De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Goedemorgen meiden, heb te veel zenuwen om alles rustig te lezen en te reageren. Hopelijk kan ik jullie over een paar uurtjes mooi nieuws brengen.

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik denk eerst Liefoe, dan MamavanDJ en dan Bouwjaar. Daarna zal inderdaad toeter volgen en dan ik gok ik.

Dido, nogmaals veel succes vandaag!

Parel, ik merk overdag niet echt een ritme in het wakker zijn of misschien let ik er niet genoeg op. Ze is gewoon om de zoveel tijd actief. 's Avonds laat wordt ze dan actief en 's morgens ook. Ondanks het vele wakker zijn 's nachts voel ik haar dan niet heel veel. Hoop dat dat zo blijft haha:D

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lies, haha ja dat hoop ik dan ook idd.

Bouwjaar, frummel hield of juist wel of juist niet van de trein :p

Lov, haha tot 11.00u ben jij aan de poets?

Dido, heel veel kijk plezier straks, moet gewoon goed zijn!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, succes meid! Vind het ook megaspanned voor je!

Mamadj, daar was je weer! Nog even tot de kleine er is!

Lov, zolder bijna af las ik op fb?

Wel spannend nu hoor, 5 meiden die zomaar kunnen gaan bevallen!

Hier weer een redelijk nacht gehad. Ml moet weer werken straks en vanavond. Gelukkig daarna 4 dagen vrij. Respect voor de alleenstaande ouders!

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, veel succes! Ik duim voor een prachtige echo!

@Mamsie, fijn dat manlief een paar dagen vrij heeft. Hier alleen eerste en tweede kerstdag. Hij kan niet veel vrij krijgen aangezien zijn manager met vakantie is. Nu heeft hij de verantwoordelijkheid.

@MvDJ, nog eventjes en dan mag je je kleine meisje lekker knuffelen. Net zoals de andere dames. Ik heb echt geen idee wie er als eerste zal zijn.

Hier een goede nacht gehad. M. heeft goed geslapen op haar eigen kamer. Ik ook weer iets dieper, want was niet meer van elk kikje wakker. Ik vond het wel moeilijk dat ze niet meer bij ons lag, maar ik denk dat het ook beter is voor als ik straks weer ga werken. M. vindt het in elk geval prima :)

6. Parelbloesem

Haha dan ga jij toch wel bevallen. Je bent 2 weken verder dan ik. Ze zeggen wel dat hun denken dat onze uk eerder komt. Maar zal maar uit gaan van over tijd lopen, komt het eerder ben ik blij. Dus jij bent de vierde of vijfde in rij en ik de 6de ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah parel ja :D

Idd de zolder is bijna af! Vandaag de vloer erin...dan de bedjes maken... Dochter hebben wat uitgezocht wat ze op de muren willen .. Ze willen graag bloemen en hartjes :D die schildert papa erop, ja ja dat kan hij ook nog :D

Dus bijna klaaaaaaaaaaar :D

Dido meid ik denk aan je!

Had mgbk ook een echo vandaag?

8. Parelbloesem

Volgens mij heeft MGBK morgen haar echo.

Enne dat dacht ik al.

Fijn dat de kamer nu bijna zover is!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Goh net in t januari topic iemand met 38 wk ingeleid, ging allemaal niet bepaald van een leien dakje. Ontsluiting zette niet door (bleek later sterrenkijker), hartslag liep terug, spoed kz maar eerst leek de ruggenprik niet te werken bijna onder narcose gemoeten. Maar nu gaat alles goed.
    Ik vraag met dan toch af of t mede komt doordat t lichaam er nog niet klaar voor is

10. Parelbloesem

Jij zit in een ander januari topic als ik ivm termijn. Bij ons is twee dagen geleden het eerste kindje spontaan geboren met 36 weken. Ze was al dagen niet lekker en die morgen stond ze erg fit op en rond 10 uur heeft ze huilend der vriend geroepen want ze had geplast terwijl ze op de bank lag, dacht ze, vliezen gebroken en om 16:34 bevallen.

Jeetje wat een inleiding bij jou topic genoot zeg :(

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Even snel bericht. Ons kleintje doet het helemaal goed! Armpjes en beentjes waren al te zien! Zo mooi! Ben helemaal in de wolken....Wij worden gewoon papa en mama.

12. Parelbloesem

Oh wat super! Word een mooie kerst!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido jeeeeeeeeeeeeeeeeeh tranen in mijn ogen meid......... Zo blij voor jullie!!

Bouwjaar ja je hoort het zo vaak dat dit soort dingen gebeuren ... Inleiden is niet altijd een goede oplossing helaas..

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Gewoon, gewoon er is niets gewoon aan ... ;) Lieverd van harte gefeliciteerd, hopelijk kun je nu echt genieten.

Jullie kunnen iig mooi kerst nieuws brengen aan jullie ouders:)

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Reageer ff heel snel op dido!

Wat super dat je echo top is!! Begin nu maar lekker te genieten en er in te geloven. Het kan en mag nu niet meer fout gaan.
    Lekker genieten en het mooie nieuws vertellen met kerst.

Hier. Nu ff pauze. Nog een paar uur en dan kan ik hopelijk naar huis. Bem bang dat het wel 6 uur zal worden. :(
    Heb het gehad met de kerstdrukte.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kippevel lieve Dido! Zo blij voor jullie!
    Gefeliciteerd meid. Weer een mijlpaal gehaald!

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, wat een geweldig nieuws:D Ben super blij voor je!!!

Lizzie, succes op je werk meid.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat ontzettend fijn! Geniet van jullie kerstcadeautje!!

Wat inleiden betreft. Het is niet altijd de beste oplossing, maar soms is het niet anders en moet de kleine snel komen. Natuurlijk kiezen ze in het ziekenhuis voor gemak, maar ik heb gemerkt dat het ook razend druk kan zijn op de kraamafdeling. De dag dat ik werd ingeleid zijn er vijf baby's geboren. De dag daarna M. Het inleiden ging bij mij op zich goed. Het sloeg allemaal prima aan. Alleen M. lag op het eind niet goed. Ik heb dat later met de gyn. besproken en dat had ook bij een natuurlijke (thuis) bevalling kunnen gebeuren. M. lag immers ook vast in het bekken. Zoiets was vooraf niet goed te zien geweest op de echo. Was dit allemaal niet geweest had ik waarschijnlijk een zeer vlotte en minder pijnlijke bevalling gehad. Ik ben sowieso blij dat ik niet voor thuisbevallen had gekozen vanaf het begin. Ik had bijna die spoed ks gehad, maar ben heel blij dat ze me de optie hebben gegeven om zelf vanaf 7 cm te persen.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tja ik ben dus een beetje twijfelen nu over thuis of zh.
    Thuis misschien relaxter maar zh fijner als t onverhoopt niet lekker gaat

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar je kan altijd thuis beginnen en aankijken wat je doet ;) bespreek dit met je vk.

Zij stuurt je dan op tijd door naar het zk.

Als je in het zk gaat bevallen ga je ook niet eerder dan zo'n 6-7 cm ontsluiting ;)

Ik heb ook geluk gehad dat ik in het zk was, daarom ben ik niet meer voor thuisbevallingen.

Maar zoveel vrouwen waarbij het wel goed is gegaan...

Deel Deze Pagina