Hey meiden, ik ben weer thuis van leuke dagen met familie en vrienden. Was erg druk. Wilde af en toe bijlezen op de telefoon, maar kon niet echt een rustig moment vinden. Dus nu eindelijk weer tijd om de laptop er bij te pakken. @lief Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik ga je verhaal lezen. @mamvdj En voor jou spannende wachtdagen! Hoop dat de kleine zich snel meldt met al dat voorwerk. Ben benieuwd wie de volgende wordt jij of bouwjaar. @lizzie Ik ben het met je eens...2014 moet het jaar worden dat ook de wens van jou, losje, manouk, losje en mgbk. Kan het niet vaak genoeg zeggen, maar het is jullie zo gegund. @parel Ben benieuwd naar je geboortebord. Ga zo even spieken. Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad. Hier echt genoten van de vertelmomenten. M'n oudste nichtje zag de echo foto en zei gelijk dat is mijn nieuwe nichtje. Ze heeft al 2 neefjes, dus wil nu heel graag een nichtje. Maar ze zei ook dat ze niet te veel aan de baby wil denken, want dan duurt het nog zo lang. Wijsneus...Begint nu steeds echter te voelen. Ik merk dat de hormonen zakken. Geen hoofdpijn meer en op af en toe wat steekjes onderin na, niet echt klachten. Wel al een behoorlijk buikje. Met vl nog op zwangerschapsbroeken jacht geweest, maar niks leuks gevonden in Groningen. Over 1 week 12 weken echo. ALs doe goed is gaan we het nieuws breed verspreiden.
Goedemorgen nachtbrakers! Dat zullen er straks vast meer zijn haha. Ik doe niet mee. Hier al sinds tijden er geen nachtvoedingen meer Liefoe, een flinke dame is het. Maatje 50 zal idd niet nodig zijn mooie meid! @Lies, nog ff en het spugen zit erop. Zo M. maar in de jas hijsen en even wat boodschappen doen. Vanmiddag stormachtige wind.
Mooi meisje Liefoe! lies, nog even en jij kletst met ons mee "s nachts Dido, leuk hoor, dat vertellen!
Pf ben net 20 min uit bed en zit nog in mn ochtendjas. Blijf ondanks dat ik niet slaap vaak toch maar zo lang mogelijk liggen tot ik er echt klaar mee ben @dido fijn dat t beter gaat met de hoofdpijn. Nog 1 week aftellen tot de echo.. kun je t "uitzweten"?
@bouwjaar Ik heb er een goed gevoel over, dus valt nu nog mee met de spanning. Gelukkig nog leuke afleiding de komende dagen. Hou jij het nog een beetje vol met wachten op frummel?
Best trots op mezelf. Ml is werken. Het is 9.30, alle drie al schoon en in de kleren. Bedden afgehaald en de wasmachine draait al voor de 2e keer. ika, lekker hoor dat M al door slaapt. Gaat het slapen op haar kamertje goed? Hmmm nog geen mamaDj gezien?
gHier benik hoor... bij gebrek aan ipad masr eveb melden via telefoon... reageren doe ik later wel! Maar alles rustif!
@Mamsie, ja slapen op haar kamer gaat erg goed. 's Avonds na de laatste voeding leg ik haar op bed en gaat ze vrij snel slapen. Soms wordt ze midden in de nacht wakker, maar dan lukt het haar prima om zelf weer in slaap te komen. Toen ze bij ons lag begon ze dan vaak te huilen. Het is toch rustiger voor haar. 's Ochtends moet ik haar soms wakker maken en soms ligt ze al lekker te spelen met haar handjes.
Fijn hoor Ika! Mamadj, jammer . Morgen en overmorgen maar even de benen bij elkaar? Bouwjaar, dank je. Moet even gebruik maken van E die slaapt dus ja, dan ben je druk op de vroege ochtend. Net bij mijn vader een paar heerlijke, net gebakken, oliebollen gegeten. Mjammie! T is daar gebleven dus even lekker alleen met E.
Mamsie, haha goed gedaan alles al netjes. Lekker dat T even bij opa en oma is. Bouwjaar, haha als wij er niet uit hoeven blijven we ook langer liggen zal straks niet meer zo snel en makkelijk gaan. Ika, heerlijk even de buiten lucht in. Lief, mooi meisje en idd pijlsnel! MvDJ, jammer zeg! Zo naar de VK geen zin in. Voel me grieperig al sinds gisteren. Voel baby gelukkig wel, niet meer echt in schoppen maar meer als draaien om de as en duwen met hoofd handen en billen. Ben erg benieuwd naar mijn bloeddruk, want die stijgt heel lichtjes zit nog maar 5 van de grens af. En heb het idee dat mijn opgejaagde gevoel daarvandaan komt.
Ai, Parel. Ik hoop dat bd netjes is. Dat opgejaagde is het enige waarvan ik last had, maar dat kwam ook omdat ik me er zorgen over maakte.
@parel succes bij de vk. Ben benieuwd wat je bd is. Zo net even iets geregeld voor morgenavond. Ik vind t te saai om met zijn 2en op de bank te zitten. Ik hoef ook niet in een huis vol mensen en wil ook niet ver weg. We gaan naar mn zwager die thuis zit met z'n 2 kids (zelfde stad dus dichtbij) en mn schoonouders komen ook.
@parel Succes bij de vk. Hoop dat je bloeddruk goed is. Niet fijn gehaast en grieperig gevoel. @mamsie Netjes hoor! Dan heb je meer gedaan dan ik Kan eindelijk weer een beetje uitslapen, dus daar maak ik voorlopig nog maar even dankbaar gebruik van. @lov Ik heb niet helemaal teruggelezen. Zolder inmiddels helemaal klaar? @mmvdj Je maakt het met de dag spannender @hier Even lekker lunchen met vriendin in Rotterdam en dan boodschappen doen en het huis klaar maken voor het oudejaars bezoek van morgen.
Hallo allemaal... Kindjes komen zo weer thuis...toch altijd weer lekker Dido heerlijk meid dat je het eindelijk iedereen kon vertellen...! Nou het bedje voor a moet nog gemaakt worden, dan verven en opschuren want het is steigerhout en dan is het klaar Dan de babykamer nog Parel succes bij de vk! Hier net weer door mijn rug gegaan terwijl ik de afwasmachine aan het inruimen was... Baal wel dat ik hier opeens last van krijg.