De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov lekker he als de kerstboom er ook weer uit is
    Succes met je kapsel-beslissing maken

@dido sterkte met wachten. Snap dat de spanning stijgt

Poeh 34 weken is ook vroeg. Gelukkig maken ze t goed.

Nou deze emo bom zit te janken. De poes van mn ouders was vermist sinds 31 dec. Met donkere nachten en regen moest ik vaak aan de poes denken. Mn ma belde net dat ze gevonden was....

Ze is verdronken. :(:(:( Arme poes ik zie haar dan meteen al vechtend voor haar leven in t water, een strijd die ze verliest. Op een plek wat ook echt veel te ver van huis was. Mn ouders hebben een sloot achter dus water was niet onbekend voor haar. Je vraagt je toch af wat er gebeurt is, erin gejaagd, geschrokken. Maar goed dat doet er niet toe.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhhhh :( arm beest.....

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Jeetje, 34 weken is ook vroeg. Ja, komt ook voor jou snel dichterbij hè. Heb je blauwe ogen? Dan vind ik warm bruin wel heel mooi!

@bouwjaar Jeetje wat zielig! Dierenleed kan ik ook heel slecht hebben. Misschien raar om te zeggen, maar ergens wel fijn dat ze in ieder geval vonden is. Een vriendin van mij kijkt na 2 jaar nog steeds dagelijks uit naar haar vermiste katje.

Nog 5 kwartier :) Heb daarna maar even vrij genomen. Dan hoef ik me ook niet verplicht te voelen om thuis nog aan het werk te gaan. De verlofaanvragen komen bij mij binnen, dus snel afgehandeld :)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee hoor niet raar om te zeggen, dat zei ik ook al dan heb je iig niet meer die hoop.
    Mn moeder wil wel weer een nieuwe kat trouwens.

Ik kan me om mn eigen katje ook snel druk maken hoor. Zet me wel eens aan t denken hoe dat dan wel niet met ons kindje zal gaan. Die kan ik ook niet voor alles behoeden de rest van zn leven.

:D:D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb groene ogen dido ;)

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker Bouwjaar, zo'n buuf. Alsof je daar op zit te wachten......
    En wat ontzettend sneu van de poes zeg! Arm beestje!

Didio, tijd kruipt langzaam verder ;)

Lov, lekker hoor die kerstboom weg.

Weet niet wat me overkomt hier. E slaapt al dik 1,5 uur in haar bedje! Maak haar zo wakker want T moet naar de psz en dan kan ik haar voor die tijd nog voeden.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat goed mamsie :D

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nou inderdaad wat ik al dacht en Lov ook zei, is het wel al begonnen, maar nog niet echt goed op gang. Baarmoedermond is wel goed verstreken en ik had 1 cm ontsluiting. Door het toucheren kon ze er 2 van maken. Ze heeft me ook meteen gestript, dus de verwachting is dat het nu echt goed op gang moet komen. Moet zeggen dat ik nu inderdaad ook al een stuk heftigere weeën heb.
    Rond 15.00/15.30 uur komt ze weer kijken, hopelijk is de ontsluiting dan een beetje gevorderd.
    Verloskundige gaat nog voor 6 januari, ben benieuwd.

Als wij ziek zijn is het niet zo erg zei ze. Gewoon handen wassen na het niezen of hoesten. Andere zieke mensen moeten wel geweerd worden, zijn toch niet de 'eigen' bacteriën.

Bouwjaar, pff wat een irritante buurvrouw!!
    Ahh arme poes:( Moest laatst ook al huilen om de kat in Amersfoort met dat vuurwerk. Vind dierenleed ook echt vreselijk, maar misschien is de poes van je ouders 'gewoon' geschrokken. Inderdaad toch fijn dat ze gevonden is, arm beestje.

Dido, snap dat je zenuwachtig bent maar het komt vast goed! Jeetje binnen een uur bevallen!!

Lov, zo dat is al best vroeg inderdaad met 34 weken. Succes met je kapselkeuze:)

MamsieM, wat heerlijk dat E. al zo lang in haar bedje slaapt!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien even lekker douchen meid dat versterkt de weeen... Ga je voor thuisbevallen eigenlijk?

Nou ik denk dat je voor 19 uur mama bent :D nou ja dat was je al natuurlijk hahaha.

Fijn om te weten da het geen kwaad kan ... Hoe is je vriend eronder :D

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ja ik kreeg inderdaad ook het advies om lekker te gaan douchen of iets anders ontspannends te doen:) Ik wil erg graag thuis bevallen, hoop dat dat gaat lukken.

Haha we zullen zien! Denk zelf pas vannacht. Mijn man is wel een beetje zenuwachtig geloof ik;) Is net wel heel lief nog wat boodschappen gaan doen waaronder filet americain voor na de bevalling:D Hij voelt zich wel redelijk gelukkig.

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi.meiden,

Mgbk ik denk aan je lieverd!

Lies spannend meid, nu kan het hard gaan omdat ze je heeft geholpen.....
    zet hem op meid!

