De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dames kom gezellig langs, plek genoeg!
    De heerlijke cappuccino met opgeklopte schuim is helaas al geweest:D
    Zometeen de hartige hapjes:p

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou lizzie dat vind ik helemaal niet leuk!!!!:(
    Hoop tot snel....

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bloedprikken, ik heb 2 weken geleden geprikt op suiker en hb? Maar geen uitslag van doorgekregen eigenlijk.

Morgen moet ik voor de suikertest... dus dan inderdaad ook het drankje en 2 uur later weer prikken... pff kan ik de hele tijd in het ziekenhuis gaan hangen, lekker saai. Eigenlijk snap ik die hele test niet, ja alleen omdat Jesse groot is maar ze kunnen toch ook aan die bloedtest van toen zien of mijn waarde wat aan de hoge kant ofzo was?

@ Lizzie, ach niet leuk zeg, jullie gaan weer terug naar het stenen tijdperk? Hihi... geen internet, telefoon of tv

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, zwanger & fit is fitness. 5 kwartier samen met een groep vrouwen. 45 minuten "sporten" en een half uurtje grondoefeningen, ademtechnieken etc

Manouk, zal je foto op FB. Heerlijk weertje he!

Jaydee, fijn dat alles weer goed was. De laatste weekjes meid!

Losje, thanks voor het terugzwaaien :D

Lizzie, balen zeg! Hopelijk ben je er snel weer!

Mgbk, heb niet alles terug gelezen maar geen beste dag dus.....:(

Joy, saaie dag morgen dus.... Ben blij dat ik die testen allemaal niet hoef te doen. Succes!

Hier lekker even gesport. Krijg er altijd wel energie van. Nu even relaxen en maar op tijd naar bed. Morgen controle VK.

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Haha... Ik weet dat het niks zegt of je zelf eerder bent geboren of niet, maar vond het de enigste logische redenatie die ik kon bedenken :D

Ik lees even niet terug. Kom net van zwangerschapsgym, nu snel douchen en m'n bed in want morgenvroeg ga ik met mijn mams naar de herdenkingsdienst van m'n oma. Dus vroeg op, hoop dus op een goede nacht.

Oh en Eda, jij mag van mij voor hoor wat bevallen betreft;)
    Doe maar deze week, dan kan ik volgende week :p

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @manouk: tja, mijn man heeft nog altijd een intensere relatie met zijn Ipad dan met ik... maar zal wel aan mij en mijn rothumeur liggen...

@lizzie: idd balen zo zonder TV en internet zitten... zal wel vlug hersteld worden zeker?

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Joy. Yep stenentijdperk. We zitten tot vrijdag zonder. Dan komt er een monteur. Waarachijnlijk iets met de kabel die in huis binnenkomt. We hebben nu ook geen analoge tv.
    Heb nog wel internet tegoed op telefoon maar wil ik ook niet opmaken. Maar goed dat ik veel moet werken. ;)

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou het zal wel niets worden deze maand:x
    Weer geen sex, nu weer een kind tussen ons in die niet wil slapen!
    Morgen nog wel een kans, maar donderdag werken....
    Zondag voor het laatst gedaan...
    Sorry klaagmodus weer uit;)

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ach Eda toch. Knuffel vrouwke! Hou je taai.

Succes morgen Mamsie en Joy.

Hier vanavond gebeld door ml. Het hoe en wat weet ik niet omdat hij ah werk is, maar hij gaat tijdelijk de ziektewet in. Geen goed nieuws dus. Zucht. Details zal ik hier niet neerzetten. Zal binnenkort wel vertellen in de club. Tis niet lichamelijk. Dus zal wel een verdrietig hoopje op de bank hebben zitten straks.

Aapie ik zie dat je eisprong over drie dagen pas is. Dan heb je toch nog tijd zat meis? Dan springt ie vrijdag of zaterdag. Dus als je morgen vrijdag en zaterdag tijd heb is er kans genoeg toch? En zelfs dat zegt weinig. Hier om de dag sex gehad en niet zwanger. Dus hou moed hoor!

Idd Manouk heb de hele slaapkamer vanavond in al mn woede gestript.

Lizzie irritant al apparaten en techniek niet werkt zoals zou moeten :(

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Kijk erg tegen straks op. Als ml thuis komt.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje ah nee :(

Jaydee hahahaah oké dan :D

Lizzie je kan gewoon niet meer zonder die dingen he...

