ah niet leuk, Lov. MvDJ, ik ben heel benieuwd. Het gaat nu vast niet lang meer duren. Vandaag voor het eerst iets in maatje 62 aangedaan bij M. Qua lengte zit het wel goed, maar het slobbert nog wat. Dit setje viel al wat kleiner dan de rest, dus zal nog wel even moeten wachten
Helloo Dido lijkt me een prima oplossing toch, hoe jullie het nu bedacht hebben. Wel jammer dat je zoveel uur moet werken maar het is ook belangrijk dat jullie financieel goed rond kunnen komen. Wie weet kan je in de toekomst nog een (halve) dag ouderschapsverlof opnemen. En leuk dat papa ook een dag met de kleine heeft. Mamadj spannend zeg.. ik denk dat je vanavond weeën krijgt en vannacht gaat bevallen alvast heel veel succes. Lies fijn dat er een klik was met de gastouder. Hoeveel dagen gaat jullie meisje daar straks heen? Bouwjaar echt ruk zeg van die slechte nachten. Hopelijk lig je nu nog even lekker te slapen. En snap heel goed dat je je ergert als je man zolang in bed blijft liggen. Ik hoop voor jullie dat ie snel weer werk vind en aan de slag kan. Lov niet leuk voor je dochter dat ze waterpokken heeft. Maar idd wel beter nu dan als de baby net geboren is. Balen dat je weer last van je rug hebt. Doe maar even lekker rustig aan. Ika een slanke dame dus Hoe gaan jullie het ook alweer doen met M als je weer gaat werken? Naar opa en oma? Mamsie bah.. snap dat het je wel opbreekt. Hopelijk gaat E snel in het goede ritme komen. Hopelijk kun je het weekend wat bij slapen als R thuis is? Veel plezier met de kraam visite. Hier laat geworden gisteravond. Gisteren is onze nieuwe televisie gekomen en geïnstalleerd (led smart tv met ambi light en 3d etc). We hadden eigenlijk afgesproken dat we in februari een nieuwe zouden kopen maar vl had een deal gesloten met mijn zwager (werkt bij expert) dus heb maar mee ingestemd Daarna naar voetbaltoernooi geweest en na afloop ging mn broertje mee en een vriend van vl ook om even de nieuwe tv te testen. Vervolgens bleef mn broertje hier slapen en hebben we nog een 3d horrorfilm gekeken lag om 02.30 uur in bed. Vanavond komen jongens waar vl trainer van is hier gamen.. zucht Heb trouwens nog steeds een lage temp dus nog geen eisprong gehad.. inmiddels cd26. Ovu was cd 23 & 24 beide knal positief. Zal straks nog een doen om te kijken. Vanavond nog maar weer gezellig maken.. al denk ik dat het niet veel zin heeft.
Hihi lekker Michelinpoppetje die E. Mollige baby's zijn schattig Ika, is M. nu (nog) een kleine baby? Weet niet hoe groot ze nu is? Lov, ai balen Heb ook nooit zin om iets met mijn klachten te doen Bouwjaar, nog kunnen slapen? Manouk, wat gek van je temperatuur! Morgen dan misschien omhoog? Balen dat je er zo weinig vertrouwen in hebt dat gezellig maken iets doet (logisch ook hoor), lijkt me toch wel wat drukken op de intimiteiten. Jij hebt een leuke avond/nacht gehad dus Gezellig die gamende jongens vanavond haha Succes ermee. Ons kindje zal op de woensdag naar de gastouder gaan. Ik ben net terug van de verloskundige. Bloeddruk was hetzelfde als vorige week vrijdag, 125/80. Onderdruk ten opzichte van dinsdag toch weer iets gestegen. Zo lang ie zo blijft is het prima, moet gewoon klachten in de gaten blijven houden en rustig aan doen Ben een kilo afgevallen Heel vreemd met die feestdagen in december. Nu + 12 in totaal. Kindje is iets lager gaan liggen voor het idee van de verloskundige en ligt nog altijd links met de rug, rechts met het kontje. Diep ingedaald met het hoofdje Ik moet vooral leuke dingen blijven doen, grote kans dat ze pas na de 40 weken komt... Volgende week donderdag weer terug.
