De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    #4701 Lies1988, 4 jan 2014
    Laatst bewerkt: 4 jan 2014
    Nou dat viel mij ook al op Ika van Bouwjaar... Oh en leuk toch dat je man zo enthousiast was! Denk dat wij ook al snel iets op fb gaan zetten:)

Bouwjaar, waar zit je;)??

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi mijn man kon niet stilzitten toen M. er eenmaal was. Foto's maken, kijken, enz...

Ik ben dus niet de enige die dat opviel, Lies. Wie weet wel twee oempaloempa baby's vandaag :D

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nee ik ben niet aan t bevallen, was t maar zo.
    Eerst even reageren:

Dit zou ik ook echt mega niet tof vinden!

@joy nou das verrot van de auto en de lekkage

Dit heb ik gister dus gedaan. Met dank aan jullie omdat ik er anders niet aan gedacht zou hebben :)
    Ik zag van iemand van mn pufclub ook allemaal felicitaties maar zelf had ze er geen bericht opgezet, ja de volgende dag pas.

Ik slaap begin vd middag. Tussen 1 en 3 op bed gelegen en ook wel echt geslapen, dus die slaappil hoef ik niet.
    Echter vond ik Frummel erg rustig vandaag. Om 15.30 vandaag pas 3x gevoeld ofzo en dan ook slechts 1 beweging en niet een serie. Ik dacht laat ik dan toch maar even de vk bellen, het is nu nog een christelijke tijd. Die stelde toch een extra controle in het ziekenhuis voor. Dus om 16u een half uurtje aan de monitor gelegen.
    We hebben dus een aandachtvragend draakje ;) want dat half uurtje in het zh voelde ik m meer dan de rest van de hele dag. Alles was goed. Ik mocht nog een vervolg afspraak voor morgenochtend 10u maar dat vond ik niet nodig.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Bah...dat is ook niet leuk te lezen dat er ook al vriendinnen langs zijn geweest.

@joy balen van de auto en lekkage. Wel fijn dat ze een briefje hebben achtergelaten. Je hebt er echt aso's tussen zitten die dat niet doen weet ik uit ervaring.

@parel FB kan inderdaad erg naar zijn als mensen te vroeg iets bekend maken. Ik denk dat m'n zus ook niet lang kan wachten voor het bekend maken dat ze tante wordt. Nu vind ik dat nog niet zo erg, aangezien de familie het de 6e na de goede echo wel hoort en wij verder niet in dezelfde vriendengroep zitten.

@bouwjaar Fijn dat ze je gelijk zo zorgvuldig helpen! Misschien neemt frummel even rust voor de bevalling :)

@hier Bezoek 1 zit er op. Al een heel lief rompertje gekregen :) En ik kan veel positiekleding van haar lenen. Kindje was ook al weer aardig gegroeid in 3 weken tijd. Kan niet wachten ons eigen kleintje te hebben.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou we zijn terug en nog leuker wordt het... De vader van mijn schoonzusje liet trots foto's zien van het zk...en wat zie ik. Heeeeeeel haar dichte familie is gewoon in het zk geweest?!

Ja ik ga hier naderhand echt nog wel wat van zeggen want dit vindt ik gewoon niet normaal.... Waarom waren wij er niet?

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov tja enerzijds zou ik denken maak er maar geen woorden aan vuil, anderzijds zou ik dan ook wel willen weten waarom er zo'n verschil is...
    Komt t vooral door je s-zus?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja weet je wat het is, het is niet express vanuit mijn broer en schoonzus. Het is meer dat haar familie zo close is, natuurlijk super voor hun maar de fout ligt bij mijn broer ... Maar hij is een mietje die dat niet inziet om het maar even grof te zeggen.

Ik ga er geen ruzie om maken natuurlijk en al helemaal niet nu;) maar ik wl het er wel over hebben omdat ik duidelijkheid wil. Niet dat mensen gaan denken dat wij afstand houden...

Ik wil ze duidelijk maken waar ze mee bezig zijn omdat ze het zelf niet inzien. Het is gewoon jammer:( want i wil wel graag.... Haar familie is gewoon zo overheersend.

