Lief, succes! Ben je toch als eerste van de groep die deze weken mag bevallen! Mamadj, jammer! Ja hier ook veel voorwerk gehad. Week of 3 harde buiken. Paar nachten ook wat krampen etc. Nog even volhouden dus! Lies, pfff best een eind weg die man van je. Maar ja, wat je al zegt, hij kan moeilijk een aantal weken naast je op de bank gaan zitten..... Lov, toch saai he zonder kids Joy, had nog niet gereageerd maar prachtige foto van jesse! Lekker ding . Tja, dierentuin, als het dit weer is zou het misschien nog kunnen (dik inpakken) maar als het kouder is.... Maar ja, wat kun je anders doen he. Een boswandeling ofzo? Pannekoeken eten? Ik noem maar wat he. Ika, hier een lading echt meisjeskleding gekregen van mijn nicht. Erg leuk, veel jurkjes en roze. Maar ben nu toch ook op zoek naar wat broekjes in maat 62. Hou ook wel van wat stoers zo af en toe! Hier wachten op visite. Verder gaat het zijn gangetje. Ml moet alleen morgenvroeg werken, rest van de week vrij.
Oja dat over wat ik gedroomd had, dat was dus omdat ika een tweeling had, twee jongens. En niet zozeer omdat blauw niet voor een meisje kan of zo. @mamsie relaxed dat je een berg kleding gekregen hebt! @joy tja ligt er misschien aan hoe koud t is 8 januari. Of is t nu al te koud buiten voor een pasgeborene? @lov leuk nog een doos, inhoud exact t zelfde? Ik hoop trouwens niet dat frummel 7 januari geboren wordt, die dag hoorden we t slechte nieuws.
Mamsie ja ergens wel lekker maar idd saai is ook nooit goed he hahaha. Bouwjaar oei dat kan ik me voorstellen dat je die datum niet fijn vindt Ja denk het wel kreeg nu alleen tandenborstel erbij, die zat er de vorige keer niet in.
Hmmm ja Bouwjaar, die datum zou niet fijn zijn. Hier was het nieuws de 8e. Gek idee dat we al bijna een jaar verder zijn. Dacht daar gister nog aan. Hartje kind is tussen kerst en oud & nieuw gestopt vorig jaar. Nu zitten we in dezelfde periode en heb ik een klein meisje in mijn armen....
Is ook een gekke gedachte mamsie... Hier zaten we nu ook middenin de onzekerheid en ellende, en nu heb ik een bengeltje in de buik die er bijna al is.... Toch even iets om bij stil te staan.
Lief, heel veel succes!! Dacht al dat jij de eerste zou zijn Lov, ideaal opnieuw zo'n doos! Fijn je meisjes weer thuis, hoef jij je niet te vervelen haha. Joy, zou denk ik niet naar een dierentuin gaan, dat is echt zo'n hele dag vaak. Zou dan ook eerder lekker een boswandeling ofzo maken en dan daarna in een pannenkoekenhuis gaan eten. Is voor D. ook leuk denk ik. MamsieM, fijn zoveel kleding gekregen! Bouwjaar, hoop dat je de 7e niet gaat bevallen dan. Ik mag de 8e eigenlijk niet bevallen. De vader van mijn broertjes vriendinnetje is die dag een jaar geleden overleden aan kanker. Zou haar en mijn broertje liever die dag niet willen 'aandoen'. Hier net even drie kwartier buiten gelopen met mijn man. Pff harde buiken steeds en pijn in mijn bekken. Ben blij dat ik weer zit
@mamsie tja dat is ook een aparte gedachte @Lies rustig aan he, ik krijg wat pijn als ik te snel loop, skakentempo gaat redelijk Hopelijk zoeken onze kindjes niet de datum uit die we liever niet willen @lov owhh je moet je nog de hele avond vervelen
Oh Liefoe wat spannend! Op de valreep toch nog een 2013 kindje. Ik moest even denken bij die epi, maar je bedoelt de ruggenprik Hier noemt de gyn een knip een epi Succes! Ik ben benieuwd naar jullie meisje. Whaaa Bouwjaar, ik en een tweeling We zijn vanmiddag even op de koffie bij mijn ouders geweest. De kleine ligt nu te tukken in haar bedje. Manlief gaat straks lekker fout wat bij de mac halen...
