@losje leuk dat jullie gaan disco bowlen Was heerlijk, en ze meteen maar laten lakken Tas is redelijk gepakt, lijstje lag al klaar dus eigenlijk niet zoveel werk. Kleding voor mij en baby, wat verzorgingsproducten. Verder tja ja kan wel van alles meenemen maar ik zie wel hoor, als t belangrijkste er maar in zit. Camera accu's zijn vol. Wil nog ff bij zeeman ofzo een nachthemd halen (event voor tijdens bevalling) en verder nog iets van dextro ofzo voor als ik extra energie nodig heb. Heb je nog helemaal geen harde buiken? Ik merk soms wel dat ik ze heb vanuit t bijna niets (opstaan, niezen) @mgbk verdoving is ook verr*t. Ik heb t tegenwoordig nodig bij een gaatje vullen, smerig spul. Sterkte! Ennuh respect dat je toch zo snel had aangemeld voor mvm. @lov ach wat zielig dat die eczeem zo erg is. Heeft ze ook veel jeuk? Relaxed die 1+1 gratis koopjes. Ik heb hier een paar dingetjes van neutral. Dacht laat ik maar parfum vrij beginnen. Eigenlijk vind ik zwitsal echt heel sterk ruiken Zo nog 9 lege kratten bier binnen...t bed kan omhoog
Hier geen bed omhoog gehad, maar was ook goed aangezien het een boxspring is. De kraamhulp vond het trouwens onzin om het bed omhoog te moeten hebben als je niet thuisbevalt. Is alleen voor de controles en het bed opmaken. Arboregels hè. Het was ook een jonge meid
Tja bij mij is t niet duidelijk of ik wel of niet zal thuis bevallen. En ach ja die rug van de kraamhulp moet ook nog langer mee. Wij hebben ook een boxspring maar 55 cm hoog was dus niet voldoende. Nouja de kratjes lenen was geen probleem, nu er nog onder ennuh mn kabouterkruk (mn opstapje omdat ik 1.69 cm ben en dus niet eens boven in mn eigen kast kan...) maar naast t bed zetten om erin te komen.
Hier is het bed bijna 80 cm. Was ook een toer om erin te komen. Daarom zei ik ook. Het is een jonge meid, die weet nog niet wat ze zich aandoet met die lage bedden.
Owh maar als je bed al bijna 80 cm is... T moest minimaal 70 en tegenwoordig eigenlijk 80 cm zijn. Dan was jou bed dus al prima. Maar jeetje zeg wat hebben jullie standaard al een hoog bed dan. Kan me voorstellen dat je er niet makkelijk in kwam. Ik sta hier te kijken hoe hoog t is
Ga me morgen maar eens verdiepen in de vluchttas! Hoop eigenlijk dat ik 'm niet nodig heb! Ja, natuurlijk heb ik weleens een harde buik, maar geen vervelende ofzo. Dan spant ie gewoon aan. Maar als het eens per dag gebeurt is het veel! Vandaag zijn hier de verhogers en de ondersteek geleverd! Van het weekend even hulptroepen regelen en omhoog het bed! Dan ook maar gelijk het matje eronder leggen... Haha Bouwjaar, zie je al gaan! Ik ben maar 1.65... Lekker geshopt Lov! Wat sneu voor je meisje zeg! Hoop dat er wat uit de onderzoeken komt zodat ze iets krijgt wat echt helpt!. Want zo met eczeem lopen lijkt me ook niet prettig... heeft ze er jeuk aan? Mgbk, dat zijn zulke rotverdovingen! Hopelijk is het nou klaar met je mondje... Lig je voor pampus in bed nu? Hier weer vriendje te spelen... jongens vermaken zich wel. Plof zo nog even op de bank. Wat staat er op het menu vanavond? Hier pasta, lekker makkelijk!
