer. Duik mn bed in. Truste allemaal.
Eda, wat balen dat er nog geen naderde bevalling in zicht is... ben ook wel benieuwd wat ze bedoelen met ongunstig liggen? Ze is nog niet ingedaald, heb je dan wel te horen gekregen dat je moet gaan liggen zodra je vliezen breken? (dat is toch zo??) Langer dan twee weken zal het iig niet gaan duren.... Mgbk, whaaaa, beroerd! Hoop echt echt beroerd en niet een griepje... Duik maar lekker je bedje in! Lov, ben heel benieuwd hoe je eruitziet!! Je buik is iig prachtig! Toeter, jammer meid. Hoop dat je de zwangerschap beetje doorkomt met je BI. Hoor graag van je hoe het verder allemaal verloopt, dus als je af en toe langs komt wippen ook prima meid! Mamsie, lekker bezig geweest met de babyvoorbereidingen? Bouwjaar, jij vroeg nog wat ik besteld had. NOg wat kleine dingen, thermometer (heb er genoeg, maar voor de beeb even een nieuwe!), washandjes (heb ik ook genoeg, maar die zijn niet meer stralend wit!) Nog een wit broekje, nog een neutraal pakje (heb al zoveel roze!!) met I love papa. Wil ik onder de kerstboom leggen. Bij de Prenatal nog 2 nieuwe lakentjes en 2 mutsjes besteld. Nu heb ik echt genoeg. Sokken geteld.... heb zo'n 15 paar! Pakjes ed heb ik nu zo'n 6 tot 8 van maat 50 en 56. (totaal dus iets van 15) Dus die kleine meid kan wel even vooruit. (en mijn knip weer even dicht...) Ben de rest even vergeten, dus sorry als je niet genoemd bent!
Ika fijn dat je een lekker ritme hebt, en dat je je beter voelt, whahahahaha moest even lachen door je vergelijking.... Aapje van me, rust lekker uit, denk aan jezelf!
@ Jaydee, balen van je nacht zeg maar gelukkig dat je in de ochtend dan nog wel even lekker kunt blijven liggen.... nu nog wel! @ Liefoe, mooie echofoto's en grappig dat voetje in haar mondje hahaha... Mijn moeder is ook nog jong hoor, 51 en jouw moeder dan? Maar ik hoef het eigenlijk zelfs nooit aan mijn moeder te vragen, die ziet dat altijd wel wanneer hulp van harte welkom is @ Toeter, jammer maar als je straks wat meer tijd hebt kom je gezellig weer mee kletsen? @ Eda, huh, niet ingedaald? Had dat al niet moeten gebeuren nu? @ Ikapika, ennn al filet of carpaccio op???? Fijn dat je lichaam ook al goed op weg is om te herstellen pff ik kan niet wachten joh als ik dat zo lees hihi... @ Hier, vriendinnetjes zijn weg, was gezellig geweest. Al had ik t ook wel leuk gevonden om ff weg te gaan, ff eruit maar thuis was ook gezellig hoor... wel weer iets meer harde buiken gehad vanavond, het is toch wel heel erg prikkelbaar merk ik.
@mgbk: wat jammer dat je je beroerd voelt en van je werk moest afkomen... @dido: is idd niet leuk zo'n mensen, je valt dan zo weg uit de lucht ipv dat ze het eens rechtstreeks in je gezicht zeggen als er iets scheelt @lov: ik weet het niet precies, tis geen stuitligging, dat niet, maar denk dat de gyn bedoelde dat kindje nog veel te hoog ligt en dat het nu nog niet gunstig is om in te leiden. Ze zei dat sommige gyn in die situatie sowieso een keizersnede doen, maar dat zij dat niet doen, ook al is er maar 1/10 vrouw die toch vaginaal kan bevallen, dan is dat mooi meegenomen... maar ja, ben er dus wel heel ontgoocheld in want zoals ik het verstaan heb is er dus meest kans dat ze me moeten inleiden omdat kindje nu totaal geen tekenen heeft van zelf de weg te zoeken en. dat er bij die inleiding toch 90% kans is dat het toch op een keizersnede uitloopt... dus ja, we zien wel, heb nog 10 dagen hé. Myn gyn is zelf 10 dagen overtijd gegaan van haar eerste, dus ga niet zeggen dat het niet kan, maar dat het zo rustig is vind ik niet normaal en vraag me eigenlijk af hoe het komt... heb zo weer het gevoel dat mijn lichaam het laat afweten, net zoals bij de mk... nu een aantal dagen extra vind ik niet erg, maar 10 dagen klinkt wel heel lang en vooral op zo'n manier dan nog 't is op zo'n moment dat je graag een glazen bol zou willen hebben hé sorry dat ik er zo over doordram, ik zit er even door, wil wel geduld hebben, maar als je dan hoort van de arts: "we zullen maar uitgaan van slechtste scenario: inleiding en keizersnede" dan heb je toch wel door dat ze er zelf niet echt in gelooft dat het alsnog spontaan kan komen, dus kan er nu ook nog zelf moeilijk in geloven... @mamavandj: nee heeft me nog niet gezegd dat ik moest gaan liggen moesten mijn vriezen breken... ben dat ook vergeten te vragen, maar ja, zie ze toch vrijdag weer heb heel de week om mogelijke vragen op te schrijven...
Lieve Eda ,Dido ,Mgbk ,Lizzie ,Manouks ,Losje ,oftewel oemapaloempatjes ... Als ik kon zatten jullie allemaal tussen deze 2 voor een warme knuffel ! Bekijk bijlage 356401
dank u voor de steun en de knuffels meiden, doet me veel deugd hoor @joy: zoals ik het verstaan had van de gyn, normaal is bij 36 weken een eerste baby toch al ingedaald, dus ik loop heel erg achter hé. Nu ja, heb nog een vriendin bij wie het ook nog niet ingedaald was, maar op 40 weken had ze toch al een beetje ontsluiting, dus ja, ziet er niet echt rooskleurig uit
Wat gek, Eda, dat ze zeggen dat een inleiding vaak op een keizersnede uitloopt. Ik heb nu veel meiden meegemaakt hier op het forum en het werd allemaal natuurlijk ook al was het nog niet ingedaald. Ik vond de inleiding op zich meevallen. Bij mij ging het allemaal erg snel. Dat het bijna een keizersnede is geworden kwam door de ligging. Dat had ook kunnen gebeuren bij een natuurlijke start. Als ze gaan inleiden weet je dan hoe ze het gaan doen (ballon, gel, veter)?
Ja klopt gek want ik ben 3 x ingeleid geweest ,nu 4e keer normaal gezien ook. Ik hoop gewoon dat het voor je goed mag gaan en zonder je gynè bevallen ,heel eerlijk de gynè is 1x aanwezig geweest en toevallig omdat hij net zijn ronde deed voor het naar huis gaan. De andere keren hebben de vv en een assistente me geholpen. slaapwel iedereen x