@Bouwjaar, dat zou zeker moeilijk zijn als de kleine de 7e geboren zou worden Het is een heel beladen datum. @Mamsie, wat een gek idee hè. Nu een jaar verder. Ik kreeg het slechte nieuws op 2 januari. 3 januari de medicatie genomen. Hoe naar kan een jaar starten en hoe mooi eindigen. Ik hoop zo dat volgend jaar kerst en oud en nieuw iedereen uit ons groepje met een kleintje in de arm of buik zit!
Ja idd beladen datum, vl wist t niet eens meer. Mijn andere beladen datum is de 25e maar ik ga er toch vanuit dat ik dat niet red, dan zou ik nl pas op 42.6 wk bevallen. Ik ben benieuwd hoe t zal gaan in januari, zal ik er veel aan denken of zal Frummel me veel afleiden van herinneringen...? Ik ga er voor dat volgende kerst iedereen een kindje kan vast houden. Tijdtechnisch moet t kunnen, hopelijk helpt t geluk een handje.
Ik denk dat je wel enorm wordt afgeleid. De kraamweek is zo druk en je doet zoveel nieuwe indrukken op dat je geen tijd hebt om te piekeren. De beruchte kraamtranendag kan misschien heftig zijn. Bij mij viel die samen met mijn ziekenhuisopname zonder M.
Lief, heel veel succes!! Komt helemaal goed. Vandaag toch nog een mooie baby. Beladen datums hebben we bijna gehad hier. Op 4 augustus dubbel MK 2010 & 2012, MK 25 december 2012 (had die dag ook helemaal vol staan met kerst misschien onbewust als afleiding) en ja denk dat de volgende datum wel of word vergeten of minder beladen voelt omdat Pareltje er dan is, want tja 26 januari had I.sabella 3 jaar horen te worden als ik een MK had gehad. Maar schouders eronder. Lies, lijkt me toch wel lastig dat hij zo verweg is dan. Wanneer moet je bellen. Want kan ook vals alarm zijn, maar je kunt hem idd ook niet verplichte in de buurt te blijven. Joy, spannend Dilan zindelijk maken. Is wel moeilijk omdat je met Jesse zit. Misschien een binnen speeltuin voor Dilan, waar jullie op terrasje kunnen zitten met Jesse?! Ika, ik had ook gehoord dat bambinosokjes fijn zijn dus als wat ingeslagen hihi Sorry als ik iemand vergeet. Ben erg moe maar kan niet slapen. Manlief is geboortebord aan het schilderen word echt heel eeg mooi.
Oh sorry Lov, verkeerd gelezen waarschijnlijk Nou verveel ze dan maar hihi. Bouwjaar, zul je altijd zien dat jij de 7e en ik de 8e beval Ik kan echt niet rustig aan doen merk ik, voel me al zo'n bejaarde. Morgen alleen even de koelkast soppen Ika, ik hoop en duim met je mee dat iedereen volgend jaar een kindje heeft of zwanger is!!! Parel, ben benieuwd naar jullie geboortebord Wat betreft mijn man die ver weg werkt, het is inderdaad een risico dat ik hem bel terwijl de weeën dan weer weg gaan. Mijn moeder liep 2 dagen met weeën bij mij, iedere keer vielen ze weer weg. Gelukkig kan mijn man eenmaal thuis dan wel weer thuis verder werken. Ik verwacht niet dat hij door de afstand te laat zal zijn. Hij zal wel flink gassen haha. Lief, ben benieuwd hoe het met je is!
Lief. Succes. Hoop eigenlijk dat jullie meisje al in je armen ligt. Ik heb een drukke dag gehad. Ik ga nu lekker op de bank hangen morgen weer druk op het werk. Hoop ook dat iedereen hier volgend jaar rond deze tijd een kleine heeft of bij uitgeteld is.