Losje haha dat is ook een feestje dat logeren. Hoe spannend, in je eigen huis logeren op een andere kamer by je grote vriendin. Ik vond het vroeger al een feestjep by mn broer op de kamer te slapen in de vakantie. Succes met het verbouwen! Heb in de club het verhaal van ml gezet. Succes parel. Ika ja das zeker topsport. Fijn dat het goed gaat met m en jou. Denk aan jezelf, geef op tijd je grens aan.
Parel succes met je computer! Fijn dat de shower verzet is! Ika hihihi ja je denkt dat je de wereld weer aankan op een gegeven moment, maar je lichaam heb een hele tijd nodig om te herstellen hoor! Fijn dat je een betere nacht hebt gehad, en geniet van je bezoek en alle aandacht voor jullie mooie meid! Bouwjaar fijn dat alles goed is! Raar dat je haar erop moest wijzen
Ja ken je dat nieuwe nederlands niet? Het groene boekje is afgeschaft. Véél te veel discriminatie voor de tuinmannen... Dus hele nieuwe spelling. (en voor je gaat twijfelen aan mijn intelligentie, het was expres zo getypt ) Fijn dat alles goed was. Beetje vreemd idd. Ach ja. Tis nu gedaan. Lijkt me wel heftig voor je vriendin zeg.
Nou dames ik maar eens douchen (zit nog met het slaapsoep in me ogen) En nee ik weet niet of dat een nederlands woord is hahahahahahaha
Morgen, Mgbk sterkte voor je man! En maar goed dat je portefeuille teruggevonden was! Bouwjaar leuk dat alles in orde was met de kleine. Mamsie , fijn alles in orde aan t maken , lukt het wat? Losje veel plezier met de douche Dido, veel verwenplezier met shoppen en uitgaan ! Je hebt het verdient! Jaydee, ook fijn dat alles in orde was op de controle, Lekker aftellen geblazen! Parel, veel succes met uitkiezen pc! En je begint meer en meer de smaak de pakken te krijgen voor de bb Hoe is het met de hoog bolle buik lopende dames?? Ivm de heisa rond piet, volg het niet omdat ik het zo onbenullig vind. Kunnen ze in America ook thanksgiving afschaffen die arme kalkoenen die ze dan opeten... Ze weten niet meer met wat ze hun moeten bezig houden om nog ergens mee bezig te zijn ipv.hun gezondheidsverzekeringen in orde te krijgen enz. ML is buiten de tuin winterklaar aan't maken , Zijkant is ook zo goed als klaar, ben fier op hem en hij ook op zichzelf
@dido: groot gelijk dat je jezelf wat verwent!!! geniet ervan het ziet er naar uit dat je man wat meer rust in zijn hoofd heeft met zijn ander werk, kan hij mentaal wat aansterken en nieuwe uitdagingen aangaan als de tijd rijp is! @losje: tzal ook niet voor vandaag zijn hoor, voordeel dat ze wat minder plaats heeft in mijn buik is dat ik ze precies wat vaker/beter voel en ik voel ze nog steeds stampen superhoog tegen mijn ribben, lijkt geen afdaling te zijn begonnen... @mgbk: wet van murphy? als iets verkeerd kan gaan, zal het verkeerd gaan. Wordt in mijn leven helaas ook vaak toegepast... ongi heeft zich nu doorgezet? bahh, ja, idd, dan lekker andere dingen aan je hoofd, tegen dan is je ongi voorbij. Sterkte de club staat open om je hart te luchten als je het wilt delen. Misschien kan je man wat aan jullie slaapkamer werken terwijl hij toch thuis zit? @lov: ben het gewoon beu om constant thuis te zitten en niemand van heel de dag te