@lov Geen woorden voor deze actie. :x Flikt ie dit, laat m niet ook je trouwdag zelf verpesten is ie niet waard Probeer te focussen op de mensen die er wel zijn.
Hoi dames, Jeetje ik lees allemaal niet leuk nieuws.... @Lov, wat een eikel! Ik kan daar niet bij, dat sommige mensen niet even hun eigen belangen opzij kunnen zetten voor iemand van wie ze houden. Ik hoop dat je het even kunt loslaten en toch kunt gaan genieten van je grote dag! @MGBK, bah! Ik gun het je toch zo...... @Dido, ja de dienst was mooi hoor. Ook het nisje weer even mooi gemaakt en bloemen neergezet. Geeft altijd een fijn gevoel. Ben blij dat 22 en 23 oktober voorbij zijn. Sterfdag en verjaardag en dan zo dicht achter elkaar.... Blij dat onze uk zich niet op één van deze dagen heeft gemeld. Lief dat je ernaar vraagt! @Ika, hoe was het wandelen/boodschappen doen met je meisje? Hier verder alles goed hoor (en rustig). Ben lekker een beetje aan het opruimen en genieten van het mooie herfstweer! Hoop jullie ook
@dido: hier ook alles goed, alles rustig, ik merk geen veranderingen, dus verwacht ook geen nieuwe dingen te horen morgen... weet je, ik vind zo eind oktober-begin nov gewoon altijd rotste moment van het jaar, weer is zonloos, allerlei persoonlijke herinneringsdata (vorig jaar mk begin nov, sterfte vader) met ook nog 1 en 2 nov waar we aan de doden moeten denken... zo'n ongezellige periode altijd vind ik. Dat het maar vlug voorbij gaat!
Hij wilde wel naar de gemeente komen, maar dat willen wij niet meer. Als hij niet als broer op ons feest komt hoeft hij ook geen zogenaamde getuige te zijn. Hij wist al een hel tijd dat hij niet zou komen en nu pas vermeld hij het even. Zeker ik laat onze dag niet verpesten maar hoe dan ook is het een minder leuke dag door al dit gezeik.... Familie gaat voor vindt ik, altijd maar dat stomme gezeur van hun geloof. Maar weet je vergeten doen we dit niet....
Lov ,ondanks deze rotactie van je schoonbroer wens ik je toch morgen een hele mooi en onvergetelijke dag toe je beleefd ze met de mensen die je dierbaar zijn en omgekeerd en hij zal er dan niet 1 van zijn dan weet je ineens op wie je wel verder kunt bouwen en wie niet. Of hij er wel of niet zal zijn zal de liefde tussen u en F ,de kindjes niet wegnemen ,probeer je daar op te focussen x Eda ,hopelijk vandaag alles rustig ,je durft zeker je zetel niet meer uit ? Jaydee en Ika lekker aan't genieten van het herfstweertje Dido ,lijkt een een leuke jas ,warm zitten zal hij zeker Heeft er een vruchtvolle vm. erop zitten heb mijn doopsuikerrekje gevonden (plantenrek zie album) in de Blokker en bv.bh zaten eindelijk zoals hoort. Ik ga ze online bij bestellen dit kom voordeliger uit, maar voor de maat wilde ik natuurlijk heel zeker zijn
@Lov, wat een rotstreek van je zwager. Onbegrijpelijk dat hij zoiets doet voor jullie trouwdag. Ik heb er geen woorden voor :x Wow, ik heb echt genoten van mijn uitstapje. Zo gewoon, maar hierdoor voel je je wel weer mens. De laatste twee weken leefde ik toch in een roes. Ik werd idd door verschillende mensen aangehouden die even wilden kijken. Het liefst klampte ik iedereen aan zodat ze even konden kijken. Ik voelde me zo trots! En nog iets leuks. Ik heb vanochtend mijn oude broeken even gepast en ik kan er gewoon weer in. Ook even gewogen. Ik heb mijn oude gewicht alweer terug. Ik kijk er al naar uit als ik over 4 weken mag beginnen met sporten, zodat ik aan mijn buikje kan werken
Lov, wat een rotstreek zeg! Snap dat je enorm baalt van die actie! Maar zoals Joy (geloof ik) al zei: F en de meiden zijn erbij, een prachtig jochie in je buik: die zijn toch het belangrijkste! Eda & Jaydee, we wachten "rustig' af met jullie Ika, mooi dat je genoten hebt van je uitstapje. Toch weer zo'n momentje hé! Hier verjaardag gehad, ovenschotel staat al in de oven. Vanavond maar eens op tijd naar bed. Heb trouwens wat foto's van de babykamer in mijn album gezet, voor de liefhebbers
@ika: amai, knap dat je alweer in je oude kleren past en je oud gewicht terug hebt, da's leuk! @liefoe: ik doe het niet bijzonder rustig aan, want gem duurt een eerste bevalling toch min 16 tot 20u dus ook al start het nu, zal het toch niet meer voor vandaag zijn, dus geen stress
Mamsie heb ze gezien op Fb! Vind het mooi met die tinten! Eda , dat zeiden ze tegen mij ook toen ik binnenwipte ... Ogh madammeke ge zijt nog niet bevallen voor vannavond en 4 uur later had ik hem in mijn armen
@ika oeh ik benijd je dat je alweer in he oude broeken past. Hoeveel was je uiteindelijk aangekomen? Ik zit nu op de +13 dus verwacht dat t bij mij wel ff zal duren eer ik weer in mn broeken pas. Hier druk op werk, gaar, later thuis dan normaal. Weet niet of t nog lukt vandaag om uitgebreid te reageren. Nu op foon, lastig altijd. Ik wil iig nog ff Lov een heeeeeeele fijne, romantische en mooie dag toewensen. Ik hoop dat je kan genieten van al het leuks en de andere dingen even kan vergeten.
