Ai Lov, sterkte met je rug. Het is al zwaar als je niet zwanger bent als zoiets gebeurt, laat staan nu
Ja wordt er een beetje gek van want ik wil nog een hoop... Nou de meiden zitten weer tv te kijken Oma was moe want ze waren zo druk, zeur Waar ik altijd zo van baal is dat A altijd terug komt helemaal onder het eczeem, zij gebruiken een wasmiddel waar zij absoluut niet tegen kan heb al eens eerder aangegeven dat het misschien fijner is als oma ook de goedkopere van de Lidl gebruikt. Maar dat wil ze absoluut niet. Vindt het toch wel balen want zo verpest zij iedere keer het herstelproces van de huid. Oké ik snap het misschien een grote vraag is om ander wasmiddel te gebruiken maar aan de andere kant. Voor je kleindochter doe je dat toch wel als ze zoveel last ervan heeft.
Lov, sterkte voor je rug! Mij zou het echt niet uitmaken welk wasmiddel ik gebruik mits het te betalen is. Als het een goedkope van de Lidl is waar ze wel tegen kan, dan snap ik eigenlijk het probleem van je schoonmoeder niet. Zonde inderdaad van de huid van A. en een kleine moeite om een ander wasmiddel te kopen. Misschien haar een keet een fles cadeau doen? Dido, fijn dat je het nieuws kon vertellen en dat iedereen zo leuk reageerde! Heerlijk dat je nu ook kan uitslapen. Over een week alweer de 12 wekenecho en dan het nieuws echt bekend maken aan iedereen Ika, ik blijf het zeggen, jullie boffen echt met M. zoals ze 's nachts doorslaapt hoor! Ik sliep gewoon vroeger bijna niet totdat ik 3 jaar was MamsieM, jeetje goed bezig geweest vanochtend!! Parel, succes bij de vk. Hoop dat je bloeddruk mee valt. Manouk, heel veel plezier in Arnhem! Lief, schattig meisje! Bouwjaar, fijn dat je wat hebt kunnen regelen voor morgen. Ik vond het ook saai om met z'n tweeën thuis op de bank te zitten, maar mijn vriendinnen gaan stappen en daar pas ik toch echt voor. Nu komen onze ouders naar ons toe, gezellig met z'n zessen Zo koelkast weer gesopt, plantjes water gegeven, vaatwasser draait en wat afgestoft. Zo de was afhalen en een rondje buiten lopen. Morgen lekkere verse oliebollen en appelflappen kopen, jammie!
Ja lies dat denk ik dus ook, nu gebruikt ze Ariël ...niet de goedkoopste em dat terwijl ze het niet breed hebben. Nu is F weer boos op mij omdat ik er net wat van zei waar ze bij was, vond hij niet leuk voor haar. Tja ik zit er niet mee, mijn dochters huid is belangrijker.. Zij wilt gewoon absoluut geen ander wasmiddel gebruiken ook al betekent het dat ze dan niet meer komen slapen, tja dan niet. Oeeeeh lekker oliebollen!
@Lies, wow goed bezig hoor! Lekker aan de oliebollen en appelflappen morgen Ja, we boffen wel dat ze doorslaapt. Overdag slaapt ze ook best goed. Ze ligt nu alweer zo'n 1,5 uur te slapen in haar eigen bedje. Het is ook per kindje verschillend. De kleine van mijn collega is 11 maanden en ze heeft nu nog nachtvoedingen. @Lov, idd wat Lies zegt gewoon een fles cadeau doen. Toch vreemd dat je het niet voor je kleindochter wil doen. Het allemaal al zo heftig voor je meisje.
Ja daag als zij de moeite niet wilt nemen dan wel wasmiddel kopen... Ze wilt het niet dus ja.... Dan houdt het op voor haar, zie het probleem ook gewoon niet waarom ze niet wilt wisselen van wasmiddel
Lov, kan je de volgende keer geen beddengoed mee geven aan de meiden. Want dit werkt niet. Ik gebruik ook mijn wasmiddel en mijn nichtje slaapt hier af en toe, ga daar eerlijk gezegd geen ander was middel voor halen, heb witte/color reus en robijn. Maar hebben de afspraak dat ze spullen mee nemen (moet daarbij zeggen dat ik zelf problemen met luchtwegen krijg van andere wasmiddelen). Maar voor jou en je kleine meid is het niet fijn dat ze zo reageert en voor je meisje de exceem niet. Misschien kan je het oplossen mey beddengoed en handdoeken mee te geven. Kijk ik heb er zelf een reden voor niet te willen wisselen vvoor die 3 keer in het jaar. Maar jullie meiden slapen er vaker dus snap wel dat je dit niet fijn vind. Lies, lekker een hoop in huis gedaan. Mijn bloeddruk was 117/84 (vorige week 116/85) dus die is goed. Alleen mijn hartslag was heel erg hoog en daardoor waarschijnlijk zo'n opgejaagd gevoel. Moet volgende week woensdag weer terug. Of ze komt naar mij zei ze haha ben erg benieuwd. Kindje ligt goed ingedaald en heeft weinig ruimte nog.
