De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parel geen idee of dat overal zo is?
    En ja ik weet al hij nog kan draaien.... Als iemand dat nu nog een keer zegt ga ik schreeuwen :D
    Is het standaard antwoord namelijk. Ik ben alleen aan het inlezen voor als. 9 Jan is de echo en als het dan nog altijd een stuitligging is moet ik toch echt bijna beslissen wat ik en mijn man willen. Wil dan van te voren al weten hoe en wat ;)

Net gewicht ;) hoe ligt jouw'n kindje nu dan?

Ach aan alle bevallingen zitten risico's vast... Vaginaal of kzsnede... Wat dat betreft kun je jezelf overal mee gek maken

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Precies Lov, daarom niet te veel op internet lezen. Daar lees je vaak de slechte verhalen. De positieve kanten zetten mensen er vaak niet op :( Ik ben ook iemand die alles wil weten, maar ben op een gegeven moment gestopt, want je wordt er niet vrolijker van. Wie weet draait de uk nog de goede kant op!

@Liefoe, ja er zitten voor- en nadelen aan. Hopelijk straks ook een fijne, veilige bevalling. Je hebt het niet altijd in de hand he.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar je kan zelf ook nuchter blijven eronder natuurlijk ;)
    Ik ben niet bang voor iets... Vindt alleen dingen jammer als het zo zou zijn.

Ik wil graag beide kanten weten...de goede en de slechte...mij stelt dat juist gerust.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
  5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lief Ah zo. Thx voor de uitleg
    Verrot dat je zo slecht slaapt.
    Strijken pfff nou alleen als voor t kindje nodig is verder echt now way hoor.

@parel nou nog een slechte slaper. Irritant hoor.

@ika hahaha. Ik hoop alleen wel dat t kindje t snoepje nog niet krijgt, lijkt me nog wat jong

Zo mn hoes is af. Was de enige stof die wel oke was bij de marktkraam. Foto zie album, en ook nog maar weer even een buikfoto geplaatst, zie ander album.

Half 4 alweer. tijd voor een bakkie thee en even zitten op de bank.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Omg kijk een of ander programma op tlc... Extreem zuinige mensen, de man ging zelf een kolf maken om geld te besparen.

Gaan ze naar het stort om daar alles te halen ... Is toch niet hygiënisch? En dan maakt hij onder andere van een fietspomp een kolf... Jeetje

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel ,ik duim dat je laptopje snel terug is!
    Tablet is ook leuk maar wil er wel als het kan volgende maand een klaviertje bij ;)

Bouwjaar ,gereageerd ! Je buik is goed opgeschoten!

Ika ,idd op internet neuzen heeft geen zin doe ik ook al even niet meer ,de vragen stel je best aan de dokter zelf ipv.je volcontinu zitten op te jutten voor 9/10 niks...

De kids kijken The grinch :D

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Gaat die man ook nog een autoclaaf maken om alles te steriliseren? ;)

Je mag niet eens elke borstkolf tweedehands gebruiken. Dat moet er een zijn met een gesloten motor. En dan je eigen kolfsetje erbij kopen.

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik meld me even;)

Vannacht ook weer ruk geslapen, ieder uur tot anderhalf uur eruit om naar de wc te gaan. Veel te warm gehad en ik word zo ongelofelijk gek van die matrasbeschermer uit het kraampakket:x Verschuift niet, tuuuuurlijk!!
    In Hoofddorp was vandaag koopzondag en heel toevallig belde mijn moeder toen ze in de Action was. Nu heeft ze een waterdichte molton gekocht, nemen we 2e kerstdag mee:)

Liefoe, fondue ze met je gezin, gezellig hoor!

Bouwjaar, vervelend van je harde buik. Aan de andere kant een teken dat je lichaam wel bezig is met voorbereidingen hè:)

Lov, sorry ik kan het niet laten: je mannetje kan nog draaien hè:D:p Flauw hè hihi. Ik zou me ook inlezen als ik jou was, maar aan de andere kant hoef je nu natuurlijk nog niet te beslissen. Ik heb in mijn bevalplan staan dat als ik naar het ziekenhuis moet, ik de kleine eerst bij mij wil en dat controles later gedaan kunnen worden tenzij het om een spoedsituatie gaat. Lijkt me niet onmogelijk om aan die eis te voldoen na een kz.
    Gatver wat een rare vent om alles zo te recyclen en zo een borstkolf te maken!

Ika, fijn dat M. lekker in haar eigen kamertje slaapt:)

Parel, vervelend dat je laptop nog niet terug is! Fijn van de goede echo.

Dido, ik had trouwens de eerste maanden in mijn zwangerschap echt heel erg veel hoofdpijn. Nam bijna elke dag paracetamol:( Gelukkig is dat wel over gegaan, bij jou hopelijk ook.

De misselijkheid blijft hier 's ochtends trouwens goed aanwezig. Ik ga best een aantal dingen missen van het zwanger zijn, maar mijn dates met de wc-pot echt niet:D

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Daar ga je echt blij van worden!

@lov
    Het is dus slechts een hoes omdat het er bij de box een matrasje zat en het is dus geen boxkleed in de zin van dat ie gewatteerd is.
    Ik heb nog bar weinig dingen gemaakt, meer soms wat gerepareerd en t is dus dan wel ff goed kijken. Maar verder eigenlijk enkel rechtdoor stikken dus niet moeilijk! Machine heeft een systeem dat ik gemakkelijk knoopsgaten kan maken dus ook dat was te doen.

