Manlief zei het gisteren nog dat het nu wel supermakkelijk gaat. Ze huilt weinig, slaapt en drinkt goed. Dat vind ik ook wel een fijn idee als ik straks weer moet werken. Vanmiddag komt mijn moeder voor het eerst een paar uur oppassen. Ik moet naar de ha voor de mirena en ik ga daarna even shoppen voor schoenen en wat boodschappen doen.
Hihi Ika, alvast aanmelden Vind hoogbegaafde kinderen toch altijd wat sneu. Echt zo super dat M. zo'n heerlijk makkelijke baby is en knap dat ze al is omgerold hoewel het per ongeluk ging Geniet maar lekker van jullie lieve dochter!
Ika, wat goed van M. Klinkt inderdaad als een makkelijk meisje! Vingervoeden ging goed hier. Kostte ons een half uurtjes oid. Lov, voeden gaat goed nu. Ze drinkt uit de borst. Gister 10 voedingen in 24 uur Lies, je zou bijna met plezier gaan spugen morgenochtend! Ga zomaar even slapen. Dame van de hielprik en gehoortest moet nog komen maar ga toch maar vast liggen zo.
Wat fijn dat E. nu goed drinkt uit de borst MamsieM! Hoop dat je de rust krijgt om even te slapen Haha nou met plezier... Nee toch niet
Ziekenhuis gebeld.. waarschijnlijk een fout van hun. Er stond geen belangrijke reden bij de afspraak. Heb de afspraak laten annuleren en afgesproken dat ik bel voor een afspraak als ik ongesteld ben geworden.. pff prutsers. Dido succes straks lieverd xxx
Ben terug met verzorgde poezelige voetjes haha Lies ,moest ff hard lachen met je bericht op Fb ,maar ja het kan zo wel Dido ,we denken aan u è!!!!!!!!!! Manouks , OEF seg zoals ik al dacht maar goed ook! Ika ,toch leuk een rustige brave babydochter! Ons meisje was ook zo ,de jongens daarentegen.... Op hoop van dat de trend wordt voortgezet Mamsie ,knap van het vingervoeden, hier enkel bij de oudste gehad omdat zijn hartje niet onder druk te zetten na de geboorte op neo. Heb hier een man in huis ,ik denk dat ze hem ontvoerd hebben en een andere in de plaats gezet hebben Overbezorgd tot en met ♥
Ohhh dido. Hoop zo op goede nieuws. MOET!! Duim voor je. Mgbk. Hoe voel jij je. Jij morgen weer echo toch.. denk vaak aan je meissie!! Manouk. Nou lekker dan. Wat een ziekenhuis ook. Lov. Werkt het weer? Stoppen gesprongen? Hier. De pillen werken een beetje. Ben bang dat mijn bm de spiraal er uit probeert te werken. Deze zijn er al vaker uitgevallen/gekomen.
@lizzie mooi waardeloos die pijn Nee maar een betere plek is er gewoon niet. Inmiddels de hele zolder overhoop gehaald (met vl, en ook nog opruim-sessie gedaan ), maar de kleine voetjes voor onder de speaker zodat die op de kast kan staan -staat nu op zuil- niet gevonden. Zo bok-irritant Vl is nu naar de stort en naar de kringloopwinkel. Tis toch weer wat ruimer geworden, al kan mi nog een kwart weg, maar goed. Ik hoop zo dat je niet hoeft te wachten en dat je wat mooi ziet/ hebt gezien .xx @mamsie jammer van de rotnacht hopelijk komende nacht beter. Thx voor de uitleg van het vingervoeden, ik had er nog niet van gehoord Fijn dat t voeden nu gaat! **31 wk dans voor Lov *** Inmiddels weer stroom? @losje gaat t wel wat allemaal? @manouk tsssssss. Idd prusters @lies hopelijk vanacht beter nacht. Ik had vannacht ook last van maagzuur Ik heb nooit hoeven spugen...wij krijgen een domkop? @mgbk nog 1 nachtjes slapen lieverd. Gaat t nog wat? Hier ook geen beste nacht, maarja doordat ik kan uitslapen valt t mee. Wakker door maagzuur, party-end kind en beetje last van mn rug. Van 3-5 wakker gelegen. Maar goed pas om 10u eruit gegaan. Door de zolder-doorzoek-actie nog geen tas gepakt. Nu eerst maar ff rust.
Dido, denk aan je meis! Hoop echt op goed nieuws! Lizzie, dat zou wel heel rot zijn als die spiraal er weer uit komt Bouwjaar, ja jullie krijgen een domkop haha Ik heb mijn ziekenhuistas wel gepakt, maar er zijn best veel dingen die ik nog niet kan inpakken. Voor de kleine wel natuurlijk, maar voor mezelf veel toiletartikelen nog niet en wat kleding niet omdat ik die nog ga dragen Vond het ook een schijtklus om in te pakken haha hoewel ik er zo mee klaar was. Fijn dat de zolder wat opgeruimd is, bagger dat jullie niet konden vinden waar jullie naar op zoek waren. Hopelijk vannacht een betere nacht voor je Liefoe, lekker die poezelige pootjes hoor Lief van je man ook. Mijn man is ook steeds zo lief voor me Manouk, lekkere communicatie binnen dat ziekenhuis joh... Gelukkig maar dat het een fout was, maar jij bent weer de dupe. Mgbk, nog 1 nachtje, duim onwijs hard voor je! Lov, weer stroom?
Yesssss dido fantastisch! Ben zo blij voor je! Zo morgenochtend ff naar de kapper, zo relaxed dat ik qua afspraak alle tijd heb nu.
Lies. Het kan wel dat het spiraal er weer uitkomt. Heb ik al 3 keer gehad. Ding blijft niet goed zitten. Daarom denkt de gyn ook zeker te weten dat de baarmoedermond open gaat staan. Is nu vooral belangrijk dat het blijft zitten tot het een beetje genezen is.