De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik denk ook mmvdj als eerste maar met jou en mij weet ik t nog niet hoor. En Parel ...die zou me ook zomaar nog eens voor kunnen gaan.

Vuurwerk in de slaapkamer? Wat is dat ook alweer ;) Voel me wel eens schuldig naar vl toe maar met die buik, ben een beetje een hulpeloze walrus in bed

@ika lijkt me ook weer raar om aan t werk te gaan. Maar bij mij is mn lijf nog bezet. Als je weer lekker je eigen gang kan gaan zal t ook wel weer heel lekker zijn.

@dido lief zeg van je buurmeisje :)

Mn zwager zei gister nog, kun je je t je voorstellen dat je over een paar dagen een kindje in je armen kan hebben. Nee eigenlijk niet zei vl :D
    Oja en iemand merkte nog op dat ik van mn s-zus wel iets droogs kon lenen als mijn vliezen zouden breken, maar t die zwager is uit elkaar.

We zijn trouwens op de fiets geweest, dacht als er echt niet gaat kunnen we wel een taxi bellen. Maar was wel ff vergeten dat die op oudejaarsnacht bijna niet spontaan te krijgen zijn; zijn allemaal geboekt..

Zo maar even een rondje lopen

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee echt sexy zijn we nu niet he bwjaar :D

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Voel me allerminst sexy! Ik vind t wel heel lief van vl dat hij al een paar keer gezegd heeft dat hij me wel heel mooi vind.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah :D
    Hier vindt hij me ook mooi maar de buik zit gewoon in de weg :p

Nou ja krijg ik net gewoon weer een afhaalbericht voor de blije doos :D is toch te erg dit hahahaha. Heb even de barcode gecheckt en een nm verschilt met mijn oude ophaalbewijs... We moeten naar de Ikea voor een nieuwe deken voor de jongste dus F gaat maar eens kijken of we er nog eentje kunnen krijgen hahaháahah ...

Of zijn we nu echt TE asociaal dan :p

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov ASO!!! :p

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaah ja he :D voel me ook zo whahahahahahahaahahha :D

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo,

Sorry dat ik er wat minder ben,
    Aangezien ik enkel men gsm hier heb niet fijn om lange replays te geven.
    Kindjes zijn de hele namiddag hier geweest aangezien er toch geen bezoek kwam en idd.het is ook zo geweest buiten een nicht (met zoontje),mijn broers, ouders , toekomstig schoonzus en de buurtmama's.

Lies, bouwjaar en mamavandj wat jullie omschrijven van rillen, diarree, slecht slapen kortom grieperige symptomen die had ik dus de nacht voordien :)
    Ik ben super benieuwd naar wie de volgende gaat zijn en elke keer als ik kom piepen denk ik ja! ;)

Ik lees ook dat iedereen wel wat leuks hebben gedaan , hier niet echt dan hier met N.te knuffelen en ze was wakker tussen 1u30 en 5 uur moest enorm veel poepen.
    Had zoiets van wil naar huis naar men vertrouwd stekkie met ML en de kids.
    Morgen eens middagmaal op is zijn we dan hier ook wel weg, direct de kids ophalen en naar huis.

Daarnet de gyn ass.en ga de minipil nemen kwa ac.

Als ik de komende dagen er niet ben neem het me niet kwalijk wil de thuiskomst extra genieten van de kids tot ze naar school teruggaan as.maandag dat ze wat terug op hun plooitjes zijn.
    Ik zal een kiekje van hun 3 in men album zetten van N.

Ik denk aan jullie en tot snel,
    Fijne avond nog! X

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, ik vind dat wel echt aso hoor..... :D Haha wat gek dat je voor de derde keer zo'n afhaalbericht krijgt! Denk dat je niet echt wat aan 3 van die dozen hebt (of wel?), maar je kunt 'm altijd halen. Zijn er ook niet van die organisaties waar je spullen van je kraampakket aan kunt doneren? Misschien kun je zoiets overwegen, weet alleen ff niet waar ik dat nou gehoord heb en of ze een blije doos aannemen.
    Edit: Stichting Baby Hope bijvoorbeeld, maar daar staan alleen spullen uit het kraampakket op.

Lief, geen probleem toch dat je hier even wat minder bent! Lijkt me logisch, je bent net bevallen;) Lijkt me wel een gekke oud en nieuw zo voor jou, gelukkig morgen naar huis:)

Manouk, heerlijk dat jullie zo hebben genoten, zowel binnen als buiten de slaapkamer;)

Ika, gek idee dat je verlof alweer bijna voorbij is. Gelukkig zie je er niet al te erg tegenop:)

Bouwjaar, zou toch wat zijn als Parel eerder is dan jij (of ik:p) haha. Jammer dat je niet in de toekomst kunt kijken soms, ik wil ergens gewoon naar een datum toeleven.
    Wat grappig dat jij en Lov ervaren dat jullie nu niet sexy zijn. Ik moet zeggen dat ik me best sexy voel en dat mijn buik totaal niet in de weg zit tijdens de seks:) Net nog even geprobeerd om op die manier de bevalling op te wekken whaha, zonder resultaat natuurlijk. Beetje too much info misschien:D

Dido, lief die gelukstranen bij je vriend en wat schattig van je buurmeisje!

