De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks na mijn mk is het ook een hele tijd anders geweest... Als je maar een ei hebt anders wordt het zwanger raken helemaal moeilijk. Maar ik snap je gevoel wel hoor... Je wilt gewoon graag weer zwanger zijn en als je cyclus dan ook nog eens zo lang duurt wordt je helemaal gek.

Ika zou dat wel aangeven bij je nacontrole, waarom schrij je dat ding dan he.

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Parel raar.. ik dacht ook dat we al vriendjes waren. Maar het is nu gelukt ;)

Ja idd heel frustrerend Lov.. inmiddels al een jaar zo'n k*t cyclus.

Ika pff jeetje dat is ook niet leuk zeg. Vind dat wel slecht van het ziekenhuis, dan schrijf je zo'n plan eigenlijk voor niks..

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat vond ik het grote nadeel van dit ziekenhuis. Het is een wirwar van co- en arts-assistenten. Bij mijn ziekenhuisopname voor mijn bloeddruk hebben vijf verschillende mensen mijn bloeddruk gemeten en er kwamen vijf zeer verschillende waarden uit. Daar krijg je nog meer hoge bloeddruk van ;)

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Pfff dat is niet leuk Ika. Dat is idd niet bevordelijk voor je bloeddruk.
    Hier bij het ziekenhuis ook steeds andere artsen en co-assistenten erbij. Donderdag heb ik mijn 5e echo en dat wordt dan ook de 4e arts ( of verpleegkundige) die de echo gaat doen.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee dat is eigenlijk ook niet nodig...

Hahaah bij s kwam ook een stagiaire vragen of hij erbij mocht komen zitten tijdens de bevalling. Ik dacht prima... Jonge jongen was het.

Toen ik die persweeen moest tegenhouden en het daarom dus uitschreeuwde en brulde(klinkt erger dan wat het was overigens;)) op een gegeven moment... Ging hij toch maar weer even weg :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks ik ben eens benieuwd of je eitje goed gaat groeien... Wie weet krijg je dan wat clomid en ben je zo zwanger ;)
    Want eigenlijk is het toch al een hele tijd dat je niet meer zwanger bent geworden he:(

Hoop gewoon dat er ook voor jullie een oplossing is

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Ahh meis, natuurlijk baal je daarvan! Sommige hulpverleners kunnen zich ook zo verrekte slecht inleven! Kan je buikgriep er nog invloed op hebben? Ik duim op beter bericht donderdag. Ook balen dat de uitslag nog niet bekend is van vl. Niet te snel doemdenken lieverd, maar ik snap je gedachtegang. Kan me ook voorstellen dat de verandering in cyclus je niet lekker zit. Ik had pas de 6e en deze ronde weer m'n normale cyclus terug. Heb je ook nog iemand die het hele traject coördineert waar je je vragen en onzekerheden kwijt kan?

@bouwjaar Ben je een beetje klaar voor je verlof? Ik hoop dat je het werk dan ook echt even los kan laten. NS zal je in ieder geval niet missen ;)

@mmvdj Hoe was het bij de vk? Netjes zulke bevallingen!

@mamsie Rust maar even lekker uit!

@losje Ik ga je verhaal zoeken. Goed dat je van je afschrijft. Hoe is ml er onder?

@lief Ik zag de foto's op FB. Erg schattig!

@lov Fijn dat de intake goed ging!

@mgbk Hoe laat heb je mvm morgen langs?

@ika Ahh...Kan me voorstellen dat dat door merg en been gaat. Suf dat je geboorteplan dan niet wordt nageleefd :-s

@parel Fijn dat alles goed was! Grappig dat ze gewoon een voetje kan vastpakken :)

@hier met vlagen voel ik de kriebels door m'n buik gaan voor morgen. Het zou gewoon m'n eerste goede echo ooit zijn...treurige gedachte waarbij ik niet te lang stil probeer te staan. Ik bereid me er op voor dat er nog geen hartje te zien is, maar zou wel iets gerustgestelder zijn als dat wel zo is....en dan weer 2 weken nagels bijten....

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido ben je nu het verst van allemaal?

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov nee...wel verder dan 2 van de 3. Dus dat geeft hoop! Bij de 2e had ik rond deze tijd een echo vanwege bloedverlies. Toen konden ze niet met zekerheid zeggen of het wel of niet goed ging. Volgende dag alsnog vruchtje verloren. En bij de eerste mk begon ik met 9 weken te bloeden en werd op de 10 weken echo inderdaad vastgesteld dat het hartje niet klopte. Op basis van de grootte van het vruchtje dachten ze dat het al met 7 weken met groeien gestopt moest zijn. Voor die tijd geen echo gehad. Blegh....nare herinneringen. Hopelijk morgen eindelijk eens een leuke echo.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nog even en dan ben je die termijnen voorbij ;) is toch altijd even een fijn gevoel dan.

Morgen zie je gewoon een mooi kindje met een hartje :D

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dankje lieve Lov!!

Dido ja er is 1 gyne mijn hoofdbehandelaar maar die staat dus vaak vol gepland, die heb ik wel tijdens de belangrijke afspraken. Zij is alleen een beetje chaotisch en gaat ook bijna nergens op in als ik iets vraag. Hmm misschien ben ik wel gewoon te veel eisend ;)
    Spannend hoor morgen.. ik zou ook heel zenuwachtig zijn!! Ga zo hard voor je duimen dat je een mooie hartje ziet.
    Wanneer is het de vorige keren mis gegaan?
    Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!

