Heerlijk dido shoppen!! Geniet er maar van. Regendouche hebben we nu nog iet maar misschien in de nieuwe badkamer. Lijkt me ook heerlijk! Eda meisje wat is er? Ika hoe gaat het bij jou meid?
Bijna alleen maar vervelende berichten hier Mgbk, wat rot voor je man Sterkte voor allebei, hopelijk kunnen jullie elkaar steunen in deze rottijd. Kut ook dat je deze ronde niet zwanger bent geraakt Gun je zo iets positiefs toe. Losje, hopelijk kunnen jullie toch je kansen nog benutten de komende dagen hoor! Hoop dat je weer wat meer vertrouwen in je lichaam krijgt. Manouk, gisteren lekker genoten van het weer dus Ga je vandaag nog iets leuks doen? Dido, oh irritant dat diegene niet bereikbaar was! Hopelijk kun je vandaag je woede wat kwijt. Hoe is het met je vriend? Lekker shoppen, je hebt het verdiend! Lov, goed geslapen? Eda, je klinkt echt een beetje down Hoop voor je dat de bevalling snel begint, maar sowieso is jullie dochtertje er tussen nu en 1,5 week! MamsieM, lijkt me leuk dat Zwanger en Fit. Hier zat het niet echt in de buurt, maar ik mis het sportieve wel een beetje bij de Zwangerschapscoaching. Jaydee, sterkte vandaag met de herdenkingsdienst. Joy, tsjah er zal wel een reden voor die testen zijn Succes in ieder geval, lijkt me niet heel geweldig! Ik zal vandaag achter de computer wat uitgebreider reageren, in ieder geval in de club. Ik moet me helaas zo ziek melden, eten van gisteravond kwam eruit en daarna mijn ontbijt. Heb ook weer heerlijk hoofdpijn.
@lies Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Doe rustig aan. @mgbk Hoe is het met ML. Elk nadeel heeft inderdaad z'n voordeel, maar ik had je graag alleen even voordelen gegund. @losje Hoe is 't met jullie meisje? Tussen pap en mam geslapen? Vandaag gewoon werken...efficiënt timemanagement van werk en winkelen We gaan vanavond met vrienden (alleen mannen) naar Rush...wilde VL graag zien. Eerst met z'n allen hapje eten in de stad. Met VL gaat het beter. Hij is nu vooral fysiek moe omdat hij weer moet wennen aan het in een winkel staan. Ondanks dat deze vaan niet z'n eindbestemming is merk ik dat het hem goed doet. Het hoofdje is veel leger en hij is via z'n netwerk benaderd voor een hele leuke klus die engineering en fietsen met elkaar combineert. @Eda Nog even een extra dikke knuf voor jou. Denk aan je.
Mgbk, hoe was het met ml? Klinkt allemaal niet fijn lieverd.... Eda, klinkt ook niet positief. De avond en nacht goed doorgekomen? Losje, hmmm hoop dat je nog ergens tijd hebt om ml te verleiden Lov, het is al woensdag meid! Morgen je laatste dagje als "vrije" vrouw! Dido, lekker hoor even shoppen! Lies, jammer dat het niet in de buurt zit. Ik vind het echt leuk zwanger & fit. Jaydee, zie je tegen de bevalling op of heb je er zin in? Komt dichtbij nu meid! Hier geen beste nacht gehad, Was warm in bed en hier onweerde het gisteravond laat. 's nachts 2x plassen en T die wakker werd maakte het er niet beter op. Zo naar vk voor controle en vandaag maar toegeven aan de nesteldrang en de woonkamer opruimen.