MamavanDJ, netjes die kilo's zeg!

MamsieM, hopelijk heb je een goede nacht vannacht!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja lies er zit een pak luiers in een fles en sudocreme en een speen... Dus opzich kan ik dat wel gebruiken toch:D

Misschien ligt het ook aan hoe groot je buik is?

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ja, ik zou 'm waarschijnlijk ook gewoon ophalen hoor:p Was gewoon even een ingeving die ik kreeg.

Ja dat zou kunnen natuurlijk. Hoor van iedereen dat ik een kleine buik heb. Of mijn man en ik zijn gewoon lenig;)

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Deze maand word spannend meiden, de ware babyboom ligt voor de deur hahaha. Ben zo benieuwd wie af trapt in het jaar 2014 :D Heel veel succes met de laatste loodjes en ja ze kunnen soms heel zwaar zijn!

@ Mamsie, we zijn de avond wel goed doorgekomen, beter als verwacht eigenlijk. Ik had laatst een doorzichtige ster met een foto van Demi erin van een vriendinnetje gehad voor in de kerstboom. En heel gek, Dilan trok dat ding uit de boom en zegt ie Demiiii mama... Maar toen kwam ik ineens op t idee om er een foto van te maken, dus staat ie samen met Jesse en dat sterretje met de foto van Demi erin op de foto en die had ik op fb geplaatst met de beste wensen voor iedereen. Had er veel lieve reacties over gehad en dat doet me dan wel goed. Dus we hebben eigenlijk wel een goede en gezellige avond gehad. Dit jaar begint in ieder geval al beter ;) Jesse heeft ons ook verrast en heeft van 02.00 tot 09.00 uur geslapen!

Had jij T trouwens nog wakker gemaakt voor het vuurwerk?

@ Manouk, hihi vuurwerk in de hotelkamer... leuk! Wij hebben vannacht ook weer eens vuurwerk in de slaapkamer gehad.... eindelijk kon het weer 'normaal' :D

@ Lov, hahahah lache dat je nog een code krijgt voor de blije doos... zou m gewoon ophalen, kan jou het schelen!

@ Hier, vandaag ook niet veel gedaan.. we zijn alleen even naar mn moeder geweest en de Mac Donalds hihi. Ik moet er weer ff aan wennen om onderhand een weekendtas aan babyspullen mee te namen met de 'voor-het-geval-datjes' erin hihi :p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw mooi joy :(

Ja morgen gaan we m misschien halen :D

Lies haha ja lenig kan ook :D

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lief, logisch dat je er minder bent. Ben ik ook ;)

Joy, mooi zeg die foto! Fijn dat je de dag goed door bent gekomen. De hele periode is natuurlijk raar, zeker nu Jesse er net is.

Lov, gratis luiers; altijd goed toch! :D

Hier aan het voeden. Heb van 22.30 tot 3.00 al geslapen en hopelijk zo weer lekker verder.

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Zal de foto ff laten zien.. Haal ik m straks weer weg..

Jesse heeft vannacht doorgeslapen!! Van 23.00 uur tot 06.45 uur :D

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mooie foto Joy! Echt super!

*zegt enorm jaloers* fijn dat je hebt doorgeslapen! :D

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wow, wat een mooie foto, Joy! En wat doet J. het goed met doorslapen. Lekker bijtanken op deze manier.

Ik kwam even spieken of er iemand al was bevallen :D

Ik ga zo bij een collega thuis langs. Er komen er nog meer voor een soort vergadering. Ik neem M. gezellig mee.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ontroerend :D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ook Ika :D niet dus...tot nu toe.....

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha hier ook de check..... :D

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Succes , komt t nog doordat je je achternaam gewijzigd hebt of niet. Anyway als je denkt dat je er nog wat uit kan gebruiken lekker ophalen.

:( Volgens mij heb jij wel wat anders aan je hoofd:)
    Maar lekker dat je naar huis gaat morgen!

Ja ik wil ook wel graag een datum, maar ja zo werkt t neit. Maar de onduidelijkheid of t nog een paar dagen of 2 weken gaat duren is wel wat frustrerend. Ik zie t mezelf nl niet nog echt 2 wk doen zo.
    Ik heb trouwens behoorlijk lening maar t is echt die buik die in de weg zit. Iedereen vind mijn buik ook behoorlijk.

@joy wat een mooie foto

Gisteren even naar mn oma gelopen. Oma ook weer blij. En ze is niet helemaal meer bij de tijd maar een zwangerschap vind ze heel bijzonder dat besef is er nog wel echt. Daarna bij mn ouders gegeten was gezellig.
    Verder weer een sjit-nacht, maar geen tekenenen dat Frummel eraan kotm. Om half 1 controle vk.

Deel Deze Pagina