@lov leuke lakentjes @ foei voor idereen die voor vandaag al de kerstboom heeft opgezet! @dido ik vind t zo leuk voor je dat je nu ook lekker over kindjes krijgen praten kan @mgbk hoe gaat t met je? De pijn van je kiesn en de onzekerheid, trek je t nog? Denk aan je. x @alle huidige mama's leuke avond gehad gisteravond? @joy fijn dat D een leuke avond had, maar idd wel jammer van de koorts. Hoe gaat t vandaag? @Lies laatste dagje yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Niet meer reizen (in t donker), vroeg opstaan. Ik zei nog tegen een collega dat ik em vaak nu een beetje blegh voel (moe, lomp). Maar ze zei al wellicht doet de rust van je verlof je goed. Zo ga mn todo lijstje maar es aflopen
Via mp een voetenzak gescoord, 14.25 incl verzendkosten. Hopelijk stuurt ze m snel op, ben wel benieuwd.
Nou mooi prijsje bouwjaar! Welke kleur heb je? Hier zit ik naar mijn bevalplan te kijken... Pff jeetje wat zijn mijn wensen.l
Ik kreeg bij mijn bevalplan te horen dat mijn wensen redelijk standaard waren met wat ze nu doen Straks naar het cb voor de eerste prikjes.
@lov Het is titanium kleur (dus ehh antraciet), past niet specifiek bij de mc maar die valt toch niet te vinden dus dan maar iets neutraals (of saais, net hoe je t noemt). Ik had niet veel in mijn "baringsplan" (zoals nu op mijn kaart staat) staan omdat ik niet goed weet wat ik kan verwachten. Kan me voorstellen dat jij meer hebt. Enige wat er in staat is zo min mogelijk extra mensen, en ik wil huid op huid contact als frummel er net is, als t bij mij niet kan dan maar bij papa
Bouwjaar ja weet wel dat ze niet weer moeten komen met op mijn zij liggen ... Maar dat zei ik gewoon de vorige keer Ika navelstreng laten uitkloppen? Waarom is dat dan? Welke kleur mc heb je dan bouwjaar?
Tja, ik had ook opgeschreven dat ik niet veel mensen in en uit de kamer wilde. Het is uiteindelijk zoete inval bij me geweest. Het bevalplan was voor mij uiteindelijk meer iets om grip op wat bevallen nu eigenlijk is te krijgen. Uiteindelijk loopt het toch anders. Ik had opgeschreven dat ik niet wilde weten of en wanneer ze een knip gaan zetten. Dat is ook gewoon standaard. Huid op huid is standaard in veel ziekenhuizen. Ik werd gehecht met M. op mijn blote lijf.
Idd Ika veel dingen worden al gedaan... Als er niks met de baby is krijg je m altijd op je buik.... Knippen is hier ook nooit gezegd,... Bij s waren en ook een hoop mensen op de kamer. Zal ook wel door de moeilijkere bevalling komen Ika
Met het uitkloppen van navelstreng krijgt de baby nog belangrijke stoffen mee. Maar goed, dit was dus ook normaal volgens de vk en gyn.
Zat bij de wanderlwagen set en ziet eruit zoals deze en ik zie net dat er wel bijbehorende voetenzakken zijn, maar de hele serie is me wat te kleurrijk (zie hier)
Nu ik erover nadenk moet het toch korter zijn geweest, want ik lees in mijn bevallingsverslag dat na 15 min. de nageboorte al kwam. Pfff tijdsbeleving van die dag
Pfff ben gewoon nerveus voor de prikjes. Gelukkig is manlief thuis en kunnen we met de auto. Wat een vies weer vandaag.
Heb je zetpilletjes in huis voor als? Hier viel het heel erg mee, ja leuk vinden ze het niet natuurlijk. Maar ik kan er zelf wel goed tegen.... Maar weet wel dat S toen naderhand pijn had aan de beentjes...en dat ze viel sliep.