De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie knuffel meid is een drukke tijd nu he!
    Balen dat je je zo voelt... Wat slik je precies eigenlijk...sorry je hebt te vast al eens gezegd.

Bouwjaar hier heb ik het er niet uitgekregen...vlekken... Vooral als het vlekjes van eten zijn.

Hoe bewegelijk is je kindje nu eigenlijk.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, wat naar dat je je zo voelt. Sterkte :(

@Lov, hmm de kleine in stuit. Dat is niet wat je wilt, maar het kan nog alle kanten op. Mijn collega heeft een draaipoging gehad, maar haalde niets uit. Ze stond gepland voor een ks, maar de kleine meldde zich eerder. Uiteindelijk was het een natuurlijk stuitbevalling in 6 uur tijd.

Zo mijn fiets is weer in orde en mijn regenpak is binnen. Nu nog wachten op de fietstas en dan kan ik er in januari tegenaan.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Was dit tegen mij?
    Na 2 rustige dagen dat ik niet veel voelde, is t sinds vannacht weer vaker. Ik vind t wel prettig. Ik maakte me niet erg ongerust, woe nog ff geluisterd met de angelsound, maar ik vond t wel raar.

Alle vlekken zijn eruit :D dus weer mooi wit, yeah

@ika fijn dat je fiets op orde is!

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kreeg zelfs nog een cadeaubon van 20 euro bij de fietsenmaker om te besteden bij de drankenhandel hihi

Fijn de vlekken eruit!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Leuke attentie van de fietsenboer ika!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm Lov, nu al een eigen willetje die jongen van jullie!

Ika, haha dat wordt wat lekkers halen dan!

Bouwjaar, toch fijn dat je de kleine vannacht weer goed voelde

Hier van,iddag nog even geshopt met schoonmoeder. Zwager trouwt in februari. Van de week een schattig jurkje voor E gekocht. Zoek eigenlijk een witte bolero erbij maar nog niet kunnen vinden... Ach we hebben nog een paar weken.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Joy dank je voor de uitleg ivm.badderen!

Lies, hihi meldplicht oh help :)

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hihi geweldig zoveel kleertjes te hebben!
    Moest lachen met je beschrijving en laat ons zeggen dat zullen bv-kindjes genoeg doen hun onder poepen tot in de nek ;)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Insgelijks !

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:( :( dat is idd.niet aangenaam of leuk ,
    Hoop dat men je wat anders kan geven?

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ika wel leuk die bon!

Hier voel ik ons meisje nog vaak en harde buiken ook sinds gisteren a volante maar dat heeft nog voor geen opening of verweking gezorgd zei de gynè me vanmorgen ;)
    Eigenwijsje dit kleintje!
    Dus als ze er nog niet is voor de 27e weer op controle.
    Ik ben weer afgevallen en aangezien men buik niet zo dik is als bij de anderen was ik ff in paniek.
    Hij heeft alles nagekeken en ja dl neemt gewoon alles wat ze moet van me.
    + 3 kg in dat tempo over 3 weken ben ik niks bijgekomen en nog een deel af eens beeb eruit is :D

Vandaag gezellig dagje gehad met kerstcadeautjes in orde te maken , opruimen enz.
    Kids hebben heel goed geleerd dus vakantie!!!!

X

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Had het idd tegen jou bouwjaar :D

Oh je mamsie de zoektocht naar een bolero is weer begonnen :D

Hier terug van het zwemmen.... Ben moe. Lekker niksen op de bank

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Avndje bankhangen Lov? Hier is ml werken dus kan lekker zelf bepalen wat ik kijk :D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja

@lov hopelijk draait jullie mannetje nog. Spreek m maar ff goed toe, hij heeft nog ff ruim 3wk.

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar, wat fijn dat je dat allemaal van je sz kon krijgen, dat scheelt toch weer een hoop. Vooral de kleertjes in de kleine maatjes die dragen ze maar zo kort. Redelijk wat shirtjes in maat 50 past Jesse nu al niet meer, de broekjes wel allemaal.

@ Dido, ik snap het wel hoor dat je nog wat voorzichtig blijft, dat komt wel met de tijd het vertrouwen.

@ Hier, ik heb eigenlijk al 2 k*t dagen. Ik ben weer veel met Demi bezig, maar dat komt misschien ook omdat ik nu in de tijd zit dat het vorige jaar allemaal gebeurde. Kan me gewoon echt weer k*t voelen en zitten janken... hopelijk gaat het na 8 januari weer wat beter. Ik wil wel iets gaan doen die dag, ML is vrij... maar weer niet zo goed wat, aangezien we natuurlijk nu met een pasgebore zitten.. maarja heb nog ff om wat te verzinnen.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @joy nou we geven er wel wat voor hoor. Moeten even tot een bedrag komen ook voor al t beddengoed voor t ledikant. Tja ze hebben zoveel omdat ze er 2 hebben, dus alles is eigenlijk dubbel.

Tja op zich is het niet gek dat gevoelens omtrent demi komen bovendrijven
    Sterkte ermee.
    Wat je kunt gaan doen die dag hangt wsl ook van de weersomstandigheden af. Hopelijk kun je wat moois verzinnen

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Heel begrijpelijk, Joy, dat je het heel moeilijk hebt. Deze tijd herinnert je als geen ander door welk diep dal jullie zijn gegaan. Heel veel sterkte en hopelijk vinden jullie iets moois om jullie meisje te gedenken.

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Logisch toch Joy! Vorig jaar begon voor jullie de zwaarste periode uit je leven en maakte je de keus die nooit had willen maken. Nu, met al je hormonen nog in je, heb je mooi jochie in je armen. Maar ja, hoe blij je ook met Jesse bent, Demi is er niet meer. Helemaal niet gek dat je nu zo druk met haar bent.
    Knuffel meid!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Joy, logisch dat je nu veel aan Demi denkt. Lijkt me ontzettend moeilijk dat ze er niet meer is en dat jullie haar niet kunnen zien opgroeien. Hopelijk vind je iets moois om haar te herdenken.

Bouwjaar, fijn zoveel kleertjes in huis!

Lizzie, echt zo rot dat je zoveel klachten hebt:( Succes morgen met opruimen en probeer ook van je vrije dag te genieten.

Ika, wat aardig die bon:)

Lov, lekker bank gehangen?

Liefoe, dat is makkelijk je zwangerschapskilo's straks kwijt raken:) Fijn dat de controle goed was!

Dido, hoe was je avond bij je vriendinnen?

Losje, gefeliciteerd met je dochter! Versieren is gelukt zag ik op facebook:)

MamsieM, hihi die T. met zijn beker:p Ik zie helemaal niet tegen de bevalling op, kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik hoop alleen dat de kleine tot na de feestdagen blijft zitten, lijkt me geen leuke periode om jarig te zijn. Ik heb me ook echt ingesteld op januari haha.
    Ik moet wel al een aantal dagen meerdere keren naar het toilet voor een grote boodschap. Verder nog totaal geen voortekenen:)

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn Lies, dat jij er niet tegenop ziet! 37 weken dus vanaf nu mag ze komen. Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen.
    Maar inderdaad, laat haar nog maar twee weekjes zitten!

Het wordt wel spannend hier zeg, met zoveel bijna uitgerekende dames!

Deel Deze Pagina