De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha ja kom maar op :D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies hahaah is goed :D jij mag van mij :D
    Ja ik wil ook geen nieuwe maar ben er bang voor, maar ga het zo lang mogelijk uitstellen.

Mamsie ja hey zeker mag je klagen ... Vindt jullie allemaal nog zo netjes op het eind. Ik baalde al eerder hahah.

Lizzie spannend meid! Idd een nieuw begin!

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh mamsie. Dat is zeker irritant. Hoop dat je vandaag toch nog even je rust kan pakken.
    Duurt nog ff tot die 7de december ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het sneeuwt hier trouwens...

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Leuk dat je babyshower geslaagd was! Ga zo even naar je foto kijken :) Leuk vooruitzicht de wandelwagen ophalen!

@mgbk Werkse!

@lies Ja! Nog 1 nachtje! :-D

@bouwjaar Balen dat je voor je werk met afspraken moet schuiven...kan me voorstellen dat je de klein frummel graag wilt zien. Nog nieuwe info gehoord bij de bevallingsinfo?

@lov Hopelijk een leuke kraamzorg! Doe rustig aan. En sneeuw! Brrr....Mag van mij wegblijven. Hoe ga je het oplossen met je jas?

@mamsie Vervelend die krampen! Slechte nachtrust is ook zwaar irritant! Kan je vanmiddag nog een beetje uitrusten?

@lizze Ja...erg spannend :) VL gaat ook mee. Ik zei nog tegen hem, er is waarschijnlijk weinig te zien, maar de lieverd moet en zal mee :) Hij begon vandaag toch ook wel zenuwachtig te worden zei hij. Ook spannende dagen voor jou meis! Wel fijn dat je zo vroeg kan, ben je ook snel weer thuis. Ik ga keihard voor je duimen. Op naar een mooi nieuw begin!

@manouk Hoe ging het in het ziekenhuis? Heb je het nog een beetje volgehouden met de krampen?

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mweeeeh :( zit in de bus, bijna thuis.. zal zo even vertellen.

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Even denken hoor of ik alles onthouden heb... waarschijnlijk niet!

Mamsie, balen die onrustige nachten... Hopelijk loop je niet nog twee weken zo door! Kom maar beebje!

Manouk, hopelijk heb je het volgehouden in het zkh! Ben benieuwd hoe het met je eitje gesteld is! Heb je het nog gezellig kunnen maken?
    En ach broekie, tis maar net wanneer je er klaar voor bent! Ik was ook 23 bij de 1e!

Lov, succes met het intakegesprek! Hier gister telefonische intake gehad, bij 2e en meer kinderen komen ze niet meer langs. Zelfde praatje als altijd! Stomme vragen.... heb je een wasmachine?!?
    Fijn dat de zolder vorm begint te krijgen! Komt allemaal goed meis, al snap ik dat je verder wilt!

Bouwjaar, nog effies...dan is het klaar met de NS! Deze week laatste werkweek?? Volgende week vrij toch? Ben benieuwd hoe jullie draaikont erbij ligt!

Ik strakjes naar vk, voel ook een hoop gewoel in m'n buik en nog steeds een harde plek rechts bovenin. Ben benieuwd of het het hoofdje of de billetjes zijn.

Parel, fijn dat de shower geslaagd was! Rustig aan hoor met je oefen weeën!

Toeter, jeminee!! Dat is schrikken! Hoop dat het snel allemaal opgelost wordt!

Joy, nog even lekker geshopt dus! Altijd leuk! Gaat ook opschieten voor jou nu... snap je gevoel wel met minder doen met D. Heb ik ook met de kids. Gelukkig is het herfst, dan willen ze niet naar de speeltuin, haha!

Dido, spannend! Nog één nachtje! Hopelijk een mooi vruchtzakje op de juiste plek morgen!

Mgbk, hou je lekker rustig wanneer het kan, er groeit een klein wondertje in je! Sterkte met al het werken!

