Dames sorry dat ik er weinig ben. Heb veel last gehad van de aanrijding. Flauwgevallen, duizelig, misselijk. Vrijdag 20 van de 24 uur liggen pitten en donderdag gister en vandaag lange dagen werken. Sinds vanmorgen erg veel helderrood bloedverlies, een maandverband per uur en het blijft lopen, en erge krampen en rugpijn. Dinsdag echo dus dan weten we meer.het niet op het forum zitten helpt me om wat afstand te nemen en er afwachtend in te staan. Ben erg bang na vandaag dat het toch niet goed is maar weet ook dat het twee kanten op kan dus ik moet nog ff geduld en vertrouwen hebben. Hoop dat jullie het begrijpen. dikke kus voor iedereen.
...gadsakkies mgbk, wat een voortdurende onzekerheid. Duim verder voor je. Sterkte. X @parel nou das balen van t tablet. Hopelijk heb je snel de kinderwagen binnen.
Wat een narigheid mgbk. Ik denk aan je en duim voor je...klinkt niet goed van die klachten na de aanrijding. Sterkte meis. Neem je tijd. Ik hoop keihard dat je dinsdag toch mooi nieuws hebt.
He meiden, Even geen puf om alles terug te lezen. Nog steeds niet zo fit en vooral moe. Mgbk, bah meid wat een narigheid! Duim dat alles goed zit meid. Dido, hoe laat mag je morgen? Succes! Knuffel meiden!
Mgbk lieverd toch wat een ellende keer op keer! Duim dat het toch goed gaat! Bouwjaar ja is erg kl*te moet nu letterlijk alles op telefoon doen en dat ding flipt hem voortdurend. PC zit op tv scherm dus kan ML geen tv kijken als de PC aan staat.
MamsieM, beterschap! Parel, hopelijk snel de goede kinderwagen binnen. Dido, fijn dat je hoofdpijn weg is. Mgbk, jeetje wat voel ik met jou mee Wat een narigheid van die aanrijding en dan dat bloedverlies en die krampen Ga zo hard voor je duimen dinsdag!
Hee meiden, I'm still alive!! Mijn laptop staat in de voormalige 'rookkamer', dus als ml dan ging roken ging ik ff vaak op de laptop. Maar sinds twee weekjes ofzo is huis volledig rookvrij....dus zit ik bijna nooit meer achter de laptop! Vandaar dat ik er zo weinig ben..... Nu even op iPad, probeer dat dagelijks vol te houden, want mis een hoop geklets! Dus ik stap hier weer even in! Mgbk, wat een schrik die aanrijding, alle klachten en nu ook weer bloedverlies... Sterkte lieverd, hoop op mooi nieuws dinsdag! Dido, succes morgen! Oké Lov...nog een opmerknf dan.... Vind het totaal niet gek dat je je aan het inlezen bent! Deed ik ook... Kleine lag dan weer wel goed en dan weer in stuit.... En nu ligt zebijna vast in bekken! Zou idd de echo afwachten en jullie jochie laten beslissen wat te doen! Maar volgens mij zijn jullie er al uit! Moest wel lachen om jouw nachtactie! Hier gaat het verder prima, heb nog steeds maar twee nachtelijke plasjes en slaap eigenlijk ook prima. Wel iets vaker een harde buik sinds twee dagen, maar doen geen pijn. Vandaag ook wat menstruatie kramp erbij. Hoeft niks te betekenen natuurlijk, sommige lopen weken met voorwerk! Verder zijn we er klaar voor! En idd we zien wel wanneer ze zich meld. Als het een kerstkindje wordt, so be iT... Bouwjaar, flink ingeslagen bijbschoonzus! Heerlijk hoor! Nog last gehad van pijnlijke harde buik? Lief, volgens mij hou jij het ook nog prima vol! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar t was even geen doen om alles bij te lezen. Beloof niks, maar probeer elke avond even de iPad te pakken!
Mgbk ,dat het maar snel echotijd is!!!!! We gevrn om je dus als je eens er niet bent begrijpen we dat zeker x mamavandj , grapte nog met de buurt mama's als t solden zijn en men water breekt dan is alles van ons gratis aan dd kassa
@mmvdj wij maar denken dat je inmiddels bevallen was Hier zo nu en dan harde buiken, wisselt ook per dag. Gisteren bijna niets, vandaag redelijk wat. Meesten niet pijnlijk, maar wel oncomfortabel.
Mgbk meisje toch ik denk aan je lieverd... Mamavandj hahaha ja echt wat een nachtactie he Oh wat fijn dat ze nu goed ligt... Hier heb ik nog niet perse het gevoel dat het over is, er is immers nog tijd...ik hoop nog dat hij gewoon draait. Moet wel weer lachen dat mijn gevoel goedzat kwa moeilijk dan van deze zwschap... Mama instinct he Wie zal het eerst gaan bevallen meiden.... zo spannend... Ik denk eerst jij mamavandj en dan bouwjaar
MamavnDj, lastig is dat dan he als je geen laptop hebt ter beschikking. Nog maar eventjes en dan is je meisje er Zwangere dames die al een eindje opweg zijn: Merken jullie een ritme bij jullie kindje? Ik merk in de nacht nu vooral een ritme. Van ongeveer om de 3 uurtjes gaat het kindje bewegen 23:00, 2:00, 5:00 en dan om 8:00 weer. Hoop dat dit na geboorte ook zo is dan ben ik zeer tevreden
Ja het wordt zeker spannend! Ik gok op bouwjaar, daarna lief en dan ik. Wel dit jaar nog! Parel, hier ook een bepaald ritme. Vooral savonds laat en sochtends. Nu is ze vrij rustig....stilte voor de storm?
Tja wie zal eerste zijn, tis voor mij de eerste. Denk dat ik daarom niet de eerste ben. Ik denk eerst lief dan mmvdj en dan ik
Haha wie weet. Denk eerst mamavandj, dan lief en dan bouwjaar. Jullie zitten echt dichtbij elkaar. Denk daarna toeter en dan lies, daarna mag die van mij wel komen haha. Ik heb de datums 6&8 januari in mijn hoofd, dus ben benieuwd of die dan of later komt.
Haha ja overdag is die kleine alleen maar aan het bewegen en in de nacht zit er een ritme van om de 3 uurtjes in nu. Zal me benieuwen of dat straks ook zo is. Of hij/zij op die tijd stippen komt voor.de voeding.
Hier is ie wel iedere morgen gelijk wakker als ik dat ben... En daarna weet stil tot zo'n 11 uur haaaaandig
Voor mn verlof had Frummel een duidelijker ritme dan nu. 's ochtends en' s middags in de trein en 's avonds om half 9 was het altijd een druktemaker. Nu meer wisselend, voor mn gevoel vaker (of nu met tijd om t te voelen) maar soms ook langere pauzes. @dido nog een paar uurtjes tot de echo.. @lizzie nog 2 dagen bikkelen, zet m op. @mgbk hoe laat heb je de echo morgen? @toeter leeft u nog?