De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha lov, mijn nichtjes hebben deze namen niet. Ik bedoelde zij hebben alleen hun eerste naam. Ik wil graag dat het kindje eventueel een tweede en derde naam hebben. Mijn nichtjes hebben dus allen hun roepnaam en dat gebruikt hij als argument. Hij wil daarom ook alleen een roepnaam.

MamavanDj dat is een hele goede vragen. Hier ook storm buiten en storm in mijn buik.
    Ik ben vooral benieuwd wie mijn ribben kneusd van binnen haha. Begin nu echt nieuwsgierig te worden naar het kindje op zich. En natuurlijk welkw naam we gaan geven hihi. Ja onze namen word wat denk dat we van me schoonouders commentaar gaan krijgen. Naam past niet bij A.nne en E.smé haha, meisjesnaam nog enigszins, jongensnaam niet want die heb ik uit een Grieks register en daar zelf aangesleuteld. Meisjesnaam heb ik overigens zelf "gemaakt" Jongensnaam komt uiteindelijk 11 keer voor en meisjesnaam niet in NL

Mamsie, nachten zijn nog steeds beroerd en vannacht was geloof ik wel toppunt. De storm buiten en in mijn buik, een man die zijn telefoon vergeet op te laden (ding lag continu te piepen, heb hem uiteindelijk aan mijn oplader gegooid), een man die midden in de nacht roept ZO!... hij droomde iets over diertjes bakken, want dat was zijn antwoord toen ik snibbig riep wat ZO.
    Vervolgens uurtje of 2 later kruipt hij tegen me aan (gatver had het al warm en hij had wegens warmte de dekens van zich af gegooid) om vervolgens te zeggen ja door jou gedraai ben ik mijn dekens kwijt. Echt ging bijna gillen!! Was zo kwaad ondertussen, want kan ook nog eens niet fatsoenlijk op een zij liggen wegens pijn dus draai iedere 10min (en op mijn linker zij kom ik vaak zijn knieën ophoogte van mijn buik tegen, als hij dan droomt bewegen die vind ik doodeng) En dan werkt de menstruatiepijn de hele nacht ook niet mee aan mijn humeur!
    Haha sorry voor me beklaag!

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hi meiden, hoe gaat t hier?

Had ff wat rotdagen gehad maar nu gaat het weer beter :D

Januari wordt hier een spannende maand hihi veel hebben dan hun UD he? Ben super benieuwd!

Iedereen alvast fijne kerstdagen, voor sommige de eerste kerst met hun hummeltje, andere nog met een beeb in de buik en voor een paar misschien wel de laatste kerst samen ;) Geniet er allemaal van!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh haha parel.... Verkeerd gelezen dus.

En joy wat was e aan de hand meid?

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nou die beroerde nachten zijn hier dus ook aanwezig, vannacht ook weer. Waarom moet ik toch ieder 1,5 uur naar de wc terwijl ik 's avonds amper drink? Ik lig ook elke keer een behoorlijke tijd wakker om de 1,5 uur, word er chagerijnig van. Ben al lang blij dat mijn man niet door mijn gedraai en het steeds uit bed gaan wakker word;)

Parel, dat vind ik nou ook echt een slecht argument van je man. Omdat zijn nichtjes maar één naam hebben, zou jullie kindje dat ook moeten hebben:p Wat ik wel gek vind bijvoorbeeld is dat mijn man zijn zus twee namen heeft, mijn man één naam en zijn broertje ook één naam. Ik zou binnen het gezin wel consequent zijn met de hoeveelheid namen, nu lijkt het net of het eerste kind van mijn schoonouders belangrijker is ofzo.
    Wij gaan voor twee namen hier:)

Lov, lekker zo vroeg op haha. Hoop dat bij je man de pijn snel wat zakt.

MamsieM, knuffel van T. al gevonden? Hoop dat je nog wat kunt uitrusten vandaag.

MamavanaDJ, geen kindje geboren bij jou in de storm;)?

Joy, fijn dat het wat beter gaat! Jij ook hele fijne feestdagen met je gezin!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier hebben de meiden 2 namen omdat dit in de cultuur van mijn man normaal is en we het mooi vinden...

Lies als je slecht slaapt is vreselijk :( probeer overdag goed je rust te pakke hoor ;)

Mijn man ligt nog steeds n bed, geen goed teken...

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @parel nou het argument van je man is bijzonder zwak. Ik bedenk me trouwens dat mijn nichtje en neefjes van zowel mijn broer als de broers van vl ook allemaal 1 naam hebben, maar dat is zeker niet de reden waarom wij er ook 1 hebben. Tja als je de naam met initialen ervoor schrijft is 2 eigenlijk wel mooi, maar om daarvoor nou een 2e naam te hebben. Ik vind een 2e naam ook geschikt voor als je eigenlijk iemand wilt vernoemen bijv.

@lies ik moet er ook regelmatig uit om naar de wc te gaan hoor, nooit zin in maarja verder slapen werkt dan ook niet. Of ik heb t heet of ik moet draaien...Geluid van de wind werd ik ook wakker van, op een gegeven moment maar oordoppen gepakt. Daarna ging t wel beter.

Het stormt hier dus ook vet hard, ik heb besloten dat ikde auto maar pak om zo naar de vk te gaan. Fietsen ff geen zin in met deze wind (lief he van mezelf :))
    Nu ff tandenpoesten en daarna weg. Laterz

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, kindje word dan vernoemd. Of naar beide moeders of naar beide vaders afhankelijk van het geslacht. En heb er wel vlottere namen van gemaakt, niet bijv Catharina.
    Enne fietsen naar VK was ik ook van plan vandaag maar die optie ook maar aan de kant gezet.
    Hihi oordoppen is geen slecht idee, hoor ik die gekke dromen van ML niet meer.