Bouwjaar wat sneu voor de kat van je ouders:(
    en wat een bemoeial die buurvrouw van jou:x

lov heerlijk he de kerst er weer uit, vind ik altijd weer zo prettig!
    Ik hoop dat je meisje er snel van af is.....hier kreeg de jongste het ook een week na de oudste...helaas een heel stuk erger, maar zo te lezen heeft die oudste van jou er ook goed last van:(
    P
    Mamsie wat fijn dat ze zo goed in haar eigen bedje heeft ligven slapen:)

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido veel plezier met je echo!!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
  14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lies nog eventjes

Bouwjaar aaah wat sneu van de poes :(

Mamsie pfff echt niet grappig had liever geen voorwerk. Laat het dan maar in een keer door zetten. Dit irritante gedoe telkens. De vk gebeld ivm minder bewegingen, maar baby doet het goed en ze zagen wel wat activiteit op de ctg onderin maar gyn zei al dat het nog niks hoeft te beteken maar wel snapt dat dit niet fijn is.

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Ik vind het wel heel spannend deze live updates :) Ben benieuwd wanneer ze gaat komen.

@bouwjaar Zorgen over he kind hou je denk ik altijd. Loopt vast wel los met jouw, volgens mij, nuchtere instelling.

@lov Bruin is ook erg mooi bij groene ogen.

@losje Thanks lieverd!

@mamsie Wat goed dat E zo goed slaapt! Lukt het al met voorkeurshouding aanpakken?

@hier Ben onderweg! Kwam toch niks meer uit m'n vingers. Ik heb het babynieuws mailtje voor collega's al klaar liggen voor nadat m'n baas op de hoogte is. Er zijn in de vakantie 2 baby's geboren, dus daar eerst info en foto's van en dan sluit ik af met dat ook voor mij en m'n vriend eindelijk onze wens in vervulling gaat :)

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Die kleine is er vandaag nog. Al vond ik 7 januari ook een erg mooie datum om geboren te worden. Succes. You can do it!!! Laat je mannetje je maar lekker verzorgen nu.

Dido. Succes met de echo. Waarschijnlijk een lief kleintje die lekker logt te spartelen. Als hij/zij niet slaapt.

Mgbk. Meissie ik denk al de hele dag aan je! Vind dit zo k*t.....

Losje. Hoe was je eerste werkdag weer gegaan? Was het heel zwaar geweest?

Bouwjaar. Bij jou al weeen? Heb bij je zo'n gevoel dat de kleine nog een weekje blijft zitten. Maar dat wil je vast niet horen. ;)

Ika. Hoe bevalt de werkdag? Miste je M niet verschrikkelijk?

Eda. Moest jij ook niet bijna beginnen?

Mamsie. Ohh dat je meissie goed. Wil ze lekker slapen kan jij niet uitslapen.

Joy. Wou nog even zeggen dat ik je kerstfoto heel speciaal vond. Heel mooi zo met D erbij.

Hier. Ziekenhuis gebelt. Ik mag er 5 feb heen. Dus een maandje en dan is hij er uit. Ook een beetje zuur. 16 feb was mijn ud maar ja. Nieuwe kansen komen er aan. Al zie ik daar ook tegen op. Als de dood om weer een kindje te moeten afgeven.... :(
    Ben een beetje depri vandaag. Hahaha

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie ik hoop voor jou dat de maand omvliegt.....en dat je meteen weer aan de slag mag!
    Tuurlijk wordt je daar depri van dat is logisch.....morgen hoop ik weer een vrolijke dag:)
    werken ging heel goed, had er ook echt weer zin in!
    Was ook snel weer klaar want was rustig, ik was om 22:00 uur al weer thuis!

Parel niet leuk meis al dat voorwerk....:(
    zelf nooit last van gehad dus weet eigenlijk niet wat het is.......maar kan me voorstellen dat het heel irritant is!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ah lieve Lizzie, is ook dubbel he. Je moet erdoor heen, weer zwanger raken om je wens in vervulling te laten gaan. Maar ja, een nieuwe zwangerschap zal toch enorm spannend zijn!

Parel, goed dat je even gegaan bent. Wel lastig he, je kunt rustig nog een paar weken doorhobbelen met dat stomme voorwerk.....

Mgbk, hoe is het lieverd?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haartjes zitten in de verf...karamelblond....of het dat ook echt wordt is maar afwachten hahahaha...

Geen nieuws meer van lies :D

Knuffel Lizzie...

Dido......hoe was het?

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lies, ohh spannend zeg... Gek is dat ineens he dat ze breken. Succes en zet m op!

@ Ika, werkze vandaag, altijd weer even wennen de eerste dag.

@ Mgbk, sterkte lieverd.

@ Mamsie, toch ook weer fijn dat alles normaal wordt he... Ik had gister ook ineens zo'n aanval. Kaarten opgeruimd, versiering weg etc en ML gaat morgen het geboortebord wegbrengen.

@ Bouwjaar, van zo'n buuf gaan je haren overeind staan. Mijn overbuurvrouw is ook best erg.. maar die komt nog net niet aan de deur om te vragen hoe het gaat dat is wel heel brutaal! Toen jesse was geboren stond ze al gelijk aan de deur toen ze zag dat ML de balonnen buiten aan het ophangen was ;)

En ik ben het met Dido eens, 8 januari is een mooie datum :)

Vreselijk van de poes zeg bah. Ik zou me dat soort dingen ook echt af vragen en dan haal ik allerlei horrorverhalen in mn hoofd waardoor ik nog meer over de zeik ben... maarja je zal het toch nooit weten. Sterkte!

@ Lizzie, bedankt! Ik snap je angst heel goed, maar dit keer gaan ze eerder maatregelen nemen en daarop moet je vertrouwen.

@ Hier, vanmiddag met jesse bij het cb geweest... Hij is goed gegroeid, 4400 gram en 56 cm.

Deel Deze Pagina