Nee klopt ken zelfs iemand die de pers weeën pas voelde dat ze aan het bevallen was. Verloskundige was er maar net op tijd. Ze zegt ja mijn gevoel stond niet op het lijstje.
Lekker handig, nou ik denk dat ik ontsluitingweeen wel voel, ik bedoelde meer dat je vaak hoort harde buiken enzo (zoals jij hebt) die voor t echte werk beginnen. Dacht dat t altijd zo begon. Nouja vandaag wordt t m niet hoor, we gaan de UD uitzwaaien. Keek net ff naar t lijstje maar van degenen bij wie t t eerste kindje is en er geen hulp is geweest (jaydee & eda) die waren na de 40 wk bevallen, 5 en 7 dagen later. Ook bij mamsie, 2e kindje was 2 dagen later. Alleen bij 3e of 4e kindjes is t eerder gekomen.
Zul je een meisje krijgen ben benieuwd?. Haha is ook erg uitzonderlijk hoor dat ze het niet voelde. Ze had wel buikkramp maar had de buikgriep gehad en voelde het zelfde. En inderdaad niet iedereen heeft "voorwerk" had van mij ook niet gehoeven eerlijk gezegd
De meiden hebben goed geslapen! Ben een aantal keer naar de oudste geweest want ze huilde ... Maar ze sliep ook zo weer. Het gaat gelukkig een stuk beter al. Die havermout heeft goed geholpen gisteravond in bad. WHOOP WHOOP WHOOP 12 weken dansje voor dido super!! Mamsie hihi dat is wel iets waaraan ik denk,nog even genieten van de "rust" s'nachts... Al houden die twee mee ook vaak genoeg wakker hahaha. Morgen 35 weken...oeeeeehhhhh. Ik heb het gevoel dat hij nog in stuit ligt want gister on bed werd ik half mishandeld daarbeneden ... Doet zo hard trappen dat ik bang ben dat hij eruit kom Jezus! Parel nou zou niet eens reageren als ik er zoveel last va had.....hier doet niemand dat gelukkig...
Fijn dat de meiden goed geslapen hebben, Lov. Hihi Bouwjaar, over het algemeen merk je wel dat je weeën hebt. Dat voorwerk voelt anders dan echte weeën. Fijn dat de ctg goed was. Zagen ze onderin al enige activiteit? Dat zegt natuurlijk niks, maar is wel grappig om te zien. Voor het inleiden zagen ze al regelmatige activiteit bij me. De gyn gaf toen al aan dat ik zelf de 40 niet zou redden ook als ik niet zou worden ingeleid.
Zijn ook echt uitzonderingen hoor als je niet veel merkt... Ik kan me er niks bij voorstellen iig. Mijn schoonzusje begon pas iets te voelen bij 6-7 cm...
Haha ja sommige reageer ik ook niet op hoor. Eentje ging me gisteren bellen doet ze altijd als ik niet reageer heb der weg gedrukt. Fijn dat badje geholpen heeft. Oh ik doe mijn man zo echt wat. Hij wil er op tijd uit, dus zeg ga je mee. Ja dat deed die wel. Om vervolgens nog altijd snurkend in bed te liggen en net te vragen waarom ik hem op zondag ochtend zo verveel. Ja Hallo hij wou er op tijd uit.