Ika jeetje nou dan houdt het toch ook gewoon op meid het kon niet anders. Bv is het beste en als dit niet lukt is Fv een hele goede vervanger toch niks om je schuldig over te voelen... Jeetje 80cm hoog? Vindt m hier al hoog met 63 cm @eczeem ja het jeukt heel erg, ben heel de dag bezig dat ze niet mag krabben ... Maar dat is lastig want je kan niet anders. Haar hele gezicht zit standaard onder eczeem... Iedereen vraagt ook altijd of ze waterpokken heeft ofzoiets. Nu maar hopen dat het beter gaat worden, die bloedtest is opzich goed om te doen maar vaak komt daar helemaal niks uit. Nou meiden de commode staat eerste babywasje is al aan het drogen hahahaha heb zoooooooo geen geduld he Helaas de oudste van school kunnen halen ze had oorpijn... Zo vaak dat ze daar last van heeft maar ze voelt zich na mamaliefde paracetamol en haar favo drinken al weer wat beter Dalijk de heerlijke balletjes van Ikea maken
Grr tablet nu helemaal kapot, daarom reageer ik zo weinig. Zit nog een barst in het scherm naast de barst die er al in zat. Scherm doet nu niks meer en telefoon is kut. Net op een bruiloft geweest van een vriendin, was wel leuk. Gisteren lekker geverfd en opgeruimd, huis is nu echt af Leesproef geboortekaartje is mooi geworden en enveloppen zijn al bezorgd. Maandag werden hier de klossen en ondersteek bezorgd. Ml zag ze 's avonds en hup binnen 5 minuten was mijn bed huizenhoog Ben ook maar 1.70 m. Ga proberen te reageren op iedereen, maar ik vergeet vast dingen. Dido, fijn dat je zo positief bent! Jullie ouders gaan een mooi kerstcadeau krijgen Nog even en je hebt vakantie, lekker hoor! Ika, je niet schuldig voelen omdat je fv geeft hoor. Je hebt er toch alles aan gedaan. Lov, arm dochtertje van je Fijn dat je al wat spullen kon wassen nu! Wat betreft die opmerking over thuismoeders... Lekker laten lullen! Bouwjaar, tas ingepakt, grote meid Hoe bevalt je verlof tot nu toe? MamavanDJ, hier ook bijna geen harde buiken. Ligt de kleine al ingedaald? MamsieM, wauw mooie fotoshoot van jullie kindjes! Fijn dat de bv steeds beter gaat Mgbk, hoe was het bij de tandarts? Is je bloedverlies al wat erger geworden? Hoop dat het vruchtje vanzelf je lichaam zal verlaten. Hoe is het mentaal met je? Manouk, hoe gaat het met jou? Liefoe, alle voorbereidingen voor de baby helemaal klaar? Eda, hoe is het met jullie? N. nog steeds een tevreden baby? Joy en Jaydee, hoe is het met jullie kindjes? Lizzie, fijn dat werken weer goed gaat. Niet meer het gevoel dat je spiraal eruit komt? Losje, haha je seksverhaal! Doe maar goed jullie best Fijn dat je geen pijn meer hebt. Parel, nog geen mogelijkheid om weer op internet te gaan? Nou een kwartier bezig geweest met dit bericht. Vast in de tussentijd weer berichten.bijgekomen die ik nu gemist heb... Zaterdag sta ik model voor een zwangerschapsshoot. Is samen met een newbornshoot gratis als de foto's gebruikt mogen worden in het portfolio van de fotografe. Ken haar via via. Ben benieuwd!
Hey meiden ik ben op mn werk.reageer een andere keer weer. Veel pijn want verdoving is uitgewerkt. Hoop dat ik rond tien uur weg kan. Geen bl verlies meer gehad helaas. dinsdag afsluitende echo om te kijken of de bm schoon en zo niet afspraak maken voor opname om die pillen in te brengen. En om evt ondrrzoeken te bespreken.
Mgbk is het dan wel al helemaal voorbij? Wie weet zit het toch nog goed of zeg ik iets geks? Lies balen op je telefoon is toch niet fijn he ... Wa leuk die shoot wordt vast supermooi !
