Ik kwam nog ff spieken of er al nieuws was. Zo de laatste voeding en dan gaat M. naar bed. Daarnet rolde ze steeds op haar zij. Zal niet lang duren en dan rolt ze door op haar buik.
Lizzie, geloof dat jij vroeg hoe het gaat. Op zich wel met goed blijf veel voor werk houden. Morgen naar de VK dus ga haar toch eens vragen hoe of wat want slaap hierdoor weer erg slecht. Lief, ben erg benieuwd heb zelf een datum in mijn hoofd Meiden waar het allemaal zo lang bij duurt ik blijf boor jullie duimen! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Is te veel gepraat om te kunnen volgen op telefoon na een dagje onbereikbaar gat Het gaat hier erg op en af maar komt wel goed. Even filmpje kijken. Heb vandaag kraampakket binnen gekregen (had er zelf al wel een gekocht voor de zekerheid kreeg van oude verzekering geen kraampakket) hebben ze met spoed besteld wel erg fijn!! Heb nu wat dingen dubbel maar sommige dingen zijn wel erg fijn dubbel te hebben
Mamsie ,hier vloog de poep in't rond gisteravond. Ze was onrustig en ik deed de voetjes los van haar boxpakje en ineens een duw en het spoot langs de zijkanten eruit ,ik vol ,zij en het dekentje onder ons Het moest er dus uit Ze zit nu bij de papa maar dat is ook niet goed precies , dames een fijne avond en tot snel x Op hoop van morgen mooi nieuws te lezen
Ik wil oooooooook mac.... ik moet nog twee uurtjes denk ik het is niet druk! Lief nee alles gaat goed eigenlijk, nergens meer last van lichamelijk. Nou miet weer verder
@mamsie Ja, willen waarschijnlijk in mei trouwen. Ben ook al bezig m'n papieren uit het buitenland te krijgen. Wat gaat dat al hard! Kleine kindjes worden inderdaad groot Hahaha....wij hebben gewoon een ontlastende werking @lief Vervelend dat je zo slecht slaapt. Vond N op de foto erg op haar mama lijken @lov Hmmm...heeft het gesmaakt? Kan soms zo lekker zijn hè @ika Leuk om die ontwikkelingen te horen bij kleine M @parel Beter te veel kraamspulletjes dan te weinig. Succes morgen bij de vk. Hoop dat ze tips heeft voor het slapen. @manouk Knap hoor! Vind het altijd moeilijk na de feestdagen weer op m'n eten te letten....zegt ze terwijl ze een stukje chocola pakt :-D Hoop nog voor het slapen op mooi babynieuws....
Zeg Lov, hou eens op! Zit me hier lekker te maken terwijl ik geen kant op kant..... *vraagt zich stiekem af wat je gehad hebt*
Ohhh nee vind de mcchicken lekkerder hahahha. Kan er in 5minuten 1 hebben maar houd me in hahahhahaha
Haha heb al weken zin in een mcKroket alleen te lam om naar de mc te rijden. Dido, ja idd want hier zit een fijner zeiltje voor het bed bij, die andere kraakt ggigantisch en heb nu een kraammatrasje in bed en had dan nog een reserve en nu nog een extra en 15 onderleggers voor eventueel doorlekken ( mijn menstruaties waren altijd zeer heftig dus kan van pas komen) nieuwe thermometer ook wel fijn. Heb er nu 3 een voor mij zelf en een voor de baby en en reserve. Dus is wel echt super haha