@parel Goed voorbereid dus. Fijn hoor. @mamsie Eerst nacht met afkolven vandaag? @lov Geboortebewijs uit Aruba. Kruip hier ook zo m'n bedje in.
Dido, nee ml is er nu niet en kon vandaag niet kolven. Denk dat we die truc pas vrijdag doen. Gelukkig mag ik vannacht nog voeden dus kan ik direct checken of hier nieuws is
Wat een gepraat over de Mac ik heb nu zin in een macflurry. M. ligt alweer driekwartier te tukken. En wij liggen ook al lekker op bed tv te kijken. Morgen is ze 3 maanden
@ Mamsie, het gaat eigenlijk wel goed, maar ben wel snel prikkelbaar merk ik. Zie eigenlijk best een beetje op tegen morgen... maar we gaan naar de beekse bergen met ons gezinnetje en mijn moeder gaat ook mee. In de avond komen mijn schoonouders en schoonzus en dan gaan we wensballonnen oplaten. @ Lov, ja die tekening van S was leuk hihi... en schattig. @ Lizzie, wilde je altijd 1 kindje of is het door deze omstandigheden? @ Mamsie, sommige datums vergeet je nooit meer. Vorig jaar rond deze tijd zat je ook met een hoop verdriet. Gaat inderdaad ineens hard joh als je een kennismaking hebt op de basisschool... dan begint het echt hihi. @ Liefoe, jesse was altijd al wat aan de grote kant.. moest toen ook een suikertest doen. Ik ben in ieder geval blij dat ik geen 42 weken heb gelopen met hem haha! @ Hier, ondanks het slaapgebrek vannacht ben ik vandaag heel actief geweest hihi. Alle bedden verschoont, alles gewassen en gevouwen, wc en badkamer schoongemaakt en toen kwam er kraamvisite en daarna pasta gemaakt. Net wat administratie gedaan en nu lekker op de bank. ML heeft de serie 'verliefd op Ibiza' gedownload dus daar gaan we zo aan beginnen Ondertussen wacht ik ook gezellig mee op babynieuws!
Ik vrees dat we deel zes niet gaan afsluiten met babynieuws?? Tenzij we nu allemaal netjes gaan slapen en ze vannacht nog posten. go girlzzzz
@joy Ik hoop dat je een mooie dag hebt met je gezinnetje morgen. Mooi idee die wensballonnen. @lov Ja, kom van Aruba. Heb alleen het Nederlandse tintje van m'n mams overgenomen, dus je zou het niet zeggen. Kwam toch nog even spieken voor babynieuws
Dido en toch zie je wel dat je niet helemaal "Nederlandse" ben qua uiterlijk. Je hebt een mooi tintje en bos haar
Nou ben er weer ik heb me ingehouden en niet langs dw mac gereden, wil namelijk nog steeds wat kilo's kwijt.....dusssss mamsie slaap je al? joy nou jij bent lekker bezig geweest...ik heb de hele dag op de bank gehangenen alleen voor het oog opgeruimd Ik hoop dat je een mooie dag hebt morgen meid.......... hmmmmm verder weet ik het niet meer.....
Dankjewel lieverds...... ja die wensballonnen.. dat hebben we vorig jaar ook gedaan met de fam na de crematie dus dat blijft nu eigenlijk een beetje bij haar horen
Joy een heftige dag morgen. Trots omdat je mooie dochter is geboren, maar verdriet omdat je haar weer los moest laten. Ik wens jullie gezin heel veel sterkte morgen. Wees trots op jezelf, je man en drie prachtige kinderen ♥
Sex ze losje Heb ook mac gegeten. Zaaaalig. Dido heerlijk met dikke buik trouwen. Geniet van de voorbereidingen. Iedereen dikke kus.
Dido oh leuk Nou ik ga slapen... Hoop maar dat ze wel gewoon bevallen zijn en alles goed is.... Losje veel plezier