@lov lekker bezig dus. Beterschap voor je oudste. @lies balen van je tablet pure foon is idd onhandig Geniet van t verlof ja. Voelt nog beetje als vakantie @mgbk sterkte meissie
Mgbk sterkte lieverd. Hopelijk trekt de pijn snel weg. Ik hoop echt dat, als het echt niet goed zit, het vruchtje zelf snel los komt. Hoop dat de cytotec niet nodig is. Dikke knuffel X Lies klinkt super leuk die shoot! Kom je wat foto's showen Lov ahh beterschap voor je meisjes. Pff belachelijk die opmerking, laat maar lekker lullen. Snap wel dat je er boos van wordt. Mamadj fijn dat het zo goed gaat. Mamsie ik zag prachtige foto's op fb van je kanjers! Losje fijn dat het steeds beter gaat. Ook fijn dat je weer intiem kunt zijn met zn tweeën zonder pijn. Dido pff flink druk dus. Fijn dat jullie zo vaak naar de kleine kunnen kijken de komende tijd! Ika knappe M dat ze al om kan rollen. De nachten klinken ook heerlijk. Lizzie hoe is het meid? Geen pijn meer? Hopelijk blijft de spiraal gewoon op zijn plek en heb je er straks geen last meer van. Bouwjaar schattig jasje! Fijn dat je je tas al bijna klaar hebt. Geniet je al lekker van je verlof? Lief fijn dat manlief je zo goed helpt in huis! Ik denk toch dat je eerder gaat bevallen dan de 40 weken Eda hoe gaat het nu met N? Gaat het voeden al wat beter? Jaydee & Joy lekker aan het genieten van jullie kleintjes? Sorry even snel uit mn hoofd geprobeerd op iedereen te reageren. Hier alles oke. Komende dinsdag de afspraak in het zkhs. Ben heel benieuwd. Druk op het werk en met de voorbereidingen voor de feestdagen en mn moeder die volgende week 50 wordt. Voor de rest proberen te genieten van alle andere dingen. Ik ga gauw de finale van Expeditie Robinson kijken Fijne avond X
hier even een kort berichtje: alles goed met N., blijft wat zelfde: 7 voedingen per dag, tijdens de dag moeilijke slaper, is liever op de arm, de laatste 2 dagen even korte wandeling gedaan met mooi (maar koud) weer, morgen komt de vroedvrouw, dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen want ik vind wel dat ze veranderd is en zich ontwikkelt, maar haar gewicht is denk ik echt niet veel verhoogd... maar voor de rest blijft het goed: genoeg heldere plasluiers, genoeg poep, mooi lachen tussen de voedingen, niet echt een huilbaby, 's nachts nog steeds ongeveer 5u tussen (was 1 keer na de voeding van middernacht plots 6u, zonder 1 lawaaitje te doen 's nachts, vond ik wauw) dus ja, we zien wel hé... @lov: niet aantrekken van die jaloezie, maar snap dat het je raakt, vooral als het niet duidelijk uitwendig zichtbaar is dat je niet kunt werken, zullen de mensen vaak denken: wat doet die jonge meid thuis, weer een luie die niet wilt werken zeker? of verdient haar man zoveel geld??? tja, lekker laten denken, doet er toch niet toe, en je hebt er idd niet voor gekozen hé..
@ Mgbk, dikke knuf meis! En logisch dat het eruit komt, het is weer zo'n teleurstelling en dat doet ook pijn.. vooral om de wens zo groot is. Je kunt ook niet altijd sterk zijn he lieverd, dus huil lekker wanneer het nodig is dat lucht ook op. @ Lov, ik herken je gevoel wel een beetje. Mijn sz werkt nu ook niet meer en dat niet eens omdat het niet kan zeg maar... zij krijgt ook altijd zulke reactie, van ach jij bent de hele dag thuis en net of dan alles zo makkelijk is (ze heeft 2 kids). Ik zou me er niks van aantrekken.... ik vind thuis zijn juist drukker. Als je gaat werken dan is er niemand thuis overdag en heb je ook geen rommel die opgeruimd moet worden haha.. en je hoeft dan ook niet voor je kids te zorgen Ik vind tbm ook gewoon werken! Juist als ik naar kantoor ging had ik zoiets van aaahh ff relaxen hahaha... @ Mamsie, met mij gaat het goed. De bekkenpijn komt alleen weer een beetje terug, was een paar dagen minder maar heb niets te klagen. De stuwing is alweer zo goed als voorbij. Alleen is J. overdag een engel, maar rond 1 uur in de nacht komt het duiveltje naar boven haha en zijn we bijna de hele nacht met m bezig dus dat is ff aanpoten, weinig nachtrust. Hoe gaat het met jou en E? @ Hier, alles gaat goed! Het zou alleen nog beter gaan als J.esse het verschil van dag en nacht gaat onderscheiden De kraamverzorgster is er