Ja dat wel...F komt zo weer terug dus ben eens benieuwd.... Het kon het ventiel of een gaatje zijn, is het beide niet dan is ie leeggelaten
Gek Lov van die autoband.. Haha nog een doos leuk dat er weer wat andere spulletjes in zaten. Bouwjaar ik hoop dat het niet nodig is dat je volgende week weer heen moet om eventueel te strippen. Balen van dat slechte slapen, daardoor voel je je natuurlijk nog ellendiger. Knuffel! Lies spannend om de gastouder te ontmoeten. Ik snap heel goed dat je daar tegen op ziet.. zou ik ook hebben denk ik. Hopelijk hebben jullie een klik en krijg je er een goed gevoel bij. Succes. Lief ben je alweer thuis? Hoop dat je nu lekker kunt genieten met je hele gezin. Het wordt zelfgemaakte lasagne voor vanavond Mn broertje komt ook mee eten.
@bouwjaar ik hoop dat de tip van even wat eten en weer gaan liggen helpt. Wat houdt strippen eigenlijk in? @mmvdj Je bent niet als enige nieuwsgierig hoor Ben ook benieuwd naar alle kindjes die hier de komende tijd geboren gaan worden. @lov hahaha...mazzelaar met die dozen Ben benieuwd wat de garage zegt. @lies Spannend kennismaken! Ik hoop dat het gelijk klikt! Ik heb vandaag informatiepakket aangevraagd bij de kinderopvang. Denk dat wij daar voor gaan. @manouk Lasagne...jammie! Ik maak zelf regelmatig vislasagne. Ook erg lekker. @hier Aanbod van positiekleding viel tegen, dus maar wat wijde topjes en jurkjes gekocht. Verder maar op internet kijken. 11 januari gaan we trouwens een proefrit maken in mogelijk onze nieuwe auto. Een audi a4 Dat is nog eens wat anders dan een ford ka.
Haha Lov.. nee hoor vind het helemaal niet aso. Ik zou het zelf ook gedaan hebben moeten ze maar niet zo dom zijn om het 3x naar je op te sturen Een vriend van ons komt ook eten dus gezellig met zn 4en. Dido balen dat je geen leuke positiekleding kon vinden. Ben zelf geen vis-eter maar vl wel dus maak af en toe vis voor hem klaar. Oehh een audi a4 gaaf zeg! Daar kun je de kleine straks wel in vervoeren
Ja echt beetje stom van die dozen he Dido so so Audi A4 toe maar Had je nog eens bij hm sale gekeken? Nog wat leuke dingen ertussen misschien
@lov Ja...bij H&M een wijd jurkje gekocht en topje. Helaas geen broeken gevonden alleen. Alles gaat nog wel dicht, maar bovenste gaatje van m'n broek moet regelmatig even los. Audi is van een vriendin. Heeft m in 2004 nieuw gekocht en doet m voor een vriendenprijsje weg. Staat nog weinig op de teller. Wel een echte pimp bak...met beige leren bekleding...handig voor babykots
Wauw klinkt mooi Zal vast heeeeeerlijk rijden Hier ook een nieuwere auto gekocht 1 jaar geleden. Rijdt super! Een vw jetta maar dan een nieuw model er passen 3 kindjes op de achterbank dus super stond ook bizar weinig op de teller toen. En als je op de site kijkt dan bij hm?
ff snel tussendoor. Ik reageer straks wat uitgebreider @Dido, de mamabelt is wel een aanrader. Dat is zo'n tussenstukje voor je broek. Zo kun je nog een tijdje je eigen broeken aan. En na de zwangerschap ook handig
@lov Dat is ook een mooie auto! Zal eens op de site van hennes kijken. Vind het alleen irritant dat de pakketjes altijd bij m'n buren worden afgeleverd. Voel me dan een beetje bezwaard. @ika Thanks voor de tip! Zal een googelen.
En het duurt lang de bezorging bij hm... Nou toch beide banden kapot... Winterband geplakt en de zomerband had 2 gaatjes en die aan de zijkant bleef toch lekken. Dus helaas pindakaas..
Balen van de banden! Heb net even bij de sale van H&M gekeken, maar helaas ook niks. Ga denk ik morgen zelf zo'n mamabelt in elkaar knutselen.
Wehkamp ? Jeetje in een ander topic een meisje bevallen met 26,3 weken vandaag ... Lies het is micchan! Strippen is trouwens het loswoelen van de vliezen En je kan ook een haarelastiekje gebruiken in je gewone broek. Eerst door het gaatje en dan om je knoop heen draaien
Zo M. ligt lekker te tukken @Dido, dat kan natuurlijk ook. Ik heb toen ook wat buikbanden bij ze besteld. Uiteindelijk die banden maar weinig gedragen. ik vond het niet zo fijn zitten. Leuk een audi A4. Straks lekker de ruimte met een kinderwagen. Wij hebben een Renault Megane estate. Manlief is alweer aan het uitkijken voor een nieuwe, een Volvo s60 @Lov, balen van die lekke banden @Mgbk, sterkte met de cytotec Ik snap je wel dat je het op deze manier wilt afsluiten. Ik had dat ook met de pillen. Het is een stukje verwerking. Niet fijn, maar hopelijk blijft je curretage bespaard. @Manouk, eet smakelijk! Gezellig dat je broer ook komt. @Bouwjaar, ik hoop dat strippen volgende week niet nodig is. Bij mijn vriendin ging het heel snel nadat ze was gestript. @Lies, spannend om de gastouder te ontmoeten. Het zal niet makkelijk zijn om straks je kleintje daar achter te moeten laten, maar dat wordt vast ook snel heel vertrouwd. @MvDJ, ik snap heel goed dat je nieuwsgierig bent naar je kleine meisje. Nog even en dan lekker knuffelen met haar. M. was echt voorbeeldig bij de 'vergadering' bij mijn collega thuis. Lekker geslapen, gedronken en gespeeld met de kids van mijn collega. Ik krijg zoveel complimentjes over hoe makkelijk ze is. Ik heb natuurlijk geen vergelijking, maar we voelen ons zo relaxed met haar.
Jeetje Lov, ik schrik er helemaal van! Arme Micchan Jammer van de autobanden. Dido, jammer dat je geen leuke broeken hebt kunnen vinden. Nice car Manouk, lekker eet smakelijk alvast! Ika, heerlijk zo'n voorbeeldige baby
Ja weet ik dus niet.... ze reageert nog niet. Maar dat is net op het randje he dat ze iets doen Ze dacht dat ze moest poepen en opeens lag er een baby ... Is toch je nachtmerrie.
Oh wat vreselijk! Is dat thuis gebeurd, weet je dat? Is echt heel erg op de grens. Ik hoop dat de kleine het red