De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Prachtig gedicht Ika!

Iedereen schrijft van die mooie lieve dingen:)

Parel, jammer dat je niks kunt innemen tegen de pijn. Dan maar thee met honing inderdaad;)

Lov, jij ook al niet zo'n heel lekker dagje dus. Sterkte, hopelijk voel je je morgen weer beter!

Mijn man mocht eerder naar huis en toen vertelde ik over jullie advies om anders de verloskundige eens te bellen. Kreeg meteen de telefoon in mijn handen gedouwd;) Mocht langs komen om mijn bloeddruk op te laten meten: 130/75. Dit keer een wat hoge bovendruk, maar onderdruk netjes en daar gaat het om. Nog even het hartje geluisterd en die klopt er nog lustig op los met zo'n 150 slagen per minuut:) Toch weer gerustgesteld, vrijdag weer controle.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Zou gewoon bellen. Je kunt maar zekerheid hebben.

Dames ik vind het ewoon spannend voor jullie. Wie is de volgende?? Heb zo'n gevoel dat we niet meer heel lang hoeven te wachten.

Hier. Huisje gepoest. 3 wasmachines was gedraaien en gedroogd en al opgeruimd. Nu heerlijk op de bank met een kop thee en bullit. Hij is zo bang van alle knallen. Hij druft niet naar buiten zelfs niet achter. :(

Dames ik wil jullie allemaal een fantastisch 2014 wensen. Sommige al met hun kleintje in de armen. Sommige kleintjes nog ff warm in mamas buik. Geniet straks in dit nieuwe jaar van jullie kleintjes. Ze worden zo snel groot!

Losje, mgbk, manouk. Helaas sluiten wij dit jaar anders af dan we hadden gehoopt en van hadden gedroomt. Maar in dit nieuwe jaar zijn er weer nieuwe kansen om onze wensen uit te laten komen! Wij gaan 2014 mooi roze kleuren!!!

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh ika heel mooi geschreven!!

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lov, niet leuk dat je vandaag zo'n k-dag hebt! Hoop dat jullie nog een gezellige avond hebben! Jongens kunnen er op lostrappen he, haha!

Lizzie, actief bezig geweest! Lief wat je zegt, ik gun jullie ook alle geluk in 2014! Arme Bullit.... Over een paar uur is het weer over.

Hier ook een megadruk meisje in de buik. Gewoon heel de middag al! Wilde nog even tukken, maar dat lukte gewoon niet. Zit te wroeten en duwen joh. Mss geen stilte voor de storm, maar drukte voor de storm?!

Gaan zo even eten en douchen en dan op weg naar m'n ouders. Tenzij er wat gebeurt in tussentijd, maar dat zal wel meevallen.

Wil jullie een knallend uiteinde wensen en tot morgen!

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee lieverds,

Wat een mooie stukjes hebben jullie geschreven.. traantjes in mijn ogen.

Voor alle mama's, heel veel geluk & gezondheid voor jullie gezinnetjes en dat jullie maar veel mogen genieten van jullie prinsjes & prinsesjes.

Voor alle bijna mama's, heel veel succes in het nieuwe jaar. Dat jullie maar snel jullie kindjes in jullie armen mogen houden en voor jullie natuurlijk ook heel veel geluk & gezondheid.

Voor mijn lieve Mgbk, Losje & Lizzie, dat 2014 ons jaar mag worden & dat onze dromen uit mogen komen. We laten 2013 snel achter ons en ik hoop dat wij allemaal eind volgend jaar een gezond kindje in onze buik of armen hebben. Hele dikke kus voor jullie!

Op naar een heel mooi, gezond & gelukkig 2014 voor al mijn lieve Oempaloempa's ♡

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    P.s. wij genieten lekker hier in Arnhem. Vl ligt even te slapen, zijn allebei flink verkouden. Terwijl ik op mijn bedje lig en uit het raam kijk zie ik al mooie pijlen de lucht in gaan. Straks lekker uiteten en vanavond proosten op het nieuwe jaar!

Voor deze ronde weer eens ovulatietestjes besteld. Vandaag cd 23 en ineens een knal test. Natuurlijk wel weer een super late eisprong (en de cyclusanalyse in het zkhs klopte dus wel vorige ronde met een eisprong op cd 25, stomme gyn die alles opnieuw wil doen) maar we gaan er natuurlijk wel gebruik van maken ookal heeft het voor mijn gevoel niet zoveel zin. Drie keer raden wat wij gaan doen vanavond ;) Wie weet toch een mooie afsluiter van 2013 (uhu ;))

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Manouk, laat de vonken er maar vanaf spetteren! ;)

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijne avond lieverds!

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk fijne avond meis♡

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lieverds fijne avond!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik reageer niet op alles/ ff geen puf meer voor.

@ika mooi gedicht

@ manouk ik hoop dat t beste vuurwerk bij jullie zal zijn :)

@lies rij dat je bd goed is

Net 2,5 uur in bed gelegen. Maar nog best moeig
    Misschien toch niet fietsen vanavond.... Sinds vandaag lijkt zoveel te zwaar.

Nou lieve dames, allemaal een hele fijne en gezellige jaarwisseling. Voorzichtig bij t vuurwerk. Xxx

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks idd laat het maar knallen meid...

Meiden gelukkig nieuwjaar!

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wij wensen ook vanuit hier iedereen het beste toe in 2014.
    Ik kan het zo mooi niet verwoorden als jullie zoals ik al heb gelezen ,
    Dat het een pracht jaar mag worden hoor iedereen en hartelijk dank voor alles wat jullie voor mij en mijn gezin betekend hebben tot nu toe en hopelijk nog mogen betekenen !!!

Manouks laat het daar knallen ;)

Het liefst van al was ik nu thuis met heel men gezin merk dat dit niks is zo , iedereen mist iedereen ;)

Slaapwel x

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Happy new year lieverds ★♡

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gelukkig nieuwjaar lieve schatten!

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

De beste wensen voor alle lieve oempaloempabffs ♥

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hopelijk wordt dit een mooi jaar voor iedereen. Allemaal een goed nieuwjaar toegewenst.

Weltrusten

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

De beste wensen voor

Deel Deze Pagina