Die is leuk ja! Ik had ook een setje van noppies als eerste pakje. Die met streepjes en dan ook dat mutsje wat jij hebt. Paste echt precies (maat 50)! Niet te groot en niet te klein
Waaauuww! Super voor jullie lieverd! Ergens had je mannetje misschien toch ook een voorgevoel aangezien hij hoop wilde houden en ging narekenen enzo geweldig joh!
@mgbk wow wow wow wat een mooi bericht!! Ik moet er gewoon van huilen, van blijdschap voor jullie. Ben emo-bom denk ik, maar zitten jullie er ff anders bij met kerst dan je verwacht had! Dit zal even tijd nodig hebben om te landen en wellicht heb je ook tijd nodig om nu t vetrouwen te laten groeien. En tja lov en losje misschien dat jullie dat idee al hadden, als je 1% kans krijgt is dat wel echt heel erg weinig. Dus niet raar om uit te gaan van dat t mis gegaan was.
Bouwjaar helemaal mee eens, het was ook een gevoel wat ik had, dat er misschien wel een wondertje zou gebeuren...♡
@mgbk: wauw, wat een bijzonder nieuws!!!!! eigenlijk bijna een kerstwonder hé.... ik dacht het eerlijk gezegd niet, hoopte dat je geen complicatie ging hebben, maar denk wel dat jij dat onderbewust wel wist, want je had ook je banner niet weggedaan hé!!!! dat vond ik wel een teken dat je er wel een goed gevoel over had... SCHITTEREND, mooiste kerstcadeau ooit!!! @lov: bij ons krijgt baby kleertjes aan van de kliniek direct als het geboren is en die mag je dan ook meenemen naar huis als herinnering als je wilt (zijn geen mooie kleertjes hoor, weggeefdingetjes, maar meer een emotionele waarde) zodanig dat je niet jouwe verse kleertjes direct heel vuil maakt, dus zou ook dat nieuw pakje niet voor de eerste dag nemen! @joy: wat fijn dat je zo vlot herstelt!! wou dat het bij mij ook zo vlot was geweest... we mogen 6 weken geen bad nemen van gyn, totdat de baarmoederhals weer toe is, zo zie je, er zijn toch best wel veel verschillen hé begin te twijfelen om toch iets aan te schaffen met camera wat babyfoon betreft... @losje: ja raar gedacht wat er daar allemaal gaande was terwijl je sliep... ben nog nooit volledig verdoofd geweest, lijkt me heel eng
@eda wel handig... @bouwjaar vindt dat ze snel zeiden na een echo dat het niet goed was eerlijk gezegd...meestal kijken ze dan eerst nog eens de week erna voordat er zo'n uitspraken gedaan worden. Pffff hier ook een dikke kop nu. Lekker .. Maar als het hierbij blijft he. Hebben we om 17:30 gegeten en ik heb gewoon weer honger nu hahaj
Mgbk. Wat een top nieuws!!!!!! Wow ht is jou en ml zo gegunt. Dat dit kindje maar goed doet groeien!! Vind dit super!!! Manouk. Hoe was het gesprek gegaan? Gaan ze actie ondernemen? Losje. Raar he dat ze dingen doen met je als je weg bent. Had ik ook bij eerste mk. Ze vertelde me dat ze de placenta er uit hebben moeten halen met een zuiger schraper en de hand?? Uhmmm hand???? Lov. Hoop niet dat je ziek gaat worden meid! Sterkte met de rest. Hier. Ben kapot!! en voel me zo zwanger door die pieppillen. Snel moe. Maagzuur zijn het ergst. Morgen heb ik een telefonisch gesprek en dan zal ik is alles doorgegeven. Kijk wat de gyn er van vind.
R knuffelt me ook al de hele tijd. Baal der wel van. Maar goed nog 50 dagen en dan wil ik me zo snel mogenlijk weer zo voelen.
Hahahha idd. We zullen zien hoe lang het gaat duren voordat ik weer een test hier kan komen showen. Hopelijk snel samen met losje en manouk!
Knuffl meiden! Had even bij willen lezen etc maar komt er even niet van. E nog even aan het voeden en dan zo (hopelijk) lekker slapen. Truste!
Nu pas klaar met werken Ben kapot. Barstte zelfs in tranen uit toen VL me om 7 uur belde en ik nog als enige op kantoor was om een plan dat morgen ingeleverd moet worden af te maken. M'n baas laat het lekker allemaal aan mij over. Werd me even te veel en baal gewoon dat ik alles in m'n eentje lijk te moeten doen terwijl het een heel belangrijk plan is. VL heeft me bij thuiskomst lekker verwend met lekker eten en k3 champagne om alvast m'n bijna vakantie te vieren. Schatje hè... Sorry voor m'n ego bericht. Ik hoop vanaf morgen weer alle tijd voor jullie te hebben. Dikke knuf voor allen.
Mgbk wat een ongelooflijk prachtig nieuws !!!!! Amai seg zit zelf met tranen in mijn ogen dat moet een ongelooflijk speciaal moment zijn geweest! Mama en papa nu al doen huiveren Losje Beterschap x joy , knap ventje ♡ Lizzie en manouks knuffel x ik kruip onder de dekens , slaapwel dames ♥
Lizzie, stomme symptomen zeg......je weet dat je er even door heen moet maar met deze klachten wordt het er niet makkelijker op zeg! Dido, pittig dagje zeg! De 9-weken-grens vandaag meid..... Losje en Lov, beterschap! Woensdag laatste dag dat ml vrij is. Vanaf donderdag in ieder geval 5 dagen werken. Ben benieuwd.... Ach het is bijna kerst en dan is hij weer vrij! Ben al blij dat hij in ieder geval met eten meestal thuis is. Dan is T de lastste week erg gezellig *not*
Fijne dag meiden. Ik ga nu werken tot einde vd middag. Ik ben nog niet helemaal geland en nog erg onzeker. Maar goed ik moet blij zijn met dit nieuws. Xxx ♥
Dido is ook niet leuk meid lief van je mannetje zeg Mgbk nee lijkt me logisch lieverd.... Wanneer heb je weer een echo?
@mamsie Dat zal wel weer even wennen zijn, maar gelukkig zijn de kerstdagen in zicht inderdaad. Vandaag 9 weken inderdaad Schrik bij elke buikpijn. Maar bij de eerste mk had ik buikpijn en bloedverlies. Pfff....laat het maar snel maandag zijn. @mgbk Na zo'n wondertje kan ik me voorstellen dat het nog niet land. Je bent zwanger lieverd! Maar ik kan me doe onzekerheid natuurlijk voorstellen. Ik hoop zelf dat ik er na maandag met wat meer vertrouwen in sta. @lizzie Balen van die symptomen. Je wilt die symptomen naar om 1 reden hebben. Zodra jullie weer aan het versieren mogen ga ik keihard voor jullie duimen.