@ Losje, ohh dat is leuk! Ik moet ook nog iets verzinnen voor de psz, maar ik zoek het nu niet om iets te maken ofzo @ Lov, nee snap ik dat je ook weer niet gaat bedelen maar iedereen heeft dan een leuke middag toch, met lekkere hapjes enzo
Joy mijn kraamhulp kwam met het idee en wilde het maken als ml het zou halen! Lov ja wat waren ze nog schattig heb net wel even moeten lachen met ml, nu zijn ze ook wel schattig maar ook draakjes
Losje. Ziet er leuk uit!!! Leuk dat ze dat wou maken!! Lov. Dat is wel heeeel veel. 30 stuks... Dido. Heel veel succes morgen!! Hoop zo dat je al iets kan zien. Ik kom zo snel mogelijk lezen of er nieuws is. Joy. Heb je nog veel last nu je buik is ingetapt. Weet niet meer of je het hebt verteld. Hier. Richting bedje.. ben kapot. Ik moet nu 7 dagen achter elkaar gaan werken. grrrr sinterklaas.. Volgende week alleen in de nacht. Wordt zwaar. Heb zo geen zin. Maar dan is het wel snel 5 dec.. hahahhaha Truste dames!!
Meiden. Net klaar met werken dido heeeeeeeel veel succes ens terkte morgen. Volgens mij krijg je een prachtige echo! Losje sterkte. Dat niets mogen doen is idd niet bevorderlijk voor het niet malen en denken... lief dat je moeder komt. Kus aapie Manouk. De zakelijke benadering in een zkh is idd echt kut als je zelf raag info wilt en een betrokken houding nodig hebt. Je bent boor hen helaas echt een nummer. Sterkte meis. lizzie jij hebt een zware werkweek voor de boeg. Sterkte. En idd dan haat de tijd wel sneller... iedereen dikke kus. Mamsie we denken aan je.
Lov, toevallig zag ik dat net ook het idee van nijntje. Erg leuk en lekker simpel. Heb ook een site gevonden Geboortekoekjes dat is nog makkelijker haha... Lizzie, mijn buik is uiteindelijk niet in getapet want volgens de fysio lag het meer aan mijn houding... maar de klachten waren al minder geworden en zijn inmiddels weg. Hopen dat het weg blijft...
Lief, ze vermoed van wel. Maar ja zien ze op de echo over 3 weken pas echt natuurlijk. Maar heb het gevoel het idd niet te halen. Ik zal mijn lijst voor de koffer eens zoeken op mijn externe harde schijf haha. Balen dat je dat nooit hebt gehad. Hier zal man het doen, beval immers thuis. Wel ff mijn moeder op pas sturen voor versiering zodat ze die mee kan nemen in kleur van geslacht Manouks, wat vervelend telkens andere, heb dat 2 keer gehad, de rest heb ik de zelfde echoscopist gehad. Enne je mag gewoon voor jezelf opkomen, hadden ze dat vak maar niet moeten leren. Mamsie, je blijf hier maar rond hangen haha. Wel lekker ff slapen. Dido, spannend morgen, ga voor een mooie echo duimen Jas, mama is een warme poncho voor mij aan het breien, heb nu een vest van haar in bruikleen Joy, succes morgen met je examen Losje, dat is wel lief van je vrienden en schoonmoeder. Ziet er allemaal heel leuk uit. Lov, 30 is wel veel om iets groots te doen voor de kindjes. Of je zou het nu al voor moeten kunnen bereiden. Ben met de tekst van het geboorte kaartje bezig, is nog niet makkelijk. Ben benieuwd hoe ver mijn vader met ontwerp is.
Wat een leuk idee om te trakteren zeg! Moet er voor T ook nog over nadenken..... Parel, lastig he die tekst. Hier ook een tijdje over gedaan! Lizzie, werkse meid. Pittig hoor! Maar nog een weekje..... Dido, succes lieverd! Hier een goede nacht. Zo af en toe een krampje maar kon lekker in bed blijven gelukkig. Straks fysio en vandaag maar even wat wasjes draaien.
