@MvDJ, lekker blijven praten. Het is allemaal onwijze spannend. @Lov, leuk de kinderwagen. Watvoor een hebben jullie ook alweer? @Losje, knuffel! @Liefoe, lieve foto van N. op fb. Manlief heeft voor morgen een paar uurtjes oppas geregeld. We gaan gezellig uiteten als afsluiting van mijn verlof.
Losje ,petje af dat je al begint te werken ,hoop dat het je mag afgaan. Ika ,veel plezier morgen ! Ja als ik dat nesten zo lees wil ik het gerust overnieuw doen. Zit nu enkel met enorm oedeem ,in die mate dat ik niet overdrijf want ik geraak nu niet in mijn laarzen ,ik kon er wel in tot aan de bevalling. Ik vroeg nog aan de gyne enz.of dat normaal was maar dit zo kan ik niet naar buiten en wil wel wat gaan rond wandelen en niet in huis gekluisterd zitten. de rest ff zie club
Een mutsy Ika... Zal morgen even een foto maken en in mijn album zetten. De zolder is bijna klaaaaaar en wat is het een leuke kamer voor de meiden geworden zeg. Ja de afwerking zoals dingetjes op de muren schilderen, de bloemen en hartjes... Zijn nog niet klaar. Dus misschien morgen op de nieuwe kamer slapen Hier bedacht ik me dat besmetting van waterpokken een 2 dagen begint voordat de blaasjes komen. En dan na ongeveer 2 weken krijg je ze echt... Nou dan is het denk ik zo dat A ze dan pas krijgt?
Wij hebben ook een wagen van Mutsy, Lov. Fijne wagen. Klapt lekker klein in enzo. Voor de Igo die wij hebben komt binnenkort ook een grote boodschappenmand uit. Die gaat op het verlanglijstje Zo de Voice Kids kijken. M. ligt lekker in mijn armen.
Ja hier is het een mutseart maar dat is van mutsy .. Die maken ze niet meer maar ben altijd super tevreden geweest ... Boodschappen mandje is ook groot genoeg en de bak ook. Want dat lees ik ook vaker dat de wagenbak te klein is... Ik ga nu ook lekker op de bank... Zal straks nog eens spieken voor mamavandj
Truste meiden! Hoop dat iedereen een goede, fijne en rustige nacht tenzij er klein wondertje komt natuurlijk
@ Bouwjaar, je kunt het altijd proberen het strippen toch? @ Lov, hihi leuk dat je toch nog die doos hebt gehaald.. wat een stel dommerds zijn het daar ook he. Ik had me een hele tijd geleden aangemeld bij de box van de etos, maar nooit meer wat van gehoord. Best wel jammer eigenlijk. @ Dido, haha audi a4 is zeker anders dan een ford ka, wat een switch maar wel leuk! En ga je dan voor een station? @ Ika, wat fijn dat M. het zo goed deed bij je collega thuis. Dat is toch altijd even afwachten en spannend vind ik altijd hihi... @ Lov, jeetje 26.3 dat is wel vroeg zeg. Er is wel een overlevingskans maar volgens mij maar heel weinig. @ Werk, bah ik moet er echt nog niet aan denken... alhoewel ik straks niks te klagen heb met 3 halve dagen en 1 hele dag op kantoor Ik moet 24 feb weer beginnen. @ Bouwjaar, dan bereid je er maar vast op voor dat je kindje dan jou ook snachts gezellig wakker gaat houden als je bent bevallen haha! @ Lies, wij doen het ook ongeveer zoals je schoonmoeder. ML gaat hem een schone luier geven en het flesje maken, ik geef hem de fles en leg hem weer in bed. Ik heb geen medelijden met ML hoor. Hij is idd werken overdag maar ik heb thuis ook mijn handen vol met 2 kids... denk dat hij nog meer rust heeft op zn werk als ik thuis haha! @ Lov, de waterpokken is alleen 