De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    ika daar trapt die familie van ons echt niet in. Zelf als t serieus wel waar zou zijn dan denken ze nog het hunne ervan..

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat ik al zei... Speculeren doen ze toch wel. Ach ja ze leven mee ;)

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Jee! Fijn zo'n mijlpaal!

@bouwjaar Zo voelt het wel een beetje...de goden verzoeken. Aan de andere kant geeft het ook wel weer een gevoel van vertrouwen. Dit kindje gaat er gewoon komen. En jij ook al een mooie mijlpaal! Ben benieuwd wanneer jullie frummel gaat komen :)

@ika Gaat toch best snel dat verlof hè. Wel weer een beetje zin in?

@kerst 1e kerstdag komen m'n schoonouders bij ons eten en 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders met m'n zus en gezin. O&n nog geen plannen.
    Fijn dat jullie het gevoel herkennen :)

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie haha ja maar dan heeft het een doel. Enige doel nu is dat baby kan spelen haha. Want als ik mijn hand op mijn buik leg dan krijg ik ferme trappen.
    Mooi dat E boven geboorte gewicht zit.

Bouwjaar, ik vond dat wel erg slim. Mijn zwager heeft foto's gemaakt van bezoek met A en dan kreeg je die foto later in een lijstje in ons geval van hun. Op zich wel slim van hen en ze hadden gezegd geen foto's op fb. Dus dat gaan wij ook doen. Niet zoals mijn achterneef lijkt net alsof hij het kindje heeft gekregen :(

Kerst, eerste kerstdag naar mijn ouders, ooms en mijn zusje+zwager (komen dan allemaal samen bij normaal mijn oom maar nu bij mijn ouders)
    En tweede kerstdag lekker samen laatste kerst met ons Twee, volgend jaar met drie dus ff lekker samen. Normaal willen schoonouders perse eerste kerstdag gourmetten maar dat slaan we over.

Met oud en nieuw gaan we normaal naar onze beste vrienden maar dat durf ik dit jaar niet aan. Is ruim 30 min rijden en dat vind ik normaal niet erg maar met oud en nieuw te ver. Dus keer ouderwets naar mijn ouders en ooms.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, de tijd vliegt. De kleine groeit zo snel op en ik geniet volop. Ik heb ook wel weer zin om te werken. Je wereldje wordt best klein zo tijdens het verlof terwijl het op school allemaal gewoon doorgaat. Het is wel vreemd om de kleine straks voor 1,5 dag weg te brengen naar mijn moeder. Dat ze een dagje bij papa is, is minder wennen.

@Mamsie, mooie foto van E. zag ik op fb. Heerlijk met de kleine op de bank :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika dat zal wel wennen zijn ja. Maar je moeder lijkt me toch weer anders dan een gastouder of opvang. Vertrouwder.

@parel ja eigenlijk suf he er hoeft helemaal niks te gebeuren maar ja... T kan wel

Zo we eten vanavond pompoenstoofschotel, tijdens een eetdate bij een vriendin gegeten. Hopelijk isie nu net zo lekker.
    Natuurlijk bleek net een onderdeel van de knof-pers kwijt en was ik vandaag alsnog een peper vergeten bij de supermarkt ;). Gelukkig nog een potje met cayennepeper in huis.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is ook zo, Bouwjaar. Mijn moeder weet precies hoe ik het wil en richt zich daar naar. Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, dus dat is ook wel makkelijk. M. is dol op oma en opa. Laatst hebben ze al eens een paar uur opgepast. M. was aan het lachen toen ik wegging. Ook wel een raar gevoel. Ik ben benieuwd of dat zo blijft.

Jemig het schiet ook hier voor de een aantal nu op. Spannend hoor welke baby's er misschien nog in 2013 geboren zullen worden.

Vanmiddag een ademend regenpak en waterdichte fietstas besteld. Van de week mijn fiets voor onderhoud naar de fietsenmaker brengen. Dan is alles klaar als ik straks in januari twee dagen per week naar mijn werk ga fietsen. Hopelijk geen winter met bergen sneeuw :)

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Moguh,

Half uur fietsen was t toch? Bikkel. Ik hoop ook op weinig sneeuw, voor jou maar ook voor mezelf :)

Zo weer es lekkerder geslapen vannacht, wat is dat toch fijn. Om 9.20 op controle bij de vk, vanaf nu elke week.

Werk ze voor degene die weer aan de bak moeten.
    Ik raak bijna de dagen vd week kwijt. Aangezien vl ook nog thuis zit, maar zijn hoofd zit er nog op :)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen iedereen,

Iedereen een goed weekend gehad ?