Joy die zijn ook leuk idd! Hmmmmm iig iets van koekjes dus hahahah. Parel wat ga je niet halen? Mamsie nou iig lekker geslapen dus... Hier niks bijzonders....
Ja ben ik al blij mee na die vorige nacht! Zou ik dan toch de 40 weken gewoon gaan halen? In de december-club is gisteren baby 7 of 8 geboren. Allemaal voor de 40 weken.....
Pffff dat zijn er veel he! In mijn topic liggen er 2 in het zk met weeen eentje tweeling van 26 weken en een met 29 weken...
Morning, Losje leuk hoor die geboorte dingetjes! Lief dat de kraamhulp die wou maken. Hoe heb je vannacht geslapen? Lov & Joy die Nijntjes zijn idd erg leuk. Je kunt eventueel ook cupcakejes doen met muisjes erop en eventueel een bus slagroom erbij. Je kunt poedersuiker met een beetje water mengen en dat op de cakejes smeren zodat de muisjes blijven plakken. Dat wordt vaak op mijn werk (peuterspeelzaal) getrakteerd als er een broertje of zusje is geboren. Je hebt namelijk ook van die mini cupcakes. Mamsie fijn dat je goed geslapen hebt. Dido ik denk aan je vandaag!! Kom vanmiddag spieken of er al nieuws is. Heel veel succes, duim voor je! Parel ik denk ook wel dat jullie kleine eerder komt.. ik denk met 38 weken ofzo. Spannend. Lizzie pff pittig. Succes met de lange werkweek. Hopelijk gaat de tijd lekker snel! Mgbk hoe is het met jou meid??? Ik zit alweer in de bus naar het werk. Voel me als een zombie maar gelukkig hoef ik maar een halve dag te werken. Vannacht weer een paar keer van bed af geweest Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! In t december topic waar ik in zit zijn er nu 2 bevallen maar die waren ingeleid ivm tweeling zwangerschap. Dus niemand eigenlijk echt te vroeg.
@ Manouks, dat is ook een leuk idee idd maar denk niet dat ik na m'n bevalling zin heb om cupcakes te maken haha.. Of ik moet net zo'n lieve Kraamzorg krijgen als Losje
Joy. Cupcakes kun je makkelijk in vriezen. Vind D vast heel leuk om te maken. Misschien ook een idee voor lov Manouk. Succes op het werk. Hopelijk snel weer naar huis. Mamsie. Laat nog maar ff zitten hoor.. kleintje zit lekker warm. Het is buiten zo koud. Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Hier. Ben al weer thuis. Planner had een foutje gemaakt. Was vandaag ook vrij omdat ik zaterdag moet werken. voor niks zo vroeg uit mijn bed. Ga nu maar mijn auto latrn keuren. Kan over een half uur al terecht. Hele fijne dag.
Das balen Lizzie! Had je gewoon nog langer kunnen slapen.... Manouk, sterkte meid! Half dagje is hopelijk zo om! Lov, pfff dat is ook vroeg om al weeën te hebben.... Bij ons topic wel een aantal ingeleid of ks maar ook een aantal spontaan. De eerste is zaterdag pas 40 weken dus wel bijzonder dat er al zoveel bevallen zijn. Vind het nu wel best als het nog even blijft zitten. Zondag sint bij schoonfamilie, maandag zelf jarig, 5 dec sint bij ouders. 7 dec zou me nog steeds wel goed uitkomen Joy, bij jou kan het ook maar zo beginnen he! Spannend hoor! Blijf het toch bijzonder vinden voor jullie. Zo'n moeilijk einde van 2012 en begin 2013 en nu alweer zo'n wonder eind 2013.