Lies, mijn man geeft mij er de schuld van dat hij wakker word, maar ja dat komt omdat ik wakker word van hem en moet dan draaien want anders doet pijn

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook een tweede naam. Ik heb zelf geen tweede naam, maar mijn man wel. We vonden het allebei ook leuker om een tweede naam te kiezen). De tweede naam is van Griekse origine. Zo hebben we een beetje invulling gegeven aan de band die mijn man en ik met Corfu hebben. Daarnaast vinden we de betekenis erg mooi (I.anthe.... In nl uitgesproken als Jante en in het Grieks Anthie (met engelse th ;)).

Wat een vreselijke storm. Hier dus windkracht 9 :(

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Parel en Lies, irritant he die beroerde nachten! Sterkte vandaag

Bouwjaar, goede actie om met de auto te gaan!

Joy, nog steeds veel met Demi* bezig? Knuffel!

Knuffel T gevonden, jeej! T is nu met ml op pad. Lekker even alleen met E. Uitgebreid in bad gedaan, nu even drinken en dan zo lekker slapen.
    Heb ik even de handen vrij.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Gister is bloed afgenomen voor de combitest. 6 januari nekplooimeting en dan ook gelijk bloeduitslag. Ji ook al van die korte nachtjes. Lukt het om overdag een beetje te rusten?

@eda Jouw laatste nachten als zwangere klinken denk ik veel dames als muziek in de oren.

@mamvdj Thanks...hahaha...Geboorteplaats maakt me weinig uit :) De vk zei net dat de mensen in het ziekenhuis in Delft wat gemoedelijker zijn, maar dat de suites in Rotterdam als fijnere kamers worden ervaren. Ik ga denk ik gewoon een keertje kijken. Ik denk dat uiteindelijk degene die de bevalling doet belangrijker is dan de ruimte. 5 minuten is voor jou ook wel een fijne afstand, mocht je onverhoopt toch naar het ziekenhuis moeten....Hier is het nog steeds behoorlijk aan het stormen.

@lov Dat is ook lekker ineens 20 man in de ziekenhuiskamer. Zoals jij het omschrijft zou ik haast ook voor thuisbevalling willen gaan :) Vervelend dat je beide keren zulke ervaringen had. Hopelijk bij de kleine man anders. En wie weet deze keer overdag....Gaat het alweer een beetje met je meisje en ml? Hoop dat ze beiden snel opknappen.

@ika Jouw omschrijving van het ziekenhuis is weer heel anders. Typisch dat het zo kan verschillen.

@parel Groot gelijk hoor...dat je nichtjes maar 1 naam hebben hoeft niet te zeggen dat jullie dat ook zo moeten doen. Vervelend dat je nog steeds zo beroerd slaapt.

@mamsie Na vandaag helemaal op de roze wolk! Net weer echo gehad. Kan gewoon niet omschrijven hoe gelukkig ik me voel :) Jij ook al een druk ochtendje achter de rug.

@joy Fijn te lezen dat het weer beter met je gaat. Jij ook alvast fijne feestdagen!

@bouwjaar Succes bij de vk!

@mgbk Veel succes vandaag meis! Ik denk aan je.

@hier vandaag weer naar de vk. Omdat vl er gister niet bij was weer naar ons kleintje mogen kijken :) Deze keer bewoog de kleine ook. Zo schattig om die kleine beentjes en armpjes te zien bewegen. Ik heb er nu helemaal vertrouwen in en zo'n zin om het de komende dagen met m'n familie te kunnen delen. We hebben kopieën gemaakt van de mooiste echofoto en doen die in een kaartje die we inpakken.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heerlijk Dido! Geniet ervan meid! Dat wordt een mooie kerst

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lov, doe ik, jij ook hè;)

Bouwjaar, succes bij de vk! Ik mag met dit weer niet fietsen van mijn man haha, ga zo lopend boodschappen doen.

Dido, wat super zeg:D Wat zal jullie familie blij zijn:)

Mgbk, heeeeel veel sterkte met je echo! Duim zo hard voor je.

Lekker MamsieM, even je handen vrij:)

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Het hartje is gestopt met kloppen.
    Ik neem wat afstand van het forum. Eerst vond ik het niet zo confronterend maar dat is het nu wel. Als ik me weer wat beter voel kom ik weer kletsen,maar we zitten er allebei goed doorheen.
    Verslagenheid.
    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en hopelijk goed bevallingen voor degenen die snel aan de beurt zijn.
    Dikke kus.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk..... Weet niet wat ik moet zeggen :( er is ook niks te zeggen...

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Oh nee:(:( Kut kut kut zeg:(
    Weet ook even niet wat ik moet zeggen. Begrijpelijk dat je afstand neemt, hoop dat jullie toch nog enigszins leuke feestdagen hebben.
    Heel veel sterkte en knuffel.

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooooooo lieve mgbk:(:(:(heel veel kracht en sterkte voor jullie. .......

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk.... :(
    Ik heb er geen woorden voor, t is te oneerlijk dit.
    Heel veel sterkte voor beiden.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Mgbk, hier zijn gewoon geen woorden voor :(... dikke knuffel meis.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, wat oneerlijk allemaal meid..... sterkte
    dikke knuffel

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Lieve mgbk...Heel veel sterkte meisje. Het was jullie zo gegund. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Ik denk aan je en wens je heel veel kracht toe om dit te kunnen verwerken. Als je er weer aan toe bent, zijn we er voor je. Hele dikke knuffel.

Deel Deze Pagina