@lizzie owh wat irritant van dat modem @losje hmm zonder sexen gaat t zeker niet lukken, niet erg tijd voor een quickie? @mgbk jeetje wat naar zeg. @parel ik vind op de foon reageren ook altijd waardeloos. En wat irrtiant dat die laptop zo lang weg is, hoed doe je dat nu dan met t bedrijf? Fijn dat de shower verzet is, hopelijk wordt t nu leuk @dido goed dat je jezelf even verwend hebt ! Fijn dat t huidige werk vl goed doet, das iig positief @lies balen dat je je zo ziek voelt @mamsie jammer van je slechte nacht Gister bij thuiskomst: De gordijnen op de babykamer waren er eindelijk, vl heeft ze meteen opgehaald en opgehangen. Tevreden zo. Zal even een kiekje in mn album plaatsen Gisteravond weer eetdate gehad met mn vriendinnen. Nouja 4/6 en de 5e kwam laat nog ff koppie thee doen. Vond t wel lastig om met mn buik te komen, t was bij de vriendin die al jaaaren een kinderwens heeft. Zelf is ze overigens een soort wonderwomen, samen met haar man hebben ze bijna hun hele huis zelf verbouwd. Ook qua inrichting inbouwkast, laden, kussenhoezen, dekbedovertrek zelf gemaakt. En ze was bezig geweest, met div etenswaren te wekken en had eerstgiseravond tig-tig flessen appelsap/ appel-perensap gemaakt. Oeh dat was lekker. Eten was linzensoep en pompoenstoofschotel. Meer gegeten dan goed was, maar t was zo lekker. 9.30 op controle bij de vk
Bouwjaar wat fijn zon leuke eetdate. Hoe is je vriendin eronder? Succes by de vk. Mamsie jij ook, na zon rotnacht. Sterkte. Lies bah bah dat overgeven is niks. Goed dat je je ziek meldt. Sterkte. Dido fijne berichten van je vriend. Wens jullie een fijne avond en werk ze. Losje hoe was jullie nacht? Eda hoe gaat het? Parel balen van je computer. Een bedrijf kan eigenlijk niet zonder hè? Mamadj hoe gaat het met je? Jaydee succes met de herdenkingsdienst.
Over ml schrijf ik niet teveel. Een zwangere collega van hem zit ook op zp heb ik het idee. Vandaag werken en morgen nog en dan weekendje weg! Pfft wel ff zin in.
Goedemorgen meiden, Wat een hoop narigheid meiden... Wordt tijd dat 2013 om is en dat we 2014 met z'n allen een knaljaar ervan kunnen maken. Gelukkig nog wel aankomende baby's dit jaar en een bruiloft, dan kunnen we weer even een glimlach op ons gezicht toveren! Wat vervelend Mgbk dat manlief de ziektewet in gaat... hoop dat hij er over kan praten met je. Wel een beetje goede nacht gehad? Wat een klotestreek van je portemonnee! Gelukkig heb je 'm terug! Lies, weer alles eruit...wat is dat toch met jou? Hoop dat je je snel beter voelt. Eda, hoop dat de lucht een beetje klaart bij jullie. Jullie zitten waarschijnlijk allebei op het einde van jullie latijn.... Nog even volhouden meid, t komt allemaal goed! Dido, goed bezig even voor jezelf shoppen! Hoop dat je vandaag diegene even kan aanpakken! Fijn dat manlief wat meer balans heeft gevonden en gelukkig is met z'n werk. Fijne avond vanavond, altijd gezellig er even tussen uit! Waar gaan jullie heen? Delft, Zoetermeer? Gezellig dat je er weer vaker bent!! Parel, niet handig die laptop! Super dat je shower is verzet!! Losje, beetje geslapen met dochterlief in het midden? Hoop dat jullie nog ergens tijd en plek hebben voor een wippie... Bouwjaar, gaaf die gordijnen! Ziet er erg leuk uit! En gezellig de eetdate! Moet je nagaan, nu voel jij je bezwaard... paar maanden geleden was het andersom. Lov, beginnen de kriebels al te komen? Leuk dat jullie alles zelf doen! ZIjn de meiden zenuwachtig of valt het mee? Lizzie, welkom in de tijd zonder tv, internet en bellen.... AARRGGHH, zou gek worden!! Hoop dat ik niemand vergeet... Dames met contoles vandaag, succes! Hier, z'n gangetje. Rust doet me goed. Geen klachten verder. Straks naar de gyn... Nu bammetje voor de jongens maken, want die zitten te zeuren dat ze honger hebben...
Als je het kwijt wil luisteren (lezen) we graag he... Daarom hebben we ook nog de club. Hebben jullie al een bestemming voor het weekendje? Iig een leuk vooruitzicht!
Hey meiden.... Kriebels beginnen te komen...we moeten nog een hoop doen...aaaah ach ja. De meisjes zijn niet zenuwachtig .. De jongste snapt er toch nog niet zoveel van... De oudste vroeg gister zo lief... Mama wanneer gaan we nu trouwen ... Zo lief dat ze we zei. Mgbk knuffel voor je man Meiden die naar de gyn moeten....succes! Ik bedacht me gister dat ik alweer over 2 weken mag, en 2 dagen later de pretecho ... Zo'n zin in!
Aaah dan smelt je toch Lov? Euhm mamadj hebt het ff opgezoekt...alphen aan de rijn. Kies meestal iets wat dichtbij wat grotere steden ligt. Zodat we lekker kunnen shoppen. Dit was een mooie aanbieding, vandaar dat we in zon gehucht zitten. Maar met de auto ben je zo by de grote steden.
