De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen, hier ook geen beeb!

Wel goed geslapen, al voel ik me nog steeds wat brak. Gister ietsiepietsie slijm verloren, maar lang niet alles.
    Zoon wordt straks opgehaald door vriendje, gaan ze lekker spelen.
    Verder maar beetje aanrommelen vandaag.

Bouwjaar, balen he dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent... We gaan hard richting de 40w.... Succes bij Vk zo!

Lov, haha geweldig nog een doos! Gewoon halen!

Joy, wat een mooie foto! Prachtige kids!

Mamsie, klinkt goed jouw nachten!

Ika, gezellig! Volgens mij hebben jullie een heerlijk makkelijk meisje!

Nou ga zoonlief even klaarmaken, tot straks!

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Wauw joy wat een bijzondere foto♥

Dames succes en sterkte allemaal!! Er zullen snel weer babys geboren worden.

wij zijn dinsdag in het zkh geweest. Lang gesprek gehad. Besloten om wel onderzoeken te gaan doen dus we zijn direct bloed gaan prikken. Over zes weken uitslag.
    Ook gehad over percentage dat het een volg keer weer mis gaat. Die is nu twintig procent. Dat vond ik best een hoog percentage. Maar de kans dat het goed gaat is tachtig procent dus een op vijf kans dat het misgaat.
    Mandag word ik opgenomen voor de altijd gezellige cytotec pillen. Moet ik een of twee dagen blijven, afhankelijk hoe snel het vruchtje gaat loslaten na de pillen.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk ik vind t zo jammer dat je hiermee je jaar moet starten.

Goed dat jullie onderzoek laten doen, ik vind 20% ook best veel klinken, ook als je kijkt naar de kans dat je zwanger kunt worden per keer. Alvast sterkte voor komende week.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt me vreselijk die pillen mgbk :( dat onderzoek had ik ook wel laten doen. Wie weet komt er iets uit wat te verhelpen is....
    Knuffel meis....

Bouwjaar misschien eens aan je vk wanneer ze eventuele willen strippen? Niet dat ze dit nu al doen maar volgende week misschien wel?

Mamavandj oeeeeeh toch wat aan de gang als je slijm verliest :D

Wij gaan even naar de Ikea en prenatal hahaha :D
    Denk dat ik vanmiddag al de kinderwagen eens ga klaarmaken... Maar eigenlijk wil ik nog even wachten hahahaa. Wil iets doen aaaahhh hahahaha

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hier ook geen baby hoor;) Heb vannacht vrij goed geslapen gelukkig.

Joy, hele mooie foto van jullie drie kindjes!

Bouwjaar, succes bij de verloskundige zo:) Ik zie mezelf ook niet nog 3 weken wachten zo maar ja;)

MamavanaDJ, aanrommel ze:p

Ika, gezellig dat M. mee gaat!

MamsieM, hopelijk snapt E. straks dat ze de nachten wat beter moet gaan slapen hoor!

Mgbk, 20%, klinkt inderdaad wel vrij hoog hè:( Echt een vervelend begin van het jaar zo met die pillen en de korte opname in het ziekenhuis. Heel veel sterkte! Goed dat jullie onderzoeken laten doen denk ik, had dat zelf ook gewild in jouw situatie.

Lov, veel plezier vandaag!

Ik ga vandaag ook wat aanrommelen en maar weer even lopend een boodschapje doen. Begin me toch wel wat te vervelen in mijn verlof hoor...

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mgbk bah wat een rot begin van het nieuwe jaar :( vind het zo oneerlijk!
    Hebben jullie nu bloed laten prikken voor het chromosomen onderzoek? En hebben ze ook gelijk andere dingen mee geprikt.. stolling etc? Toch altijd weer spannend om 6 weken te wachten.
    En maandag ook weer een rot dag :( Wel 'beter' dat je cyctotec in het ziekenhuis krijgt en daar blijft. Ik heb het thuis moeten doen. Hopelijk helpen de pillen snel en valt de pijn mee, zijn echt k*tpillen he?! Heel veel sterkte lieverd, ik hoop dat de rest van 2014 jullie duidelijkheid geeft en dat jullie wens vervult zal worden. 20% klinkt idd best veel, maar 80% is nog altijd veel meer en het moet gewoon lukken dit jaar. Dikke kus X

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Grrr willen we weggaan is de band lek! Is al de tweede keer in korte tijd..

Ook belde het zk, het echoapp is kapot in het zk. Of ik in de avonddienst wilde komen om 19 uur. Nou ja mijn kindjes gaan dan net naar bed ... Het kon ook om 17:30 ja dat liever dan toch ?

Dus nu heb ik volgende week dond om 17:30 die echo en maandag erna gewoon een afspraak met mijn eigen gyn, ook beter zo. Mu moest is bij iemand waar ik nooit kom. Dan kan ik als het een stuitligging is gelijk bespreken wat we gaan doen ;) en misschien weer even snel een echo maken om te kijken hoe hij ligt...

