Pffff manouk gooi het er gewoon lekker uit meid!! Snap de frustratie helemaal. Je voelt je misschien ook meer een nummer in het ziekenhuis. Balen dat je ei niet meer gegroeid was. Hoop wel dat je een goede eisprong hebt. Ook al is hij laat.. Al duurt het allemaal te lang he. We willen het nu en graag op meteen weten dat alles goed is!! Hele grote knuffel!!!!!! Losje ik ga je verhaal zoeken. Voor jou ook een knuffel. Wij gaan saampjes met zijn 3tjes straks gewoon eitjes zoeken films kijken op de wachtbank. Hoe vervelnd het ook is dat we nog steeds met lege handen staan ook wij komen er wel. Blijf geloven moppies!!
Gooi het er maar uit hoor Manouk, lezende oren genoeg hier! Wanneer hebben jullie het eindgesprek dan? Lov, jij gaat overstappen naar FBTO toch? Heb je nagevraagd of je nog een kraampakket krijgt? Ik had net weer een leuke verrassing. Bij aanvraag van m'n kraampakket kreeg ik het 9 mnd dagboek van Pauline Oud, bij het kraampakket zelf Baby's eerste jaar van Pauline en zojuist een kraambezoekboek van Pauline Oud, erg leuk allemaal!
Manouk, oh wat balen joh Snap je frustratie helemaal, je wil helemaal niet horen dat die vrouw tevreden is. Mijn eisprong had ik steeds pas rond dag 24, dan heb je voor je gevoel gewoon zoveel minder kansen in een jaar. Kom inderdaad lekker spuien hier. Ik vind het echt heel vervelend dat je eitje nauwelijks is gegroeid en dat ie dus nog even niet gaat springen. Vreemd ook van de uitslag van het zaad van je vriend. Snap jouw redenatie er wel achter dat het misschien niet goed is, maar ik hoop dat je ongelijk hebt! MamsieM, lekker even slapen vanmiddag MamavanDJ, wat een leuke cadeaus van je zorgverzekering! Veel plezier en succes bij je controle. Whaha hier kreeg ik die vraag niet hoor over de wasmachine. Losje, lekker rustig aan doen Fijn dat de was door je schoonmoeder wordt gedaan. Lov, hou die sneeuw maar lekker bij je hoor! Pff hier ook geen puf om me met werk bezig te houden
Manouks spuw het er maar uit ... Het is niet niks dat afwachten . Losje , fijn dat je zonder medicatie hebt kunnen slapen! Mamsie, goed warm stoken vanondere kolt de baby snel spieken Lizzie, nog eventjes en dan is het die grote dag x Hoe is het met de kleine meisjes en hun mama's? De prille zwangeren? Onze oudste had een vertederend moment met B. gisteren toen hij zijn huiswerk aan het maken was. B.kwam bij hem zitten en snuffelen aan zijn haren , nek en oor. Om erna hem een likbeurt te geven, Hij was zo aan het lachen en glimlachen ,iets wat hij absoluut niet vaak doet en zo spontaan door zijn ass.<3 Dikke zoen voor wie hem wil! X
Lieve Manouks in het zk zijn ze toch al altijd zo onpersoonlijk ... Hier ook zwanger geworden met late eisprongen dus het kan, maar ik snap dat je verwachtingen had en die mevrouw leeft natuurlijk voor geen reet mee... Laat je niet kisten meid ik ben benieuwd naar je volgende echo. Het is iig geen slecht nieuws want er groeit iets Dat het zo lang duurt van het zaadonderzoek, geen idee eigenlijk. Maar als ze 2 weken aangeven niet bang worden nu want die zijn nog niet voorbij kom op meisje .... Het komt goed daar moet je in blijven geloven meisje .... Knuffel! Mamavandj ik heb me nu net aangemeld bij fbto en ga m gewoon aanvragen heel stout Losje ik ga natuurlijk je verhaal zoeken ... Hoe gaat het kwa pijn nu? Hier net de intake achter de rug ... Was erg gezellig goed besproken wat ik de vorige keer vond tegenvallen en dat ik graag dezelfde verzorgende wil hoop zo dat het lukt. Maar ze gaf aan...vast wel
@Manouk, dat is allemaal niet makkelijk. Jij maakt je zorgen en het ziekenhuis deelt dat niet. Goed om je hart te luchten! @Mamsie, hopelijk kun je vanmiddag even bijtanken en zijn de komende nachten beter. Gisteravond een ontroostbaar meisje gehad. Alleen maar huilen, huilen, huilen. Geen idee waarom. Uiteindelijk is ze rond 10.30 in mijn armen in slaap gevallen tot 0.00. Daarna heeft ze gedronken en wonderwel viel ze weer in slaap in haar bedje. Uiteindelijk pas rond 5.30 weer wakker! Gedronken en weer teruggelegd, maar ze begon weer te huilen. Toen maar op het aankleedkussen tussen ons in gelegd en papa heeft haar handje vastgehouden. Ze heeft tot 9.30 geslapen. Gisteren was de laatste sprongetjes dag. Volgens mij was ze daarom zo ontroostbaar. Hopelijk gaat het vandaag beter. Het gaat door merg en been als je kindje zo ontroostbaar is.
