De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Aapie ik denk aan je♥

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    oh nee mgbk :(

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Neee! Ow meis....Weet even niks te zeggen, behalve dat ik voor je hoop dat het bloedverlies niet ernstig blijkt.... :( Ik denk aan je.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje Mgbk....... tranen schieten in mijn ogen! Pfff....... Hoop echt dat het goed zit maar snap je gevoel! Dikke knuffel lieverd!

5. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja parel ik heb odd diclof geslikt enkele dagen. Stuk of zes.
    Vgens arts en apotheek was dit niet schadelijk. In de bijsluiter staat ook dat de kans op mk bij langdurig gebruik en hoge dosering schadelijk kan zijn maar dat is niet op mij van toepassing volgens hen.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk gvd wat een gekloot :(
    Ik duim voor je, hopelijk is t iets vaags maar niets erg.
    Xxx

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hmmm oke, wilde net zeggen staat idd in de bijsluiter en juist de eerste paar weken kan het MK´s en hartafwijkingen veroorzaken :( Ik mag het niet gebruiken van mijn arts, ik gebruikte het wel eens wegens mijn nek, mijn ruggenwervel staat niet goed, maar mocht het nu niet meer.
    Vind dit zo erg voor je, maar toen ik diclofenac zag dacht ik oeps en kort daarna las ik je bloedverlies, dus dacht ik helemaal shit!!

Ik hoop zo dat het niet doorzet de bloeding en je gewoon zwanger mag blijven!!

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    mgbk: ah nee meid, hoop dat het niet waar is...

ik zat zelf te bedenken toen ik een post van Losje las: is eigenlijk erg hoeveel ellende sommige van ons blijven meemaken, het is niet eerlijk. en het is zo knap hoe jullie ermee omgaan meiden, ik vind jullie zo sterk, maar het ergst is eigenlijk dat jullie dat moeten meemaken, zou wel genoeg moeten zijn nu...

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Neeeee mgbk dit mag niet!! :( :( ik hoop zo dat het bloedverlies niet ernstig is! Pff weet niet wat te zeggen.. hele hele dikke kus & knuffel ♥

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Meiden welterusten,
    Ik kom morgen weer reageren, ben helemaal uit me doen van mgbk haar bericht:(

Manouk heel veel succes lieverd morgen!

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Sorry alleen een kort berichtje nu, reageer morgen weer uitgebreider.

Mgbk, nee dit mag niet weer fout gaan hoor:(:( Wat kutterdekut zeg!!! Ik denk aan je en duim voor je. Sterkte meis en dikke knuffel.

Manouk, succes morgen!

Lov, fijn dat de echo goed was, hoop dat je idd geen suiker hebt.

Welterusten allemaal en knuffel voor losje, Manouk, Lizzie en nogmaals voor mgbk.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pfffff Mgbk, en dan zegt de arts dat je het mag gebruiken terwijl er in de bijsluiter niet? Grrrrr artsen :x

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ach de breedste schouders kunnen het meeste dragen zei oma vroeger... ;)

Ml zei al we gaan er wel 1 in china kopen. Hahaha. Zwanger blijven is niet mn kwaliteit.
    En ik was nog wel zo enthousiast begonnen met piesen voor mvm. Ach we hebben iig zon zachte wikkeldoek. ;) Ml zei al we sparen de hele uitzet bij elkaar van mvm. En we krijgen vast weer zon bloemenbon. Haha. Zwarte humor. Maar t helpt om het gedoe het hoofd te bieden.

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

nee dat staat er niet. Er staat dat er overleg moet zijn met de arts. Net als bij pcm het geval is als je lang en veel nodig hebt.
    En dat langdurig gebruik van een hoge dosis een zeer kleine kans op mk geeft.en daar is van beide in mijn situatie geen sprake van.

15. Parelbloesem

Hmmm toch balen MGBK.
    Maar wel prettig dat zwarte Humor je er door sleept
    Dikke knuffel!!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh sorry, had het niet goed gelezen... maar ik vind dit zo naar voor je. Ik hoop echt voor je dat het goed zit. Konden we de tijd maar alvast vooruit spoelen. Het is zoals Eda het al zegt. Dat een aantal hier zoveel moet meemaken :(

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Als zwarte humor je hier doorheen helpt, go for it lieverd. Maar je hoeft niet altijd de sterkste te zijn hè. Het is gewoon zwaar klote...ik blijf voor je hopen. Dikke knuf voor jullie tweetjes.

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Er stond iets anders dan "rot", maar dat is blijkbaar automatisch aangepast....vul een geslachtsdeel naar keuze in zou ik zeggen..

19. Parelbloesem

Haha KL*TE mag je niet zeggen :p

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hahahaah nee das een heeel vies woord...

en geloof me er zijn genoeg tranen al gevallen hoor. Dus de emoties komen er op beide manieren uit.

Deel Deze Pagina