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ze doen op heel veel punten onderzoek. Stolling, chromosomen, vitamines etc etc. Alles wat ze kunnen onderzoeken heeft ze aangevinkt. Ik moest twaalf buisjes prikken.
    Ja die pillen zijn niet fijn,maar ik verkies het boven een curretage omdat ik dan alles bewust meekrijg. Dan zie ik het en ik merk dat ik dat fijn vind qua verwerking. Klinkt gek maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
    Vind t ook fijn dat ml nog mee kan want die gaat de vrijdag erop een week op wintersport. Zou het niet graag alleen doen.

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Joy wat een prachtige foto van jullie 3 mooie kindjes!

Ika gezellig dat M mee gaat.

Bouwjaar succes bij de vk!

Lov veel plezier bij de ikea en de prenatal.. haha ;)

Lies kan me voorstellen dat je je toch wat gaat vervelen, hopelijk hoef je niet meer lang te wachten.

Mamadj veel plezier met aanrommelen.

Mamsie balen dat E nog onrustig is 's nachts.. hopelijk komt ze snel in het ritme.

Vl is weer aan het werk vandaag. Ik ga zo even naar de winkels & boodschapjes doen. Vanavond hebben we twee eters dus even kijken wat ik ga maken, ik denk ovenschotel (want daar heb ik zelf zin in :p).
    Temp was nog laag vanochtend, gister was de ovutest ook nog positief. Denk vandaag eisprong. Hebben het gisteravond ook nog gezellig gemaakt :)

Fijne dag meiden!

10. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goed dat ze gelijk overal naar kijken Mgbk, fijn zo'n meewerkende arts. 12 buisjes zijn idd veel zeg. En het zou idd vreselijk zijn als je het alleen moest doen, fijn dat je man gewoon mee kan. Ik snap precies wat je bedoeld, dat het beter is voor je verwerking. Zie je erg tegen maandag op? Ik hoop dat de pijn niet te heftig wordt en dat je niet te lang hoeft te blijven. Bah vreselijk.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lief Vandaag naar huis? Veel plezier!

@mgbk Vreselijk dat je weer aan die rot pillen moet. De onderzoeken die je omschrijft hebben VL en ik ook gedaan. Kwam gelukkig niks uit. Dat helpt me deze zwangerschap wel. Als laatste hebben ze nog intern baarmoeder en eierstok onderzoek gedaan. Daar kwam een lichte afwijking uit, maar niks ernstigs. Ik duim voor goede uitslagen voor jullie. Dat afwachten is vreselijk.

@lov Shopse! Ik ga zo even naar de hennes en Pimark.
    Zwangerschapsbroeken shoppen.

@joy Prachtige foto!

@bouwjaar Succes bij de controle.

@manouk Klinkt goed die gezelligheid in de slaapkamer :)

@hier Stresskippetje zit nu al allemaal berekeningen te maken voor kinderopvang etc.

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Oeeeh Dido.. als het kon ging ik graag met je mee naar de Primark :p haha. Ik moet er altijd standaard een dagje uit van maken omdat hier geen Primark in de buurt zit. Veel plezier!
    Op de site vd belastingdienst kun je een proefberekening maken he voor kinderopvang toeslag. Dat heb ik ook wel eens gedaan om te kijken hoeveel wij ongv zouden gaan betalen. Dan kun je in elk geval een schatting maken.

13. MamavanDJ

Vervelend vooruitzicht mgbk... Fijn dat manlief erbij kan zijn.Alvast heel veel sterkte. Hoop dat dido's verhaal je een beetje kan steunen. 20% klinkt idd veel, maar 80% is altijd veel meer...

Leuk dido, shopse!

Nou Lov, was echt maar heel weinig slijm... Maar mss het eerste zetje. Je ziet het aan bouwjaar, die huppelt al een paar dagen vrolijk rond met een verloren slijmprop...
    Ach, we kunnen niks anders dan afwachten...
    Vandaag m'n uitje alweer gehad. Even pakketje weggebracht. Zo maar weer even een klein strijkje wegwerken en een wasje doen. Manlief mag stofzuigen!

Ben het op zich niet zat hoor, maar de nieuwsgierigheid wordt groter en groter. En heb geen zin meer om op pad te gaan, want stel je voor...
    Maar ja, thuis is ook alles al gedaan. Dus je zit toch een soort te wachten.
    Lies, ik begin me dus ook te vervelen.... Heb van de week maar een boek gepakt, als ik me erg verveel ga ik even op de bank met m'n boek. Heb echt al jaren niet gelezen, haha!

Manouk, you go girl! Ben benieuwd wanneer ie springt!

14. MamavanDJ

Lov, balen van je band! Autoband? Hoe kan dat nou, twee keer zo snel achter elkaar?? Dus niet shoppen? Balen...

Lief, heerlijk vandaag naar huis! Gezinnetje compleet! Ga er enorm van genieten he!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou enkel even een echo-update

Het was de zelfde vk als vorige keer maar ze deed t nu prima, vertrouwen hersteld.
    Ivm slechte nachten adviseerde me ze om toch overdag te proberen bij bijslapen en eventueel 's ochtends vroeg iets eten en dan weer gaan liggen. Eens kijken of dat helpt. Kan nu weinig hebben omdat ik zo moe ben. Heb een jankdag. Verder moet ik even aankijken en dan eventueel zaterdag bellen zodat ik voor een keer iets kan krijgen om op te slapen. Is niet slecht voor t kindje, maar hoop dat t niet nodig is. Toch liever geen troep in mn lijf zolang Frummel er nog zit.