Lov wat ontzettend k*t zeg!! Vind het echt een rot streek van je zwager. Onmenselijk dat je een dag van te voren af gaat zeggen met zo'n reden terwijl jezelf allemaal dingen hebt gedaan die god verboden heeft :x Snap dat jullie er flink boos over zijn en dat jullie nu precies weten wat je aan hem hebt! Ondanks alle tegenslagen wens ik jullie morgen een hele mooie dag. Het belangrijkste is jullie gezin ♡ Ik hoop dat het voor jullie een onvergetelijke dag wordt en wens jullie alle liefde, geluk & gezondheid toe X Ika klinkt heerlijk! En super dat je alweer op je oude gewicht zit. Geniet maar lekker. Mamsie leuk kamertje hoor. Goed werk Mgbk heel veel plezier dit weekend! Hoop dat je moeder en jij zullen genieten en veel leuke dingen samen kunnen doen. Sterkte met de moeilijke tijd. Ennn niet te veel shoppen he?! X Lief ga straks even in je album kijken naar je rekje! Dido heel veel plezier met het meiden weekend. Laat je eitje nog maar lekker even wachten Eda niet fijn die moeilijke tijd voor jullie. Hoop dat jullie meisje niet meer te lang op zich laat wachten. Bouwjaar doe maar lekker rustig aan na je drukke dag. Voor de rest sorry als ik iemand vergeet.. hele dag bij een vriendin geweest en ga zo weer op visite. Morgenochtend vroeg weg om een dag te gaan winkelen met vl. Dus denk niet dat ik hier nog kom voor morgenavond. Dikke kus voor iedereen X
Oja, Bouwjaar:'Piet mag zwart blijven!' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
@lov: wie gaat er nu morgen getuige zijn op de gemeente? @manouk: je vroeg of er geen vriendinnen op bezoek kunnen komen, tja, die werken allemaal, maar ook ze weten dat het die periode kan gebeuren, en dus laten ze me bewust ook met rust.... ons tuinhuis en carport gingen ze eerst morgen komen installeren, maar zal waarschijnlijk pas dinsdag zijn... jammer, had nog iets extra om naar uit te kijken morgen anders, maar nee, morgen gewoon weer controle by gyn, heb een aantal vragen opgeschreven, hopelijk kan ze ze beantwoorden en ben ik ook blij met de antwoorden...
Eda hihi denk dat je in de war bent.. ik vroeg dat namelijk niet over je vriendinnen jammer dat ze morgen niet komen.
Jeeeej Manouk, zwarte piet mag blijven! Eda, jammer dat ze morgen niet komen! Hopelijk ben je morgen druk met andere dingen.... Bouwjaar, jammer van je drukke dag. Hoe voel je je verder eigenlijk? Weinig kwaaltjes? Manouk, veel plezier met winkelen morgen!
Enjoy morgen manouks! Eda, jij hoopte knappe werkmannen te zien è Nog 1 dag school ze mogen verkleed gaan en dan 1 week vakantie voor de kids!
Ik ga vanaf hier weer meelezen! gelukkig geen oertijd meer. We zitten weer in 2013. UPC had een foutje gemaakt. Ze hadden ons afgesloten ipv de buren van nr 5. Heeeeeel fijn. Ik wil even Lov morgen een hele mooie dag wensen! Begreep dat er iemand niet kwam! Maar geniet van de mensen die er zijn en van je mooie gezinnetje! Vier jullie liefde op de mooiste dag van het dit jaar!!!
Hey lieve oempaloempa's. Ben nu in het noorden, dus dit weekend weinig tijd om te reageren. Lov Geniet van jullie dag morgen! En heel veel geluk, liefde en mooie momenten samen!