Knuffel Manouks Ik kan ook best begrijpen dat je je zo voelt. En jeetje meid je hebt ook een hoop spanningen gehad en dat komt er dn idd weer uit. Moet ook is belangrijk om je goed te uiten lieffie .... Laat het allemaal even zakken en doe rustig aan.... Er is iig iets gevonden....een reden ... Bij een ander topic is een meid al bijna 1 jaar nu bezig en tja alle uitslagen waren goed dus ze doen niks. Maar weer een half jaar proberen. Lijkt me verschrikkelijk dan. Maar het is is het ander niet natuurlijk Geniet vanavond maar lekker van je vriend en super dat zijn zaad helemaal goed was!
Het is ook klote manouk! Je bent op van de continue spanning en onzekerheid.dan knap je, das heel logisch. Je had graag op de natuurlijke manier zwanger willen worden ipv in het zkh te lopen... ik hoop fat je ondanks het verdriet nog hoop en vertrouwen probeert te hebben en houden. Kus
@manouk Ga lekker die vent van je met z'n goede zwemmers knuffelen! Logisch dat het er uit moet. Brengt ook veel spanningen met zich mee. En ongeacht of er iets aan te doen is of niet, het is nooit prettig te horen dat er iets 'mis' is. Dikke knuf!
Manouk en mgbk een dikke knuf van mij♥ Hier is me wond te ondiep om opnieuw te hechten, maar wel opengegaan, beginnende ontsteking....ziet er onrustig uit. Zalf gekregen en moet er gaas op doen... Dus word geen mooi litteken Misschien kom ik vanavond nog even maar ik heb even geen puf... Het is niet ernstig ofzo maar wel weer een beetje een tegenslag, waar ik gewoon geen zin in heb. Bloeding kan nog geen menstruatie zijn zei ze, dus ook in de gaten houden, bij koorts en pijn meteen melden.....
@ Lov, nou voor die prijs kun je de lodger ook niet laten toch? Anders kun je m straks altijd weer op mp verkopen als je het toch niet gebruikt. @ Mamsie, hmm het is toch niet 1 dec geworden Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! @ Lov, jeee 30 weken, nog 10 te gaan!! Begint ook al op te schieten. @ Mgbk, je hebt de kuur pas vanaf vrijdag toch? Met die ontsteking van mij duurde het ook lang voordat het aansloeg.. normaal altijd wel na een paar dagen. Zou het nog even afwachten. @ Manouk, balen meid! Maar aan de andere kant kunnen ze je nu wel helpen. Kunnen ze deze cyclus niet afbreken? Want het lijkt erop of je er nu toch niets meer aan zult hebben? Dan kun je in ieder geval weer naar een volgende ronde en dan eventueel met meds voor je eisprong.
@Losje, bah dat zijn nou niet de dingen die je er nu bij kan hebben. @Manouk, heel begrijpelijk dat alle spanning er uitkomt. Wel fijn dat je er met je moeder over kunt praten. Dat is zo belangrijk.
@losje Het zit je ook wel echt tegen hè lieverd. Hele dikke knuffel! @mgbk Jij hebt het ook flink te pakken! Beterschap! @hier Morgen lekker een dagje vrij. Is het eigenlijk veels te druk voor op het werk, maar stond al gepland. Lekker met m'n mams en tante op pad.
