Goeiemorgen, Lies je wordt vandaag mama! Spannend. Hoop dat alles spoedig verloopt. Eda gefeliciteerd met je verjaardag. Lizzie meisie ik snap je angst Hoop zo dat het jullie snel gegund is en je gezond zwanger mag blijven door op tijd ingrijpen. Bouwjaar: SUCCES!!!! Sterkte en hopelijk snel jullie kleintje in de armen!! Losje doe jij rustig aan? knuffel Manouk hoop dat je lf deze ronde toch langer blijkt te zijn, ondanks dat je wenig hoop hebt. En dan weer het gehannes in het ziekenhuis. Valt niet mee he meis? Mamsie ow die gebroken nachten..bah bah. hoop dat je meisje het verder goed doet. Joy fijn dat J. het goed doet. balen van het bedplassen van D. Rest van de bevallen dames: geniet lekker van jullie wondertjes. Lov beterschap voor je meisje(s). Hoop dat de zolder mooi wordt. Doe je rustig aanwaar het kan? Dido, prachtige echo!!! Wauwww. Je collegas zullen vast geweldig reageren met jullie verleden. Lief lekker aan het genieten vban je gezin? Ika heb je je meisje erg gemist tijdens het werken? Sorry niet alles gelezen en al helemaal niet onthouden. Gisteren: om negen uur gemeld en om 21u thuis. Rond vier uur alles verloren, alleen kon de verpleegster het niet goed inschatten dus moesten we wachten op de gyn. Die was er pas om half9 en bevestigde wat ik al gezien had. De miskraam was compleet. Over twee weken nacontrole en uitslag van het onderzoek naar het vruchtzakje en vruchtje.
Is Toeter niet ook al behoorlijk ver? Ik zat gisteren ook al stiekem tussendoor op mijn telefoon te kijken of er al nieuws was. Straks als M. klaar is met haar ochtenddutje even boodschappen doen. Hopelijk geen regen vanmiddag. Wel weer enorm veel wind. Ik ben daar zo klaar mee. Kom maar op met de lente..... Maar ja is pas januari
@Mgbk, Jemig wat heftig is het toch! 'Fijn' dat het zo vlot ging en hopelijk straks alles goed op de nacontrole. Het zijn allemaal spannende en moeilijke tijden. Dikke knuf! Ja, ik heb M. gisteren wel gemist. Gelukkig kreeg ik allemaal lieve appjes met foto's en filmpjes van mijn man. Donderdag en vrijdag is ze bij mijn moeder. Vrijdag hebben we een nieuwjaarsborrel met de buren. Ik denk dat ik haar in de draagdoek bij me neem. Ze is er niet heel erg dol op, maar sinds ze er met de beentjes uit mag vindt ze het toch wel wat fijner.
@ mgbk lekker tegenstrijdig nieuws zo. Wel fijn dat t vlot verlopen is Toeter is de 10e uitgerekend Pffff, pfffff.
Hihi Bouwjaar, ik puf in de achtergrond mee Hoe voel je je? Ik vond het trouwens ook heel fijn dat mijn man meepufte. Die zag op de monitor altijd wannneer er een kwam en dan kon ik op hem meeliften
Mgbk pfffff meissie....ik ben 'blij' voor je dat het achter de rug is.... Doe rustig aan en een dikke knuffel lieverd♥
Spannende dag vandaag zeg! Bouwjaar en lies zet m op!! @ mgbk, het is achter de rug maar nog veel sterkte met de emotionele nasleep. Ik heb het al vaak gezegd maar het is jullie zo gegund een goede zwangerschap. Dikke knuffel! @ Eda, gefeliciteerd met je verjaardag. @ hier, Jesse is vandaag 1 maand wat gaat het toch snel zeg.
1x raden wie net aanbeld, dat oudwijf van een buuf, ze kwam toevallig de vk tegen en vraagt dan ook gewoon aan de vk of t begonnen is. Ik haat r momenteel Alles goed...? Kots Ik voel me wisselend soms de tandjes op elkaar en zo goed mogelijk ontspannen
Go Bouwjaar! Je kunt het! Mgbk, dikke knuffel lieffie! Fijn dat alles goed is verlopen, voor zover dat fijn kan zijn.....
Bleghh, Bouwjaar, zo'n buurvrouw heb ik ook. Kwam de dag nadat ik uit het ziekenhuis langs om te vragen of ze de volgende dag met het hele appartementencomplex op visite mochten komen
@mamsie Klinkt als een goed plan dat afkolven. Hopelijk krijg je dan wat meer nachtrust. @losje Sterkte met het vele werken. Hopelijk alsnog tijd voor gezelligheid. Vervelend dat jij ook al een rot nacht hebt gehad. @bouwjaar Spannend meis! Hoop dat het gauw doorzet. Maar je weet het hè...orakel zegt 8 januari, dus hou vol Nee hoor, hoop voor je dat he vandaag nog mama bent. Wat een verschrikkelijk mens die buurvrouw van je. @hier Baas en collega's op de hoogte gebracht. Hele lieve reacties. 2 collega's hadden al een vermoeden. Zo fijn dat nu echt iedereen het mag weten en ik gezien zwanger mag zijn. @mgbk Fijn dat je zo snel weer naar huis mocht en dat ze het vruchtje ook gaan controleren. Hoe voel je je verder. Trekken jij en ml het een beetje? @ika Jij hebt het goed bekeken met je vrije dag Ik moet steeds snel tussendoor checken. @lov Fijn dat het beter blijft gaan met je oudste. Jongste nog nergens last van? @joy Oeps....je zal je rust echt even nodig gehad hebben. Gefeliciteerd met de vermaandag van j