Losje, hoe is het meis? Snap dat je geen zin hebt om gezellig te kletsen. Tis niet niks wat jullie allemaal op je bordje hebben gekregen. Rust lekker uit lieverd en gooi die tranen eruit!

Vergeet ik nog iemand?!?

Ik ga ff bammetje maken, dan lekker douchen!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Het is bij mij ook door mn hoofd geschoten hoor. Ze zag er nog echt zo jong uit (zegt de ouwe taart ;))
    Jeetje zeg je moet er al vroeg zijn :$

@infoavond: Nou ik heb niet veel meer geleerd (ik verdiep mezelf al), vl wel denk ik

@mmvdj volgende week is laatste werkweek

@lov sneeuw?! :$:$:$ GADVERDAMME (denk meteen aan gladheid en trein ellende)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha mamavandj heb je een wasmachine.., stel je voor dat je die niet had :D

Dido ja ik ga proberen nog even door te lopen, zal op het laatst toch niet meer die hele weg naar school lopen denk ik...

Manouks oei :(

10. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Grrr mn eitje was nog maar 14.5mm.. de verwachting was dat ie rond de 18/19mm zou zitten en dan morgen zou gaan springen (springt vanaf ongv 20mm) :(. Mn ei is dus ongv 1.1 mm per dag gegroeid. Dan zou ik mijn eisprong pas rond cd 22/23 hebben. Ik zei tegen die verpleegkundige dat ik dat wel extreem laat vind en dat ik mn eitje ook klein vind. Zei ze met half duitse woorden, nou ik ben tevreden hoor. Grrrrr sorry maar ik kan even niet meer tegen dat stomme positieve geneuzel, als ik hun moet geloven is volgensmij altijd álles goed. Moet donderdag weer heen en dan weer bij een verpleegkundige.. alle gynaecologen waren vol gepland. Die vrouw achter de balie baalde daarvan want ik heb aldoor iemand anders. De uitslag van vl zijn zaad was nog niet binnen.

Sorry voor mn ego bericht, ben even teleurgesteld :(

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ah Manouk, daar mag je ook van balen! Je wil gewoon een eisprong en weten waar je aan toe bent! Bah zeg!

Lov, hou je die sneeuw even daar? Anders komt de baby er hier helemaal niet meer uit met die kou......

Mijn schoonmoeder komt T straks halen. Kan ik vanmiddag even weer naar bed. Nu al zin in ;)

12. MamavanDJ

Oh Lizzie was ik vergeten! Dat is vroeg zeg, maar fijn dat je gelijk aan de beurt bent en niet moet wachten! Eerste stap wordt dan gezet...fijn!
    En je hebt lekker geshopt ook, heerlijk toch! Je moet jezelf af en toe wel eens verwennen hoor!

Mamsie, lekker vooruitzicht! Slaapse alvast!

Manouk, snap dat je baalt! Voor hun is het mss positief omdat ze extremere dingen voorbij zien komen, maar voor jou is dit gewoon hartstikke k*t! Ook heel irri dat je telkens een ander hebt....

Sneeuw, hou op, schei uit! Voor de kinders leuk, maar voor ons...nee bedankt!

13. MamavanDJ

En Ika en Eda ook vergeten... hoe gaat het met de meisjes? Zijn ze weer wat rustiger?

En Jaydee, wat heerlijk dat jullie zo'n voorbeeldige baby hebben! Klinkt wel als een flink heftige bevalling zeg...

Over bevallen, hier ook één met normale bevallingen hoor, zonder scheurtjes en knipjes. Geen idee hoe het mogelijk is, maar het is toch echt zo! Hoop dat de laatste ook zo voorspoedig gaat!