Ja dat is wel. de vk zei ent zelf dat ze 4x bevallen is en nooit een tas had klaar gezet. Ze vroeg zich wel eens af waarom niet aangezien ze in t vak zit en t iedereen wel adviseert. Weet je wat ik een beetje heb, het is allemaal niet t einde van de wereld. Veel dingen kunnen ook nog wel geregeld worden. Ik ga maandag mn zh tas pakken @lief balen dat je een ziekenboeg hebt En wat irritant dat je zo vaak moet plassen Hahaha dat laastse, zei t t ff tegen vl en die moest ook lachen Ik vind die wisselende gevoelens niet zo raar hoor. Fijn dat je positief kan denken Wat heb je gekocht? Geniet van je dagje morgen! Tja er valt niets meer te wassen. Als de box nog geverfd moest worden zou ik wel minder relaxed vinden maar hij hoeft alleen maar in elkaar. Fijn dat de pijn in je nieren minder wordt! @lov tja heb je m nodig. Je kan toch ook even kijken? Kopen is geen kunst, zo gedaan. Ik heb dat met een voetenzak, sommige mensen missen m niet of amper gebruikt. Daarmee heb ik ook, bij nood zo gekocht alsnog. *** 30 weken dan voor jou!*** @lies soms kan een wekendje geen wifi/internet ook wel een goed zijn. Was t leuk? Tja ik kan me voor t werk ook niet meer zo druk maken hoor. Sinds donderdag is de knop om. Ja was gezellig. Wel kapot erna. Bloemen gekregen, bond voor pedicure, 2 bonnen van parfurmeriezaken, bon drogist, boek, massageolie, tijdschriftenbon (leuk voor tijdens mn verlof, weet alleen nog niet welk tijkdschrift ik wil) badschuim rituals. Ach prima verwend hoor. Nog maar 2 nachtjes slapen lizzie, fijn dat je er (nu nog) relaxed onder bent @manouk Wat k*t zeg zal wel een grote domper zijn. Wel goed dat t nu gezien is, hopelijk komt er komende cyclus meer duidelijkheid en een oplossing! Kun je nog een beetje positief blijven, wordt je wel lastig gemaakt zo. Dikke knuffel ( mn nichtje was met clomid in 3 mnd zwanger van een 2ling) Het is toch prima om ff de spanning er uit te gooien en vooral bij je mams hoor.Schrijf je alle vragen op zodat je niks vergeet? @toeter balen hoor die troep in je huis. Al wordt t uiteindelijk beter. En hopelijk gaat ie neit te vaak links liggen dan. @mgbk balen zeg een nieuw abces. Wat een gehannes En klaag gewoon maar es goed, ja. Dat mag gooi t eruit, misschien alleen maar beter. Dikke knuf @mamsie ik had je via de fb al gefeliciteerd. Helaas geen extra speciaal kadootje dus... @losje Jeemig de pemig het zit jou ook niet mee. Hopelijk blijft de schade beperkt. Dikke knuf Had eind vd middag controle. Frummel blijkt al wel ingedaald, hoofdje nog beweeglijk in bekken. Ik merk niet veel van meer lucht ofzo en laatste paar dagen juist meer last van zuur. Nouja Vannacht matige nacht, last van rug, Frummel wakker, enz. Maar boeie verder alles zn gangetje, nog 3 dg werken
Joy ja toch heb m ook gekocht Bouwjaar jeeh nog even! Ja ach die tas... Als je maar belangrijke dingen geregeld hebt zoals opgeladen camera en fotocamera en kleding.
Dikke knuffel voor Losje, Manouk en Mgbk! Ik haal voor vandaag af meiden. Dank voor alle felicitaties. Ouders en schoonoudes te eten gehad, zijn net weg. Merk dat het me toch een boel energie kost. Maag en darmen rommelen ook dus niet veel gegeten. Ga lekker bank hangen en wie weet wel bevallen vannacht
Bouwjaar fijn dat de kleine al ingedaald is! Nog 3 dgn volhouden en dan lekker genieten van je verlof. Losje pff wat k*t zeg. Hopelijk helpt de zalf en geneest de wond nu snel. Snap dat het een tegenvaller is, je hebt al genoeg ellende gehad nu wil je gwn snel herstellen. Sterkte X Dido lekker dat je morgen een dagje vrij hebt. Wat gaan jullie morgen doen? Nog een weekje en dan alweer je tweede echo Mgbk sterkte met de pijn, wat kl*te allemaal zeg dikke kus! Lov al nieuws van je nichtje? Vl kwam thuis met een kado tasje met een kerst babypakje + mutsje erin, om me een een