zien en te spreken (gelukkig zijn jullie er!) en mijn man snapt dat precies niet, als hij thuis komt, heeft hij ook niets te vertellen... word een beetje zot zo alleen thuis, maar heb ook geen zin om buiten te komen, want zit zo een beetje in lompe kleren en zo wil ik niet op straat komen! hier heerlijk uitslapen tot 10u, ik profiteer ervan zolang het kan hé vraagje: krijgen alle baby's krampen of niet allemaal even erg? ga daar ook zoveel hartzeer van hebben... @lies: balen dat je je weer beroerd voelt... @parel: lijkt me ook moeilijk om aan eigen bedrijf te werken zonder laptop... @bouwjaar: je vriendin lijkt me een heel bijzondere vrouw netjes je gordijnen, alleen zou ik ze niet tot heel beneden laten doen, omdat je dan je chauffage bedekt, dus hoe ga je dan warmen in de winter? maar dat is persoonlijk, is wellicht mooier tot op de grond, maar ik ben zo praktisch ingesteld... aan de meiden die controle hebben vandaag: veel succes en kom met goed nieuws terug, zal mijn dag opklaren!!! @bouwjaar: netjes dat alles goed is, wel dom dat ze dingen durven vergeten.. en vrijdag zullen we alvast een mooie dag hebben met Lov haar bruiloft... @mgbk: idd groen boekje kan echt niet meer de dag van vandaag, zoveel discriminatie... @liefoe: ja, is belachelijk gedoe. Ik denk niet dat 1 Nederlands of Belgisch kind racistisch geworden is door de Sint en zijn pieten, zal wel door andere factoren komen... ze kunnen dan idd alles afschaffen/verbieden: zo ook mensen mogen niet meer roken, want dan verplicht je andere mensen passief mee te roken en dat is slecht voor de gezondheid dus dan doe je toch andere mensen mee kwaad, wat nu niet het geval is met Piet en sinterklaas... 't is maar een stom voorbeeld, kan er zo nog 100 uitvinden, want ben daar goed in om domme vergelijkingen te maken sorry dat mijn post vaak zo lang worden, maar wou zo goed mogelijk op iedereen een reactie geven, sorry aan degenen die ik vergeten ben!!!
Heerlijk dat uitslapen eda En maak maar lange Posts ben je ergens met je gedachten Mijn man snapt dat ook niet dat ik vaak met lende praat online maar ik heb geen job, dus buiten familie, vrienden , buren is er niet veel want ook hij is niet echt een prater ( is gisteren aangehaald dat onze oudste daarom soms liever met zijn papa wat doet ipv.met mij door zijn ass. Omdat papa dan niet te erg zoekt om te helpen zeg maar Ik zou het sneu vinden Sint afschaffen , hier krijgen ze wel wat maar overdreven veel nu ook weer niet, idem voor Kerst en met de komst van de baby erbij ja veel cadeautjes en aandacht in de maand december
Geeft idd niks Eda, lekker van je afschrijven! Snap dat je het beu bent en de houding van je man anders voor je had gezien. En idd, ml is begonnen met de slaapkamer! Lekkere afleiding. Adhd-ers hebben vaak fysieke inspanning nodig om hun frustratie, stress of energie kwijt te raken, helemaal goed dus. En ben nog niet ongesteld. Gezien mn eisprong ergens op donderdag was verwacht ik die morgen of vanavond. Fijne dag meiden.
En idd lief, autististen doen het vaak goed op rustige, neutrale mensen die niet te druk zijn en teveel praten. Dus snap dat zij samen een goede combi zijn.
