Ik meld me weer even! Gister flink wat harde buiken zonder pijn en kraampjes en ook een kind die aan het checken was hoeveel ruimte er nog was... Maar loos alarm, ws het bekende voorwerk. Lies, heerlijk die nachten! Daar kan je vrolijk van worden! Lov, komt goed schatje! Ik ben ook zo'n muts hoor, haha! Ga ff eten, kom straks nog ff buurten!
@Lies, wat fijn zulke nachten. Ik had de nacht voor mijn bevalling goede geslapen in het ziekenhuis en daarna stevig ontbeten Hier ook een mooie nacht van 21.30 tot 8.30. Ik ben vanochtend nog even bij de Ikea geweest. Ik heb een houten babygym en wat bakjes voor de hapjes straks meegenomen. Dan te bedenken dat we daar over 1,5 maand mee kunnen gaan proberen. De tijd gaat zo snel.
Nee borduursetje gekocht bij de act.. -ff kat uit box werpen :x- bij de action voor 1,49 Maar zit nu te denken of je altijd de draad moet splitsen. Gebruiksaanwijzing zegt er niks over. Het zou trouwens kunnen dat ik een deel vd slijmprop verloren ben vandaag. Even gegoogled en ik kwam vergelijkbare plaatjes tegen. Derrie maar zonder bloed. Ik merk dat ik toch sterker ga analyseren of m'n lijf waar aan t doen is
Ja ben bevallen hoor Hihi nee heb een lekkere rustige dag Gaat inderdaad snel Ika, als je bedenkt dat M. over 1,5 maand al hapjes mag gaan proberen. Lov, toch niet één van je broers hè?! Hoop dat jullie bezoek gezellig is MamavanDJ, toch best spannend dat voorwerk. Heb hier soms een wat pijnlijke buik, maar verder nog niets. Lekker ook zo'n baby die meer ruimte wil dan er is. Ik heb echt beurse ribben gewoon Bouwjaar, hmm fijn maar niet heus. Lukt het je om overdag dan nog iets te slapen? Spannend van die (vermoedelijke) slijmprop!
Hahaha ika... ben idd ook benieuwd!! Bouwjaar spannend... ik hou jullie in de gaten hoor Even een zwaai. Kus voor iedereen. ♥
Oh bouwjaar spannend! Zou je dan toch de eerste zijn? Zegt natuurlijk niks, maar bij mij begon het wel zo! Hier blijven de harde buiken ook wel... Zullen we morgen samen bevallen? Lov, ook gezellig bezoek! Lekker lies, hier ook een hangdag! Deze baby heeft mijn ribben geen een keer geraakt... Mgbk, hoe ist meis? Denk aan je! Lief, jij bent ook stil vandaag! Parel, lekker die 'vriendin' van jou op Facebook.... Wat gaan jullie eten? Ik ga zo patatjes bakken!
@lies nee als t licht is kan ik niet slapen, pas weer als t schemert. Ja ik vind t stiekem wel een beetje spannend, maar goed voor t zelfde is t niks @mmvdj ja lijkt me gezellig
Ik stem voor 2 baby's morgen of overmorgen! Zolang het de mijne maar niet is MamavanDJ, eet smakelijk alvast! Lov, jij ook! Bouwjaar, zou het ook wel spannend vinden! Merk dat ik ook meer let op buikpijn en andere dingetjes. Ik heb ook wel trek in patatjes eigenlijk, ml is vast makkelijk te overtuigen
Spannend hoor, Bouwjaar! Wie weet nog een kindje op de valreep van 2013. Mgbk, dikke knuffel. Wij eten zo een restje risotto wat manlief tweede kerstdag had gemaakt... Hmmm Zo de uk ff op bed leggen, want die heeft zich helemaal moe gespeeld met de babygym van Ikea in de box. Wat een superding is dat.