Thanks voor de dansjes meiden @parel hahaha...dat zou ook iets voor mij zijn. Pas later reageren. @mamsie Fijn dat E steeds meer ritme krijgt met de nachtvoeding. @bouwjaar Hoop dat je vanmiddag weer wat bij kan slapen. Ik zet in op 8 januari @lov Fijn dat de eerste nacht op zolder goed is gegaan en dat je oudste aan het opknappen is. Ben benieuwd naar je echo de 9e. @hier Morgen weer werken na 2,5 week vakantie. Om half 2 alweer weg voor de echo
Goedemorgen Gisteren hadden we vanaf 17.00 uur een nieuwjaarsborrel met de buren em na de borrel zijn we nog naar vrienden in Rotterdam gegaan. Waren om 2.00 uur thuis en heb vervolgens amper geslapen door mijn man. Hij is verkouden en heeft keelpijn (is ook erg zielig vindt ie zelf) en lag steeds te snurken en gekke kreungeluiden te maken. Werd er gek van Vanmiddag ook maar even gaan liggen. Dido, jee 12 weken Morgen komt vast goed! Parel, zucht mannen ook altijd... Wat idioot ook van mensen dat ze steeds vragen of je al aan het bevallen bent! Echt irritant. Lov, fijn dat de meiden goed hebben geslapen en dat het badje gewerkt heeft Beetje jammer dat je van onderen in elkaar geschopt bent MamsieM, ah sneu voor E. en jou dat ze zichzelf vannacht weer wakker gemaakt heeft. Hopelijk kun je vandaag nog wat bijtanken. Bouwjaar, eerste kindjes komen vaak pas na de UD hè. Hoop echt dat je niet al te lang meer hoeft te wachten! Voorwerk heb ik ook niet of nauwelijks, gelukkig zegt het inderdaad niet zoveel. Veel plezier op de borrel!
*danst meeeeeeeee voor didooooo* geniet van je echo morgen!! Dames met bijna uitgerekende dames alvast heeeel veel sterkte met de bevalling. Ik denk aan jullie. X iedereen dikke kus
Lies haha idd mannen. Mijne zegt doodleuk ik snurk niet, nee dat is het bed dat zo'n geluid maakt. Nou ja hij staat dadelijk voor lul want hij heeft over anderhalf uur een afspraak met me vader om iets op te hangen in de babykamer. Dus ik ga zo alles neer zetten dat de spullen niet vies worden van het boren. Maar probeer hem nu al ruim anderhalf uur wakker te krijgen. Dan word hij straks maar wakker van mijn pa en moet hij niet zeiken als die migraine krijgt. Normaal doe ik dan alles voor hem maar hij weet dat hij het krijgt als hij te lang slaapt!
@parel Mannen soms hè...Die van mij komt net z'n bed uit wandelen. Straks misschien even op de fiets richting Zoetermeer. Nieuwe telefoon uitzoeken. @mgbk Thanks lieverd. We denken ook aan jou! x
Ze hebben niet onderin gevoeld ofzo. Er werden 4 dingen gemeten: Hartslag Frummel, hartslag va mezelf, zuurstofsaturatie (van mij natuurlijk) en met een band over mn buik of er iets van activiteit was. @parel owh mannen Ik trek de mijne altijd uit bed. Koffie staat klaar, dat werkt meestal wel. @dido lijkt me mooie datum. Heb de 8e controle, hopelijk kunnen ze strippen en heeft dat effect @mgbk, gaat t wat?
Dido heerlijk even fietsen met dit weer. Bouwjaar die koffie die hielp maanden geleden nog wel maar nu niet meer helaas. Maar hij is er uit, heb even laten merken dat ik echt vervelend kan zijn
@Bouwjaar, heb je geen twee banden bij de ctg gehad? Want de bovenste meet de hartslag van de kleine en de onderste is de weeenactiviteit bij jou.
Dat is wat ik met onderin bedoelde. Bovenste lijn en onderste lijn op monitor Toucheren doen ze niet zomaar.
Idd mgbk lieverd gaat het wat..... Lies die van mij snurkt ook, maar ik ook schijnbaar hahahah. Heb een foto van het bedje in mijn album gezet. Ben zo blij dat hij er eindelijk staat! Lekker bij papa en mama op de kamer!
Mgbk, ook een dikke kus voor jou! Lov, sinds ik dus zwanger ben snurk ik blijkbaar ook Hoop straks niet meer want ik word er zelf wakker van haha. Mooi bedje! Dido, fiets ze! Bouwjaar, ik vind de 8e of 9e voor jou ook een mooie datum Bij mij wordt het de 14e zeg ik al een tijdje Parel, en heeft je man nu last van migraine? Gekke is dat ik ook soms denk nog wakker te zijn en dan zegt mijn man dat ik niet moet snurken... Maar ja aan de andere kant word ik er dus soms zelf wakker van, dus geloof wel dat ik nu snurk helaas.
Haha erg he maar is een kwaaltje dat scheelt. En thx alle kindjes hebben er straks in gelegen, toch wel speciaal he