Zojuist ook eindelijk de geboortekaartjes besteld. We zullen eens zien of ik de enveloppen nog op tijd kan binnen krijgen zodat ik ze voor de komst kan schrijven. Maar met alle feestdagen zal wel wel even duren.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Hahaha...vage actie. Thanks voor het duimen. Laat het jullie morgen weer weten. En ehh...ik ga niks meer zeggen over iemand en draaien ;)

@bouwjaar vage dat plassen. Misschien door de ligging van frummel?

@lief Voor mij morgen echo en dinsdag alweer. Dan heeft mgbk ook haar echo. Veel plezier met fonduen!

@parel Balen van de slechte nachtrust en je laptop, maar fijn dat jullie pareltje het goed doet!

@ika Fijn dat m goed slaapt op d'r eigen kamertje. Nu kan je ook vanuit de woonkamer af en toe naar de mooie dame gluren :)

@lies Balen weer van je nacht. Hopelijk bevalt die molton beter.

@hier Hoofdpijn eindelijk weg! Nu even op verjaardagsvisite en dan de uren weg zien tikken tot morgen kwart voor 11 ;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah lies :D
    Ja lijkt me ook niet onmogelijk... Maar eerst eens bespreken als het zo ver is.

Balen dat je zo slecht slaapt meid :( niet leuk... Ja dat herken ik wel van dat zeil hahaha. Hier eens gekeken bij de action en ze hadden alleen de eenpersoons toen :( hier zei de mevrouw van de intake van d'r kraamzorg toen misschien zo'n zeil gebruiken die ik al voor de jongste in haar bedje heb liggen en daaroverheen een grote handdoek...

Bouwjaar ja heb al eens wat genaaid vroeger... Opzich wel leuk. Ik heb een boxkleed van Woezel en pip maar die vindt ik niet meer leuk.
    Maar jullie gaan geen gewicht enz op de kaartjes zetten dan?

Ja wat de met de kolf voor een bedoeling had geen idee ... Kwam laat om net programma terecht maar ze zaten ook constant in vuilnisbakken enz,....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi dido thx :D
    Veel plezier meid!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jawel en wat denk je van de naam :D? Die weten we ook pas straks.
    Je kan de kaarten bestellen zodat ze klaar liggen en je krijgt de enveloppen alvast opgestuurd, na de geboorte kun je dan de gegevens doorgeven. Wordt er nogmaals een leesproef (email) gestuurd en als die akkoord is worden ze gedrukt.

@dido hoop dat de tijd snel gaat voor je!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja. Hahahaa :D ja zo denk ik nooit :D

Je bent wel lekker op tijd met je enveloppen :p

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hier alle enveloppen al geschreven en inmiddels tweemaal een leesproef gehad per mail omdat we iets toch anders wilden. Echt ideaal dat je van te voren de enveloppen krijgt en na de bevalling alleen nog even de laatste gegevens hoeft door te geven:)

Lov, wij hebben 2 eenpersoons matrassen, maar er zijn ook tweepersoons waterdichte moltons op de markt. Weet alleen niet of de Action ze ook verkoopt.

Dido, heel veel succes met de tijd wegkijken tot je echo morgen! Ook alvast veel succes met de echo zelf natuurlijk:)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik ga er maar niet maar zoeken lies... Hierna nooit meer nodig ;)

Kun je je voorstellen dat ik die rotdingen in de zomer heb gebruikt...

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nouja das maar afwachten :D

Onze action wel

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, haha ik hoop dat je enveloppen op tijd binnen zijn. Ik ga ze van de week ook even bestellen. Ik baal wel want de link van de site staat op die pleuris laptop. Of ja niet meer als die terug komt. Word zoeken.

Lov, haha proest! Snap ik maar het is zo :p En natuurlijk lees je je graag in logisch toch!!
    Kindje ligt met hoofdje al in de bekken gelukkig want heeft lang in stuit gelegen.

Ika, die van ons kan ook op wifi maar dat waren we niet van plan. Mijn schoonzus heeft dat wel maar ben bang dat ze dan keer hacken dat hoeft van mij niet.
    Haha ja Pareltje heeft zeker een mooi gewichtje. De kleine donderstraal is wel altijd ondeugend. Konden geen foto mee krijgen, want deze keer keek het niet naar de doptone maar lag met armpje voor het gezichtje.

Dido, fijn dat je hoofdpijn nu weg is.

Ja de laptop is dus weg en de tablet is helaas ook kapot, manlief had hem op de bank gegooid en deken eroverheen. Dus ik ga met mijn knie op de bank zitten anders kon ik niet bij het gordijn, krak scherm naar de maan :( nu hebben we de pc wel maar niet handig.
    En hoop dat ze na de kerst eindelijk de goede kinderwagen kunnen leveren, want word erg zenuwachtig. Ze hadden wederom de verkeerde afgestuurd, dus ja ze zou kijken of de koerier de goede mee kon nemen. Die was dit weekend bij de leverancier. Nadeel zij is er op ma,di en woe nooit, dus word komend weekend pas weer dat ik kan bellen grrrrrrrrrr.
    Ach ja de rest voor het kindje is eigenlijk wel af alleen moet ML het wandrekje nog maken. Ik moet weer eens iets speciaals van steigerhout. Dat hebben we van vrienden gekregen maar ML had/heeft 2 projecten die nog even tussen de kerstdagen enz door moesten. Maar ja zijn weer centen ;)

Deel Deze Pagina