Ja Zo ga even naar prenatal.... Ondergoed kopen voor onder de jurk... En glazen kopen, we hebben er 20 nodig ga eens kijken of ik er voor een kleine prijs ergens kan kopen. Druk druk hahahah en een beetje hoofdpijn. Maar ja we moeten
Lov, omdat ik hier vandaag en morgen weinig ben en zelf vrijdag al vroeg vertrek, voor jou/jullie alvast:
Ik denk aan jullie. Ik hoop dat jullie een prachtige, liefdevolle bruiloft hebben. Geniet van het moment en elkaar. Jullie zijn vast een prachtig stel met twee hele mooie meiden en een zoon onderweg. Ik wens jullie een geweldige mooi huwelijk toe met veel liefde, respect, gezondheid, geluk en geweldige momenten!!!
Wat ben je toch een schatje mgbk, ik krijg traantjes in me ogen, ze zegt dingen altijd zo mooi♥ Succes met je ventje Heb ik iets gemist? Was je al ongi? Of had je alleen de witte testen? Lov ahhh dan smelt je toch gewoon!!!!! Succes met dingen regelen lieverd! Bouwjaar en mamsie succes bij de vk meiden! Dido wat leuk dat je je zelf zo verwend hebt!!! Zit je pas op dag 9? We hadden toch dezelfde nod? Jij heb een langere cyclus zeker? Lies hè bah dat je je zo beroerd voelt Mamavandj ik zal vandaag een wippie maken (hoop ik) Nou heerlijk uitgeslapen, vandaag helemaal niet werken ahhhh.... Me oudste mocht bij me vriendin logeren (gister de jongste) omdat het herfstvakantie is (hihihi voor hun heel wat ookal is het in hetzelfde huis) Dus ja de jongste wilde niet in haar eigen bed..... Vandaag voetbal toernooi van L. om twee uur, ik ben benieuwd tot hoe laat, want wil eigenlijk zuurkool maken! Ml gaat het bad aansluiten vandaag (afvoeren en water) en de wastafel word verplaatst (afvoeren en water)weer een stapje dichterbij het stucen en tegelen!
Lies, beterschap. Bouwjaar, gezellig met de meiden zo eten Mgbk, werkse vandaag MamavnDJ, haha fijn van die hongerige mannetjes Wel fijn dat je minder klachten hebt. Lov, wat schattig! Sorry als ik iemand vergeet! We gaan zo even voor een vaste computer kijken alleen voor het bedrijf kijken. Want we moeten gewoon verder kunnen met het bedrijf. Had gelukkig alle documenten op mijn externe harde schijf gezet, dus die kan ik dat terug uploaden. Hoop dat de laptop toch ook eerder terug is dan 4 weken want grrr. Kan zo weinig met mijn telefoon. En ja die shower komt wel goed. Ze heeft flink der best gedaan
Hier gaat alles goed. M. had een betere nacht. Alleen na de voeding van 4.30 toch wat krampjes. Uiteindelijk nog maar wat extra gedronken en toen goed gepoept. Zo was de druk weer van de ketel We krijgen het nu ook wat drukker met bezoek. Wel gezellig, maar ook best vermoeiend. Ik merk echt dat ik aan mijn conditie moet werken. Mama zijn is topsport Ik lag gisteravond al om 20.00 in bed
Tja die vriendin vroeg verder er niet veel over, dat deden de andere al. Ik laat t maar. Ze zit wel een beter periode dit moment dus ik denk dat ze t nu redelijk kan handelen. @lov whiii trouw-kriebels....!!! (sorry ) Leuk dat je dochter dat zei Nieuw nederlands? Alvast heeeel veel plezier mgbk! @losje fijne dag @parel misschien is t sowieso wel handig een 2e pc voor t bedrijf Bij de vk was alles goed, kindje lag nu met t hoofd naar beneden. Enige suffe wat ik vond is dat ik ahd op de afspraken kaart 'hb' zien staan. Toen ze klaar was, zei ik dus maar goh er staat hier hb, moet dat dan nog? Oh dat is wel handig je als ik dat nu doe. Dat vind ik wel een beetje duf dat ik haar daar op moest wijzen. Rond week 30 schijnt t t laagst te zijn. Was nu 6,7. Prima. Over 2 weken alweer terug (mocht ook 2,5 wk, maar de woensdagen komt mij werk technisch goed uit)