Eerst ff zeiken sorry. Wat een kl*te dag Ik had een afspraak voor de vk. Maar aangezien we op t werk van di tot do paraat moesten staan om vragen te kunnen beantwoorden(wat we afgelopen donderdag pas hoorden) toch maar de afspraak verzet naar as maandag. Gister kwam er een vraag pas tijdens de lunch terwijl ik van te voren had aagegeven of t zo vroeg mogelijk kon omdat 2 collega's er smiddags niet waren. Op zich hadden we de cijfers tbv die vraag al berekend dus dat was eenvoudig. Als t daar bij blijft, had ik vandaag dus de afspraak niet hoeven verzetten. Mijn onderdruk (bloeddruk) was aldoor 65, vh weekend weer es met mn apparaatje gemeten 72 en 77. Vanmorgen 83. Niet te hoog maar de stijging verontrust me wel. Collega liep net binnen, he waarom werk je niet thuis. Nou toen moest ik ff janken. Doe je zoveel moeite om te komen en hij heeft nog gelijk ook. Hij is net papa geworden en die zei al maak je niet druk en ga vanmiddag naar huis. Nouja ff de praktijk gebeld en ik mag morgenochtend langs om mn bloeddruk te meten, dan mis ik wel een overleg maar dat is dan maar zo. Tja vl is hard aan t zoeken. Soms lijken er mogelijkheden, maar niets concreets. Zolang ik nog niet thuis zit gaat t goed, tis afwachten tot mijn verlof begint Dat je koffer al klaar staat joh, dat doe ik allemaal wel als mn verlof begonnen is @huis versieren Zal me niks verbazen als vl daar niet aan denkt @dido hoe laat mag je eigenlijk @losje leuk die foto's @joy fijn dat je klachten weg zijn @lov owh 26 en 29 weken en weeen das wel echt veel te vroeg. Gadver @manouk sterkte vandaag @lizzie balen dat je voor niks vroeg op bent. Maar goed heb je wel wat aan je dag zo Oja we hebben nu een pedaalemmer gekocht als luieremmer. Geheel van plastic dus gaat niet roesten ofzo en is makkelijk schoon te maken. Kwam gister binnen Wel tevreden mee (deze) Oja gisteravond partneravond op de pufclub, ze deed een quiz voor de mannen en vertelde daar wat meer bij. En later nog ff hoe een man kan ondersteunen. Bleeeegh ik heb t gehad allemaal op mn werk. En we gaan weer aan de gang
Bouwjaar, snap wel dat je daar enorm van baalt en dat je ook graag je bloeddruk even wil laten opmeten. Lekker die tranen af en toe laten komen, je bent zwanger en dan mag het Stomme hormonen ook Succes op je werk! Dido, heel veel sterkte vanmiddag! Hoop zo dat je je allereerste goede echo gaat krijgen Manouk, succes met je halve dag werken. Hoop dat je het een beetje volhoudt. Parel, ik ben benieuwd of je eerder gaat bevallen dan ik MamsieM, 7 december gaat het gewoon worden joh Baby voelt vast aan dat hij/zij nog even moet blijven zitten haha. Lov, dat is wel heel vroeg om al weeen te hebben. Vreselijk Lizzie, oh wat rot dat je voor niets zo vroeg bent opgestaan. Je dag duurt er inderdaad wel extra lang door Joy, vandaag je examen toch? Heel veel succes!! Losje, leuk die foto's en echt een schattige traktatie Hoop dat je nogmaals de kans krijgt om een leuke traktatie te maken omdat jullie een kindje hebben gekregen Mgbk, hoe is het met je? Liefoe, jeetje je koffertje nu al klaar! Ik begin daar ook pas in mijn verlof mee haha. Gisteravond voorlopig even de laatste avond van de pufcursus gehad. 2 dames zijn 1 en 3 december al uitgerekend. Inhoud kraampakket besproken, meteen voor mij een reminder om nog sexy oma onderbroeken te kopen Vanochtend een innig momentje met de wc-pot gehad. In de trein ook flink misselijk geweest, lekkere combi zwangerschapsmisselijkheid en reisziek. Nu voel ik me weer goed Morgen lekker een dagje vrij, heerlijk! Met vandaag erbij nog 6,5 dag werken