Eda via Fb is er een groep LLL als je daar eventueel je vraag wil stellen of je verhaal wilt doen? Christine of een medecollega zal je graag info of hulp willen geven !
Ja klopt als je er zo aan denkt denk je ach maar eens het voor je neus op papier staat... Dank je Kerst kan beginnen precies Succes straks!!!
Grr dat is idd.niet leuk! We hebben een tablet maar eerlijk geef me nog maar even de laptop alhoewel die ook elk moment het kan begeven Heb je nog veel pijn gehad?
Zo lig op de sofa met kitten , straks een pedicuurtje laten doen en donderdag de kapper. Denk aan iedereen die vandaag het moeilijk heeft en op controle moet x!
Dido jij hebt de echo?! Oeeeeh spannend meid! Manouks vaak kruisen dingen zich in het zk hoeft niks slechts te zijn hoor meid. Wel vreemd dat ze nu al een afspraak plannen terwijl je cyclus eerst ten einde zou moeten zijn....
Lov, nog maar 9 weken meid! Ging je bij de meiden over de 40 weken? Lief, fijn die pedicure! Bouwjaar, je vroeg nog naar vingervoeden. Soms zijn kindjes te klein of te moe om goed te drinken. E was de tweede dag erg moe en moest bijkomen van de bevalling. Slep veel en had weinig energie. Ze was ook veel afgevallen. Om haar toch voeding te laten binnen krijgen, kolfde ik eerst. Vervolgens liet ik E op mijn vinger zuigen en spoot voorzichtig met een spuitje de bv naar binnen
Fijn dat het vingervoeden lukte, Mamsie. Dat was voor ons helaas geen goede optie. Ook dat kostte bij M. veel moeite (bijna een uur voor 30 ml ). We moesten ermee stoppen van de kinderarts. Alle energie ging naar het voeden en daarom was ze bijna niet wakker en bleef ze geel.
Ja nog even mamsie bij s was ik 39,5 en bij a precies 40 weken dus hoop nu weer mooi op tijd te bevallen. Vooral omdat hij wat groter is ben ik bang dat ze me niet te lang willen laten doorlopen. Lijkt me pittig vingervoeden mamsie. Hoe gaat het nu?
Manouk, weet je al meer van het ziekenhuis? Lizzie, hè wat rot dat je zo'n pijn hebt Sterkte. Liefoe, lekker naar de pedicure Lov, jee 31 weken!! MamsieM, balen dat jullie beiden een slechte nacht hebben gehad. Ook sneu dat E. verkouden begint te worden Dido, nogmaals heeeeel veel succes vanmiddag! Eda, dat vertrouwen hebben lijkt me ook wel lastig en dat zal wel echt moeten groeien. Zoals ik het lees doet N. het goed in ieder geval Parel, balen van je laptop Nou hier echt een slechte nacht gehad. Onwijs last gehad van maagzuur, meerdere keren rechtop in bed gezeten en het gevoel gehad dat mijn eten er weer uit moest. Rond 3.30 uur naar het toilet gerend, net op tijd. Daarna nog redelijk geslapen totdat de wekker vroeg voor ml ging. Nogmaals overgegeven en maar uit bed gegaan. Voel me nu raar, ontbijt ligt als een baksteen in mijn maag en ik voel het ook hoog in mijn keel zitten alsof het er elk moment weer uit gaat komen. Sorry voor de details Vandaag worden de klossen en de ondersteek bezorgd. Verder maar mijn ziekenhuistas inpakken en rustig aan doen.
Dat is lief van je, maar dat hoeft niet hoor Las gisteren nog dat bewezen is dat als je tot minstens de 18e week van je zwangerschap regelmatig spuugt, het IQ van je kindje iets stijgt. Moet je voorstellen hoe slim ons meisje wordt whaha
Hihi Lies, hoogbegaafd is ze. Alvast maar aanmelden voor de Leonardoschool Hier rolde M. per ongeluk om. Ze tilde haar beentje op en toen ging ze van buik naar rug. Ze schrok ervan
Pffff het gaat me een partij hard. Vannacht sliep ze van 0.00 tot 9.00 uur. En dan vrolijk lachen en niet huilen van de honger.