Nog ff reageren op wat reacties va gisteren Hier is dat ook zo. Ik zei bij de praktijk er iets over, toen zei ja sst. Wij hebben de mercedes zeg maar en het zh een middenklasser. Veel mooier beeld op de praktijk. Lijkt me erg leuk om de ontdekkingstocht van je kind te ervaren Pff anticonceptie na de bevalling. Ik wil geen hormonen meer, moeten maar eens kijken. Blijven weinig opties over dan @ov wanneer krijg je te horen of je mogelijk diabetes hebt na t nuchter prikken vandaag? @jaydee lijkt me zo moeilijk om dingen in te schatten als je nog relatief niks weet. Maar je doet t vast hartstikke goed @dido fijn dat je een leuke dag had! Balen dat je vriendin een relatiedip heeft, lijkt me geen goede basis om aan een 2e te beginnen, maar goed das mijn mening. EEn helemaal als ze eigenlijk zonder kindje bij m weg zou gaan. Hopelijk hebben jullie een goed gesprek vrijdag en heeft ze er wat aan. @lief dat je al zod ruk emt de kerst bezig bent zeg. @manoouk sterkte in het zh vandaag. Idd jammer dat je alleen moet. @eda ben je weer gerustgesteld mbt de groei. Pin je neit te veel vast op gemiddelden he? Iedere kind is anders @mamsie GEFELICITEERD met je dochter!! Ben ook benieuwd naar je verhaal. @mgbk Keek nog ff in t het farmacotherapeutisch kompas, daar staat als advies: Tijdens de eerste twee trimesters niet gebruiken tenzij op stricte indicatie en dan in zo laag mogelijke dosering voor een zo kort mogelijke behandeling. Gebruik is gecontraindiceerd tijdens het derde trimester. Inderdaad zoals je ook gezegd is. Verder nog pijn of bloedverlies gehad vannacht? Goed dat je niet gaat testen Ik blijf duimen @hier: Vandaag vrij in inderdaad nog maar 2 werkdagen hierna! En morgen mag iedereen m 16u naar huis ivm sinterklaas. Van mn pufclub zijn ook de eerste 2 bevallen (2 jongens) Voetenzak, als ik t hier lees toch maar aanschaffen. Zag nog bij babydump een universele voor een schappelijke prijs.
Wordt gebeld als ... Anders hoor ik t 20 dec Hier ga ik vanmiddag met de meiden en oma nog wat dingetjes shoppen voor de kleine man. Dalijk nog boodschapjes halen met F want ik moet groots inslaan en dat doe ik niet alleen... En gelijk even kijken voor een huispak voor na de bevalling
♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥ Liefoe (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ Bouwjaar (34 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥ Lies1988 (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥ Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Juli-Oktober2013 ♥♥ NOD ♥♥ November 2013 Dido82 (31 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 23-07-2014 MGBK (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 31-07-2014 ♥♥ NOD ♥♥ December 2013 ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 11e ronde, ...december Lizzie (27 jaar), 1e kindje (pauze) Losje (33 jaar), 3e kindje (herstellende) ******************************************* ♥♥ BEVALLEN ♥♥ Oktober 2013 Ikapika (34 jaar) 1e kindje: ♥ 08-10-2013 (UD 17-10-2013) Eda (30 jaar) 1e kindje: ♥ 26-10-2013 (UD 21-10-2013) November 2013 Jaydee (24 jaar), 1e kindje: ♥ 13-11-2013 (UD 06-11-2013) December 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje: ♥ 04-12-2013 (UD 02-12-2013)
Lov was die vraag voor mij bedoeld? Ik mort om elf u in het zkh zijn bij onze gyn. Denk dat hij wel n echo Gaat maken ja. bouwjaar dank je vh opzoeken. Tja ik kan er nu niets meer aan veranderen. Ik heb die pillen nou eenmaal geslikt... lekker bijna verlofffff. Heeft je vriend alweer gesolliciteerd? Of heb ik wat gemist en is ie alweer aan het werk? Lov doe je rustig aan meissie?
@ mgbk en manouk, succes vandaag!! @ Lov, wel uitkijken hoor! Hopelijk krijg je geen telefoontje en is alles goed. @ Mamsie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Toch een meisje en wat is het snel gegaan zeg ben ook benieuwd naar je verhaal. Geniet!
Geen sorry zeggen gekkie! Vind het gwn zo oneerlijk heel veel succes bij de gyne straks, ik denk ook aan jou ♥ Thnx lieverds, heb zoveel aan jullie steun en voel me nooit alleen in dit alles!
Ja ik ben er nu helemaal klaar voor Mijn huis blinkt en alles staat klaar... dus nu is het afwachten wanneer het gaat beginnen. Hoop op volgende week woensdag 11-12-13
Lov hoop op een goede uitslag voor je! Veel plezier met shoppen. Dido balen van dat vele plassen s nachts. Bedankt voor je lieve woorden. Losje lief dat plaatje ♡ ik wil jou ook een hele dikke knuffel geven. Bouwjaar joepiee nog 2 dagen!! Mamsie ben ook heel benieuwd naar je bevallings verhaal. Hoop dat alles helemaal goed met jullie gaat!
Mamsie. gefeliciteerd!! Geniet van jullie meisje! Ook zij heeft een mooie naam gekregen! Manouk. Succes straks. Mgbk. Alles wat ik wil zeggen lijkt te weinig. grote knuffel!! Hier. Ziekenhuis heeft me net wakker gebelt. (Lees 8 uur vanmorgen grrrrrr) moet morgen een uurtje later daar zijn. Is wel fijn. Zal wel owts belangrijks tussen gekomen zijn. Ga nu snel me klaar maken om te gaan werken.
Ik heb ook van de pebbel mc een nestje Daarover doe ik dan zo'n lodger bij snel buiten en binnen gaan in de winkels of enorm koude buitenlucht . Idd.gruwelijke taferelen in de Vlaanders....
Goh heb zooo heerlijk geslapen , DL lag heel hoog dus mijn blaasspier bleef voor even gespaard En heb mijn knuffeldoekjes/tetradoeken bestelling binnengekregen zie album ♥ En heb geen zin om verder in actie te schieten ,er zijn veel mensen die ik ken die in een burn out zitten of zware depressie.... Nu al en de winter moet nog beginnen Straks ff naar de winkel en dan iemand hiervan gaan bezoeken , de slaapzakken uithalen dat ook nog een 3 stuks voor een prikje op de kop kunnen tikken (25) Slaapzak Softy Pruna < 0-3m Softy < Slaapzak® < Producten < BABY BOUM Tot later dames x
Nee nog niet aan het werk, was t maar waar. Er valt niet veel te solliciteren. En eerlijk gezegd verwacht ik ook niks meer van de maand december wat dat betreft Maareh je moest 11u in het zh zijn..... tis nu 13u, ik wacht met smart op bericht lieve mgbk. En liefst een positief bericht. @lizzie fijn zeg dat je wakker gebeld bent (not).