'gevaarlijk' in de eerste 12 weken van je zwangerschap. Ik heb het de afgelopen zwangerschap namelijk ook uitgezocht... want mijn nichtje kreeg de waterpokken (die zie ik vaak) en ik was 9 weken zwanger... heb bloed laten prikken enzo daarvoor maar ik had het dus ook gehad als kind en dan is het zelfs in de eerste 12 weken niet gevaarlijk. @ Mamsie, denk dat het hier nu ook gaat beginnen.. kraamvisite... Vanavond ook visite gehad. Maar als ik eerlijk ben, heb ik er nu geen zin meer in haha! Ik denk dat Jesse ook een voorkeurshouding heeft naar rechts. Hij ligt altijd met zijn gezichtje naar rechts als ie slaapt. Dus ik ben ook al begonnen met de fles aan de andere kant te geven enzo zodat ie naar links moet draaien. Andere kant in het bedje gelegd maar het helpt allemaal nog niks. Morgen krijg ik een muziek mobiel en die ga ik dan ook aan zijn linke kant hangen, ben benieuwd of ie dan wel vaker naar links gaat kijken uit zichzelf haha @ Lov, wat fijn dat de zolder bijna af is.. kun je dat weer van je lijstje afstrepen @ Mamavandj, spannend hoor!! Ik wens je alvast heel veel succes voor het geval het vannacht gaat beginnen, zet m op! En ik lees morgen ochtend heeeeeeeeel graag babynieuws hihi. @ Hier, vandaag een drukke dag gehad. Jesse had vannacht trouwens weer doorgeslapen, zo blij mee. Overdag mn huis gepoetst, ik heb nog steeds nesteldrang volgens mij haha.. Kindjes gebadderd, aangekleed en dan onderhand 2 uur verder... daar moet ik nog wat sneller in gaan worden. Vanmiddag mn moeder ff op visite geweest en 's avonds een vriendin en ze bleef ook mee eten. Nou, Jesse was een ramp na zn flesje van 4 uur want hij spuugde constant, moesten we allebei omgekleed worden. Had ik hem een schone romper aan en til m op om hem in zn pakje te leggen, kwam er weer een hele golf en zat ik weer onder! En de rest van de tijd is ie dus heel jengelig geweest maar nu ligt ie lekker te slapen. ML en ik zijn vandaag 3 jaar getrouwd Hebben niks gedaan want hij moest tot 9 uur savonds werken maar morgen avond gaan we uiteten met z'n tweetjes, super veel zin in!
Gefeliciteerd ! Geef je geen bv meer? Hahah ja dat is wennen he joy 2 kindjes en alles hahaha. Ben benieuwd hier straks kom ik nog later
Lov, nee ik was al snel overgestapt naar fv. Gruwelijke pijn met bv pff en constant dus niet alleen na het aanleggen. Ik vond t dus echt niks, zat gewoon op mn tanden te bijten tijdens het voeden haha. Ben ook benieuwd hoe je het straks vind met 3 kids. Lijkt me echt heel druk... dat vind ik namelijk nu al met 2 kids hihi... Jouw jongste is 3 jaar toch? Oudste 5 jaar?
Ja idd 5 en 3 jaar. Maar ik hoor vaak dat een tweede pittiger is dan een derde dus ben eens benieuwd.
Dido, morgen 12 weken! Wat een mijlpaal! Joy, dat op tijd klaar zijn 's ochtends is nog wel een dingetje he. Hier ook hoor! Ben blij dat T nog niet school gaat. Alleen op woensdag naar de psz in de ochtend maar dan is ml vaak nog thuis Lov, lukt het slapen wat met die zere rug van je? Hier lukte het gisteravond eindelijk om E wakker te krijgen voor een voeding. Blij mee want anders had ik vannacht weer twee x kunnen voeden. Nu geslapen 23.00 tot 4.00
Goedemorgen, ze is er!!! Vannacht bevallen, allemaal voorspoedig en lekker thuis. Details zet ik later in de club!