Maaaaaaar leuk nieuws... De meiden gaan vanavond op de zolder slapen:D ja misschien niet de beste tijd met de waterpokken maar opstaan moeten we toch.

Heb net havermout gekocht in de winkel en ga haar dalijk daarheen badje doen.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov en nou maar hopen dat ze ook gaan slapen de eerste nacht op zolder ;)

Ja ze moeten niet gaan denken dat er desinteresse heerst bij jullie.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies dus ik wil er zeker even over praten ;)

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov, praten kan altijd indd. Maar zou dat ook niet leuk vinden.
    Tof dat dat de dames op zolder gaan slapen hoop dat het badje werkt.

Bouwjaar, fijn dat alles goed is. Wie weet is hij/zij er zo. Lief had dit namelijk ook en is dag of 2 later bevallen geloof ik.

Dido, haha ja ik heb beide nichten natuurlijk online dus zag het meteen. En mijn zusje en ik hebben niet de zelfde vrienden. Groep maar toch wel heel wat zelfde contacten, dus wel fijn dat ze zelfde denkt als ik ;)

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Ben benieuwd hoe de 1e nacht bevalt! Heb je nog een foto van de zolder? Een keertje aankaarten bij he broer en s-zus lijkt me een goed plan.

@hier 2e bezoek ook achter de rug. Morgen 12 weken! Begin toch weer een beetje zenuwachtig te worden voor de echo maandag.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maak ik morgen de foto ;)

Heb je wel een goed gevoel nu....volgens mij wel he :D

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Ja, goed gevoel. Maar toch weer even spannend :)

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    12-weken dansje voor Dido! Jeeej!

Lov, hoe hebben de meiden geslapen?

MvDJY :D, hoe was je eerste nacht? Wat kunnen slapen?

Hoe is het met de zwangere meiden? Allemaal nog vol te houden?

Manouk, Mgbk & Lizzie, dikke knuffel meiden!

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Thanks mamsie! Hoe was jouw nachtje?

16. Parelbloesem

Mamsie buiten hardenbuiken om het uur gaat het hier wel goed. Denk dat mijn lichaam al veel oefent. Word alleen simpel van mensen die me appen of ik al aan het bevallen ben :p Is maar goed dat ik dat ding op stil heb in de nacht. Achterneef appte om 4:00u

17. Parelbloesem

Dido yeah dans dans dans! 12 weekjes!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O irritant he Parel, die mensen! Pfffff......voor hetzelfde geld beval je pas met 42 weken....

Dido, redelijk nacht hier. De laatste twee avonden lukt het om E wakkker te maken voor een late voeding. Dan komt ze 's nachts maar 1x. Vannacht met 3 kwartier klaar met voeden. Was alleen jammer dat ze zichzelf weer wakker nieste en de hik kreeg..... Ben uiteindelijk weer dik 1,5 uur druk met haar geweest.

19. Parelbloesem

Haha reageer express pas paar uur later gewoon om te kl*te. Want dan ga je vraagtekens krijgen. Alleen op mijn zusje en schoonzus en mijn ouders reageer ik meteen terug. Maar die vragen ook gewoon hoe ik mij voel niet of ik al aan het bevallen ben. Ja joh als dat nog 5 zou duren gooi ik dat ding het raam uit :p

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Would be nice, maar ik blijf mn twijfels houden. Nou zei de vk in eht zh dat het helemaal niet hoeft eerst wat harde buiken of gerommel, dus dat geeft weer een beetje hoopt. In de avond en ook 's nachts heeft Frummel zijn "schade" goed ingehaald, ik voelde m aldoor.

**Danst de 12 weken dans mee voor dido**

@lov hoe heb je dochters geslapen?

Nacht hier mwa, mn hele lijf voelt nu een beetje alsof die moe is van t zwanger zijn. Maar goed ga toch weer slapen begin vd middag. Daarna kan ik dan alsnog naar de nieuwjaarsborrel van de fam.

Deel Deze Pagina