De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    VL is de fiets nog aan het opknappen, dus er wordt nog weinig gefitst hier. VL denkt dat we om 2 uur weg kunnen.

Ik ga ook even bij jullie 12 weken echo's spieken. Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten :)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk Lov, het bedje in de kamer! Wordt wel steeds echter zo ;)

Hier vanmiddag de voorbereidingen gedaan voor mijn eerste werkdag morgen. Het zal weer inkomen zijn. Aan een kant heb ik zin, aan de andere kant zie ik er ook wel tegenop. Gelukkig werkt manlief morgen thuis, dan is het 's ochtends toch wat relaxter :)

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Dido: 12 weken yoepie! En morgen een mooie echo komen showen...

Mamavandj en y!!! Proficiat hoor, goed gedaan en nu genieten...

Lov: ben benieuwd nr de. Zolder
    Stom van je broer, maar mannen zijn gemakkelijk beïnvloedbaar dus het is nu eenmaal de situatie.. Zou het ook ni fijn vinden...vooral dat er ni familie vr jou geweest is, mr snap ni waarom je ni gewoon zegt: ik kom zo snel mogelijk kijken en gewoon gaan wanneer het jullie uitkomt
    In B is er minder probleem, want de eerste dagen ben je op de materniteit, dus de mensen komen gewoon tijdens bezoekuren en vliegen buiten als er verzorging of zo nodig is! En meestal is het de gewoonte dat vooral dichte familie komt en evt goeie vrienden, mr ze komen wann ze willen en wie eerst komt is meer volgens hun mogelijkheden, mama en kind lopen ni weg hè en je bepaalt zelf wie op de hoogte is dat je bevallen bent toch dus stom van hen om dat eerst aan anderen te laten weten...

Mijn broer kwam op babybezoek de dag na de geboorte en kwam ook doodleuk melden dat zijn vrouw weer zwanger is... Vond ik ook ni echt leuk, mocht mijn lief kindje ni 1 dag in de belangstelling staan?
    En op kerstdag bij mijn moeder thuis heb ik bv. in badkamer mogen geven omdat ze de 2 kamers boven gebruikten vr hun 2 kinderen... Wat doe je eraan...

Bouwjaar:75% gaat overtijd van een eerste kind... Voorwerk hoeft ni
    En had ook door wat Ika bedoelde: 2de lijn is evt contracties: ik had nooit niets, maar de vrijdag voor ik beviel zag ik het toch op en neer gaan en dan dacht ik hummm toch iets bezig? Gyn zei dat ook dat niets hoefde te betekenen mr toch 24u erna zat ik in volle arbeid met 6 cm... Dus je ziet maar.
    Mijn gyn toucheerde wel altijd op laatst hoor, hoe kan je anders weten of er al ontsluiting is?

Mammie:leuk dat E. Het zo goed stelt!

Parel: typisch mannelijk van dat ni opstaan...

Ik hoop dat er een baby is op 7 jan!

Mgbk: dikke knuffel terug

Vrijdag nr crèche geweest: haar logo zal een aapje zijn...
    Ze heeft gelukkig ni veel last gehad van haar vaccins

Goeie zondag iedereen en sorry voor wie ik vergeten ben!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah Eda ik moet me aanpassen aan de nieuwbakken ouders toch! Kan toch niet zomaar op de stoep staan als ze zelf aangeven moe te zijn en geen bezoek willen?

Je hebt gelijk eigenlijk hoort het allemaal niet zo te gaan maar dat is helaas niet overal zo ;)

Nou lekker dan bv geven in de badkamer...

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Haha ja t waren idd 2 banden

Nu naar de nieuwjaarsborrel, ben er later weer

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heb alles weer bijgelezen.

Bouwjaar. Frummel laat dus nog lekker op zich wachten. Hoop niet lang meer. Lijkt me dat na 40 dagen alles nog langer duurd. Maar ja. Hij/zii zit lekker warm.

Lies. Denk dat jij ook nog wel ff moet wachten. Vibd het zo spannned voor jullie en parel. Komt zo dichtbij nu. Bijna die kleine in je armen.

Dido. Ook ik doe het 12 weken dansje voor je. Alvast succes voor maandag. Wordt vast eeen prachtige echo!

Eda. Nou ja zeg. In de badkamer. Hoop toch wel gewoon lekker op eb stoel gezetten en niet op de wc of een badrand... pffff. Soms wel zo slecht.

Lov. Wat goed dat ze goed geslapen hebben in hun nieuwe kamer. De meiden zijn vast heeel trots op hun papa!!
    Nu de stoere jongenskamer.

Mgbk. Meid hoe gaat het met je? Succes alvast in het ziekenhuis. Ik denk aan je meissie.

Manouk hoe gaat het met jou? Ia de ovu nog positief geworden? Hoop het zo voor je. Volgende ronde weer naar het ziekenhuis toch?

Vergeet er weer een hoop.... zag ook dat Y de 7de baby was. Moest toch wel ff heel goed nadenken. Zo slechtvan mij...

Hier. Nu een avond dienst. 200% is wep lekker. Dan 2dagen vrij. :)
    En ga morgen bellen voor een afspraak in het ziekenhuis om het spiraal er uit te halen en de controle. Ohh dan wordt het echt afwachten
    Ohh en klein feestje vandaag. Heb mijn allerlaatste pil gehad dus kan me weer beter gaan voelen. :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeh Lizzie :D

Ben kapot we hebben veel gedaan vandaag. Babykamer behang eraf... Gangetje van zolder en de bovenverdieping is nu aan de beurt. En dan de trap en de gang naar beneden. Als die klaar is nog de wasruimte en babykamer en dan zijn we even klaar....
    Verbouwen is leuk maar ben wel blij als de stof en rotzooi weg is...