@lov Dat schiet al op met de zolder. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Ook van de babykamer. Klinkt erg leuk met dat steigerhout. Vervelend van je rug! Warme kruik er tegen aan? Beterschap. Dat is ook niet fijn voor je meisje dat ze eczeem krijgt dan. Ik zou het inderdaad een kleine moeite vinden... @bouwjaar Gezellig zo toch met O&N. Hier komen de ouders van beiden kanten naar ons toe en m'n zwager. Gezellig familiegebeuren dus dit jaar. M'n paps heeft al kinderchampagne voor me ingeslagen @lies Wat zijn jullie allemaal goed bezig met het huishouden Hoe voel je je nu lichamelijk? Hier ook al appelbeignets en oliebollen besteld voor morgen. @ika Inderdaad heerlijk dat jullie meisje het zo goed doet met slapen. @hier Alvast een beetje aan het rondkijken voor kinderopvang. Snap alleen niks van bruto-netto berekening. Ik schat zo in dat het ons netto 600 per maand gaat kosten voor 4 dagen per week. En alvast aan het rondkijken voor kleine bruiloft. Willen waarschijnlijk in mei gaan trouwen.
Parel zou wel kunnen maar ze wast alles met dat wasmiddel.... Overal in huis hangt dat ze is gewoon te gevoelig daarvoor. Maar ik vindt het prima zo als zij het niet de moeite waard vindt als oma... Fijn van je bloeddruk! Is wel wat hoger dan normaal denk ik he? Maar dat kam wel of niet Jeeeeeeeeeeeh bedjes worden nu geverfd het is een greywash. Ziet er best donker uit maar het moet hierna ook nog flink opgeschuurd worden. Overmorgen gaan ze er waarschijnlijk in slapen...
Fijn dat je zo ver bent met de zolder. Oh ja dat is niet fijn en ze mag idd wel ergens rekening mee houden als oma zijnde. Uhm ja hij mag aan het eind van de zwangerschap stijgen. Hij was aan het begin 110/64 en nu tegen het eind 117/84 dus op zich prima, onderdruk mag niet boven de 90 uit komen. Alleen ja de hartslag zelf is gewoon heel hoog, maar heb vrij dun bloed en met de zwangerschap heb je een tot twee liter meer bloed dus dat kan ook nog mee spelen. Maar voor nu wel alles goed.
Bij S begon ik toen ook op 65 maat dat was met 33 weken 99 opeens.... Dus hou het in de gaten Je weet de symptomen he
Ja gelukkig wel. Heb een kaart mee gekregen met alles over klachten van een te hoge bloeddruk en ik heb een kaart mee gekregen wanneer ik moet bellen tijdens de bevalling. En ze drukt me telkens op het hart dat ik moet bellen als ik me niet goed voel of dergelijke. Dus komt helemaal goed
Hon meiden, Bouwjaar is stil.... (Was ik ook vandaag, dus zegt weinig...) Lov, fijn dat zolder bijna klaar is! Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden! Wasmiddel, ik zou idd een fles kopen en als de meiden dan komen logeren het beddengoed daarmee wassen. Want dit is niet leuk voor je kleine meid. Zeker als opa en oma het zo leuk vinden als ze komen slapen! Weet zeker dat mijn moeder daar wel rekening zou houden! Dido, wat leuk al die reacties! Bijna dev12w echo! Gezellig familie op bezoek morgen! Als je hulp nodig hebt met bruto/netto berekening mag je me wel pb'tje sturen, tis namelijk onderdeel van m'n werk! Parel, mooi dat alles in orde was! Ben benieuwd of je vlg week nog moet komen?! ( mag kip lease eerst bevallen....) Lizzie, bijna klaar met alle gekte op t werk? En dan op naar 2014! Dat moet gewoon jullie jaar worden! Ik vergeet vast weer meiden... Hier alles rustig. Manlief begint het wachten zat te worden, haha! Ach ze komt vanzelf, probeer me er niet druk om te maken. Morgen weer Vk, stiekem hoop ik dat ze even wil voelen of er wat gaande is. Hoop ook dat bd wat hoger is, dat zou ook een voorteken zijn toch? Afgelopen week was ie 95/65, erg laag dus!