beetje op te peppen en hoop te houden. Zo lief & natuurlijk weer wat traantjes gelaten Ik krijg nu juist weer wat meer hoop op een zwangerschap. Alleen vind ik het nog spannend en lastig dat ik niet weet hoe de nieuwe gyne is en of die wel gelijk actie wil ondernemen etc. Ben zo bang dat ze me laten zitten, al kan dat bijna niet met deze constatering maar toch zo'n onzeker gevoel. Ik wil altijd heel graag zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben. Hoop dat ik woensdag al wat meer duidelijkheid krijg. En nog een lichtpuntje deze dag.... Mijn personeelsfunctionaris belde net om te vertellen dat ik contract verlenging krijg voor een jaar Mijn huidige contract loopt 1 januari af en er was steeds maar geen duidelijkheid. Dat is weer een hele zorg minder
Mamsie laten we he hopen! Manouks Nee nog niks helaas.... Zal vandaag wel niks meer worden heb ik het idee. Lief van je vriend ... En nee kan me niet voorstellen dat ze niks doen, is toch duidelijk wat er aan de hand is
Lekker bouwjaar dat de kleine lijkt ingedaald. Jij bent al bijna uitgerekebdy. God wat gaat de tijd snel... aaah maniuk wat lief van je vriend! Hoop ook dat je snel duidelijk heid krijgt. Kan me miet voorstellen dat ze nu geen actie gaan ondernemen hoor. En super van je verlenging!!! Dido geniet van je dagje vrij. Lov veel plezier bij de echo morgen ♥ mamsie truste. Hoop dat je n leuke dag hebt gehad. Ik denk niet dat t vannacht nog wat gaat worden met bevallen... maar zowel, heeeel veel succes en sterkte...♡
Lizzie, haha als ik dat een kon Ik doe overdag nu vrijwel niks meer, gewoon omdat ik het niet trek. Manlief doet gelukkig op eens heel veel in huis dus dat scheelt wel. Lov, doe een 30 weken dansje voor je!! Haha dat is inderdaad echt een koopje Dido, haha nee vannacht ook amper geslapen, loop er als een zombie bij en word gek van maar ieder geluidje wat me niet zint, leguanen hebben al veel op hun donder gekregen voor dingen die ze niet mogen, normaal kan ik daar wel even tegen, maar merk nu dat me geduld dan sneller op houd. Manlief heeft er nu een mee douchen, want die zat allemaal aan het raam te krabben en de douche vind ze heerlijk. Vervelend dat het op en af gaat met wat je voelt. En helaas kun je dan niks anders dan afwachten idd. Toeter, nog lekker druk terwijl de laatste weken toch echt ingaan nu. Lies, zwangerschapsdementie? En met mij niet zo helaas, maar komt goed, heb veel buikkrampen. Manouks, balen van je cyclus zeg en dat je bms nu dunner word, maar met hormonen kunnen ze gelukkig veel. Ik snap je gevoel helaas maar al te goed. MGBK, wat een gedoe telkens met je kaak. Hoop voor je dat het snel over is. Losje, jeetje klinkt niet goed, vervelend zeg die wond. Bouwjaar, dat verlof komt dichtbij En fijn dat met Frummel alles goed is. Mamsie, ik ben benieuwd!! Spannend... Hier op en af last van mijn buik en eigenlijk heel mijn lijf
Oei, van die zombienachten tijdens de zwangerschap. De voorbereiding op de gebroken nachten straks M. slaapt steeds meer door. Ze laat ook meer tijd tussen de voedingen. We komen nu op 5 momenten. Straks rond 23.00 zal ze zich wel melden voor de laatste. Nu ligt ze lekker bij papa op de bank te slapen.
Kindje van mijn nichtje is geboren om 17:25 alles was goed gegaan.... Parel waar heb je last van dan meis.... Ika lekker!
Heb veel krampen in mijn buik, overal pijn (schouders, heupen en onderrug) en die slapeloze nachten breken me op (dit is al 2 weken zo nu, ben nu 3de week slechte nachten in). Toen straks gewoon ruzie om niks maar kan echt niks hebben.
Rustig aan meisje je hebt nog even te gaan Neem een lekkere warme douche ... Warme melk en lekker naar bed. Dat ruzie maken is hier ook wel hoor.... Tja ik wordt soms gek dat ik so moet wachten tot alles klaar is. Al weet ik dat hij er niet veel wan kan doen.