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @eda Dat is ook niet leuk van bv geven en het overschaduwen van de komst van N. Goed gevoel bij de creche?

@ika Alvast heel veel succes op je eerste dag. Zal wel even wennen zijn. Fijn dat ml thuis is. Dinsdag kan je weer even bijkomen toch?

@bouwjaar Veel plezier op de borrel! Binnenkort weer mèt alcohol :)

@lizzie Dat wordt echt een datum om naar uit te kijken! Jeeh! Laatste pil! Nog even en het wordt weer tijd voor de leuke pakjes. Heerlijk even 2 dagen vrij.

@lov Ik word al moe als ik allemaal lees wat jullie hebben gedaan :) Hier gister beginnetje gemaakt met opruimen van wat de babykamer gaat worden.

@hier Leuk dagje met VL achter de rug. Naar Delft gefietst, even geshopt en gezellig koffie gedronken en net gezondigd bij de snackbar. Vandaag ook nog gezellig gemaakt zonder bloedverlies. Jeeeh! Ik liet vl aan m'n borsten voelen omdat ze weer flink zijn gegroeid. Tja..dan krijgen mannen het zwaar ;)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, succes morgen meid!

Mgbk, jij moet morgen toch ook? Zal wel weer en heftige dag zijn.....:(

Lizzie, goede berichten meid!

ika, succes morgen weer!

fijne avond meiden!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov pff jullie hebben veel gedaan zeg.

@dido leuk dagje geweest, Nice

@eda jammer dat t baby bezoek overschaduwd wordt door zwangerschap nieuws. Gaat verder alles oké?

@lizzie fijn dat je geen pillen meer hoeft. Wanneer heb je weer een afspraak?

@ika succes morgen weer op je werk!

Borrel was gezellig. Buik was wel erg onderwerp van gesprek.
    Nichtje vertelde nog dat kindje 1 en 2 op 39.5 kwamen en de derde pas op 41.5, ik zei pff dat is dan ook lang wachten. Vond ze ook.

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Zat op een krukje naast bad, met een elektrisch vuurtje want twas daar koud ;)

Ja, crèche valt mee, we hebben toch niet veel keuze hoor (weinig alternatieven), maar hou van de structuur : om de 2 weken een thema dat
    Uitgewerkt wordt, verjaardagen worden gevierd, doen zindelijkheidtraining vanaf 2 jaar zodat ze proper zijn tegen ze naar school gaan... En is een pas geopende vestiging dus is nog ni volzet, dus zal N wel lekker voldoende aandacht hebben tot ze op volledige bezetting zijn...

Ika:succes morgen!

Ik morgen naar knie voor postnatale en N gaat mee, ga dan ook proberen weer 1x per week te sporten,zal raar doen

Lov: ja, dat is dan nadeel van thuisbevalling, je kunt minder gemakkelijk op bezoek de eerste dagen!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    UD bijna voorbij Bouwjaar! Nog max 2 weken meid. Ben wel benieuwd naar je kleintje.... :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah dido je dat is dan ook gemeen als hij niks mag :D

Bouwjaar ga van het langste uit meid... Altijd doen :)

Pfff ja was ook een zwaar dagje maar die dagjes maakt mijn hubbie altijd en dan ook nog achter de pc in de avond... En ik maak zeuren Hihi

Eda was geen thuisbevalling... Als je in het zk bevalt ga je of diezelfde dag of de dag erna gelijk naar huis he... Mijn schoonzusje moest een nachtje blijven. Als ze nu allemaal ook nog savonds zijn geweest is het helemaal erg want wij zijn helemaal niet gebeld

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, fijn dat de borrel gezellig was:)

Dido, jaaa dat kunnen mannen niet weerstaan hè:D Klinkt als een leuke dag:) Alvast succes morgen met je eerste werkdag na de vakantie en natuurlijk met je echo!

Mgbk, heeeeel veel sterkte morgen!

Lizzie, wat fijn zeg geen pillen meer! Hoop dat je spiraaltje er snel uit kan:)

Eda, fijn dat de crèche pas geopend is en er nog niet veel kindjes zullen zijn:) Succes morgen bij de postnatale.

Ika, succes met je eerste werkdag morgen na je verlof!

Lov, zo veel gedaan zeg!

Fijne avond nog en alvast welterusten voor iedereen.

15. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lizzie, fijn geen pillen meer en snel die spiraal er uit.

Dido, leuke dag gehad dus ;) en al uit de keuze van telefoon?

Joy, had je nog niet op FB heb je toegevoegd.

Lov, so je hebt heel wat werk verricht vandaag.

Bouwjaar, fijn er toch even uit voor de borrel.

Ika, succes morgen zal wel even wennen zijn. Maar gelukkig is je man thuis.

Eda, fijn dat de crèche zo fijn voelt.

Mgbk, succes morgen.

Lies, welterusten.

Vandaag eindelijk mijn wandrek gehangen en kon ik de spulletjes er op zetten. Helemaal happy nu.
    Wel veel pijntjes etc vandaag dus lig nu op de bank. Maar niks ligt lekker.

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx meiden! Dikke knuf. M. ligt op bed en ik duik er ook in. Morgen om half zeven de wekker.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes morgen Ika!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nou dames, een klein half uurtje geleden zijn mijn vliezen vanuit het niets gebroken in bed. Hou jullie op de hoogte;) Probeer nu nog maar te gaan slapen maar ben klaarwakker!!!

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo lies succes meid, spannend maar als je nog kan slapen zou ik het echt proberen! !!!!!

(Kan niet slapen dus kwam hier maar even spieken)

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh lies spannend!!! Succes!!

Ika. Succes morgen zal wel weer ff wennen zijn.

Hier. Nu klaar met werken ik ga snel naar mijn bedje.

Deel Deze Pagina