Teamleider belde al wanneer ik dacht weer aan het werk te gaan.. ;) ga morgen maar weer heen.
    Ga zo even met vl boodschappen doen en naar de fietsenwinkel. Mijn fiets is aldoor stuk en heb daar een leuke fiets op de site gezien, denk dat ik die straks op ga halen :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks gek is dat altijd he dat je dan gaat denken dat je te veeleisend bent. Maar eigenlijk mag je dat ook zijn, het gaat om je gezondheid en je wens voor een kindje. Daarin horen ze je te helpen en te ondersteunen en te behandelen als een mens geen nummer.

Misschien moet je juist eens wat assertiever zijn ;)

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, hoe laat mag je morgen? Spannend hoor meid! Duim dat er al een mooi hartje klopt!

Manouk, hier hadden we inderdaad ook iedere keer een andere arts oid bij de echo's en onderzoeken. De gesprekken en bespreken uitslagen wel bij 1 arts.
    Een heftige tijd meid!

Wat knapt een mens toch op van een beetje slaap zeg! Heb 2 uur in bed gelegen en vandaag ook echt geslapen. Voel me een stuk fitter nu. Net even met de stofzuiger door de woonkamer. Als ik zaterdag nog niet bevallen maar samen met ml even de huisvrouw uithangen....

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Iedere keer als je naam zie mamsie bij ons topic denk ik....daar komt ze...het is begonnen :D maar helaas pindakaas :D

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Fijn dat je lekker bent opgeknapt. Ik mag morgen om 2 uur.

@manouk Eerste keer dus met 10 weken gebleken dat het mis was, maar waarschijnlijk al met 7 weken gestopt met groeien. Tweede keer met 6 weken en laatste keer was vanaf het begin al ellende, naar ik denk dat dat met 5 weken mis ging. Daarna nog 2 maanden over gedaan om het hcg uit m'n lijf te krijgen.

thanks voor het duimen lieverds!!! Ik kom het morgen gelijk melden. Hopelijk goed nieuws!

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov de pijn is echt een stuk minder, als ik loop nog wel, het is nu echt wondpijn zeg maar....
    Wel heel moe, en vandaag had ik echt een verstop onder me deken dag;)
    Als ik misschien wat meer kan gaan doen knap ik sneller op, want word alleen maar meer depressief van het niets doen.

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Parel, je babyshower toch nog geslaagd, super leuk! En bellypaint lijkt me ook leuk, zal zo eens in je album kijken.

@ Lov, je weet het maar nooit he.. normaal is een babyshower een verrassing hihi en wordt het meestal pas gehouden zo tussen 34-37 weken (in de verloftijd).

@ Jas, ik vind het zonde om een zwangerschapsjas aan te schaffen voor die paar weken... heb er nu eentje van een vriendin geleend want mijn eigen jas kwam niet eens meer in de buurt van dicht kunnen doen haha.

@ Mamsie, snap dat het irritant is, vooral omdat je dan ook hoopt dat het gaat beginnen en het doorzet. Als het dan weer afzwakt dan is dat super frustrerend. Maar nog 5 daagjes wachten :p

@ Manouks, snap dat je teleurgesteld bent als je nu ongeveer een eisprong verwachtte... heb je vaker pas later een ei?

@ MamavanDJ, ohh die boeken wil ik ook, heb ze voor D. ook. Krijg jij die bij je kraampakket?

@ Ikapika, aahh zielig ja als ze ontroostbaar zijn. Hoe gaat het vandaag? Opzich heb je wel een goede nacht gehad dan van 12 tot half 6 en daarna tot half 10 :)

@ Mamsie, lekker geslapen? :D

@ Dido, extra spannend morgen, maar ik duim voor een hele goede echo en een big smile op je gezicht!

@ Hier, ach ja hier nog steeds niet beter.... zucht!

Net een lekker frietje besteld die zo wordt bezorgd, yummie :D Vanavond maar weer even leren en morgen mn examen, hoop dat ik het in 1 keer haal.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido succes morgen. Houd er aub echt rekening mee dat t nog te vroeg kan zijn om die knipperende pixel te zien. Zo niet probeer dan voor 1 week later een echo te bietsen. Op 7 wk is de kans al veel groter.

Qua werk, ik zie t wel. Begin een beetje in een ken mij t schelen mood te komen (gaat dan om kleine zeur dingen)

@manouk veeleisend? Kom op zeg je moet toch gewoon met je vragen bij je gyn terecht kunnen?

@joy succes voor morgen

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @losje tja je kan wat gaan doen. Kweet niet of je kan lopen, maar paar minuten buitenlucht kunnen soms erg fijn zijn. Zoeken naar een goede verhouding belasting en belastbaarheid

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje ik snap je ;) vooral als je al een bezig bijtje bent. Maar psychisch moet je ook nog herstellen dus rustig aan meisje...

Joy nou ik kan me er niks bij voorstellen dat ze nog iets gaat regelen hoor, ze is zelf 35 weken zwanger nu en altijd heel erg zwanger met een hoop klachten. Volgens zichzelf dan ;)

Dido ik duim me rot voor je!

Deel Deze Pagina