Nog steeds af en toe een harde buik. Denk idd dat het losbarst als de kids in bed liggen. Dan heb ik rust in m'n kont! En dan idd vannacht of morgen geboren wordt. Laten we het hopen. Ga nu nog ff uurtje op de bank liggen! Tot later meiden!
@Lies, qua lengte en gewicht zat M. de vorige keer op de 0-lijn, de gemiddelde lijn. Qua gewicht kwam ze van -1. Ze was met bijna 2 maanden 4700 gram en 57 cm. Ik ben benieuwd hoe zwaar ze nu is. Qua lengte past ze wel in maatje 62, maar het zit nog best wijd. Ze heeft ook niet zo heel veel vetjes. @Manouk, op maandag werkt papa thuis en donderdag en vrijdagochtend past mijn moeder op.
@lov balen van je rug en been @manouk wat vreemd van je eisprong?! En irritant dat ie dan toch nog niet geweest is @lies ik las laatst ergens dat je in de laatste weekjes kan afvallen omdat je misschien minder eet. Ik ben jaloers op je aangkomen gewicht, ik zit op de bijna +20, en dat meot ik dus ook allemaal meespelen. Ik dnek dat ik wel heb kunnen slapen, iig wat bij gerust en dan doe je de gordijnen open en is t opeens mooi weer. T regende toen ikze dicht deed. Zojuist nog ff een rondje gelopen.
MamavanDJ TOI TOI meid geniet allemaal van de kleintjes ,ben zelf verliefd op de onze Parel ,hoe is het met jou ?? Bouwjaar en Lies ,niet hand in hand bevallen e Zijn er al op soldenjacht gegaan of koopjesjacht??
Even snel een berichtje van mij.... Ik wil mamavandj even succes wensen ik denk dat het niet lang meer duurt!
Lief, is ook een mooi meisje Het gaat heel erg op en af. Voel me niet echt lekker in mijn vel. Maar heb net toch de wasmachine aangezet en veel te veel gedaan, moet mooi en schoon en af zijn in huis . zal vanavond wel weer een zweep slag krijgen, maar goed heb niet meer zo'n keelpijn dat scheelt, maar hoor nog altijd amper en ik ben erg dol. MvDJ, spannend zeg, komt wel goed
Parel is niet niks e en eens je denkt ik kan niet meer heb je nog een bom van energie om de daad te verrichten om een kleintje op de wereld te zetten Losje ,hoe is het met jouw? Ik ga even men wenkbrauwen bijwerken zie er niet uit zo'n zaken groeien nu precies nog sneller bij
Mamsie lekker Hollands meisje dus Hier heb ik de kinderwagen in elkaar gezet, ja ja ondanks de pijn hahahaha. Ik moet gewoon iets doen! Nu nog even alles in de was en dan lekker laten luchten tot de baby er is. En jeetje opeens kriebelt het wel heeeeeeeeel erg nu mijn nichtje geboren is Mamavandj oooh ben zo blij voor je dat je denkt dat het straks gaat gebeuren... Ben je zenuwachtig of heb je er juist zin in
Lief met mij gaat het redelijk, weer ziek geweest voor oud en nieuw... Maar niet zo met zwanger worden bezig en dat is wel even prettig. Ik heb gisteravond weer gewerkt voor de eerste keer, maandg kids weer naar school en dan is alles weer normaal! Fijne dag nog meiden en ik kom af en toe spieken
lief Losje! Dank je wel. Nee ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit... Mijn hemel, hoe groot is die slijmprop joh.... Blijf verliezen! Hoop snel nieuws te melden dames! Denk dat ik de iPad maar mee naar bed neem, haha!
MamavanDJ, lekker over jezelf en je slijmprop blijven praten haha Losje, balen dat je weer ziek bent geweest Fijn dat het verder wel redelijk gaat. Bouwjaar, fijn dat je waarschijnlijk wel even geslapen hebt. Snap wel dar het zwaar moet zijn om 20 kilo mee te zeulen. Liefoe, super dat je zo verliefd bent Lov, haha de kinderwagen in elkaar gezet. Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hè Net als dat de box hier al weeeeeeeken staat whaha. Parel, rustig aan hè!
Mvdj slijm prop is gemiddeld 3cm dus als hij in delen komt kan dit heel wat zijn! Lies, haha zo ff eten maken voor mijn kleine monsters. En dan op de bank ploffen. Baby kamer is opgemaakt (bedje en verschoonkussen) en gestofd en gezogen.