Bouwjaar veel plezier met je wekelijkse controles en vandaag!
    Mag as.vrijdag nog eens binnen huppelen :)

Niet veel te melden buiten mijn heupen die enorm pijn doen,
    Loop dan ook niet meer normaal echt hakkend, heb al een potje gehuild gisteren.
    Maar goed dat men man thuis is, brengt de kindjes van en naar school en is nu winkelen.
    Kan ik erna al zittend achter het vuur een voorraad spaghettisaus klaar maken.

Heb mijn controles eind van de week en dan ook de 3 oudercontacten dus dat het maar snel vrijdagavond is!

X

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ika, wat gaat het hard zeg! Bij T vond ik het ook dubbel om weer te gaan werken. Aan de ene kant fijn om even weer wat anders te doen. Aan de andere kant wilde ik het liefst gewoon thuis zijn.....

Bouwjaar, hoe is het tussen jou en vl? Geen botsingen door het allebei thuis zitten?

Lief, balen van je heupen zeg!

Hier lijkt er een beetje een ritme te komen. Al 3 avonden tussen 22.00 en 23.00 gevoed en daarna rond 4.00 pas weer. Ze groeit goed dus ik maak haar 's nachts niet meer wakker.
    Stond trouwens vanochtend op de weegschaal. Weeg al 3 kilo minder als wat ik woog toen ik zwanger raakte. Nog 5,5 kilo eraf en ik ben op mijn streefgewicht :D

Fijne dag allemaal!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw heerlijk mamsie :D!

Bouwjaar succes bij de vk....

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is fijn, Mamsie. Zo tank je zelf ook weer ff bij.

@Bouwjaar, succes met de controles vandaag.

Hier een korter nachtje dan verwacht. M. kwam veel eerder dan normaal. Kennelijk had ze iets afgesproken met een aantal oktoberkindjes, want een heleboel moeders uit de whatsappgroep waren plots ook wakker ;) ;)
    Ze licht nu nog lekker te slapen naast me, dus ik blijf ook nog maar ff liggen.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker Ika, dat je nog even kan blijven liggen!

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wow dat is allemaal netjes!
    Is wel leuk dat je je kilootjes kwijt raakt kang leve borstvoeding geven ;)

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) van de whatsapps

Rust nog maar wat als je kunt !

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heerlijk die kerstmuziek op de radio lekker meekweken tijdens het gehakt braden ;)

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dikke kus voor iedereen ♥ met de controles en zw schapskwalen en de babytjes. Ik moet vanmiddag werken. Erg druk maar ook leuk weekend gehad.

Manouk wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen in het zkh. Laat je ons weten hoe het was??

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dikke zien terug mgbk en ook voor u manouks ,
    Ik denk elke dag aan jullie , niet omdat ik het eens niet typ dat dat niet het geval zou zijn hoor x
    Werk ze!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ondanks dat het voor mij wat lastiger is om even te reageren, denk ik ook aan jullie allemaal hoor!

Bouwjaar en Liefoe, alweer 37 weken zwanger! Gek idee dat jullie ukkies al mogen komen:)

MamavanDJ, ben even heel slecht jouw UD kwijt, maar jij bent toch ook al 37 weken of bijna zwanger hè! Mooie foto op Facebook met je vriendin en je zoontjes.

Mgbk, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Succes met werken en een dikke knuffel voor jou.

Manouk, ook voor jou een dikke knuffel. Hoop dat je gesprek in het ZH goed verloopt.

Dido, heb je nou deze week of volgende week je echo's?

Ika, stiekeme afspraken tussen de oktoberkindjes:p Gewoon alweer bijna werken, gaat hard!

MamsieM, lekker dat soort nachten hoor:) Gaat de bv inmiddels helemaal goed?

Lov, nog meer voorbereidingen voor de baby kunnen treffen:)?

Losje, leuke foto's op Facebook van het partijtje van je dochter:) Hoe is het met jou?

Sorry, lukt me niet om alles te onthouden. Gisteren waren mijn oom en tante hier en zij hebben het familiewiegje gebracht. Zo schattig:) Straks het bed verschenen en de matrasbeschermer er maar op leggen. Vanmiddag verloskundige en mijn man is vandaag vrij:)

Fijne dag allemaal!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja leuk lies... :D lijkt me erg speciaal zo'n familiewieg. Ik ga de box bewaren voor de meiden later als ze zelf mama worden. Vindt m zo mooi.

Hier heb ik het idee dat de bengel weer gedraaid is... Ik voel m beneden schoppen en geen lijfje meer aan mijn bovenbuik.
    Zo zie je maar weer, ik was niet meer bezig met eventuele stuitligging ...

Straks misschien een babyfoon ergens ophalen, we willen graag een tweede aangezien de meiden straks naar de zolder gaan en we ze dan beneden niet meer horen. De oudste heeft natuurlijk geen meer nodig maar de jongste en dat astma gedoe... Nee wil haar liever kunnen horen soms als het nodig is.

Deel Deze Pagina