@mgbk Neee! Ow meis....Weet even niks te zeggen, behalve dat ik voor je hoop dat het bloedverlies niet ernstig blijkt.... Ik denk aan je.
Jeetje Mgbk....... tranen schieten in mijn ogen! Pfff....... Hoop echt dat het goed zit maar snap je gevoel! Dikke knuffel lieverd!
Ja parel ik heb odd diclof geslikt enkele dagen. Stuk of zes. Vgens arts en apotheek was dit niet schadelijk. In de bijsluiter staat ook dat de kans op mk bij langdurig gebruik en hoge dosering schadelijk kan zijn maar dat is niet op mij van toepassing volgens hen.
Hmmm oke, wilde net zeggen staat idd in de bijsluiter en juist de eerste paar weken kan het MK´s en hartafwijkingen veroorzaken Ik mag het niet gebruiken van mijn arts, ik gebruikte het wel eens wegens mijn nek, mijn ruggenwervel staat niet goed, maar mocht het nu niet meer. Vind dit zo erg voor je, maar toen ik diclofenac zag dacht ik oeps en kort daarna las ik je bloedverlies, dus dacht ik helemaal shit!! Ik hoop zo dat het niet doorzet de bloeding en je gewoon zwanger mag blijven!!
mgbk: ah nee meid, hoop dat het niet waar is... ik zat zelf te bedenken toen ik een post van Losje las: is eigenlijk erg hoeveel ellende sommige van ons blijven meemaken, het is niet eerlijk. en het is zo knap hoe jullie ermee omgaan meiden, ik vind jullie zo sterk, maar het ergst is eigenlijk dat jullie dat moeten meemaken, zou wel genoeg moeten zijn nu...
Neeeee mgbk dit mag niet!! ik hoop zo dat het bloedverlies niet ernstig is! Pff weet niet wat te zeggen.. hele hele dikke kus & knuffel ♥
Meiden welterusten, Ik kom morgen weer reageren, ben helemaal uit me doen van mgbk haar bericht Manouk heel veel succes lieverd morgen!
Sorry alleen een kort berichtje nu, reageer morgen weer uitgebreider. Mgbk, nee dit mag niet weer fout gaan hoor Wat kutterdekut zeg!!! Ik denk aan je en duim voor je. Sterkte meis en dikke knuffel. Manouk, succes morgen! Lov, fijn dat de echo goed was, hoop dat je idd geen suiker hebt. Welterusten allemaal en knuffel voor losje, Manouk, Lizzie en nogmaals voor mgbk.
Pfffff Mgbk, en dan zegt de arts dat je het mag gebruiken terwijl er in de bijsluiter niet? Grrrrr artsen :x
Ach de breedste schouders kunnen het meeste dragen zei oma vroeger... Ml zei al we gaan er wel 1 in china kopen. Hahaha. Zwanger blijven is niet mn kwaliteit. En ik was nog wel zo enthousiast begonnen met piesen voor mvm. Ach we hebben iig zon zachte wikkeldoek. Ml zei al we sparen de hele uitzet bij elkaar van mvm. En we krijgen vast weer zon bloemenbon. Haha. Zwarte humor. Maar t helpt om het gedoe het hoofd te bieden.
nee dat staat er niet. Er staat dat er overleg moet zijn met de arts. Net als bij pcm het geval is als je lang en veel nodig hebt. En dat langdurig gebruik van een hoge dosis een zeer kleine kans op mk geeft.en daar is van beide in mijn situatie geen sprake van.
Oh sorry, had het niet goed gelezen... maar ik vind dit zo naar voor je. Ik hoop echt voor je dat het goed zit. Konden we de tijd maar alvast vooruit spoelen. Het is zoals Eda het al zegt. Dat een aantal hier zoveel moet meemaken
@mgbk Als zwarte humor je hier doorheen helpt, go for it lieverd. Maar je hoeft niet altijd de sterkste te zijn hè. Het is gewoon zwaar klote...ik blijf voor je hopen. Dikke knuf voor jullie tweetjes.
Er stond iets anders dan "rot", maar dat is blijkbaar automatisch aangepast....vul een geslachtsdeel naar keuze in zou ik zeggen..
Hahahaah nee das een heeel vies woord... en geloof me er zijn genoeg tranen al gevallen hoor. Dus de emoties komen er op beide manieren uit.