De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd thuis op de wc...

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pfff ik heb het net gelezen. Wat een nachtmerrie :(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Erg he.... Dat het kindje het heeft overleeft thuis ... Jeetje

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat moet wel een sterk kindje zijn!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh dat ia zeker niet hoe je verwacht om te bevallen. Pfff
    Hoop dat mama en dochter het goed doen en alles goed komt.

Ik herken haar gevoel wel van moeten poepen.. had ik ook heeel erg bij de 2de mk en toen in eens brakken mijn vliezen door de druk.

Ik kom morgen hopelijk weer reageren. Druk druk druk...

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido
    Van wiki: "Strippen kan een manier zijn om de bevalling op gang te brengen. Een verloskundige of gynaecoloog probeert bij de baarmoedermond (cervix) de vruchtvliezen wat los te maken. Dit kan alleen als de baarmoedermond rijp is en al wat open staat."

En van een ford ka naar een audi a4... das een cultuurshock volgens mij :D

1) ja zo irritiant
    2) Mooi balen. Hier moeten er ook nieuwe zomerbanden komen. Kassa

Yuk iemand bevallen met 26 wk? Zal t eens opzoeken. Wat naar, maar wel bijzonder en heel erg mooi dat t kindje t overleefd heeft. Durf meteen al niet meer te klagen als ik dat hoor. Mn frummel kan lekker volgroeien bij mij

Werd aangebeld Tja voor ik weer es van boven bij de deur ben...(vl was ff naar super) Dus ze belde voor de 2e keer aan, ik jaja.
    Doe ik de deur open is de buuf t een pakje dat bij ons afgegeven was pakje. Oh heb je weeën? Zucht.
    Nog ff en ik wordt gek van dat mens. Het is heel erg pittig bedoelt hoor, maar ze krijgt t nog voor elkaar dat zij als eerste weet dat ik lig te bevallen. Ze zijn oud, alles is heel lief bedoelt, maar ze houden ook alles in de gaten in de buurt.
    Vl komt net terug en ik vertel t, zegt hij ja ze is er erg mee bezig. Dat is goed verwoord. Ze is er bijna meer bezig dan ik.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker zo'n buren bouwjaar :D

Hier wonen ook veel oudjes dus dan weet je genoeg ;) ach ja ze weten wel als er ingebroken wordt :D

Ja echt balen van die band, de rest is nog goed dus we denken eraan even een tweedehandse te kopen en daarna pas alles nieuw.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Sjeesus dat verhaal van Micchan, wordt er helemaal emo van. Wat zal ze in paniek geweest zijn. Dan ben je nu enerzijds blij dat t kindje nog leeft en stabiel is maar die freaking onzekerheid over te toekomst.

Dan ben je 7 april uitgerekend en komt je kind al 2 januari ter wereld....:(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bizar he :( zie je ja ook niet aankomen zoiets....

Denk je dat je moet poepen.... Wat zullen ze bang zijn gewees :(

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja op zich goede sociale controle, maar op sommige momenten zou je die ff willen uitzetten.;)

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Amai, 7 april lijkt nog zo ver en dan komt het kindje er plots aan... Wat is de reden of weten ze het niet? Als h maar goe komt

Lies: ik herken het, het gevoel van blijkbaar alleen 's morgens goe te slapen, Twas als mijn man was gaan werken en dat ik bed vr mij alleen had dat ik echt zalig lag te slapen...

Lov: vervelend van die banden... Duur grapje.

Vandaag heeft N haar vaccins gekregen, ze is er precies moe van, slaapt goed, we zien wel wat vannacht brengt...

Morgen eens gaan kijken nr de crèche...

Maandag kinesist

Donderdag eerste werkdag... Brrr zal zo raar doen!

Januari baby's zijn heel leuk, komaan meiden (hihi, zegt die die 7 jan verjaart...!)

13. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Wt een schrik zeg bij die meid....godzijdank leeft het kindje en gaat het naar omstandigheden goed....

bouwjaar, ben benieuwd of je vlg week nog mag terugkomen. Hoop het niet voor je.

Hier, bye bye slijmprop.... Vorige keer had ik na 12u m'n baby in m'n armen.... Ik houd jullie op de hoogte!

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mvdj spannend meisje

Sorry dat ik niet reageer op de rest.
    Heb ongelooflijke keelpijn. Vannacht op hoop van zegen pcm gepakt. In de hoop niet over te hoeven geven. Gelukkig was mijn lichaam zo op dat ik na 5 min sliep. Dus van 5 tot 8 nog even geslapen. Maar vandaag de hele dag al niet lekker en op en af pijn in mijn buik en heupen. Ach laatste loodjes gaat goed komen. Maar daar door weinig puf te reageren.

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Sterkte Parel... Niet leuk zo de laatste loodjes...

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oeh spannend, MvDJ!!

Parel, beterschap!

Eda, hoeveel dagen gaat N. straks naar de crèche?

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @parel beter

@mmvdj spannend hoor!

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Spannend mamavandj!

Parel: balen dat je je zo slecht voelt... Veel beterschap meid!

By my kon de gyn niet strippen,ze kon zelfs ni inleiden voor mijn uitgerekende datum omdat kindje ni gunstig lag... Hoe zwaar het ook is, ben toch van mening dat je best de natuur zijn gang laat gaan als kindje het goe stelt... Tot uitgerekende datum kon ik me redelijk rustig houden, maar elk dag erna was verschrikkelijk!

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Ika: gem 3 a 4 dagen... Best wel veel, maar zal nogal verschilen van week tot week, vooral in h begin zal h minder zyn en soms weken van 5 dagen...

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Spannend allemaal, Eda. Het zal toch allemaal erg wennen worden zo zonder onze meisjes. Ik begin maandag weer...

Deel Deze Pagina