nog maar 2 dagen (halve dagen). Ik ga haar wel missen hoor, het is echt een schat van een vrouw. Ze komt 's ochtends en gaat echt als een wervelwind door het huishouden heen. Ik heb ook helemaal niks aan hoeven te geven of wat dan ook, ze doet echt alles uit haar zelf en ze let ook op alles. Echt een duizendpoot, heb t getroffen. Ze speelt in de middag ook met D. wanneer ik ga slapen en ze zorgt er ook echt voor dat ik naar bed ga.. dus ook als er visite is dan neemt ze me mee naar boven. Vanaf maandag moet ik het alleen doen, zie er eigenlijk best wel tegenop zo met 2 kids. Ook omdat D. nog steeds vervelend is, maar ik ben nu wel weer strenger geworden. De eerste dagen heb ik hem wat aan laten modderen maar ik krijg er nu eigenlijk ook echt genoeg van. Moet wel zeggen dat ik onzekerder ben nu, als bij de eerste, gek he? Maar het zal vast wel gaan lukken hihi. Zo om 11 uur weer t laatste flesje en ik hoop maar weer dat ie vannacht alleen 1 keer voor de voeding komt en verder gaat slapen. De afgelopen nachten dan komt ie rond half 1 a 1 uur alweer, maar dat vind ik dan nog te vroeg waardoor ik aan het rekken ga. Want de volgende fles zou dan pas om 3 uur zijn. Dus ik ben nog een beetje aan t uitvogelen hoe ik betere nachten kan krijgen. Misschien vanavond dan toch rond half 2 ofzo de fles, maarja denk niet dat ie dan tot 6 a 7 uur in de ochtend gaat volhouden. En de kraamverzorgster vond t ook geen goed idee als we meer gaan geven.. maar heb wel het idee dat ie snachts meer honger heeft of in ieder geval niet verzadigd is met de 60cc die hij nu krijgt. Nja, we gaan maar even wat uitproberen vanavond.
@Joy, wat goed hielp bij M. om dag en nacht te leren was een duidelijk begin van de dag en nacht. Dus als ze naar bed gaat donker in huis met één lampje aan. Omkleden en verschonen, weinig praten, geen duidelijk oogcontact meer, voeden, nog even rechtop zodat het kan zakken. Dan naar bed met een kus. Echt afbouwen van de dag. 's Ochtends duidelijk begroeten en praten, lampjes aan/gordijnen open. Aankleden en voeden en daarbij lekker babbelen met de kleine. Echt laten merken dat de dag is begonnen.
Even ego. Ja hoor. Het spiraal is er uit. Iets langer als een week heeft hij er in gezeten. sttaks gyn maar even bellen. Denk dat er een nieuwe in zal moeten. Een week is wel erg kort... Bah.. Nu maar snel werken.
Ah Lizzie wat balen zeg! Een week is inderdaad wel erg kort.... Werkse! Mgbk, hoe is het met je mond? Joy, ah ja die ritmes zijn nog ver te zoeken he. E. heeft sinds drie nachten iets van een ritme. Vannacht sliep ze vanaf 23.00 tot 01.00. Daarna voeden en wakker ivm krampen. Van 3.00 toto 6.15 weer geslapen. Mamadj, fijn dat je je nog goed voelt! Nog even en jullie kleine is er! Ben benieuwd of je nog in 2013 bevalt of in 2014! Lov, jeeej, eindelijk wasjes gedraaid! Verder weet ik het even niet meer. Sorry! Thanks voor de compliementen op fb bij de foto's. Was erg leuk, de shoot! Wel vermoeiend voor E. 'S middag eindelijk wat meidenklesing gekocht. Ik hou ervan! Vandaag een dagje niets. Geen kraambezoek en afspraken staan. Ook wel erg lekker. Ml is nog tot en met woensdag vrij dus kunnen heerlijk samen wennen aan ons nieuwe leven.
Hi lieve meiden, Ik was gister helemaal gesloopt. Heb proberen mee te lezen, maar waren zulke drukke dagen op het werk dat ik gister echt even op was. @lizzie Jeetje wat balen! Komt dat dan inderdaad omdat je baarmoeder open gaat staan? Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen. @manouk Spannende dag dus dinsdag. Ik hoop dat je eindelijk wat advies of een voorstel krijgt waar jullie iets mee kunnen. @mgbk Voor jou ook een spannende dag dinsdag. Als het dan fout zit hoop ik inderdaad voor je dat het vanzelf op gang komt. Misschien nog een tip om je hcg ook even te laten checken. Sterkte meis. @hier Vanochtend bloed laten prikken. Zal de 24e bij de vk wel horen hoe het er voor staat met m'n ijzer. 6,5 is voor mij eigenlijk normaal. Nu even half dagje werken en dan lekker weekend.
Dames kruip weer ff in bed kom later reageren, geen goede nachten mja wie heeft dat niet e. Degene die gaan werken , werk ze x En degene die gaan nesten, nest ze Tot later !