MvDJ hahahaha van mij mag dat wel hoor. Je bloeddruk is idd wat laag, maar niet te laag. Ze zegen wel dat hij hoger word idd mrt naderende bevalling. Maar ja het kan ook nog ff duren. Manlief word gek van mijn gepoets en opgeruimd. Doe wel rustig aan maar hij kan niks laten liggen dan word het meteen opgeruimd!
@dido lekker gelunched? Kinderopvang is kostbaar he. En dat bruto - netto verschil komt toch door wat je terug krijgt van de belastingdienst? En dat hangt weer af van je inkomen en nog iets.. @lov ohh sterkte met je rug . En mooi ruk dat je dochter weer onder t eczeem zit. De tip van Parel om zelf dan maar beddengoed mee te nemen is misschien wel de simpelste oplossing. @lies nou ik hoef ook niet te stappen hoor Wij zijn dan met 5 volw en 2 kinderen. Jij hebt een hoop gedaan nog. Ik had gisteren nog wel de frontjes van de keukenkastjes en de plinten schoongemaakt, snert gemaakt en een klein rondje gelopen. Maar verder doe ik niet veel hoor. Vandaag 2 wasjes gedraaid, ff naar ouders gefietst (emmertje snert afgeven) @ parel fijn dat je bd nog goed is dat briefje met waar je op moet letten is toch stereetjes zien enzo? Die heb ik al een tijd terug meegekregen. Wel raar om te bedenken dat jij gewoon nog voor mij kna bevallen als Frummel blijft zitten @mmvdj haha is je man ongeduldiger dan jij? Ik heb donderdag pas weer controle, de dag voor kerst was mn loeddruk 130/75. Maar dat was wel bij de vk in t in 5 sec gemeten had. Hoop van harte dat ik donderdag een ander heb. Van mij mag Frummel nu 2 daagjes blijven zitten, maar goed we zullen zien Trouwens er wat al wel wat geknald hier. We wonen vlak bij een tunnel die onder t spoor doorloopt en die wordt nog wel eens gebruikt als klankkast. Eerder dit jaar trilde de ramen gewoon in hun posten, zagen later dat er wsl een bus purschuim ontploft was.
hier alweer een tijdje niet gereageerd, ik geniet zo enorm veel van mijn meisje!!! eerste: Lifoe: gefeliciteerd met Nimme!!! best wel nog een grote baby hé epi is de afkorting van episiotomie= wetenschappelijke naam voor knip, of van epidurale dus idd kan verwarrend overkomen bouwjaar: ik verloor de slijmprop pas toen de weeën begonnen waren hoor, blijkbaar is er altijd wel iets van bloed bij (naar het schijnt) zo herken je dat het de slijmprop is... hier heeft ze donderdag voor eerst een flesje mamamelk gekregen die ze zonder probleem gedronken heeft en dus sinds vrijdag 1 fles kunstvoeding om ze te wennen tegen ze naar de crèche gaat, en dat ging er ook in zonder probleem! voordeel van voeden met tepelhoedje denk ik is kinderopvang zo duur in Nederland? ik verschiet van die 600 euro netto van Dido! We zouden rond 400 euro zitten voor aftrek van de belastingen en vind dat al duur genoeg hoor! spannend voor de bijna-bevallingen en leuk te lezen dat de baby's het goed stellen! ik ken iemand die 2 tweelingen heeft (wel met 4 jaar verschil denk ik) en de jongste zijn 6 maanden en sukkelen alle 2 met RSV en 1 van de kindjes is opgenomen in zkh met een voedingssonde en bloedtransfusie... zo zielig ben echt een beetje bang voor de eerste spuitjes van N. donderdag, hopelijk reageert ze er niet te hevig op! lov: zo stom dat je oma geen ander wasmiddel wilt proberen! van mij zou het ook simpel: dan blijft de meid daar niet meer slapen PUNT je kunt niet genezen van eczeem, alleen vermijden, dus jouw job als mama om daarvoor te zorgen, als ze niet willen meewerken, jammer dan voor hen! (snap gewoon niet waarom dat ze dat niet snapt, denk ook niet dat ze dat bij ons moeilijk zouden over doen; tenzij ze een goede reden heeft zoals Parel zegt!)