Bouwjaar, wel wat gehad aan de informatie? Of je wist echt alles al? Voor een man is het toch al anders. Manlief zegt telkens ja jij weet dat het beste jij zoekt het helemaal uit, dus ga ik daarvoor, want als jij het niet vertrouwd doe je iets niet. Lief, hoe gaat het met jou? Haha die foto's waren echt schattig! Lov, balen dat ze zo met zich zelf bezig is die schoonzus. Ja was wel leuk, ze heeft heel mijn striemen weg gewerkt. Wel de sneeuw bij je houden he, want wij moeten morgen of vrijdag een klus doen en mag het niet te nat worden. Lies, hoe gaat het verder met je? Mamsie, vervelend van die onrustige nachten Lizzie, poeh dat is vroeg, maar op zich wel fijn natuurlijk. Dido, ja wandelwagen is wel erg fijne en dank je wel ivm belly paint. Manouks, dat is niet fijn. Op zich is het idd wel goed CD 22/23, maar voor je gevoel zeer KL*TE ik weet er helaas alles van. Had zelfs met medicatie cyclussen van 53 dagen Ik hoop dat hij donderdag beter gegroeid is, maar soms kunnen follikels op eens een groeispurt krijgen daarom maken hun zich niet zo druk. Maar snap zo goed dat je teleurgesteld bent. Enne zijn zwemmersuitslag nog niet terug pff.. MamavanDJ, ja ik doe ook wel rustig aan, maar komt goed. Die boekjes zijn leuk he. Ik heb contact met de schrijfster van die boekjes echt super lieve vrouw, heb hier een kaart hangen van haar met felicitaties. Losje, zal straks eens lezen. Ika, dat lijkt me zo erg als je kindje zo verdrietig is en je er zo weinig aan kunt doen. Hier vanmorgen bij VK geweest, alles goed. Kindje is al lichtjes ingedaald zo als ze denkt te voelen. 11-12 weer terug op controle en 16-12 echo voor groei en liggingsecho. Ze pakte voetje van de baby vast, maar dat vond die niet zo leuk trok meteen terug haha.
Manouk, je mag balen en hier lekker je gal spuwen meid! Bij ons duurde de uitslag van het zaadonderzoek ook beide keren 2 tot 3 weken. 1e keer was de uitslag minder (maar ml had een paar weken eerder griep incl koorts gehad, heeft nogal effect op de kwaliteit van het zaad). 2e keer was alles prima. Lizzie, that's the spirit meid! Jullie tijd komt echt! Losje, fijn dat je zonder pijnstilling bent. Toch weer stap! T. is opgehaald en komt pas na 16.00 terug dus ik duik mijn bedje in. Knuffel voor jullie allemaal!
Slaap lekker mamsie... Mooie bellypaint parel! Ga naderhand de meiden loslaten op mijn buik zat alleen te denken welke verf ik moet gebruiken
Mijn nicht had toen goed koop schmink en verf gekocht op water basis en haar buik 2 keer laten schilderen door de kinderen, was beide erg mooi.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Het was gewoon een teleurstelling en vind ze idd zo onpersoonlijk in het zkhs. Ik weet dat het erger kan mbt de eisprong. Het gene wat ik zo raar vind is dat ik voor de mk's altijd een cyclus had van 28-30 dgn en altijd mijn eisprong op dag 14/15 toen dus ook 2x zwanger geworden. Na de mk's ineens cycli verschillend van 27-33 dgn en mijn eisprong rond dag 20. Het zit me gewoon niet lekker. We wachten maar weer verder af. Ika niet leuk zo'n huilend meisje. Gelukkig heeft ze wel redelijk geslapen vannacht. Mamsie slaap lekker! Fijn om te weten dat bij jullie de uitslag ook langer duurde. Parel ga zo even in je album kijken. Lizzie goed dat je zo positief bent meid! Bedankt voor je opbeurende woorden. Spannend 5 december. Opzich wel fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Hoop op een mooie nieuwe start voor jullie! Mamadj ik moet bellen om het eindgesprek te plannen als ik weer ongesteld ben geworden. Leuke die boeken van Pauliene Oud, heb ze ook vaak als kado gegeven. Mijn zus heeft ze ook allemaal. Bouwjaar & Lies succes met concentreren op het werk. Liefoe ik zag de foto gister op fb, lief! Lov fijn dat je zo'n leuk intake gesprek hebt gehad. Hopelijk krijg je dezelfde kraamverzorgster. Losje fijn dat je goed geslapen hebt zonder pijnstillers. Sterkte lieverd.
Dat onpersoonlijke van het ziekenhuis herken ik heel goed, Manouk. Blijf goed om duidelijkheid vragen en blijf op je strepen staan. Dat had ik ook meer moeten doen. Zo had ik een geboorteplan geschreven en dat zat in mijn ziekenhuisdossier. Het belangrijkste vond ik dat het geen zoete inval van in- en uitlopende mensen zou worden (co's die willen kijken). Je raadt het al, dat was het uiteindelijk wel. Toen ik met mijn benen in de beugels hing kwam er nog iemand vragen of die even mocht kijken. Euh nou, dat doe je nu toch al, dus vragen is al overbodig Zo even mijn hart luchten in ons klaagtopic...