Lov, vervelend nu weet je eigenlijk nog niet veel over der "allergie", want is ze intolerant of is het een allergie hmmm niet fijn. Lief, haha ja nou de eerste namen staan vast, over een eventuele 2de en 3de valt nog altijd te twisten Vervelend dat de jongste ziek is zeg. Lies, fijn dat met je meisje alles goed gaat. Je bloeddruk is op zich netjes. Ik heb hem 115/85 dus moet ook uit kijken, mede daarom zoveel rust. Mijn nichtje hebben ze met 37 weken gehaald ivm hoge bloeddruk bij schoonzus, dus ik word extra gecontroleerd, want hun kennen haar dus ook. Lizzie, jeetje 30 weken rust, vind deze laatste weken al moeilijk. Heb vandaag eigenlijk ook al weer te veel gedaan. Fijn dat je spiraaltje er in januari al uit mag. Bouwjaar, haha je enveloppen zijn dan in ieder geval al gereed, maar niet fijn die nachten, herken het helaas heel erg grrrr. Ook dat "uitrekken" van de baby jeetje!! Spannend eventueel je slijmprop verliezen Joy, ohho omgekocht Maar wel fijn er even samen uit te zijn, lekker frisse neus halen is ook lekker. MamavanDJ, is mijn oudbuurmeisje, heb der van facebook af laten vliegen nu, vooral na commentaar via privé en me dan blokkeren, dacht echt wat is dit voor iets. Ben daar dan snel klaar mee. Manlief wil pizza maar laat mij de keus dus worden ook frietjes hier haha, pech voor hem ik moet het maken Heb foto van mijn buik in mijn album staan
Hoi , meldplicht ben er nog! ff snel nog goed geschrobd overal en zoals elke zaterdag naar mijn opa. bouwjaar , ik zie josu echt nog voor me bevallen De rest in ons clubje ben niet in de mood vandaag sorry x
he meiden, het lukt me even niet om uitgebreid te reageren op iedereen. drukke dagen met twee kids, huishouden, feestdagen, kraamvisites etc. Gaat verder allemaal goed hoor, alleen ontbreekt de tijd even. Zet 'um op meiden, als je mag bevallen! Knuffel voor iedereen!
Hee meiden, Even een teken van leven.. Hier alles rustig. Gezellige kerstdagen en feestjes gehad met de familie. Vl en ik hebben beide vakantie dus zijn samen lekker aan het relaxen en vandaag wezen verven in huis. Maandag gaan we lekker 3 dagen naar Arnhem. Mgbk voor jou een hele dikke knuffel & een kus X Dido ben nieuwsgierig hoe jouw familie heeft gereageerd bij het bekend maken?! Gefeliciteerd met je nichtje! Lizzie fijn dat je spiraal er in januari al uit mag. Hopelijk kunnen jullie er heel snel weer voor gaan. Pittig dat je vanaf week 10 al rust zou moeten houden, maar het is dan natuurlijk voor een goed doel dus dat zal vast helemaal goed komen. Losje hoe is het? Ongi alweer voorbij? Is jullie badkamer eigenlijk al klaar? Lov vervelend dat je dochter allergieën heeft, hopelijk valt het mee en hoef je het niet helemaal te mijden. Bouwjaar spannend hoor, wie weet beval je dit jaar nog. Liefoe fijn dat de kleine nog even lekker blijft zitten. Hopelijk hou je het vol tot januari. Lies lekkere patatjes gegeten? Hoe gaat het met je misselijkheid? Ika gaat echt snel met M. De nachten klinken heerlijk. Mamsie super mooie foto's van jullie gezin op fb. Wat een rijkdom! Joy fijn dat het beter gaat en heerlijk toch zo'n tevreden baby?! Parel jij ook al lekker aan de frietjes! Mamadj bij jou ook al zo spannend.. wie weet nog dit jaar. Eda & Jaydee lekker aan het genieten van jullie meisjes? Dikke knuffel voor iedereen en alvast succes voor de meiden die bijna moeten bevallen. Ik kom regelmatig spieken... veelste spannend Tot snel ♡
Hier uiteindelijk toch geen frietjes gegeten maar simpel bolletjes met lekker beleg en een salade Parel, zal eens gaan kijken naar je buikfoto Jij ook succes met rustig aan doen MamsieM, geen probleem dat je even minder tijd hebt toch! Geniet maar lekker van je gezin Liefoe, vervelend dat je even een mindere dag hebt. Heb net even in de club gelezen, rot voor je Hopelijk trekt hij snel wat bij en is ie weer wat liever voor je. Misschien toch ook wat zenuwen? Manouk, misselijkheid blijft. Heb nu gelukkig om de 2-3 dagen een date met het toilet in plaats van elke dag, scheelt al wat Wat fijn dat je leuke dagen hebt gehad en jullie hebben een heerlijk vooruitzicht zo naar Arnhem! Wordt vast een mooie jaarswisseling. Zitten jullie in een hotel? Nou heb ik vannacht echt goed geslapen, maar ik ben kapot! Maar niet al te laat naar bed gaan..