Even snel een bericht om te laten weten dat alles goed is! De kleine wad lekker beweeglijk wat de nekplooimeting moeilijk maakte, maar alles ziet er goed uit! Morgen m'n baas op de hoogte brengen en dan mag echt iedereen het weten Zo dankbaar en blij!!!
Jeeeehhhh heerlijk als de baby's goed groeien! Dido jeetje wat een fijn nieuws. .....ben superblij voor je!!!!!!
Dido, super zeg Hier geen nieuws omdat er niks te melden valt helaas Weeën kwamen met steeds langere tussenpozen toen de verloskundige weg was. Heb gedoucht en nog heel even wat geslapen. Net kwam de verloskundige weer en zoals ik al verwacht had nog steeds maar 2 cm ontsluiting. Potverdikkie, kom maar op met die weeën en pijn hoor! Ik ben opnieuw wat gestript en nu lijken de weeën iets toe te nemen. In verband met mijn gebroken vliezen moet ik vanavond naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en een echo. Mogelijk word ik dan meteen ingeleid of naar huis gestuurd om morgen te worden ingeleid. Eventueel als alles nu goed op gang komt dan gaat de thuisbevalling toch door. Ben best een beetje teleurgesteld, wil zo graag thuis bevallen Het goede nieuws is dat we in ieder geval morgen papa en mama zijn
Ah balen meid.... Had gehoopt dat je druk bezig zou zijn nu. Maar waarom al zo snel inleiden? Je mag toch langer met gebroken vliezen rondlopen?
Nou dat is een optie als het straks niet verder gevorderd is. Ik heb vannacht al amper geslapen en als ik weer een nacht amper slaap door de weeën die ik toch wel voel, ben ik morgen te uitgeput om nog te beginnen aan de bevalling. Nu komen de weeën in ieder geval sneller op elkaar en heftiger, dus hoop dat ik lekker weer naar huis kan.
Jammer dat het nog niet doorgezet heeft lies. Jullie meisje laat nog even op zoch wachten. Hoop dat je toch thuis zal bevallen. En toch nog nog wat rust kunt pakken ondanks de weeen. Nog even en ze ligt in je armen! Dido. Toppie dat de echo goed was. En alles er goed uitzag!! Leuk om nu iedereen te kunnen vertellen!!
@lizzie Ik kan me dat dubbele gevoel heel goed voorstellen. Nu is het bij ons telkens eerder misgegaan, maar ik snap helemaal wat je bedoelt. Je wilt er het liefst zo snel mogelijk weer voor gaan en tegelijk is er dan ook de angst of het deze keer wel goed gaat. Je wordt deze keer in ieder geval heel goed in de gaten gehouden. Hopelijk geeft dat je wanneer het weer zo mag zijn wat meer vertrouwen. Ik hoop voor je dat de weken een beetje snel voorbij gaan en dat je snel een mooie test komt showen. @lov Karamel is ook leuk. Ben je blij met het eindresultaat? @ika Eerste werkdagje goed doorgekomen? Nu zeker wel fijn om M weer te zien? @joy Fijn dat J zo goed groeit. @lies Ik hoop voor je dat je het alsnog goed op gang komt en dat je thuis kan bevallen. Goede instelling! Uiterlijk morgen ben je inderdaad mama! @mgbk Voelt heel dubbel...Ik ben heel blij met ons nieuws en tegelijkertijd ben je vandaag heel veel in m'n gedachten. Ik hoop dat het jou en je man ook snel gegund mag zijn. Foto van echo staat in m'n album
Neeee dat wil ik niet horen Nou ik hoop voor jou dat de maand omvliegt. @parel ah jij kan dus ook meteen terecht voor een extra controle @losje fijn dat je weer lekker gewerkt hebt @lov wat is t eind resultaat (kapsel?) @joy lekker dat je zoon weer goed gegroeid is @dido heerlijk zulk nieuws, veel plezier met t nieuws vertellen overal @lies owh balen dat t niet lekker doorzet, maar wel fijn dat e zeker weet dat t morgen voorbij is. Ikhoop voor je dat je alsnog thuis kan bevallen, maar ga er vanuit dat t niet kan. @ika hoe was je werkdag? @mgbk... denk aan je. @jaydee lees je nog mee of heb je t te druk? Hier vl zie dat de buuf toch voor iets anders aan belde maar dit was t eerste wat ik hoorde. De vorige keer was haar 1e vraag owh heb je ween en toen ging t ook om wat anders. Voelt toch opdringerig Nou mn ouders waren toch vandaag al langs t asiel geweest en donderdag kunnen ze een kater ophalen. Wel snel maar ze zijn blijkbaar toch erg kattenverslaafd. Ook wel weer raar van het gevonden beestje zou ook van iemand kunnen zijn. Maar ja niet gechipt en geen vermist berichten blijkbaar.
Ah jammer Lies, dat het niet doorzet. Idd laten ze je vaak niet langer lopen i.v.m. infectiegevaar en uitputting. Ik lag met de dagbehandeling ook een keer met een meid op de kamer die in dezelfde situatie zat als jij. Eerste werkdag zit erop. Wat is dat wennen. Ik ben echt kapot. Ik had ook slecht geslapen. Nu weer twee dagen vrij.
Kwa infectiegevaar kun je 48-72 uur lopen met gebroken vliezen Ika Lies snap ik meis dat het te vermoeiend is.... Ik hoop dat het gewoon goed doorzet zodat je lekker thuis kan bevallen. Geef het de tijd meid Dido ik ga eens spieken naar je wonder De haarkleur is leuk geworden..l iig geen megauitgroei meer ...
Lov, dat weet ik maar het is ook het hele uitputtingsverhaal wat Lies omschrijft. Ik heb toen een beetje meegluisterd met de gyn destijds. Zo voorkomen ze bijv. dat je straks aan een spoedkeizersnede moet omdat je te vermoeid bent. Vermoeidheid kan ook ervoor zorgen dat je ontsluiting stagneert. Een infuus met weeënopwekkers kan je lichaam weer een extra zetje geven.
@ika Fijn dat je nu weer even 2 dagen vrij bent. @lov hahaha...nu ben ik wel erg benieuwd wat jij in de echo foto denkt te kunnen zien Ik dacht tijdens de echo iets te zien wat op een hamburgertje leek, maar ik kan er ook compleet naast zitten.