Ik heb de verwarming nooit aan de in slaapkamer. Een warme slaapkamer krijg ik hoofdpijn van. De kamers zijn nooit ijskoud ofzo, gewoon slaap-koel. Het is goed geïsoleerd en de warmte uit de woonkamer/badkamer verspreid zich wel door het huis als de deuren opengaan. In de winter heb ik een eenpersoons elektrisch (onder)deken over de breedte van t bed liggen dus bij nood die aan, dan hebben we warme voeten. Bedje van t kindje kan opgewarmd met een kruik. Met gordijnen over de hele lengte is t lekker donker "In de eerste zes tot acht levensweken is 20 graden een goede slaapkamertemperatuur. Is je baby te vroieg geboren, dan tel je het aantal weken 'te vroeg' erbij op. Na deze eerste periode ligt de ideale slaapkamertemperatuur tussen 15 en 18 graden." bron Misschien de eerste weekjes dan de verwarming maar aan wanneer de gordijnen open zijn, mocht t nodig zijn
Hier ook geen verwarming aan hoor. En mocht het koud zijn kan je 'm idd overdag even aanzetten. Ze adviseren toch om overdag kindjes in het daglicht te laten slapen, om zo dag en nachtritme te ontwikkelen. Hier ook gordijnen tot aan de grond. Behalve babykamer, want dat is niet handig ivm schuine delen, waardoor de gordijnen anders 10 cm vanuit de kant komen te hangen. Rest reageer later ff. Ga even naar m'n dinnetje toe!
we moesten er wel beide om lachen ,in de zin van hoe goed hij ons wel niet kent onze oudste Hij is nu ook buiten bij zijn papa ,de andere 2 liggen strike op de sofa. Hoop voor je dat je witte test niet meer blanco mag zijn eens je opnieuw test! Ja klopt van de kamertjes ,hier zal het wiegje aan het raam gaan staan overdag veel zonlicht om bilirubinegehalte in orde te krijgen (mijn zagen vaak te geel). Ik ga ook voort doen x
@ Eda, haha sorry moest ff lachen over de iPad relatie van je man... denk dat je misschien nu ook gewoon niks kan hebben en je een beetje baalt van het wachten? @ Losje, balen, vandaag anders maar creatief zijn en toch nog snel te kunnen klussen anders? Zou jammer zijn als je een kans misloopt @ Parel, wat fijn dat het is opgelost met je babyshower! @ Dido, altijd fijn om jezelf te verwennen toch? En nu ik dit zit te typen wordt mijn kleding bezorgd hahaha... echt zo toevallig! @ Lov, spannend hoor de grote dag komt steeds dichterbij!! @ Bouwjaar, ik heb hetzelfde probleem. Ook nooit de verwarming aan boven want dan krijg ik migraine en op onze kamer staat zelfs de raam nog open voor de frisse lucht. Ik zat me ook al te bedenken hoe ik dat straks ga doen. Gewoon een half uurtje de verwarming flink aan om de kamer op te warmen ofzo voordat hij gaat slapen? En leg hem ook in een puckababy slaapzak met teddyvoering en nog onder een dekentje die ook teddyvoering heeft, zal toch wel warm genoeg zijn?
@bouwjaar: ah ja, als die verwarming nooit aan ligt of enkel even tijdens de dag, dan geeft dat idd niet van die gordijnen, maar dacht, ik zag het maar voor het geval dat! hier raar weer: buien en dan weer zon, maar er is veel wind
Wij hadden de eerste week de verwarming wel aan, omdat M. nog zo klein was. Nu staat het uit. Het is hier eigenlijk constant 20 graden en M. kan perfect haar temperatuur houden. Vanmiddag heeft ze voor het eerst op de speelmat gelegen. De bogen bewegen met muziek. Ze vond het erg leuk. Lekker beentjes en armpjes bewegen en kijken naar de felle kleuren die bewegen <3
Pfff even rust... Thx lieve mgbk!! Je bent zo'n lieverd! Eda ja is ook niet leuk dat niksen.... Gelukkig krijg je het dalijk erg druk hahaha. Mannen....wat snappen ze wel hahaha Hier vandaag weer een hoop dingen gehaald ... Nu even op de bank en dalijk frites halen voor bij de vis. Moet dan ook nog vandaag de haren knippen van mijn aanstaande Heb de auto versieringen klaar en heb nog mooie hartjes gemaakt met de meiden voor op hun raam in de auto.