Mgbk :(

Zo ik ga naar bedje toe ben moe, het regent em onweert hier erg hard.

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hier ook Lov, de hemel is opengebroken!
    Niks aan. Truste.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

In bed vindt ik dat altijd wel gezellig...

Truste babes..

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bah mgbk sterkte meis:(

Lov welterusten!

Tja weet ik ook wel dat ik nog tijd heb, maar voelde vorige maand ook me eisprong niet en toen ook al twee dagen kortere cyclus, dus vandaar mijn zorgen....
    Ach we zien het wel....

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hee meiden, ik lees wel mee maar reageren op mijn telefoon is zwaar K!! Mijn laptop is voor 4 weken weg voor reparatie. Baal ontzettend want maken we ook offertes etc op. Maar ja het moest wel want hij laad niet meer op door een pinnetje in de laptop dat los zit.
    Dus sorry!

Oh enne de shower is verzet met 3 weken :)

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ik snap je losje, wilde je alleen maar ff moed inspreken :(

Fijn parel dat het verzet is. Had al in de club gereageerd.

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    fijn parel dat de shower verzet is

oei Losje, da's minder, maar zeker morgen dan je kans benutten zou ik zeggen!

mgbk: oei, klinkt ook niet goed van je man...

bah, hier allemaal maar minder goed nieuws, ga ook slapen in de hoop dat morgen leukere dingen met zich meebrengt!

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Truste meiden!

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dank je wel lieve mgbk!!!

Ja eda misschien wel jou bevalling! (Dat zou ik heel leuk vinden)

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    #359 Dido82, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    @parel Fijn dat de shower verzet is! Hopelijk heb je een super leuk feestje met je zussie er bij.

@lov Fijn nieuwe ketel! Ook met regendouche? Dat zou ik zo graag willen. Fijn dat de controle goed was!

@ika Fijn dat de krampjes over lijken.

@losje Balen meis, maar wie weet hebben jullie nog een kans...Ik duim weer voor je. Enneh...morgen is er ook weer een dag om te beginnen ;)

@jaydee Fijn dat alles goed was! Sterkte met de herdenkingsdienst morgen.

@bouwjaar Wat een gedoe hè met zwarte Piet. Ik moet zeggen dat ik me wel kon vinden in de uitkomst rond de discussie van het spotje rond de donorweek, maar dit....

@manouk Erg hè van die sensatie zoekers. Zo zie ik het in ieder geval. Niet alle teamgenoten van VL wisten er van. Mannen staan er denk ik toch minder bij stil dat zo'n opmerking gevoelig kan liggen.

@mgbk Ken je de wet van Murphy? Klinkt als een praktijkvoorbeeld daarvan meis...Hoop dat het snel weer voor jullie mee zit. Kon ik maar even door het schermpje kruipen en je gewoon even een dikke knuf geven. Sterkte met ML en ik baal met je mee van de testjes.
    Degene die ik wil bellen om m'n onvrede uit te spreken was de hele dag onbereikbaar..dus nog steeds last van opgekropte woede.

@lizzie Succes in het stenen tijdperk ;)

Gister mezelf maar even verwend met het bestellen van een nieuwe winterjas bij de online Bijenkorf. Kan m morgen ophalen en heb besloten dat daar eigenlijk ook wel nieuwe schoenen bij horen onder het mom nu kan ik nog zonder me schuldig te voelen ongegeneerd geld aan mezelf uitgeven ;) Morgen ook naar de film, dus leuke avond voor de boeg.

Ik voel nu al van alles trekken rond m'n rechter zij, maar zit pas op dag 9...

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja die wet ken ik helaas. komt wel weer goed. Thanx voor je lieve woorden. Er gebeurt nu zoveel tegelijker dat ik geen tijd heb om te balen dat ik ongesteld ben. ;) ieder nadeel heb zn voordeel ;) ;)

Klinkt goed dat shoppen! Goed bezig. Ff jezelf verwennen. Naar welke film gaan jullie. Morgen vrij begrijp ik?
    Jammer dat je je frustratie nog niet kwijt bent.
    Hoe is het met je vriend? Bevalt zn baan?

Truste meiden. Ml komt zo thuis. X

Deel Deze Pagina