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk bah meis, wat een teleurstelling:(
    Ik weet even niet hoe ik je moet opbeuren:(

Hier goed geslapen zonder medicatie, sliep wel laat maar ach ik hoef toch niets te doen vandaag;)
    Ik heb mijn verhaal geschreven op het forum, hoop dat het helpt bij de verwerking.
    Ik weet niet hoe je dat terug kan vinden voor jullie, maar jullie zijn handig genoeg volgens mij:D

Ik kom zo even lezen want ben benieuwd hoe het met jullie gaat maar eerst even eten!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #2595 Bouwjaar1979, 26 nov 2013
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
    @manouk
    Kl*te zeg dat je ei niet meer gegroeid is.
    En ik vind t echt absurd dat ze de uitslag vh zaadonderzoek nog niet binnen hebben. Zover ik weet wordt dat namelijk direct bekeken (omdat je anders niet meer ziet hoeveel levende zwemmers er zijn) Dus dat zou dezelfde dag nog bekend moeten zijn

@losje ff spieken bij je verhaal

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ja ik baal ook enorm. Kan er ook gewoon heel slecht tegen dat hun altijd maar zo makkelijk overal over doen. Ze kunnen toch ook zeggen: ja je hebt inderdaad een late eisprong en snap dat je gehoopt had dat ie meer gegroeid was, dat hadden wij ook verwacht etc. Het lijkt nu net of ik me niet aan moet stellen en het allemaal maar normaal is.. ik vind het gwn k*t dat ik zo'n enorm late eisprong heb en dan weet ik natuurlijk nog niet eens of het een goede eisprong is.

Bouwjaar ik vond dat dus ook laat, ze zeiden wel van te voren dat de uitslag ongeveer 2 weken duurt maar dat vind ik raar. Ze moeten idd toch zo snel mogelijk naar de zaadjes kijken. Vl denkt nu al dat de uitslag niet goed is omdat het zo lang duurt voordat ze de uitslag geven. Tjah ik weet het niet. Misschien zeggen ze gewoon dat de uitslag nog niet binnen is omdat het niet goed is, dat gaan ze dan natuurlijk niet even vluchtig tijdens zo'n echo zeggen. Dat ze gewoon wachten tot het eind gesprek om het dan toe te lichten??? Dit zeg ik natuurlijk niet tegen vl.. anders schiet ie gelijk in de stress.

17. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik ga straks even op jullie allemaal reageren hoor.. moet even mn frustratie kwijt.

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar ooooo lekker volgende week laatste werkweek!!!!!

Mamavandj hahahahaha "heb je een wasmachine? "
    Die van mij staat even stil, maar die van me schoonmoeder draait overuren:p
    Ml en dochters helemaal blij want hun kleren ruiken naar oma (lekkere wasmiddel)

Lov neeeee sneeuw:$

Lizzie spannend hoor meis, volgende week de eerste stap, ik hoop op een knalgoed begin van het nieuwe jaar voor jou!

Mamsie probeer lekker je rust te pakken hoor, en toi toi toi voor als het begint!

Ika eda jaydee hoe gaat het met de baby's:)

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja manouk je hebt toch gewoon een late eisprong, dat kunnen ze toch gewoon beamen:xdat moeilijke gedoe altijd......
    Ik hoop dat alles gewoon goed is met zijn zwemmers!!!!!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #2600 Bouwjaar1979, 26 nov 2013
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
    @manouk

spui maar lekker lieverd.
    En laat je niet gek maken, je bent GEEN aansteller.. Het is ook een late eisprong en ja t kan altijd erger. Maar je wilt gewoon ff een bevestiging, inderdaad. Ik vond t ook kut een als ik een late eisprong had (voor *Ukkie lag die tussen cd 17-23), dan duurt t voor je gevoel allemaal nog langer. Minderkansen per jaar.
    Mijn gyn bevestigde dat ook. Maar had ook zoiets voor een jaar moet je dus eigenlijk langer proberen omdat je minder kansen had dan een gemiddelde vrouw. Hij was daar echter erg relaxed in

Owh ik ben mn concetratie kwijt mbt werk, pff

Deel Deze Pagina