Verder bd goed (120/80), hartje goed. Kindje zit heel laag, maar ook heel hoog. Ik vroeg nog of ze iets over de grootte kon zeggen, maar ze zei eerlijk dat dat heel lastig in te schatten is. Maar t kan wel zijn dat Frummel wat boven gemiddeld is.

Volgende week dubbele afspraak, gaan ze wsl even inwendig onderzoek doen en zo mogelijk strippen. Maar t is dus zo druk op de praktijk dat ze amper een plekje van 20 min konden vinden.
    Komt overeen met wat je dacht Lov.
    Ze vertelde dat t bij 1/3 niks doet, 1/3 enkel aanzet tot rommelen en bij 1/3 het echt effect heeft (binnen 36 uur)

@mmdvj, tja misschien was t wel helemaal niet de slijmprop, maar gewoon wat verdikt slijm.

Ik ga even op bed liggen. Ik reageer vanavond wel weer op iedereen, laterz

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk zeker snap ik je ;) het zelf doormaken is idd verwerken ook. Anders wordt je wakker en opeens ben je je kindje gewoon kwijt.

Mamavandj ik heb die haast ergens ook niet zo, nog niet :p, komt omdat het de laatste keer zal zijn. Maar nieuwschieriger wordt ik ook met de dag :D

Bwjaar ik zou zelf niet zo snel een slaaptabletje slikken maar ergens is het wel goed om even goed te slapen.
    Ik kreeg toen bij S ook een paracetamol en een slaaptablet toen ik naar huis gestuurd werd nadat de vliezen gebroken waren. Ik heb ze toen ingenomen en dat terwijl ik gewoon die nacht bevallen ben.

Dat janken en het niet meer zien zitten is normaal meisje ;) hoort er allemaal bij. Nog even volhouden....

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier dus terug van de Ikea, F had de reserve band erop gezet... Gelijk de band weggebracht en de zomerband die we ook nog hadden die al kapot was. F had deze opgepompt een tijd terug en heel gek die was nog vol?

Ben benieuwd wat de garage zegt dalijk.... Hij is nu nieuw hout en gipsplaten halen.

De meisjes hebben allebei een lampje uitgekozen voor naast hun bedje. En F had de doos opgehaald :p ja we hebben er nog eentje hahaha. De kassamedewerker had zelfs een doos gewisseld want die eerst voelde zo licht aan zei ze :D
    Nu dus weer een andere inhoud. Wel de sudocreme, flesje, 2 blikjes bier, luiers, en de speen. En beek boekjes.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, fijn dat er zo uitgebreid onderzoek wordt gedaan. Wat betreft die verwerking kan ik me ook wel voorstellen wat je bedoelt. Ik ben dan alleen uit mezelf het vruchtje verloren, maar ik had wel de gelegenheid om even te beseffen dat dat definitief het einde was en dat ik er bewust 'afscheid' van kon nemen (hoe lastig ook als je in de toiletten van een restaurant bent en het vruchtje in de wc-pot ligt).
    Nogmaals sterkte!

Manouk, lekker ovenschotel:) Hoop dat je temperatuur morgen gestegen is en dat je lf dit keer wat langer is.

Lov, gek van die lekke band weer. Niet op pad dus vandaag? Oh lees net van wel haha;)

Dido, shop ze! Haha ik ben ook zo'n stresskipje die meteen aan het rekenen slaat. Of eigenlijk is mijn man daar nog meer van:p

MamavanDJ, haha ik ben ook maar naar de bieb geweest voor boeken. Heb altijd heel veel gelezen, maar de laatste tijd wat minder. Merk inderdaad dat alles hier in huis wel gedaan is en wat moet je dan doen hè.

Bouwjaar, mij helpt overdag liggen wel echt. Of inderdaad ontbijten met mijn man en dan weer terug in bed of gewoon langer blijven liggen. Lijjkt wel of ik 's ochtends beter slaap dan 's nachts. Overdag ga ik gewoon een boek liggend lezen en meestal val ik dan vanzelf eventjes in slaap.
    Hoop dat je ook wat meer slaap kunt pakken:) Fijn dat verder alles goed is met jou en Frummel. Toch best spannend volgende week als jullie kindje er dan nog niet is. Mocht je gestript worden dan hoop ik echt dat het iets doet.

Wij gaan vanavond kennismaken met onze mogelijk toekomstige gastouder. Zie er toch een beetje tegenop, zo stom. Gek idee om je kindje te moeten achterlaten bij iemand die je amper kent.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jawel we zijn al geweest lies ;)

Ja het is vreemd..l je zou bijna denken dat iemand de banden leeglaat

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Had mijn reactie al aangepast haha. Ja daar zat ik dus ook aan te denken.. Zat het ventiel er nog op?

Deel Deze Pagina